Προς το περιεχόμενο

Linux για developers σε εταιρικό περιβάλλον


fitriolis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά. Το θέμα αυτό το ανοίγω όχι για να μου προτείνετε διανομή, μιας και δεν είμαι αρχάριος,

αλλά περισσότερο για να πούμε τις γνώμες μας για το πόσο μπορεί να δουλέψει κάποιος αποκλειστικά

με linux σε μια εταιρεία. Εγώ προσωπικά έχω απογοητευθεί από το γεγονός ότι το setup που δουλεύω
σε windows 10 δε μπορεί να μεταφερθεί σε linux. Συγκεκριμένα:

1) Χρήση office με templates τα οποία πηγαινοέρχονται ανάμεσα σε project managers και προγραμματιστές.

Δεν μπορώ να διακινδυνεύσω να τα ανοίξω με κανένα libre office γιατί αν χαλάσει κανένα encoding μετά απλά δε θα βγάζουμε άκρη.
2) Οι περισσότερες διανομές έχουν τραγικά παλιές εκδόσεις από ide (πχ Eclipse, Netbeans...)
3) Δουλεύω με postgres και δεν υπάρχει αξιόλογο ide free. Ακόμα και κάποια που είναι επί πληρωμή
όπως το navicat που δουλεύω στα windows, σε linux το τρέχουν από wine ή έχουν προβλήματα
με το theme τους(fonts που δε διαβάζονται, κακοσχεδιασμένα και δύσχρηστα ui)
4) Έλλειψη εύχρηστων εργαλείων σε κάποιες περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα το mtputty.

Επειδή φαντάζομαι ότι κάποιοι μόλις διαβάσουν τα τέσσερα παραπάνω θα αρχίσουν να λένε
"μα γιατί δε βάζεις ένα virtual machine για το office, γιατί δεν κατεβάζεις το eclipse από το site τους,
γιατί δε βάζεις το terminator" και άλλα τέτοια, το θέμα δεν είναι το αν τελικά με κάποιο τρόπο λύνονται
τα παραπάνω αλλά το αν τελικά το linux που πολλοί το θεωρούν ιδανικό για προγραμματισμό και bleeding
edge, μπορεί να χρησιμοποιηθεί από έναν επαγγελματία που θέλει να κάνει τη δουλειά του γρήγορα και
αποδοτικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το linux μπορει να ειναι ιδανικο για πολλες περιπτωσεις αλλα δεν ειναι για ολες. Τα παντα εξαρτωνται απο το περιβαλλον εφοσον δεν δουλευεις μονος σου