Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά μη είστε τόσο αρνητικοί, το μέλλον στις μπαταρίες είναι πολύ ελπιδοφόρο, σκεφτείτε πριν μερικά χρόνια τι χωρητικότητα και βάρος είχαν οι μπαταρίες και τι δεδομένα έχουμε τώρα και με περισσότερους κύκλους φόρτισης. Επίσης θα κατασκευαστούν-μάλλον όχι στην Ελλάδα!-δρόμοι και τούνελ που θα παρέχουν ασύρματη ταχεία φόρτιση, δεν υπάρχει κάτι αρνητικό στο όλο θέμα, μόνο πράσινη εξέλιξη! Και προσωπικά πιστέυω πως οι μπαταρία είναι ένα κομμάτι για να τα στάζουμε για άλλα 100 χρόνια στις βιομηχανίες, το καλύτερο μέσο είναι οι μπουκαλες με υδρογόνο και μετατροπή σε ηλεκτρική ενέργεια.

  • Like 1
  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

...το καλύτερο μέσο είναι οι μπουκαλες με υδρογόνο και μετατροπή σε ηλεκτρική ενέργεια.

 

accident waiting to happen?

Δημοσ.

accident waiting to happen?

Με όλα τα μέσα μεταφοράς και καυσίμου υπάρχει κίνδυνος, όλα εξελίσονται και ξεπερνιούνται, και σιγά σιγά θα αποκτήσει και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

Δημοσ.

Εντάξει ο τίτλος είναι ότι πιο άστοχο έχει επιλεχθεί...

 

 

Πέρα από αυτό αν δεν λυθεί το πρόβλημα της αυτονομίας και της αξιοπιστίας τα αυτοκίνητα αυτά θα είναι καθαρά αυτοκίνητα πόλης. 

Συμφωνώ με τον τίτλο.

Το πρόβλημα της αυτονομίας είναι άμεσα συνδεδεμένο με τον χρόνο φόρτισης. Δηλ πόση ώρα θα περιμένω για να επαναφορτίσει. Αν είναι 5 - 10 λεπτά, το πρόβλημα έχει λυθεί, διότι είναι λογικός χρόνος για ένα μεγάλο ταξίδι.

Γι αυτό η λύση αρχικά, μέχρι να πέσουν οι χρόνοι επαναφόρτισης, είναι το υβριδικό.

Το ότι θα επικρατήσουν τελικά τα ηλεκτρικά είναι δεδομένο.

  • Like 1
Δημοσ.

Η καλύτερη υβριδική λύση είναι ο κινητήρας να παράγει ενέργεια και όχι να κινεί το όχημα όπως το prius. Ήδη έχει γίνει σε concept audi A1 αν θυμάμαι καλά, με κινητήρα wankel στο ρόλο γεννήτριας ρεύματος! Επίσης σε πολλά πλοία ακόμα και ντιζελοκίνητα υποβρύχια λειτουργούν έτσι. 

  • Like 1
Δημοσ.

Το πρόβλημα έχει λυθεί με την τεχνολογία fast charging, αλλά whatever... σχόλια να κάνουμε και ότι να 'ναι...

Και πόση ώρα χρειάζεται για να φορτίσει η μπαταρία αγαπητέ? Μια ώρα? Ο ανεφοδιασμός ενός συμβατικού αυτοκινήτου είναι άμεσος. Οπότε η μια ώρα δεν είναι αρκετή, Αν θυμάμαι το supercharge στο οποίο αναφέρεσαι απαιτεί ειδικό σταθμό, τον οποίο προφανώς δεν έχω στο σπίτι μου και επιπλέον δεν θα είναι παντού διαθέσιμος γιατί θα απαιτεί αρκετά χρήματα για να στηθεί.

Δημοσ.

βαλτε ενα μοτερ παπιου να δινει ρευμα και θα έχεις 1000 χλμ αυτονομια με10 ευρω

 

Κάτι αντίστοιχο έχει το BMW i3, το οποίο βέβαια είναι πανάκριβο και δεν προσφέρει πολύ μεγαλύτερη αυτονομία.

 

http://www.bmw.co.uk/en_GB/new-vehicles/bmw-i/i3/2016/drive-technology.html#rangeextender

Δημοσ.

ενα πρόβλημα που δεν εχουμε στην ελλαδα γιατι ουτως η αλλως για αποστασεις πανω απο 200χλμ συμφαιρει το αεροπλάνο λογω διοδίων.

 

Συμφέρει τρομερά.

 

Με 20 ευρώ Θεσσαλονίκη,και άλλα 40 στο λογαριασμό της ΔΕΗ,για να πληρώσεις την γερμανική τράπεζα που έδωσε το δάνειο στην ελληνική AEGEAN για να πληρώσει το φόρο που θέσπισε η E.E,ώστε να επιδοτηθεί ο γάλλος ιδιώτης,αφού πάρει δάνειο από την D.B. για να βάλει γερμανικά φωτοβολταϊκά.

 

Αναπνέετε κηροζίνη,κάνει καλό.

 

 

 

 

+100 και τσάμπα να ήταν λόγο διοδίων απλα δεν παιζει η μετακίνηση

 

Πας και χωρίς διόδια.

Σε κάποιες περιπτώσεις,και ανάλογα το αυτοκίνητο,συμφέρει κιόλας.

Δημοσ.

Ωραία καλά και χρυσά τα ηλεκτρικά, αλλά αν είναι να πάρουμε ηλεκτρικά για το περιβάλλον και συνεχίζουμε να παράγουμε το ρεύμα που χρειάζονται για να λειτουργήσουν καίγοντας λιγνιτη είναι κάπως παράλογο!!!!!!!!

Δημοσ.

Εντάξει ο τίτλος είναι ότι πιο άστοχο έχει επιλεχθεί...

 

 

Πέρα από αυτό αν δεν λυθεί το πρόβλημα της αυτονομίας και της αξιοπιστίας τα αυτοκίνητα αυτά θα είναι καθαρά αυτοκίνητα πόλης. 

 

ναι χαλια στην αξιοπιστια καθε 350.000 χιλ θελει αλλαγη ενα ρουλεμαν στον ηλεκτροκινητηρα και το πρωτο νισαν λεαφ που βγηκε πριν 7 χρονια το κανανε τεστ οι δημοσιογραφοι, και ο κατοχος δεν εχει αλλαξει ακομα μπαταριες!!!!!!!!!!!

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

βαλτε ενα μοτερ παπιου να δινει ρευμα και θα έχεις 1000 χλμ αυτονομια με10 ευρω

 

Μη φας, έχουμε γλάρο. Το έκανε η BMW στο i3 με έναν κινητήρα 650cc από μοτοσυκλέττα. Λειτουργεί με βενζίνη και παράγει ηλεκτρική ενέργεια. Το κόστος βγαίνει στα 10 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα. Δέκα φορές πάνω από αυτό που λες.

Δημοσ.

Μη φας, έχουμε γλάρο. Το έκανε η BMW στο i3 με έναν κινητήρα 650cc από μοτοσυκλέττα. Λειτουργεί με βενζίνη και παράγει ηλεκτρική ενέργεια. Το κόστος βγαίνει στα 10 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα. Δέκα φορές πάνω από αυτό που λες.

 

Ναι ,αλλά ήταν κινητήρας bmw μοτοσυκλέτας.

 

 

Δε χρειάζεται να πω κάτι άλλο,ήδη αυτές οι δύο λέξεις μαζί θα έπρεπε να απαγορεύονται.

  • Like 1
Δημοσ.

βαλτε ενα μοτερ παπιου να δινει ρευμα και θα έχεις 1000 χλμ αυτονομια με10 ευρω

 

Προφανως και δεν ειναι αρκετος ο κινητηρας παπιου για αυτοκινητο 2 τονων

  • Like 1
Δημοσ.

ναι χαλια στην αξιοπιστια καθε 350.000 χιλ θελει αλλαγη ενα ρουλεμαν στον ηλεκτροκινητηρα και το πρωτο νισαν λεαφ που βγηκε πριν 7 χρονια το κανανε τεστ οι δημοσιογραφοι, και ο κατοχος δεν εχει αλλαξει ακομα μπαταριες!!!!!!!!!!!

Αναφέρομαι για την αντοχή της μπαταρίας και όχι την αξιοπιστία του ηλεκτροκινητήρα 

Δημοσ.

Πράγματι πανάκριβο το υβριδικό αλλά για την τρέχουσα κατάσταση με έλλειψή δικτύου σταθμών επαναφόρτιση ηλεκτροκίνητων οχημάτων η μόνη λύση. Πολύ καλή λύση το Opel Ampera,ηλεκτροκίνημετο με βενζινογεννήτρια και φωτίζει και σε σταθμούς φόρτισης. Δυστυχώς μόνο για τούς έχοντες λόγο υψηλής τιμής.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...