Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους να σας πω και εγώ με την σειρά μου τη προβλήματα έχω να ξέρετε και εσείς.Μετα από 8 χρόνια πελάτης υπηρεσίες adsl vodafone-hol δεν είχα κανένα πρόβλημα ή εξυπηρέτηση πάρα πολύ καλή το ίδιο και οι προσφορές που μου κάνανε όλα αυτά τα χρόνια.Αλλα φέτος από 8 χρόνια το ιντερνετ από εκεί που ήταν στα 15 έπεσε στα 4-7 να παίρνεις 2 εβδομάδες τηλέφωνο να σου λένε το φτίαξαμε και τίποτα και να έχει έρθει τεχνικός σπίτι και να γίνονται χειρότερα τα πράγματα να τους ξανά παίρνεις και τίποτα εγώ την εβδομάδα αυτή πάω να κάνω διακοπή τι να πω 8 και δεν σε σέβονται για αυτό προσέχετε.

 

Υ.Γ δεν κάνω δυσφήμιση στην εταιρεία λέω τα παράπονα μου και τη να προσέχει κάποιος άλλος ευχαριστώ.

Δημοσ.

άσε φίλε όλες είναι αν δεν αλλάξουν πότε αυτά τα σάπια δίκτυα που σε 1 μετρό καλώδιο έχει 20 ενώσεις δεν θα στρώσει η κατάσταση 

Δημοσ.

Άμα ακόμα ο έλληνας έχει γραμμές χαλκού από το 90 και οι ξένοι είναι με οπτικές ίνες προφανώς και δεν αλλάζει κάτι.

  • Like 1
Δημοσ.

σε αυτό δεν φταίει η voda/hol/forthnet κλπ, τα παράπονα αυτά πάνε στον ΟΤΕ.

 

 

Καλησπέρα σε όλους να σας πω και εγώ με την σειρά μου τη προβλήματα έχω να ξέρετε και εσείς.Μετα από 8 χρόνια πελάτης υπηρεσίες adsl vodafone-hol δεν είχα κανένα πρόβλημα ή εξυπηρέτηση πάρα πολύ καλή το ίδιο και οι προσφορές που μου κάνανε όλα αυτά τα χρόνια.Αλλα φέτος από 8 χρόνια το ιντερνετ από εκεί που ήταν στα 15 έπεσε στα 4-7 να παίρνεις 2 εβδομάδες τηλέφωνο να σου λένε το φτίαξαμε και τίποτα και να έχει έρθει τεχνικός σπίτι και να γίνονται χειρότερα τα πράγματα να τους ξανά παίρνεις και τίποτα εγώ την εβδομάδα αυτή πάω να κάνω διακοπή τι να πω 8 και δεν σε σέβονται για αυτό προσέχετε.

Υ.Γ δεν κάνω δυσφήμιση στην εταιρεία λέω τα παράπονα μου και τη να προσέχει κάποιος άλλος ευχαριστώ.

έχει έρθει τεχνικός έχει μετρήσει την γραμμή εκτος σπιτιού και εντός και δεν βρήκε κάτι;

Δημοσ.

Ναι και του ότε και της vodafone-hol αλλά όχι μόνο δεν βρήκε κάτι αλλά έγιναν και χειρότερα τα πράγματα αφού και το κουτί του ότε στο σπίτι μου το άφησαν ανοιχτό γνωρίζω ότι όλοι περνούν από ότε αλλά αυτό είναι απαράδεκτο.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

με vodafone και εμενα εχει πεσει η ταχυτητα απο 45 σε 35 εδω και μια βδομάδα... το ελεγξαν απ τον οτε ειπαν δεν βρηκαν τιποτα. χθες ηρθε τεχνικος σπιτι και παλι δεν βρηκε τιποτα...αναμενω ενημερωση απ την vodafone ειπαν λογικα ειναι προβλημα με καλωδια του οτε. Παντα επιανα 45 απο τοτε που εβαλα vdsl και εδω και μια βδομαδα επεσε 10 mpbs...που ειναι πολυ παραξενο μου πε και ο τεχνικος που ρθε χθες.

Επεξ/σία από heavyrain
Δημοσ.

Έβαλα vodafone από forthet. Προσφορά για τηλέφωνο και ίντερνετ..

Από 16-17 mb download speed έπεσα στα 8 ! 

Επικοινώνησα και είπα ότι το internet έχει πρόβλημα. Ελέγξανε και λένε δεν βλέπουν κάτι. Τι τους λες μετά?

Εξήγηση ?... Ότι πληρώσεις παίρνεις ?...

Δεν είναι εταιρία που να μπορεί να προσφέρει τηλέφωνο και internet της προκοπής ?...

Τι να πω. Αν μπορεί να προτείνει κάποιος μια λύση ή τρόπο λύσης θα ήμουν ευγνώμον!

Δημοσ.

Κάτσε ρε συ ηρεμα

 

Στείλε μας τα στατιστικά της γραμμής.

Αυτό εννοείς ?? 

http://www.speedtest.net/my-result/5490219594

Καταγγελία στην εεττ

η αν είσαι μέσα στης 14 πρώτες μέρες νομίζω έχεις δωρεάν υπαναχώρηση 

Ήταν μέχρι 2 μέρες νομίζω,γιατί έσκασε τηλέφωνο από forthnet, από την οποία έγινε η αλλαγή, ότι μπορούμε να γυρίσουμε πίσω σε αυτή με νέα προσφορά εντός 2 ημερών και ότι θα τα αναλάβει όλα το νομικό τους τμήμα...

Δημοσ.

Καταγγελία στην εεττ

η αν είσαι μέσα στης 14 πρώτες μέρες νομίζω έχεις δωρεάν υπαναχώρηση 

 

H HOL δεν το αναγνωρίζει αυτό, καθώς οι μέρες μετρούν από την ημερομηνία παραλαβής της αίτησης που κάνεις. 

 

Μετά από 10 χρόνια ως πελάτης τους, θέλω δυστυχώς να επιβεβαιώσω πλέον με σιγουριά κι εγώ ότι πράγματι κάτι πηγαίνει πάρα πολύ στραβά με τη HOL, και θα προσπαθήσω να το εξηγήσω. 

 

Σε τρεις διαφορετικές γραμμές σε περιοχές στην Αττική, οι γραμμές παρουσιάζουν ακριβώς τα ίδια προβλήματα. Μπουκώνει το router, χωρίς αποσύνδεση, και δεν ανοίγουν οι σελίδες αν δεν γίνει επανεκκίνηση του εξοπλισμού (όπως λένε και στο τηλέφωνο). Εγώ και στις τρεις αυτές γραμμές χρειάζεται να κάνω αυτή τη διαδικασία τουλάχιστον 4 φορές την ημέρα, διαφορετικά δεν έχω internet. Εννοείται ότι και στις τρεις δεν μπορούμε να κάνουμε βιντεοκλήση στο skype γιατί βγάζει ότι η γραμμή μας δεν είναι αρκετή για βίντεο, ενώ πχ στο facebook δεν μπαίνουμε καν.

 

Στα speedtest οι μετρήσεις βγαίνουν σωστές, αλλά σε πραγματικό upload ή download (από Πανεπιστήμιο Αθήνας, ΟΤΕ, κλπ) και Nvidia η ταχύτητα κατεβάσματος δεν πάει πάνω από 250kb/sec. σε γραμμές 9, 14 και 19Mbit.

 

Η αλήθεια είναι ότι όντως κάνουν ό,τι μπορούν γιατί εμένα μου έχει έρθει τεχνικός πάνω από 10 φορές, μου έχουν αλλάξει δύο φορές πόρτα στη μια γραμμή και έχουν κάνει αμέτρητα συνδυαστικά στο ΑΚ με τον ΟΤΕ (χωρίς να τους δω στο χώρο μου).

 

Οι γραμμές οι δικές μου μαζεύουν ΠΑΡΑ πολλά λάθη (HEC, FEC και CRC), ενώ ελεγμένα για άλλη μια φορά ΔΕΝ φταίει η καλωδίωσή μου.

 

Ή έχουν βάλει κόφτες στις γραμμές στις περιοχές που ζω και δουλεύω, ή απλά δεν μπορούν να λύσουν το πρόβλημα λόγω του ΟΤΕ. Και στα δύσκολα, αφού λένε ότι έχουν κάνει ό,τι περνάει από το χέρι τους (και το πιστεύω, εκ των έσω), βγάζουν τη μια από τις γραμμές ως δυσεπίλυτη βλάβη και μου λένε ότι ελεύθερα μπορώ να φύγω χωρίς penalty. Για τις άλλες, περιμένουμε. Αν εξαιρέσω κάτι πραγματικά βαριεστημένους άμπαλους τεχνικούς-εξωτερικούς συνεργάτες που μου έρχονταν για μετρήσεις μόνο με ένα tablet χωρίς καν το μηχάνημα για να πάρουν μετρήσεις, οι οποίοι έλεγαν ότι δεν υπάρχει box στο κτίριο, στο τέλος με ανέλαβε το ανώτερο κλιμάκιο τεχνικών, αλλά δεν μπόρεσε να κάνει απολύτως τίποτα.

 

Στη γραμμή με το δυσεπίλυτο πρόβλημα (δουλειά), τα ίδια θέματα είχα και με τον ΟΤΕ, και ο λόγος που έφυγα ήταν ότι στην εξυπηρέτηση πελατών μου ζητούσαν να δείξω "κατανόηση" λόγω μικρού αριθμού προσωπικού, ενώ δεν έλυναν τίποτα. Έμενα κάθε λίγες ημέρες χωρίς τηλέφωνο και internet ενώ πλήρωνα τουλάχιστον τα διπλά. Η βλάβη λυνόταν μετά από εβδομάδα. Μέσα στην Αττική, θεωρώ απαράδεκτο το κοντινότερο ΚΑΦΑΟ να βρίσκεται στα 700 μέτρα, να είναι σάπιο και να παίρνουν τρια οικοδομικά τετράγωνα μαζί με το εμπορικό κέντρο και τα σπίτια από εκεί, επειδή έσκαψαν, ξύλωσαν τα πάντα και δεν μπήκε απολύτως τίποτα καινούργιο. Σ' αυτό εννοείται ότι δεν φταίει η HOL. 

 

Αλλά όταν παίρνεις την ίδια απάντηση για όλες τις γραμμές, "δεν βλέπουμε κάτι, ελέγξτε την καλωδίωσή σας γιατί φαίνεται ότι έχει πρόβλημα", ενώ ξέρεις ότι ΔΕΝ είναι έτσι, απλά εξοργίζεσαι. Πόσο μάλλον στη δική μου περίπτωση που ακριβώς τα ίδια είχα και με τον ΟΤΕ, άρα ξέρω ότι και να φύγω, τα ίδια θα έχω.

Δημοσ.

Και εγώ Αλεξανδρούπολη το ρουτερ επανεκκινει Μόνο του Μόνο όταν πέφτει το ρεύμα. Λειτουργεί 24/7 και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Ουτε με το ADSL είχα.

Δημοσ.

Είναι απλό πουλάνε vdsl σε έα σάπιο δύκτιο χτισμένο του 90 αμα δεν γίνει ριζικί αλλαγή ανά περιοχές να σκαφτούνε τα πάντα να αλλαχτουν τα παντα μα τα παντα εναέρια καλώδια κουτάκια σε κολώνες και αλλα πολλά απλά βλέπω μια μέρα να κρεμάει όλο το δυκτίο και να τρέχουν.Πλεον ενα μεγαλο ποσοστο έχει βάλει vdsl και απλά το σάπιο δύκτιο του ΠΟΤΕ έχει αρχήσει και κρεμάει και λογο καλοδιωσης και λόγο ότι όλα τα κεντρα παίζουν όσο πίτα γίνετε.

 

(Βέβαια κάποις φορές φταίει και η καλωδίοση του σπιτιίου κάποιο φιλτράκι ή κάτι άλλο έτσι για να μην λέμε ότι φταίει ο ΠΟΤΕ πάντα)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...