liakinen Δημοσ. 3 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2023 21 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Τέλος το game δεν έχει waypoints στο normal Το μεγαλύτερο αρνητικό που έχει για μένα το game.
Greygore Δημοσ. 3 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2023 4 hours ago, HALF EVIL said: Ούτε που ασχολήθηκε κανένας ε; Φαντάζομαι λίγο τα delays (το κοίταξα όταν στείλανε τα backer keys, είχε 7 (!) χρόνια που ξεκίνησε το όλο project), λίγο το ότι το sequel της OtherSide φαίνεται να έχει "παγώσει" για άγνωστο χρονικό διάστημα, μάλλον γενικά το ενδιαφέρον προς το franchise είναι μειωμένο. Ως κάποιος που δεν είχε παίξει το πρώτο System Shock (αλλά έχοντας λίωσει το 2ο απο το 1999 μέχρι και σήμερα, occasionally), νομίζω ο @{TDi}Dj2k..infc πέτυχε διάνα τα "προβλήματα" του - for starters, τα πάντα κάνουν blend μεταξύ τους, με τον σχεδιασμό των περιοχών, objects και εχθρών να χρησιμοποιούν παρόμοιες χρωματικές παλέτες σε σημείο που είναι πολύ εύκολο να προσπεράσεις σημαντικά clues (βλ. audio logs/notes) και να περιπλανιέσαι άσκοπα για ώρες, κάτι που ένα βασικό waypoint system θα "διόρθωνε". Παράλληλα, κουβαλάει μεθοδολογία game design 30~ετίας, ειδικά στον τρόπο που είναι σχεδιασμένα τα maps - χαρακτηριστικό παράδειγμα το 3ο level (Reactor) όπου η περιοχή είναι φτιαγμένη σαν λαβύρινθος με επιπρόσθετα environmental hazards. Δυστυχώς, λόγω του πρώτου προβλήματος με τα color palettes, και καθώς το in-game map δεν λαμβάνει υπ'όψιν τις διαφορές ύψους , η εξερεύνηση κουράζει απίστευτα (ειδικά μετά την 3-4η φορά που κατεβαίνεις την ίδια σκάλα γιατί απλά όλες μοιάζουν ίδιες), κάτι που γίνεται ακόμη χειρότερο με τα συνεχή respawns εχθρών (που, to be fair, μετριάζει λίγο με την εξερεύνηση και το security level σύστημα του παιχνιδιού, αλλά...). Όσο αφορά το inventory system, συμφωνώ 100% πως χάσανε μια ευκαιρία να εκμοντερνίσουν λίγο το remake, μια και guaranteed ποτέ, μα ποτέ κανένας δεν "έπαιξε" inventory tetris και να του άρεσε (ειδικά σε αυτά τα ImSim games που το menu-ing δεν κάνει pause το παιχνίδι). Στα πιο... θετικά όμως, το παιχνίδι so far (6-7 ώρες, ίσα-ίσα να φτάσω στα τελειώματα του Reactor, level 3) έχει φοβερή ατμόσφαιρα, το voice acting της Shodan είναι όπως έπρεπε ανατριχιαστικό, η δουλειά που έγινε στα animations (ειδικά τα gestures του πρωταγωνιστή) είναι πολύ καλή νοουμένου πως πρόκειται για remake, το sci-fi στοιχείο έχει αποδωθεί πολύ καλά και γενικά παίζεται αρκετά decently πλήν των προαναφερθέντων προβλημάτων. (επίσης μεγάλο θετικό για μένα η επιλογή παραμετροποίηση της δυσκολίας - το παιχνίδι επιτρέπει 4 διαφορετικές ρυθμίσεις δυσκολίας, σε puzzles, combat, hacking και mission - κάτι που μου αρέσει να βλέπω σαν επιλογή σε περισσότερα παιχνίδια.) 9
Voodooman Δημοσ. 4 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2023 Πολύ καλό, για την εποχή του. Με τα σημερινά standards όμως δεν την παλεύει εύκολα και για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι τα γραφικά είναι ένα μόνο μέρος του puzzle. Εννοείται πως τα γραφικά του δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με το 2023, αλλά συνολικά ο τεχνικός τομέας είναι πάρα πολύ καλός και δεν σε εμποδίζει από το να χαρείς το παιχνίδι. Τα προβλήματα είναι εγγενή στο παιχνίδι και δεν αλλάζουν. Πχ. το level design που, με τα σημερινά δεδομένα, είναι απολύτως ξεπερασμένο. Χαμηλοτάβανο και δαιδαλώδες, ενδείκνυται μόνο για τους νοσταλγούς. Το ίδιο ισχύει και για τα υπόλοιπα στοιχεία του gameplay, πολύ καλά για όταν φτιάχτηκε αρχικά το παιχνίδι, έγινε πολύ καλή δουλειά στο remake, αλλά είναι σαν να παίρνεις ένα Audi quattro να πας να τρέξεις σε σύγχρονο ράλι. Πρωτοποριακό για την εποχή του, υπέροχο να το βλέπεις σήμερα, αλλά σε αγώνα δεν κάνεις τίποτα. Αν θέλετε αυτήν την εξαιρετική ατμόσφαιρα και σχετικά παρόμοια θεματολογία παίξτε το πολύ πιο σύγχρονο (και αριστουργηματικό) Prey του 2017. 4
Greygore Δημοσ. 19 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2023 Τέλος σε χαλαρό pace, με περίπου 20 ώρες με κάπου 80-90% εξερεύνηση (μου ξέφυγε μία security camera και κάποια απο τα μυστικά που έχει το remake). Σε γενικές γραμμές, οτι είχα γράψει αρχικά ισχύει μέχρι και το φινάλε, με δυο "επιπρόσθετα" comments: 1. Το παιχνίδι δείχνει ακόμη ένα κατάλοιπο του 1994 design του στα τελευταία levels, όπου το focus φεύγει απο την εξερεύνηση και τα puzzles και γίνεται σχεδόν εξ'ολοκλήρου FPS/action game, με ορδές εχθρών και στοίβες πυρομαχικών - το οποίο επηρεάζει αισθητά το techno-horror mood που έχει το παιχνίδι. 2. Το τελικό setpiece/boss fight παίζει να είναι το πιο αδύναμο σημείο του System Shock με διαφορά - χωρίς πολλά spoilers, αλλάζει ριζικά ένα απο τα βασικά mechanics του παιχνιδιού χωρίς λόγο ή εξήγηση, αφαιρεί κάθε challenge και λογική και δεν εξηγεί καν ποιός είναι ο στόχος του παίκτη - πραγματικά το χειρότερο finish που θα μπορούσε να κάνει. Γενικά, είναι απο αυτα τα παιχνίδια που δύσκολα μπορείς να κάνεις recommend, αλλά σίγουρα δεν είναι κακό - απλά φέρει τα σημεία των καιρών που είχε αρχικά κυκλοφορήσει... 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα