Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν σκέφτεσαι για ΨΣ

 

 

12718264_10208506061399163_5095402954090

 

Μέχρι να φύγει από στατιστική αυτός, δεν την δίνω. Αντιμετωπίζει τους μαθητές λες και είναι φαντάροι...
  • Moderators
Δημοσ.

 

Χαχαχαχαχα ούτε που το ξερα ότι κάνει και σε μας. Είχαμε μια κουβέντα το Σάββατο με έναν φίλο μου που είναι σε μας κι έναν άλλο από ΨΣ και λέγανε για έναν Φιλιππάκη και ότι στα ΨΣ έχει 5 μαθήματα και δεν περνάει ποτέ κανείς αλλά δεν έδινα σημασία και είδα αυτό που έβαλες στο fb και το συνειδητοποίησα τώρα.

 

Δημοσ.

 

Χαχαχαχαχα ούτε που το ξερα ότι κάνει και σε μας. Είχαμε μια κουβέντα το Σάββατο με έναν φίλο μου που είναι σε μας κι έναν άλλο από ΨΣ και λέγανε για έναν Φιλιππάκη και ότι στα ΨΣ έχει 5 μαθήματα και δεν περνάει ποτέ κανείς αλλά δεν έδινα σημασία και είδα αυτό που έβαλες στο fb και το συνειδητοποίησα τώρα.

 

Παίζει να σε ξέρω από κοντά. Εσύ έκανες το like;

Δημοσ.

 

Πάντως για C και C++ που ξέρεις, έχουμε κάτι guru στο ΤΕΙ για καθηγητές(εργαστήρια πάντα) και θεωρία C, που σε μαθαίνουν σωστά, και αν δουν ότι τραβάς, σε βοηθούν να πας παραπάνω. 

 

Γελάνε και τα πατώματα με αυτή τη δήλωση.

 

Φοβερά μαργαριτάρια των 'guru' καθηγητών ΤΕΙ Αθήνας σε εργαστήρια:

 

1) Εργαστήριο Δομές Δεδομένων, 2ο εξάμηνο (2009)

 

  • Καθηγητής: Για να βρείτε σε C το μέγεθος του αρχείου καντε fread σε loop αθροίζοντας πόσα bytes διάβασε μέχρι να επιτρέψει 0.
  • erevis: Δάσκαλε, να κάνουμε fseek / ftell καλύτερα?
  • Τζιτζίκια..

2) Εργαστήριο Αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός, 4ο εξάμηνο (2010)

 

Πίνακας

//εστω class A
//εστω class B : public A

Α* pA = new A;
B* pB = new B;

delete pA;
pA = pB;
  • Καθηγητής: Να θυμάστε παιδιά να κάνετε delete ό,τι έχετε κανει new!
  • Φοιτητής: Τι θα γίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση αν δεν κανουμε delete τον pA??
  • Καθηγητής: Μπορεί να crashάρει το πρόγραμμα
  • erevis: Δε θα crashάρει, memory leak θα υπάρξει.
  • Καθηγτής: Ναι, και αυτό μπορεί να γίνει 

Σημειωτέον, ο καθηγτής Java ήξερε και απλά τον βάλανε να κάνει το εργαστήριο C++ γιατί ήταν βοηθός στο μάθημα "Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός". Technically ναι, ενα μεγάλο πρόγραμμα με πολλά memory leaks καποια στιγμή μπορεί να κρασάρει, αν o operator new/new[] πετάξει exception το οποίο αφήσαμε unhandled και κληθεί η std::terminate. Η απάντηση του με σκότωσε, δε πρέπει να ήξερε καν τι ειναι το memory leak. 

 

3) Λειτουργικά Συστήματα 2, 5ο(?) εξάμηνο, 2010

 

Context: 1ο μάθημα και κάνει revision σε C, ξεκινάει με pointers.

 

Πίνακας

int main(int argc, char** argv) {

    int *p = 3;
    printf("%d\n", *p);
    
    *p = 10;
    printf("%d\n", *p);

    return 0;
}
  • Καθηγητής: Παιδιά εδώ θα γράψει στο terminal 3 και μετά 10.
  • erevis: Όχι, θα πετάξει το πρόγραμμα segfault στο πρώτο printf
  • Καθηγητής: Όχι, τι λες?
  • erevis: Ναι, προσπαθείτε να κάνετε dereference την θέση μνημης 3(!!) που είναι 

    ξεκάθαρα εκτός του address space του process.

  • Καθηγητής: Όχι, το πρώτο statement έκανε δεσμευση μνημης, έγραψε το 3 και επέστρεψε τη θεση μνήμης που δεσμεύτηκε στον pointer p.

Αφού επέμεινα λίγο το τρέξαμε σε όλα τα pcs του εργαστηρίου και σοκαριστήκαμε όλοι οταν σε όλα πεταξε segfault. Μετά απο μερικές μέρες ήρθε και μου είπε: ".. ναι αλλά στον Borland compiler που χρησιμοποιώ εγώ blah blah".

 

Μαλλον μπερδεύτηκε με το αντίστοιχο παράδειγμα χρησιμοποιώντας char*. Έλεος. Κι αυτός ο άνθρωπος ήθελε να μας διδάξει pthreads και BSD sockets με C.

 

Κι αυτά είναι μερικά παραδείγματα, υπάρχουν ακόμα μερικά που τα διέγραψα πλήρως για να μην ξεχάσω κι αυτά που ξέρω.

 

  • Like 3
Δημοσ.

Εγώ δεν πείστηκα, θέλω κι άλλα παραδείγματα! (με ονόματα σε pm :D )

Αυτό .

Αν θέλετε τσατ ομαδικό να σχολιάσουμε. Εγώ πάντως έχω πετύχει μόνο καλούς σε εργαστήρια, με εξαίρεση έναν που δεν μου άρεσε και το μάθημα του.

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά. Είμαι υποψήφιος φοιτητής και δεν έχω επιλέξει ακόμα σε ποια σχολή να πάω.

Οι επιλογές μου που μπορώ να δηλώσω είναι αυτές στο παρακάτω link: http://sep4u.gr/sxoles/epal_do.php (Είμαι από ΕΠΑΛ)

Κάποιος που έχει τελειώσει αυτές τις σχολές; Ξέρει τι παίζει;

Με ενδιαφέρει ο προγραμματισμός πολύ (C, C++, C#, Java, Python, HTML & CSS, JavaScript, SQL). 

Τι μου προτείνετε; Με ποια γλώσσα πρέπει να ασχοληθώ και να μάθω σίγουρα;

Είδα π.χ στα περισσότερα ΤΕΙ, δηλαδή σχεδόν σε όλα κάνουν C, C++, HTML & CSS, JavaScript.

Στης Θεσσαλονίκης όμως δεν κάνουν C, C++ και κάνουν Java. (Μιλάω πάντα για ΤΕΙ).

Τι είναι καλύτερο; 

Επίσης σε ποια πόλη θα έχω καλύτερες προοπτικές στην ζωή ή ποιο ΤΕΙ δίνει καλύτερες προοπτικές για το μέλλον; 

Θα χαρώ πολύ να με βοηθήσετε και να συμβουλέψετε όλοι σας. 

Ευχαριστώ.

 

Σκεψου και ΑΕΙ Πειραια ΤΤ (πρωην ΤΕΙ Πειραια και καλα), στο τμημα Μηχανικων ηλεκτρονικων υπολογιστικων συστηματων......

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά. Είμαι υποψήφιος φοιτητής και δεν έχω επιλέξει ακόμα σε ποια σχολή να πάω.

Οι επιλογές μου που μπορώ να δηλώσω είναι αυτές στο παρακάτω link: http://sep4u.gr/sxoles/epal_do.php (Είμαι από ΕΠΑΛ)

Κάποιος που έχει τελειώσει αυτές τις σχολές; Ξέρει τι παίζει;

Με ενδιαφέρει ο προγραμματισμός πολύ (C, C++, C#, Java, Python, HTML & CSS, JavaScript, SQL). 

Τι μου προτείνετε; Με ποια γλώσσα πρέπει να ασχοληθώ και να μάθω σίγουρα;

Είδα π.χ στα περισσότερα ΤΕΙ, δηλαδή σχεδόν σε όλα κάνουν C, C++, HTML & CSS, JavaScript.

Στης Θεσσαλονίκης όμως δεν κάνουν C, C++ και κάνουν Java. (Μιλάω πάντα για ΤΕΙ).

Τι είναι καλύτερο; 

Επίσης σε ποια πόλη θα έχω καλύτερες προοπτικές στην ζωή ή ποιο ΤΕΙ δίνει καλύτερες προοπτικές για το μέλλον; 

Θα χαρώ πολύ να με βοηθήσετε και να συμβουλέψετε όλοι σας. 

Ευχαριστώ.

 

 

Ποσα μορια εβγαλες και πως εκανες το μηχανογραφικο συ τελικα ; Παλαιο ή νεο συστημα ; 

Δημοσ.

Τελικά δήλωσα

1 ΤΕΙ Αθήνας μηχανικών πληροφορικής

2 ΤΕΙ Πειραιά Μηχανικών ηλεκτρονικών υπολογιστών συστημάτων

3 ΤΕΙ Θεσσαλονίκης μηχανικών πληροφορικής

Και όλα τα υπόλοιπα είναι πάλι μηχανικών πληροφορικής.

Έβγαλα 1620 μόρια σε νέο σύστημα επαλ

Στο γενικό είναι 16200.

Πάντως το ΤΕΙ της Αθήνας ήταν στα 1740 η βάση και στου Πειραιά 1607.

Τέλος πάντων σας ευχαριστώ όλους σας για την βοήθεια και τις γνώμες σας.

Τώρα που θα περάσω θα δείξει!

  • Like 1
Δημοσ.

Είμαι στο ΤΕΙ Αθήνας και μπαίνω στο 7ο εξάμηνο (4ο έτος). Ένα πράγμα κυρίως, θα αναγκαστείς να μάθεις αν θες να επιβιώσεις τα εργαστήρια και τις *αλυσίδες. Έχουμε κάνει όλες τις γλώσσες που φαντάζεσαι και το 60% των μαθημάτων δεν είναι βαρετά ( το άλλο 40 έχει να κάνει με διαγράμματα , που φαίνονται ίδια - δεν είναι αλλά θα έχεις τάσεις αυτοκτονίας). Όσο πέρναγαν τα εξάμηνα ,απλά πνιγόμασταν και όταν τελείωναν τα εργαστήρια ξεκινούσαν οι θεωρίες. Αυτήν η διπλή "εξεταστική" κάθε φορά σου ρουφάει την ζωή για τα καλά, αν θες βέβαια να τελειώσεις νωρίς. Ειλικρινά δεν ξέρω αν είναι καλή σχολή, σίγουρα έχει δασκάλους που βοηθάνε και ξέρουν και θα σε βοηθήσουν κτλ αλλά η δομή του ΤΕΙ είναι βάναυση (αλυσίδες, εργαστήρια + απουσίες) και πιστεύω κάποια εργαστήρια απλά δεν πρόσφεραν τίποτα. Οι άλλες σχολές δεν ξέρω τι κάνουν , στο Καποδιστριακό γνωρίζω ότι δεν έχουν όλα τα μαθήματα τους και εργαστήρια,στο ΤΕΙ είναι πάντα 1+1 όλα τα μαθήματα. Το ΤΕΙ μοιάζει πάρα πολύ με σχολείο στην δομή του. Μετανιώνω που πήγα 21 και έχω δει πάρα πολλά , αλλά σε κανένα δεν είμαι καλός, γιατί την μία έκανες android και μετά vhdl. Το θετικό είναι ότι πλέον , τα πιάνω πιο γρήγορα. Αν ήμουν πρώτο έτος δεν νομίζω σε 15 ώρες να έφτιαχνα πλήρες web banking για ένα εργαστήριο. Αποκτάς εμπειρία και αυτό φαίνεται στην ταχύτητα που μαθαίνεις νέα γνώση,με στεναχωρεί που κάποιοι κλάδοι όπως η τεχνητή νοημοσύνη , τους ακουμπάνε ίσα ίσα για να λένε ότι τους κάναμε. Είναι μια πάρα πολύ δύσκολη σχολή, θέλει dedication μέχρι αηδίας αλλά θα μάθεις, είναι δεδομένο. Να θυμάσαι δεν υπάρχουν κακοί καθηγητές, υπάρχουν μαθητές που δεν "διαβάζουν" σωστά τους καθηγητές και στο ΤΕΙ Αθήνας είμαστε σαν οικογένεια, θα το δεις και αυτό. Μην σε τρομάζει τίποτα από αυτά, ίσως και κακώς έγραψα κάποια από αυτά , αν είσαι σωστός δεν θα έχεις θέμα. Καλή τύχη

 

*αλυσίδες = μαθήματα που είναι απαιτούμενα για την δήλωση άλλων μαθημάτων σε επόμενο εξάμηνο.

  • Like 1
Δημοσ.

Μετανιώνω που πήγα 21 και έχω δει πάρα πολλά , αλλά σε κανένα δεν είμαι καλός, γιατί την μία έκανες android και μετά vhdl.

VHDL που κάνουμε; Σχεδιασμό ψηφιακών συστημάτων στο 4ο;

Κατατοπιστικός γενικά, αυτό βλέπω και εγώ μέχρι στιγμής μέσα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...