Alithinos Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Και το GoT δλδ δεν το καταφέρνει αυτό λες; Για τα εφέ το βλέπουν οι περισσότεροι; Με εξαίρεση το plot armor του Γιάνη του Χιονιά (τι, μόνο ο μπαρουφάκης θα έχει ένα ν;!), δεν νομίζω ότι το χαλάσανε στην 7η μέχρι στιγμής. Λίγο προβλέψιμο ήταν το όλο σκηνικό στο τελευταίο επεισόδιο αλλά υποθέτω ότι ήταν απλά το setup για το cliffhanger του επόμενου Το μήνυμα αναφερόταν στον elorant, ο οποίος είπε πως ο κόσμος βλέπει fantasy για τα εφέ, υπονοόντας κιόλας ότι το GOT είναι ένα τέτοιο τυπικό "fantasy". Αν έπρεπε να χαρακτηρίσω με μια λέξη το GOT, (κάτι που είναι δύσκολο γιατί συνδυάζει λίγο απ' όλα) τότε πρώτα από όλα θα το χαρακτήριζα κοινωνικό δράμα. Οι δραματικές σκηνές ξεπερνάν κατά πολύ το τηλεοπτικό χρόνο που εμφανίζονται δράκοι, ζόμπι κτλπ. Αμέσως μετά από κοινωνικό δράμα, το GOT είναι ψυχολογικό θρίλερ. Αυτό που μας ένοιαζε περισσότερο από οτιδήποτε άλλο στις 3 πρώτες σεζόν ήταν το να πεθάνει ο Joffrey λόγο όλων αυτών που έκανε, και μετά για άλλες 3 σεζόν ο Ramsay. Τρίτο μεγαλύτερο μέρος τηλεοπτικού χρόνου καταλαμβάνει ο έρωτας, που σημαίνει πως μετά από κοινωνικό δράμα και ψυχολογικό θρίλερ, το GOT θα ήταν πιο σωστό να το πούμε αισθησιακή ταινία. Το fantasy έρχεται τελευταίο και ελάχιστο σε τηλεοπτικό χρόνο σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα. Μια σειρά που είναι στο περίπου: 40% κοινωνικό δράμα 30% ψυχολογικό θρίλερ 20% τσόντα 10% fantasy δεν θα την αποκαλούσα "fantasy". Που σημαίνει πως ακόμα και αν όντως ο elorant έχει δίκιο και το πιο σημαντικό για να είναι ευχάριστη μια fantasy παραγωγή είναι να υπάρχουν εντυπωσιακά εφέ (με το οποίο διαφωνώ), και πάλι δε θα έπρεπε να περιμένουμε κάτι τέτοιο από το GOT, γιατί το fantasy για το GOT είναι ένα από τα πιο δευτερεύοντα του στοιχεία. 2
benign Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2017 Σαν σκακιστης,(εχω ανοιξει και ενα νημα στο Μπλα Μπλα για το σκακι και που και που μιλαμε εκει με αλλους insomniacs) να πληροφορησω οτι ο Martin λατρευει το σκακι,ειναι καλος σκακιστης και σαν φοιτητης ηταν αρχηγος της σκακιστικης ομαδας της σχολης του. Και αυτο το μικρο βιντεο εξηγει πως με την βοηθεια του σκακιου καταφερε σε μια δυσκολη οικονομικα περιοδο για αυτον να βγαλει χρηματα για να συντηρησει τον εαυτο του και να μπορεσει να συνεχισει σαν συγγραφεας, δουλευοντας σαν διαιτητης και υπευθυνος σκακιστικων τουρνουα. https://www.youtube.com/watch?v=XGFnE5_yrnE&t=96s
Luxx Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 (επεξεργασμένο) Τί ακριβώς δείχνει η φωτογραφία; Επεξ/σία 28 Αυγούστου 2017 από Luxx
coffeex Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Στην συγκεκριμένη σκηνή έβγαζαν τα πρόσωπα το ένα μετά το άλλο, δηλαδή ο νεκρός φορούσε πολλά πρόσωπα και ένα απο αυτά ήταν και της Arya.
trayban Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Παιδιά πιστεύει κανείς άλλος πως ο τυριον ή ο βαρυς θα γίνουν βασιλιάδες; για κάποιο λόγο πιστεύω πως η ντενερις θα θυσιαστεί,ο Χιόνης θα νικήσει τον νυχτοβασιλια αλλά στο τέλος θα είναι απόλυτα πικραμένος ή στεναχωρημένος και δε θα θελήσει να γίνει βασιλιάς(δε του πολυ-άρεσε κιόλας) τότε θα παραδώσει τα ηνία σε έναν από τους δύο ή και τους δύο,ώστε το δυτικοστερος να προχωρήσει σε μια πολιτική μετάβαση,από τη φεουδαρχία ας πούμε,σε ένα κάτι σαν αστικού τύπου πολίτευμα. Το βασιζω στον διάλογο μεταξύ τυριον και δρακομανας στην αρχή του επεισοδίου.
YMIB Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Στην συγκεκριμένη σκηνή έβγαζαν τα πρόσωπα το ένα μετά το άλλο, δηλαδή ο νεκρός φορούσε πολλά πρόσωπα και ένα απο αυτά ήταν και της Arya. Τότε η Nymeria γιατί αναγνώρισε την Arya;
benign Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Παιδιά πιστεύει κανείς άλλος πως ο τυριον ή ο βαρυς θα γίνουν βασιλιάδες; για κάποιο λόγο πιστεύω πως η ντενερις θα θυσιαστεί,ο Χιόνης θα νικήσει τον νυχτοβασιλια αλλά στο τέλος θα είναι απόλυτα πικραμένος ή στεναχωρημένος και δε θα θελήσει να γίνει βασιλιάς(δε του πολυ-άρεσε κιόλας) τότε θα παραδώσει τα ηνία σε έναν από τους δύο ή και τους δύο,ώστε το δυτικοστερος να προχωρήσει σε μια πολιτική μετάβαση,από τη φεουδαρχία ας πούμε,σε ένα κάτι σαν αστικού τύπου πολίτευμα. Το βασιζω στον διάλογο μεταξύ τυριον και δρακομανας στην αρχή του επεισοδίου. Δυστυχως, αν και θα μου αρεσε μια τετοια εξελιξη,γιατι οντως ειναι απλος τυπος ο Jon, πολυ φοβαμαι οτι θα τον φανε μπαμπεσικα οι σκηνοθετες ,ετσι για το shock effect.
coffeex Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Παιδιά πιστεύει κανείς άλλος πως ο τυριον ή ο βαρυς θα γίνουν βασιλιάδες; για κάποιο λόγο πιστεύω πως η ντενερις θα θυσιαστεί,ο Χιόνης θα νικήσει τον νυχτοβασιλια αλλά στο τέλος θα είναι απόλυτα πικραμένος ή στεναχωρημένος και δε θα θελήσει να γίνει βασιλιάς(δε του πολυ-άρεσε κιόλας) τότε θα παραδώσει τα ηνία σε έναν από τους δύο ή και τους δύο,ώστε το δυτικοστερος να προχωρήσει σε μια πολιτική μετάβαση,από τη φεουδαρχία ας πούμε,σε ένα κάτι σαν αστικού τύπου πολίτευμα. Το βασιζω στον διάλογο μεταξύ τυριον και δρακομανας στην αρχή του επεισοδίου. Για τον Varys όχι γιατί στον διάλογο που είχε με την Μelisandre του είπε ότι θα πεθάνει. Τότε η Nymeria γιατί αναγνώρισε την Arya; Γιατί ήταν η Arya. Δεν θυμάμαι τον διάλογο ακριβώς που είχε η Arya άλλα άφησαν να εννοηθεί ότι μπορεί να πάρουν( οι master απρόσωποι) όποιο πρόσωπο θέλουν και ας μην είναι κάποιου νεκρού.
Alastor192 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Το οποίο σύμφωνα με φίλο, επίσης έπεσε πολύ από ένα σημείο και μετά(δεν έχω προσωπική άποψη). Νομίζω ότι Είναι η κατάρα των τηλεοπτικών σειρών αυτή και οφείλεται στην επιτυχία τους. Αν δεν είναι εξαρχής καθορισμένη η εξέλιξη της ιστορία τους, να είναι ξεκάθαρο σε ένα μεγάλο βαθμό τουλάχιστον το τέλος και κυρίως το ΠΌΤΕ θα ολοκληρωθεί, χάνετε η μπάλα. Τρανταχτό παράδειγμα το lost που τράβηξε πολύ περισσότερο από όσο ήταν αρχικά σχεδιασμένο με αποτέλεσμα να γίνει η ιστορία ένας αχταρμάς χωρίς νόημα και λογική. Αυτος ειναι ο λογος που βλεπω ελαχιστες σειρες. Το GoT ειχε το πλεονεκτημα οτι ειχε να ακολουθησει καποια συγκεκριμενα βιβλια οποτε θελοντας και μη θα τελειωνε οταν θα τελειωνε και η ιστορια των βιβλιων. Και οσο ακολουθουσε τα βιβλια,πραγματικα ηταν ισως η κορυφαια σειρα στην τηλεοραση για μενα. Απο κει και περα ψιλο χαθηκε η μπαλα μολις τελειωσε το source material και οι παραγωγοι της σειρας προσπαθουν να εχουν ως αντι-βαρο τα εξωφρενικα πλεον production values των επεισοδειων,που ειναι ευπροσδεκτα φυσικα,αλλα ειναι και μια "μασκα" να καλυπτει την ισοπεδωση καποιοων χαρακτηρων,διαλογων η της ιστοριας γενικοτερα 1
benign Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Αυτος ειναι ο λογος που βλεπω ελαχιστες σειρες. Το GoT ειχε το πλεονεκτημα οτι ειχε να ακολουθησει καποια συγκεκριμενα βιβλια οποτε θελοντας και μη θα τελειωνε οταν θα τελειωνε και η ιστορια των βιβλιων. Και οσο ακολουθουσε τα βιβλια,πραγματικα ηταν ισως η κορυφαια σειρα στην τηλεοραση για μενα. Απο κει και περα ψιλο χαθηκε η μπαλα μολις τελειωσε το source material και οι παραγωγοι της σειρας προσπαθουν να εχουν ως αντι-βαρο τα εξωφρενικα πλεον production values των επεισοδειων,που ειναι ευπροσδεκτα φυσικα,αλλα ειναι και μια "μασκα" να καλυπτει την ισοπεδωση καποιοων χαρακτηρων,διαλογων η της ιστοριας γενικοτερα Ειναι και πανακριβη παραγωγη,τους θετουν ορια απο την εταιρια που εμεις δεν τα ξερουμε,ειναι πολλα στη μεση.
KaRouLi Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 http://wikiofthrones.com/11775/game-of-thrones-director-alan-taylor-teases-dark-fate-for-the-stark-sisters/?giulia Καλά κάνω εγώ και είμαι δυσαρεστημένος και γκρινιάζω, με τέτοιους σκηνοθέτες. Ευτυχώς το αυριανό δεν έχει τον ίδιο.
Alastor192 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Ειναι και πανακριβη παραγωγη,τους θετουν ορια απο την εταιρια που εμεις δεν τα ξερουμε,ειναι πολλα στη μεση. μα η πανακριβη παραγωγη δεν μπορει να κανει κατι για το γεγονος οτι δεν εχουν πλεον source material. Και το μεγαλυτερο μπατζετ του κοσμου να χεις,οι χαρακτηρες και η πλοκη ειναι δημιουργημα του Martin,οποτε αν δεν εχεις source material λογικο ειναι να φαινεται off. Και ως συνεπεια εχει πεσει η ποιοτητα της σειρας σε επιπεδο πλοκης Παντως για το αυριανο επεισοδειο οπως ειπαν και καποιοι,επειδη η σεζον φετος δεν ειχε θανατο σημαντικου χαρακτηρα,προβλεπω να τα κακαρωσουν 1-2 σιγουρα.
john_shadow Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Ρε παιδιά τώρα που έγινε και το ματς, το cameo του McGregor που λέγανε δεν το χουμε δει σωστά? Λέτε να το δούμε το βράδυ?
thomasG4 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Ρε παιδιά τώρα που έγινε και το ματς, το cameo του McGregor που λέγανε δεν το χουμε δει σωστά? Λέτε να το δούμε το βράδυ? Φήμη ήταν που απλά δεν ισχύει http://ew.com/tv/2017/01/30/game-of-thrones-conor-mcgregor/
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2017 Το μήνυμα αναφερόταν στον elorant, ο οποίος είπε πως ο κόσμος βλέπει fantasy για τα εφέ, υπονοόντας κιόλας ότι το GOT είναι ένα τέτοιο τυπικό "fantasy". Αν έπρεπε να χαρακτηρίσω με μια λέξη το GOT, (κάτι που είναι δύσκολο γιατί συνδυάζει λίγο απ' όλα) τότε πρώτα από όλα θα το χαρακτήριζα κοινωνικό δράμα. Οι δραματικές σκηνές ξεπερνάν κατά πολύ το τηλεοπτικό χρόνο που εμφανίζονται δράκοι, ζόμπι κτλπ. Αμέσως μετά από κοινωνικό δράμα, το GOT είναι ψυχολογικό θρίλερ. Αυτό που μας ένοιαζε περισσότερο από οτιδήποτε άλλο στις 3 πρώτες σεζόν ήταν το να πεθάνει ο Joffrey λόγο όλων αυτών που έκανε, και μετά για άλλες 3 σεζόν ο Ramsay. Τρίτο μεγαλύτερο μέρος τηλεοπτικού χρόνου καταλαμβάνει ο έρωτας, που σημαίνει πως μετά από κοινωνικό δράμα και ψυχολογικό θρίλερ, το GOT θα ήταν πιο σωστό να το πούμε αισθησιακή ταινία. Το fantasy έρχεται τελευταίο και ελάχιστο σε τηλεοπτικό χρόνο σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα. Μια σειρά που είναι στο περίπου: 40% κοινωνικό δράμα 30% ψυχολογικό θρίλερ 20% τσόντα 10% fantasy δεν θα την αποκαλούσα "fantasy". Που σημαίνει πως ακόμα και αν όντως ο elorant έχει δίκιο και το πιο σημαντικό για να είναι ευχάριστη μια fantasy παραγωγή είναι να υπάρχουν εντυπωσιακά εφέ (με το οποίο διαφωνώ), και πάλι δε θα έπρεπε να περιμένουμε κάτι τέτοιο από το GOT, γιατί το fantasy για το GOT είναι ένα από τα πιο δευτερεύοντα του στοιχεία. Ρε bro, έλεος. Κοινωνικό δράμα είναι μια ταινία που εξετάζει ένα κοινωνικό θέμα. Μια ταινία φαντασίας δεν έχει καμία σχέση με την κοινωνία. Είπαμε, καλή και εντυπωσιακή παραγωγή το GoT αλλά μην το παραχέσουμε κιόλας. Το GoT δεν είναι ούτε κοινωνικό δράμα, ούτε αισθησιακή ταινία (σιγά το αισθησιακό επειδή έδειξε δύο κωλαράκια και δύο βυζάκια), ούτε ψυχολογικό θρίλερ, ούτε οτιδήποτε άλλο απίθανο σκεφτεί ο καθένας. Είναι μια σειρά φαντασίας. Όπως και τα βιβλία είναι φαντασίας, δεν είναι λογοτεχνία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα