Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά.

Ήθελα να ρωτήσω αν έχει κάποιος ασχοληθεί με γραφικά;

Έχω να υλοποιήσω σε ένα μάθημα αυτόν τον αλγόριθμο που λέω παρακάτω αλλά επειδή δεν έχω ξανα ασχοληθεί με γραφικά δεν έχω προχωρήσει.

Η εκφώνηση είναι η παρακάτω... Παρακαλώ αν κάποιος έχει κάποια ιδέα θα βοηθήσει πολύ...

 

Να υλοποιηθεί ρουτίνα για mesh subdivision που θα υλοποιέι τον αλγόριθμο sqrt(3) subdivision από το σχετικό άρθρο. Υπάρχει βιβλίο στη βιβλιοθήκη (Real Time rendering, Moller/Haines) με σχετική θεωρία και εξηγήσεις. Είσοδος/έξοδος .obj ή .ply αρχεία (για ευκολιά στο i/o).

Siggraph course για subdivision:

http://www.cs.nyu.edu/~dzorin/sig00course/

Για το sqrt(3) to paper ειναι στο

http://kucg.korea.ac.kr/seminar/2001/src/PA-01-03.pdf

Πιθανό 3D model: Stanford Bunny ( διαλέξτε το χαμηλής ανάλυσης μοντέλο)

http://graphics.stanford.edu/data/3Dscanrep/

Viewer για αρχεία .ply

http://mview.sourceforge.net/ 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...