voltmod Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 Αναμφισβήτητα, μία από τις αποφάσεις που έλαβε η Oculus μετά την κυκλοφορία του RiFT και η οποία δεν άρεσε στους περισσότερους χρήστες, ήταν το “κλείδωμα” ουσιαστικά του headset της, με την ανακοίνωση του headset-specific DRM. Μερικές εβδομάδες αφότου ξεκίνησε το παιχνίδι της γάτας με το ποντίκι για να μπλοκάρει την λύση “Revive” που επέτρεπε στα παιχνίδια που δημιουργήθηκαν για την πλατφόρμα της Oculus να τρέχουν χωρίς το παραμικρό πρόβλημα στο Vive των HTC και Valve, η Oculus με αθόρυβο τρόπο αναβάθμισε το runtime και αφαίρεσε και το παραμικρό ίχνος του αμφιλεγόμενου headset-checking DRM. Μάλιστα η εταιρεία δεν ανέφερε την ιδιαίτερα σημαντική αυτή αλλαγή στις σημειώσεις που αφορούν στην αναβάθμιση, παρόλο που δεν πέρασαν παρά μερικές μέρες από τότε που υπερασπίστηκε την πολιτική της. Ο Palmer Luckey, founder της Oculus είχε υπερασπιστεί την απόφαση της εταιρείας του όσον αφορά στην αποκλειστικότητα των τίτλων στο TechCrunch, συγκρίνοντας το RiFT με την αποκλειστικότητα που προσφέρει το PlayStation VR. “Βλέπετε την Sony να επενδύει στο περιεχόμενο τους με τον ίδιο τρόπο. Επιθυμούν να κάνουν πράγματα που εκμεταλλεύονται τα χαρακτηριστικά που διαθέτουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Με τον καιρό, αυτός θα είναι ο τρόπος που η βιομηχανία VR θα προχωρήσει προς τα εμπρός. Βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα, είναι κάτι καλό”. Μετά την πρόσφατη αναβάθμιση, δεν πραγματοποιείται έλεγχος για το αν πρόκειται για το Oculus RiFT, κάτι που αφήνει ανοιχτή την πόρτα για gameplay χρησιμοποιώντας άλλου τύπου headsets, όπως το Vive. Η απόφαση της Oculus να αφαιρέσει τον έλεγχο του headset από το DRM, πριν μάλιστα τοποθετηθεί επισήμως, έγινε από τον επικεφαλής της ομάδας των developers πίσω από το Revive, στην ιστοσελίδα downloading του εγχειρήματος στο Github όπου έγραψε: “Μόλις το δοκίμασα, αλλά είμαι ακόμα δύσπιστος”. Μερικές ώρες μετά την διάθεση της αναβάθμισης και της αφαίρεσης του ελέγχου για το headset από το DRM του Oculus Runtime 1.5, η Oculus δημοσίευσε την παρακάτω δήλωση: “Αναθεωρούμε διαρκώς τα συστήματα δικαιωμάτων και αντι-πειρατείας, και στην αναβάθμιση του Ιουνίου καταργήσαμε τον έλεγχο υλικού RiFT από τον έλεγχο δικαιωμάτων. Δεν θα χρησιμοποιήσουμε ελέγχους υλικού ως μέρος του DRM σε PC στο μέλλον. Πιστεύουμε ότι η προστασία του περιεχομένου είναι ζωτικής σημασίας για την μακροπρόθεσμη επιτυχία της βιομηχανίας της εικονικής πραγματικότητας, και θα συνεχίσουμε να λαμβάνουμε αποφάσεις στο μέλλον που εξασφαλίζουν ότι οι developers εικονικής πραγματικότητας θα συνεχίσουν να επενδύουν σε πρωτοποριακό νέο περιεχόμενο εικονικής πραγματικότητας”. Site: Forbes Site: Arstechnica
alex1_kgr Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 Εδώ "ανοίχτηκε" η Microsoft, αυτοί θα έκλειναν?! Ήταν παράλογη κίνηση για τον καιρό που είμαστε. 3
GrandGamer Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 Ακόμη ένας λόγος να αγοράσουμε κατευθείαν Vive
aliakas Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 Ακόμη ένας λόγος να αγοράσουμε κατευθείαν Vive αν το βρεις σε λογική τιμή και το στέλνουν Ελλάδα πες και μένα 1
Chocobo Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 Έφαγαν πολύ κράξιμο και πλέον δεν ξέρω αν φτιάξει η εικόνα της εταιρίας ακόμα και μετά απο αυτήν την ανακοίνωση. 1
aliakas Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 ε ποτέ δεν είναι αργά και αν διαθέσουν και το touch σε λογική τιμή (150$) τότε σίγουρα το rift μπαίνει ξανά στο παιχνίδι τώρα πάντως το vive παίζει μπάλα μόνο του και παράδοση σε 3 εργάσιμες
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Χίλιες φορές ανοικτά πρότυπα. OSVR HDK2 (350 ευρώ) (~400) και ξερό ψωμί. Τα μαντριά τους να τα βάλουν εκεί που ξέρουν. Ας ανταγωνιστούν στην ποιότητα του hardware και ας αφήσουν τα υγρά όνειρα μονοπωλίων.
Predatorkill Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 @Arkos, με 60fps του OSVR δε νομιζω να αντεχεις 5λεπτο! 1
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 @Arkos, με 60fps του OSVR δε νομιζω να αντεχεις 5λεπτο! Μάλλον κάνεις κάποιο λάθος: "Το ανανεωμένο μοντέλο διαθέτει δύο OLED οθόνες, συνολικής ανάλυσης 2160 x 1200 px, διαθέτει ρυθμό ανανέωσης στα 90Hz και ένα εύρος οπτικού πεδίου 110 μοιρών" (link). Πέραν αυτού, αν ήταν 60Hz (που δεν είναι) και πάλι προσωπικά δεν είχα κανένα πρόβλημα (αν περίμενα να με πειράξει, πρώτα θα πήγαινα από ασιτία). Δεν μπορείς να ξέρεις αν έχει πρόβλημα με 60Hz παρά μόνο αν τα δοκιμάσεις.
Predatorkill Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Απο το λινκ που εδωσες, σε παει στο v1.4, οποτε για εκεινο δεν κανω λαθος. Το σωστο λινκ ειναι αυτο στα 90fps: http://www.osvr.org/hdk2.html 1
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Απο το λινκ που εδωσες, σε παει στο v1.4, οποτε για εκεινο δεν κανω λαθος. Το σωστο λινκ ειναι αυτο στα 90fps: http://www.osvr.org/hdk2.html Για το λινκ σωστά. To HDK2 σίγουρα πάντως ανταγωνίζεται τα Rift και Vive καί σε τιμή και σε χαρακτηριστικά. Το ότι είναι ανοιχτό το κάνει άμεσα να ξεχωρίζει.
aliakas Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 ναι αλλά το θέμα είναι να το αγκαλιάσουν και να το υποστηρίξουν οι ετεριες και οι devs
aliakas Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 κάτσε να βγει πρώτα της razor προϊόν είναι οπότε ή από το site τους ή από τους συνεργαζομενους τους
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα