Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ναι το μηχανικό αξίζει καλύτερο στο τεριος για την κοντή πρωτη που έχει, αλλα μαλακια τους παντως που δεν εβαλαν αργα, καποιοι το εχουν κανει βεβαια με τρανσφερ απο φεροζα

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ναι το μηχανικό αξίζει καλύτερο στο τεριος για την κοντή πρωτη που έχει, αλλα μαλακια τους παντως που δεν εβαλαν αργα, καποιοι το εχουν κανει βεβαια με τρανσφερ απο φεροζα

 

ακριβώς! έχεις δει και εσύ το γνωστό terios με τα κοντά? :devil:

ωραίο δεν λέω και μπράβο στους τύπους που το φτιάξανε αλλά είναι δύσκολη μετατροπή και δεν ξέρω σε τι φάση είναι τώρα το αυτοκίνητο από άποψη αξιοπιστίας (πάνε και αρκετά χρόνια από τότε που το φτιάξανε)

 

πάντως για να πάρει κάποιος τζιπ πρέπει να τα πάει σε 2.500cc και πάνω με αξία κτήσης που δεν θέλω να υπολογίσω...κρίμα....πήξαμε στα crossover 

 

Δημοσ.

θα θελα  :P

 

Πλέον το κόστος κτήσης είναι κυριολεκτικά τζάμπα , βρίσκεις lc 90 ,pajero v20 , sport ,cherokee με κάτω από 5000. Αυτα βέβαια είναι 3.0λτ + . Αν το το αντέχει η τσέπη παίρνεις ενα και γκαβλαντιζεις στα βουνά δεν σπάνε δεν χαλανε

 

Τα crossover είναι overhyped βουνό δεν πάνε, γιατί να μην πάρεις ένα sedan καλύτερα , αλλά εκεί κινείται ο κόσμος άρα και οι αυτοκινητοβιομηχανιες τέτοια θα βγάλουν 

Δημοσ.

Δεν ξέρω αν όντος γίνεται, αλλά δεν μπορείς να έχεις ένα καθαρά offroad όχημα; αποκλειστικά και μόνο στο βουνό, χωρίς πινακίδες;; ή έστω αγροτικού ελκυστήρα, ΑΜ;;

549c4e2bc20cb92fbb3fd228c8516304.jpg

Δημοσ.

Ρε παιδιά τι εννοείται με 4 άτομα δεν ανεβαίνει ανηφόρα;..εγώ με 4 άτομα +σκύλο πίσω (γερμανικός ποιμενικος)σε χωματοδρομο απότομο με κοτρονες κιόλας..ανεβαίνω για πλάκα...

  • Like 1
Δημοσ.

Ρε παιδιά τι εννοείται με 4 άτομα δεν ανεβαίνει ανηφόρα;..εγώ με 4 άτομα +σκύλο πίσω (γερμανικός ποιμενικος)σε χωματοδρομο απότομο με κοτρονες κιόλας..ανεβαίνω για πλάκα...

 

δεν λέμε ότι κατεβάζεις άτομα για να ανέβει αλλά ο φίλος ερχόταν από pajero και προφανώς η διαφορά δύναμης είναι αισθητή

δυστυχώς για την δική μας φορολογία τα πολλά κυβικά και οι ροπές κάνουν την διαφορά στα εκτός δρόμου

Δημοσ.

Παντως και στα SUV  οπως το δικο μου CRV παιζει ρολο το clima. Σε συγεκριμενη κοντρα ανηφορα αν το κλεισω το αμαξι "μεταμορφωνετα" σε ταχυτητα αναβασης . Οπως και αν πατησω αποτομα γκαζι και κατεβασει ταχυτητα (αυτοματο κιβωτιο).

Δημοσ.

μια δοκιμή το είχα κάνει, χωρίς το lock πήγαινε πολύ ποιο άνετα όπως και κάθε 4χ4 , άλλα χωρίς κλειδωμένο το κεντρικό διαφορικό δεν πας πουθενά ένα λάστιχο να χάσει την πρόσφυση γεια σας. Μαλακια που δεν του έβαλαν αργά, σιγά το έξτρα κόστος 

Δημοσ.

άλλα χωρίς κλειδωμένο το κεντρικό διαφορικό δεν πας πουθενά ένα λάστιχο να χάσει την πρόσφυση γεια σας. 

 

Πραγματικά. Το ήξερα στη θεωρία, μέχρι που το κατάλαβα και στην πράξη, πέρυσι, που καθόμουν κι έσκαβα με την κοπέλα μου το χιόνι με τα παπούτσια μπας και ξεκολλήσουμε και φύγουμε. Ο λόγος; Ένας τροχός που δεν είχε πρόσφυση... οι υπόλοιποι σε καθαρή άσφαλτο...

 

Αυτό σε μπροστοκίνητο χωρίς τετρακίνηση και κλειδώματα διαφορικών φυσικά (Polo).

 

Αλλά ένα τετρακίνητο να μην κλειδώνει, fail. :-/

Δημοσ.

για το terios του 2010 περίπου (+- ένα χρόνο) 1.5lt τι γνώμη έχετε? με ενδιαφέρει κάπως, απο κατανάλωση κ συντήρηση πώς πάνε? το αυτό και για το 1.3 εναλλακτικά...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...