Προς το περιεχόμενο

Δεξιοτίμονα


aris1986

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν βρηκα μια απάντηση ακριβής στο google.

Τι ισχυει στην Ελλαδα μπορεις να κυκλοφορεις με δεξιοτιμονα νόμιμα ή παιζει κατι αλλο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Πρέπει να αλλαξεις και τα φωτα για να μην στραβωνεις ολο τον κοσμο.

Κατα τ αλλα κυκλοφορουνε κανονικα αλλα σαφως οδηγουνται δυσκολοτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

αν μιλας για εισαγωγη και gr πινακιδες θεωρω  οτι δεν γινεται...

οταν θες να κανεις προσπεραση στους σκατοδρομους μονης λωριδας πως θα την κανεις θα γερνεις αριστερα?ειναι fail μην ασχοληθεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν μιλας για εισαγωγη και gr πινακιδες θεωρω  οτι δεν γινεται...

οταν θες να κανεις προσπεραση στους σκατοδρομους μονης λωριδας πως θα την κανεις θα γερνεις αριστερα?ειναι fail μην ασχοληθεις

δλδ τωρα εσυ οταν κανεις προσπεραση γερνεις δεξια?   που και να το εχεις το βιτσιο και να γερνεις ...ε ναι θα γερνεις αριστερα. Τι σε πειραζει? Εδω καθε φορα που κανεις προσπερασει γερνεις, το προς τα ποια μερια γερνεις σε μαρανε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δλδ τωρα εσυ οταν κανεις προσπεραση γερνεις δεξια?   που και να το εχεις το βιτσιο και να γερνεις ...ε ναι θα γερνεις αριστερα. Τι σε πειραζει? Εδω καθε φορα που κανεις προσπερασει γερνεις, το προς τα ποια μερια γερνεις σε μαρανε?

 

Η που τρολάρεις ή που δεν κατάλαβες τι λέει ο άλλος.

Όταν οδηγείς δεξιοτίμονο και έχεις μπροστά σου νταλίκα, είναι σαν να κάθεσαι στην θέση του συνοδηγού. Για να προσπεράσεις λοιπόν (πάντα απο αριστερά - απο δεξιά απαγορεύεται) θα πρέπει να δεις αν απο το αντίθετο ρεύμα έρχεται αμάξι. Αν είσαι λοιπόν στην θέση του συνοδηγού (γιατί έχεις το τιμόνι δεξιά) ακόμα και ο χουντίνι να είσαι προσπέραση δεν κάνεις. Η μόνη περίπτωση είναι να έχεις και συνοδηγό (οπου θα κάθεται στην θέση που κάθεται ο οδηγός αριστεροτίμονου) και να σου πει αν σε πέρνει ή όχι να κάνεις προσπέραση.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η που τρολάρεις ή που δεν κατάλαβες τι λέει ο άλλος.

Όταν οδηγείς δεξιοτίμονο και έχεις μπροστά σου νταλίκα, είναι σαν να κάθεσαι στην θέση του συνοδηγού. Για να προσπεράσεις λοιπόν (πάντα απο αριστερά - απο δεξιά απαγορεύεται) θα πρέπει να δεις αν απο το αντίθετο ρεύμα έρχεται αμάξι. Αν είσαι λοιπόν στην θέση του συνοδηγού (γιατί έχεις το τιμόνι δεξιά) ακόμα και ο χουντίνι να είσαι προσπέραση δεν κάνεις. Η μόνη περίπτωση είναι να έχεις και συνοδηγό (οπου θα κάθεται στην θέση που κάθεται ο οδηγός αριστεροτίμονου) και να σου πει αν σε πέρνει ή όχι να κάνεις προσπέραση.

 

Και ανάλογα πως το βλεπει το κοντά ή μακρυά ο συνοδηγός.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να αλλαξεις και τα φωτα για να μην στραβωνεις ολο τον κοσμο.

Κατα τ αλλα κυκλοφορουνε κανονικα αλλα σαφως οδηγουνται δυσκολοτερα.

 

Ας διόρθωναν τα φώτα τους οι καγκουρομα....κες με τα "xenon" του 50άρικου και ας έμενε σαν μόνο μας πρόβλημα τα φώτα των δεξιοτίμονων

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Ελλάδα μπορείς να φέρεις αυτοκίνητο δεξιοτίμονο και να βγάλεις ελληνικές πινακίδες. Για να περάσει ΚΤΕΟ, πρέπει να του αλλάξεις τα φανάρια γιατί έχουν κατεύθυνση που "τυφλώνει" τους οδηγους στο αντίθετο ρεύμα. Και στον ΟΔΔΥ πουλάνε συχνά δεξιοτίμονα. Απέναντι από το γραφείο μου μένει οικογένεια με δεξιοτίμονο VW με κόκκινες πινακίδες ελληνικές (αδασμολόγητο).

 

Στην Κύπρο, όμως, αν εισάγεις αριστεροτίμονο, μετά πρέπει να κάνεις μετατροπή σε δεξιοτίμονο για να πάρεις πινακίδες και να περάσεις MOT (KTEO).

 

Όντως στην προσπέραση έχεις ένα θέμα, και πρέπει να αφήνεις μεγαλύτερη απόσταση από το μπροστινό όχημα για να βγεις, γιατί δεν έχεις καλή ορατότητα. Στην Κύπρο, για παράδειγμα, μέχρι να γίνει η μετατροπή που κυκλοφορείς με visitor πινακίδα, υποχρεούσαι να έχεις και ένα ευδιάκριτο αυτοκόλλητο στο πίσω τζάμι που δείχνει ότι είναι αριστεροτίμονο (καλά κάνουν).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πότε δεν κατάλαβα αυτή την ανωμαλία των Αγγλων με τα δεξιοτιμονα. Πως προήλθε και γιατί δεν εναρμονιζονται με τον υπόλοιπο κόσμο?

 

Με μεγάλη επιφύλαξη αυτό που θα πω, αρχές του 90 που είχα ρωτήσει συμφοιτητές μου Άγγλους γιατί οδηγούν "ανάποδα", μου είχε πει οτι έτσι "οδηγούσαν" τόσο τα άλογα όσο και τις άμαξές τους από πριν τον Μεσαίωνα. Ο λόγος που μου είχε αναφέρει ήταν το σπαθί τους βασικά. Αν πήγαινες εσύ με το άλογό σου, και ερχόταν ο άλλος απο το αντίθετο "ρεύμα" -και με την προυπόθεση οτι ήσασταν και οι 2 δεξιόχειρες- τότε θα μπορούσες να ξιφομαχήσεις ευκολότερα, μιας και των 2 τα δεξιά χέρια θα ερχόντουσαν σε άμεση επαφή. Αντίστοιχα ο τρόπος που οδηγούμε σωστά οι υπόλοιποι ευρωπαίοι, ευνοεί τους αριστερόχειρες σαν και μένα :)

 

Όπως είπα, με μεγάλη επιφύλαξη, γιατί μπορεί να με τρόλαρε....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με μεγάλη επιφύλαξη αυτό που θα πω, αρχές του 90 που είχα ρωτήσει συμφοιτητές μου Άγγλους γιατί οδηγούν "ανάποδα", μου είχε πει οτι έτσι "οδηγούσαν" τόσο τα άλογα όσο και τις άμαξές τους από πριν τον Μεσαίωνα. Ο λόγος που μου είχε αναφέρει ήταν το σπαθί τους βασικά. Αν πήγαινες εσύ με το άλογό σου, και ερχόταν ο άλλος απο το αντίθετο "ρεύμα" -και με την προυπόθεση οτι ήσασταν και οι 2 δεξιόχειρες- τότε θα μπορούσες να ξιφομαχήσεις ευκολότερα, μιας και των 2 τα δεξιά χέρια θα ερχόντουσαν σε άμεση επαφή. Αντίστοιχα ο τρόπος που οδηγούμε σωστά οι υπόλοιποι ευρωπαίοι, ευνοεί τους αριστερόχειρες σαν και μένα :)

 

Όπως είπα, με μεγάλη επιφύλαξη, γιατί μπορεί να με τρόλαρε....

 

Εχουν καταλαβει οτι περασαν 400 χρονια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με μεγάλη επιφύλαξη αυτό που θα πω, αρχές του 90 που είχα ρωτήσει συμφοιτητές μου Άγγλους γιατί οδηγούν "ανάποδα", μου είχε πει οτι έτσι "οδηγούσαν" τόσο τα άλογα όσο και τις άμαξές τους από πριν τον Μεσαίωνα. Ο λόγος που μου είχε αναφέρει ήταν το σπαθί τους βασικά. Αν πήγαινες εσύ με το άλογό σου, και ερχόταν ο άλλος απο το αντίθετο "ρεύμα" -και με την προυπόθεση οτι ήσασταν και οι 2 δεξιόχειρες- τότε θα μπορούσες να ξιφομαχήσεις ευκολότερα, μιας και των 2 τα δεξιά χέρια θα ερχόντουσαν σε άμεση επαφή. Αντίστοιχα ο τρόπος που οδηγούμε σωστά οι υπόλοιποι ευρωπαίοι, ευνοεί τους αριστερόχειρες σαν και μένα :)

 

Όπως είπα, με μεγάλη επιφύλαξη, γιατί μπορεί να με τρόλαρε....

Δε σε τρολαρε.Αυτο ισχυε παντου. Αλλαξε (αρχικα απο Γαλλια))  οταν εμφανιστηκαν οι αμαξες. Οι οδηγοι καθονταν στα αριστερα προκειμενου να κρατουν το καμστικι με το δεξι χερι.  Για καλυτερο υπολογισμο λοιπον των αποστασεων απο τις αντιθετα κινουμενες αμαξες αρχισαν να οδηγουν  στη δεξια μερια του δρομου. Εκτος απο  Αγγλια και Κυπρο το ιδιο συστημα επικρατει Ινδια,Αυστραλια,Ιαπωνια,χωρες της Ν.Αφρικης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...