tzimasr Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Καλησπέρα παιδιά. Ήθελα να ρωτήσω αν έχει κάποιος ασχοληθεί με γραφικά; Έχω να υλοποιήσω σε ένα μάθημα αυτόν τον αλγόριθμο που λέω παρακάτω αλλά επειδή δεν έχω ξανα ασχοληθεί με γραφικά δεν έχω προχωρήσει. Η εκφώνηση είναι η παρακάτω... Παρακαλώ αν κάποιος έχει κάποια ιδέα θα βοηθήσει πολύ... - Να υλοποιηθεί ρουτίνα για mesh subdivision που θα υλοποιέι τον αλγόριθμο sqrt(3) subdivision από το σχετικό άρθρο. Υπάρχει βιβλίο στη βιβλιοθήκη (Real Time rendering, Moller/Haines) με σχετική θεωρία και εξηγήσεις. Είσοδος/έξοδος .obj ή .ply αρχεία (για ευκολιά στο i/o). Siggraph course για subdivision: http://www.cs.nyu.edu/~dzorin/sig00course/ Για το sqrt(3) to paper ειναι στο http://kucg.korea.ac.kr/seminar/2001/src/PA-01-03.pdf Πιθανό 3D model: Stanford Bunny ( διαλέξτε το χαμηλής ανάλυσης μοντέλο) http://graphics.stanford.edu/data/3Dscanrep/ Viewer για αρχεία .ply http://mview.sourceforge.net/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα