anthobeio Δημοσ. 17 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουλίου 2016 Ευχαριστώ jkoukos, Η επανεκκίνηση δεν άλλαξε τίποτα. Τηλεφώνησα στον τεχνικό της cyta. Μετά από πολλά παρακάλια μου για βελτίωση γραμμής, αρνήθηκε πως μπορεί να κάνει κάτι για να με βοηθήσει. Υποστήριζε πως φταίει η περιοχή μου και ότι αυτός δε μπορεί να κάνει τίποτα γι αυτό. Επίσης με συμβούλεψε να κατεβάζω ένα-ένα τα αρχεία που θέλω (προσπαθώ από εχθές να κατεβάσω 2 αρχεία 3,5Gb το καθένα) Μετά τον ρώτησα αν θα μπορούσε να μου μειώσει το noise margine και φάνηκε να ξαφνιάζεται, άρχισε να κομπιάζει. Μου είπε πως θα ζητήσει από τους υπεύθυνους να γίνει η αλλαγή που του ζήτησα. Μέσα σε 1 λεπτό, έγινε επανεκκίνηση στο ρούτερ και τώρα έχω 8άρα γραμμή. http://prntscr.com/btzn6n Με λίγα λόγια, τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου...
sundance_kid Δημοσ. 17 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2016 Τελικά η cyta για να μη φύγω από το δίκτυο της, μου έκανε προσφορά με μόλις 16 ευρώ για απεριόριστα σταθερά και 300 προς κινητά! Ξαφνικά θυμήθηκαν και ενδιαφερθηκαν τι προβλήματα έχω, μου ζήτησαν συγνώμη που δε με ενημέρωσαν ότι η αλλαγή της 4άρας γραμμής γίνεται νωρίτερα κ που δε μ απαντούσα γενικά. Μίλησα και με τεχνικό και μου υποσχέθηκε πως θα μου δώσουν τη μέγιστη δυνατή γραμμή ακόμα κι αν είναι δεκάρα. Αν και με έχουν εκνευρίζει, δέχτηκα τη προσφορά τους και ελπίζω να κρατήσουν τον λόγο τους.. Και κάτι άλλο, πείτε μου βρε παιδιά γιατί θα σκάσω, τελικά αυτός ο TS, ποιος είναι; Εγώ τα λεγα, να πώ οτι δεν τα λεγα; Τεσπα, πάρε πές τους να σ' αλλάξουν το CPE, αυτό που έχεις δεν κάνει.
anthobeio Δημοσ. 17 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουλίου 2016 Εγώ τα λεγα, να πώ οτι δεν τα λεγα; Τεσπα, πάρε πές τους να σ' αλλάξουν το CPE, αυτό που έχεις δεν κάνει. Ευχαριστώ για την απάντηση. Να υποθέσω πως αναφέρεσαι στο ρούτερ, έτσι? Το ρούτερ μου το είχαν αλλάξει πριν κοντά 2,5 χρόνια γιατί το παλιό ανέβαζε θερμοκρασία και έσβηνε. Τότε ήρθε τεχνικός, το έλεγξε, όντως επιβεβαίωσε πως ήταν ελαττωματικό και το αντικατέστησε. Οπότε αυτό που έχω τώρα νομίζω πως θεωρείται καινούριο... Λες όμως να φταίει και το ρούτερ? Και τι αιτιολογία να πω στους τεχνικούς? αφού δουλεύει!
Bekouras Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Προσοχή αν θέλει κάποιος να αλλάξει εταιρία. Προσπαθούν από παντού να σου τα πάρουν. Είχα cyta με 24μηνο συμβόλαιο που έληγε 31 Ιουλίου. Τους πήρα πριν λήξει και ζήτησα να μην ανανεωθεί το συμβόλαιο και να μην κρατήσω το πακέτο με απεριόριστα σταθερά και κάποιες ώρες κινητά, γιατί το πάγιο με ενημέρωσαν ότι θα πήγαινε 40 ευρώ. Κράτησα μόνο τη σύνδεση με internet και σταθερό, χωρίς απεριόριστα και χωρίς κινητά. Αυτό είχε κόστος 18 ευρώ και θα ίσχυε από 1 Αυγούστου έως 4 Αυγούστου που άλλαξα εταιρία. Φυσικά μου είπαν θα χρεωνόμουν αναλογικά, δηλ. γύρω στα 2,5 ευρώ για τις 4 ημέρες του Αυγούστου.. Και ενώ περίμενα λογαριασμό 2,5 ευρώ (χωρίς να έχω κάνει κλήσεις τις 4 μέρες του Αυγούστου) μου ήρθε τον Αύγουστο λογαριασμός 40 ευρώ! Δηλαδή μου κράτησαν το πακέτο χωρίς ανανέωση του συμβολαίου και μου χρέωσαν όλο το μήνα! Φυσικά δεν τον πλήρωσα. Τον Σεπτέμβρη μου έρχεται νέος λογαριασμός όπου αφαιρούσαν τη χρέωση των 27 ημερών του Αυγούστου που δεν ήμουν πλέον στη cyta (όμως πάλι θα χρεωνόμουν με βάση πάγιο 40 και όχι 18 ευρώ). Επιπλέον όμως προσέθεσαν τέλη πρόωρης αποσύνδεσης!! Σύνολο λογαριασμού 77,5 ευρώ!!! Πάλι δεν πλήρωσα και ξεκίνησαν τα τηλέφωνα από εταιρίες οφειλών.. Τελικά επειδή με έπρηξαν, τους πήρα στα κεντρικά και αφού τους ανέλυσα όλα τα παραπάνω μου είπαν ότι έγινε "λάθος" στο σύστημα όταν ζήτησα τη διακοπή του πακέτου και γι'αυτό χρεώθηκα 40 ευρώ και επιπλέον έγινε και δεύτερο "λάθος" στο σύστημα και η ημερομηνία λήξης του συμβολαίου μου προχώρησε μόνη της!!! Έτσι μου χρέωσαν και τέλη πρόωρης αποσύνδεσης γιατί 4 Αυγούστου υποτίθεται ότι δεν είχε λήξει το συμβόλαιο! Τί να τους πει κανείς... Τέλος πάντων μου είπαν ότι σε επόμενο λογαριασμό θα διορθωθεί και τώρα περιμένω. Το θέμα είναι ότι εάν δεν αντιδρούσα και δεν θυμόμουν αναλυτικά ημερομηνίες και ποσά που είχαμε συμφωνήσει, θα τα πλήρωνα κανονικά. Από πόσους άραγε τα τρώνε έτσι;;; Προσοχή λοιπόν όποιος θέλει να αποχωρήσει!
panos- Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2016 Προσοχή αν θέλει κάποιος να αλλάξει εταιρία. Προσπαθούν από παντού να σου τα πάρουν. Είχα cyta με 24μηνο συμβόλαιο που έληγε 31 Ιουλίου. Τους πήρα πριν λήξει και ζήτησα να μην ανανεωθεί το συμβόλαιο και να μην κρατήσω το πακέτο με απεριόριστα σταθερά και κάποιες ώρες κινητά, γιατί το πάγιο με ενημέρωσαν ότι θα πήγαινε 40 ευρώ. Κράτησα μόνο τη σύνδεση με internet και σταθερό, χωρίς απεριόριστα και χωρίς κινητά. Αυτό είχε κόστος 18 ευρώ και θα ίσχυε από 1 Αυγούστου έως 4 Αυγούστου που άλλαξα εταιρία. Φυσικά μου είπαν θα χρεωνόμουν αναλογικά, δηλ. γύρω στα 2,5 ευρώ για τις 4 ημέρες του Αυγούστου.. Και ενώ περίμενα λογαριασμό 2,5 ευρώ (χωρίς να έχω κάνει κλήσεις τις 4 μέρες του Αυγούστου) μου ήρθε τον Αύγουστο λογαριασμός 40 ευρώ! Δηλαδή μου κράτησαν το πακέτο χωρίς ανανέωση του συμβολαίου και μου χρέωσαν όλο το μήνα! Φυσικά δεν τον πλήρωσα. Τον Σεπτέμβρη μου έρχεται νέος λογαριασμός όπου αφαιρούσαν τη χρέωση των 27 ημερών του Αυγούστου που δεν ήμουν πλέον στη cyta (όμως πάλι θα χρεωνόμουν με βάση πάγιο 40 και όχι 18 ευρώ). Επιπλέον όμως προσέθεσαν τέλη πρόωρης αποσύνδεσης!! Σύνολο λογαριασμού 77,5 ευρώ!!! Πάλι δεν πλήρωσα και ξεκίνησαν τα τηλέφωνα από εταιρίες οφειλών.. Τελικά επειδή με έπρηξαν, τους πήρα στα κεντρικά και αφού τους ανέλυσα όλα τα παραπάνω μου είπαν ότι έγινε "λάθος" στο σύστημα όταν ζήτησα τη διακοπή του πακέτου και γι'αυτό χρεώθηκα 40 ευρώ και επιπλέον έγινε και δεύτερο "λάθος" στο σύστημα και η ημερομηνία λήξης του συμβολαίου μου προχώρησε μόνη της!!! Έτσι μου χρέωσαν και τέλη πρόωρης αποσύνδεσης γιατί 4 Αυγούστου υποτίθεται ότι δεν είχε λήξει το συμβόλαιο! Τί να τους πει κανείς... Τέλος πάντων μου είπαν ότι σε επόμενο λογαριασμό θα διορθωθεί και τώρα περιμένω. Το θέμα είναι ότι εάν δεν αντιδρούσα και δεν θυμόμουν αναλυτικά ημερομηνίες και ποσά που είχαμε συμφωνήσει, θα τα πλήρωνα κανονικά. Από πόσους άραγε τα τρώνε έτσι;;; Προσοχή λοιπόν όποιος θέλει να αποχωρήσει! ΕΣΥ έφταιγες που πήγες και άλλαξες πακέτο τρεις μέρες πριν. Ας έληγε το συμβόλαιο και να έκανες αίτηση φορητότητας απλά.
panagiotispetrou Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Ξεθάβω το θέμα για να επιβεβαιώσω αυτά που έλεγε το παιδί πριν ένα χρόνο και κάτι. Με ote είχα 6144 και όταν άλλαξα σε cyta μου είπαν ότι θα έχω γύρω στο 8000 και πράγματι τόσο είχα αλλά για 2 μήμες μετά απο κει με γράφανε στα π@π@ρια τους όσες φορές και να έκανα κλήσεις.Μου απαντούσε ηχογραφημένο μήνυμα ότι δεν υπήρχε πρόβλημα σαν απάντηση για τη βλάβη την άλλη κιόλας μέρα. Απο μούφες και χαζομάρες φουλ μέχρι που μου έλεγαν να αλλάξω καλόδιο και να βάλω κοντύτερο,ασυναρτησίες απο άσχετους βλάκες. Στο τέλος έφτασα να έχω 3900 συχρονισμό και αποσυνδέσεις 7-8 τη μέρα. Έφτασε η ώρα που τελείωσε το συμβόλαιο όμως και έκανα forthnet νοβα όπως τη λένε τώρα. Δεν έχει κάνει απο την ημέρα ενεργοποίησης ούτε μιά φορά disconnect η γραμμή και έχω 8144 download. Δεν έχω αλλάξει τίποτα ούτε καλόδια που μου έλεγαν για να κερδίσουν χρόνο οι πανύβλακες. Αυτά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα