NIKOLAOS 35 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2016 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σας. πριν ένα μήνα έστειλα μια τηλεόραση samsung40'' smart στο ESHOP διότι είχε μια αχνή σκιά πάνω δεξιά (οχι κάτι πολύ σοβαρό). Αυτοί μετά από μια εβδομάδα μου είπαν ότι η τηλεόραση είναι σπασμένη και ότι δεν την καλύπτει η εγγύηση.Εκεί λίγο παραξενεύτηκα και μιλώντας με τον τεχνικό του έλεγα ότι προκειται για μια σκιά και όχι σπάσιμο και ο τεχνικός μου έλεγε οτι η τηλεόραση είναι σπασμένη. Με τα πολλά τους ζήτησα να μου την στείλουν πισω χωρίς να την φτιάξουν και οταν την παρέλαβα και την άναψα η τηλεοράση ήταν οντως σπασμένη και δεν είχε καμμία σχέση όπως την είχα στείλει εγώ. Προφανώς κάτι έγινε κατα την μεταφορά. Αν μπορεί καποιος να με συμβουλέψει για το τι μπορω να κάνω για να βρω το δίκιο μου θα το εκτιμούσα. Παρεπιπτόντως έχω φώτος με το πριν την στείλω και με το μετα. Ευχαριστώ Σας στέλνω μερικές φωτογραφίες το πρίν την στείλω και πως μου την επέστρεψαν. Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2016 από NIKOLAOS 35
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2016 μιλας με πωλητη στα κεντρικα ευγενικα και ωραια ζητας να σε προωθησουν στον υπευθυνο εκεινη τη στιγμη και εξηγεις τι εχει γινει ποιος εισαι και τις φωτογραφιες που εχεις πριν και μετα και σε κατευθυνει αυτος στη καλυτερη περιπτωση!!!καλο κουραγιο!
heros Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΕΣ ΣΤΟ ESHOP και οχι κατευθείαν στην Samsung???? Σε μενα σε δυο περιπτώσεις μίλησα με την τεχνικη βοηθεια της samsung μου εδωσαν κωδικο επιστροφής και η service one πηρε την τηλεοραση από το σπίτι....\ Διαβάζοντας πολλά topic εδώ φαίνεται ότι με το eshop θα μπλαίξεις αφού πολλές φορές έχουν αναφερθεί τέτοια προβλήματα...
NIKOLAOS 35 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΕΣ ΣΤΟ ESHOP και οχι κατευθείαν στην Samsung???? Σε μενα σε δυο περιπτώσεις μίλησα με την τεχνικη βοηθεια της samsung μου εδωσαν κωδικο επιστροφής και η service one πηρε την τηλεοραση από το σπίτι....\ Διαβάζοντας πολλά topic εδώ φαίνεται ότι με το eshop θα μπλαίξεις αφού πολλές φορές έχουν αναφερθεί τέτοια προβλήματα... ΣΤΗ ΣΑΜΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ SAMSUNG ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ESHOP.ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΑΛΛΗΕΓΩ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΩ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΑ Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. ΟΚ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΗΔΗ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 ένα ράγισμα στο κρύσταλλο αρχικά μπορεί να μοιάζει με οτιδήποτε ακόμα και με σκια. όταν την έστειλες το ήδη ευαίσθητο υλικό καταπονήθηκε και έφτασε σε χειρότερη κατάσταση στο κατάστημα. Και με τα χέρια να την πήγαινες ζημιά θα έκανες. Στα κρυσταλλικα υλικά είναι να μην γίνει η αρχή. Ο τεχνικός δε σου είπε ψέμματα. Αν η σκια ήταν απο την αγορά έπρεπε να τη πας πίσω άμεσως. Αν δε το έκανες μόνο η samsung Μπορεί να σε καλύψει λόγο καλής θέλησης,δίκαιο δεν έχεις γιατί δε μπορείς να αποδείξεις κάτι. Αν η αγορά είναι πρόσφατη και έχεις ακόμα συσκευασία,δες στην αντίστοιχή γωνιά της συσκευασίας αν υπάρχει παραμόρφωση.Δλδ να χτυπήθηκε απο την αγορά. Θα έχουν και αλλα περιστατικά και σίγουρα προβλέπουν ένα ποσοστό πελατών που αποζημιώνουν.Μη πας με τσαμπουκά και φωνές κτλ . υγ ο μέσος αγοράστής δεν έιναι σε θέση να κρίνει αν μια σκια πάνω δεξιά (οχι κάτι πολύ σοβαρό) είναι ένδειξη σοβαρής βλάβης ή ελλατώματος ή φθοράς και καλό είναι οταν παρατηρείς κάτι που δε θα πρεπε να επικοινωνείς άμεσα με το πωλητή και όχι κατόπιν εορτής με τις γραμματείες καταναλωτή.
NIKOLAOS 35 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 ένα ράγισμα στο κρύσταλλο αρχικά μπορεί να μοιάζει με οτιδήποτε ακόμα και με σκια. όταν την έστειλες το ήδη ευαίσθητο υλικό καταπονήθηκε και έφτασε σε χειρότερη κατάσταση στο κατάστημα. Και με τα χέρια να την πήγαινες ζημιά θα έκανες. Στα κρυσταλλικα υλικά είναι να μην γίνει η αρχή. Ο τεχνικός δε σου είπε ψέμματα. Αν η σκια ήταν απο την αγορά έπρεπε να τη πας πίσω άμεσως. Αν δε το έκανες μόνο η samsung Μπορεί να σε καλύψει λόγο καλής θέλησης,δίκαιο δεν έχεις γιατί δε μπορείς να αποδείξεις κάτι. Αν η αγορά είναι πρόσφατη και έχεις ακόμα συσκευασία,δες στην αντίστοιχή γωνιά της συσκευασίας αν υπάρχει παραμόρφωση.Δλδ να χτυπήθηκε απο την αγορά. Θα έχουν και αλλα περιστατικά και σίγουρα προβλέπουν ένα ποσοστό πελατών που αποζημιώνουν.Μη πας με τσαμπουκά και φωνές κτλ . υγ ο μέσος αγοράστής δεν έιναι σε θέση να κρίνει αν μια σκια πάνω δεξιά (οχι κάτι πολύ σοβαρό) είναι ένδειξη σοβαρής βλάβης ή ελλατώματος ή φθοράς και καλό είναι οταν παρατηρείς κάτι που δε θα πρεπε να επικοινωνείς άμεσα με το πωλητή και όχι κατόπιν εορτής με τις γραμματείες καταναλωτή. την τηλεόραση την έχω ένα χρόνο.όταν την πήρα μετά από 2 μήνες μου εμφάνισε μαυρη σκιά κάτω αριστερά.Την έστειλα μου άλλαξαν το πάνελ όλα καλά.μετά από ένα χρόνο μου εμφάνισε την ίδια σκιά πάνω αριστερά.μου είπαν ότι είναι σπασμένη και ότι δεν καλύπτεται από την εγγύηση.όταν μου επιστράφηκε ήταν όντωσ σπασμένη και όχι με την ελαφρά αχνή σκιά που την είχα στείλει.Για πες μου τώρα τι πιστευεις ότι συνέβη και αν έχω ελπίδες να μου δώσουν μια άλλη γιατι αυτή καταστράφηκε τελείωσ
heros Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 ΣΤΗ ΣΑΜΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ SAMSUNG ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ESHOP.ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΑΛΛΗΕΓΩ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΩ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΑ ΟΚ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΗΔΗ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ Ενώ το eshop .....έχει πλήρες service......!!!!!!! Αμφιβάλω άν το κατάστημα στην ΣΑΜΟ έχει πάνω απο 2-3 υπαλλήλους που παράλληλα με το ταμείο θα κάνουν και χρέη .....Service.....!!!!!! Επρεπε κατα την παράδοση ( το κάνω και εγώ εδω Αθήνα.. τα πινάκια για μητρικές, το πάνελ για μονιτορ... και περίβλημα για τα υπόλοιπα, ) να τους βάλεις να ελέγξουν την ακεραιότητα της συσκευής .....γιατί για το μονο για το οποίο σε πετάνε εκτός εγγυησης είναι σπασμενο πάνελ (τα υπόλοιπα αντικαθίστανται και φθηνα...) ΚΑΙ ΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΣΤΗΝ ΣΑΜΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ..ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ SAMSUNG ( όπως και καμμία σχεδον άλλη μεγάλη εταιρεία....) ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΣΑΜΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ SERVICE ΤΗΣ SAMSUNG??????????? ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΥΤΙΛΙΝΙΟΥΣ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΑΥΤΟΙ!!! ΚΑΙ είναι σίγουρα ποιο αξιόπιστοι από αυτούς του eshop.. (Ενα τηλεφωνο στο customer service της Samsung θα επιβαιβαιωσει αυτά που σου λέω...) Ρώτησε τα παιδία στο eshop .. την τσεκάρησαν αυτοί ή την έστειλαν όπως οφειλαν στο εκει υπάρχων service? ΑΝ ΟΧΙ ΜΙΛΑ ΕΣΥ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΜΕ ΤΟ SERVICE
NIKOLAOS 35 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 Ενώ το eshop .....έχει πλήρες service......!!!!!!! Αμφιβάλω άν το κατάστημα στην ΣΑΜΟ έχει πάνω απο 2-3 υπαλλήλους που παράλληλα με το ταμείο θα κάνουν και χρέη .....Service.....!!!!!! Επρεπε κατα την παράδοση ( το κάνω και εγώ εδω Αθήνα.. τα πινάκια για μητρικές, το πάνελ για μονιτορ... και περίβλημα για τα υπόλοιπα, ) να τους βάλεις να ελέγξουν την ακεραιότητα της συσκευής .....γιατί για το μονο για το οποίο σε πετάνε εκτός εγγυησης είναι σπασμενο πάνελ (τα υπόλοιπα αντικαθίστανται και φθηνα...) ΚΑΙ ΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΣΤΗΝ ΣΑΜΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ..ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ SAMSUNG ( όπως και καμμία σχεδον άλλη μεγάλη εταιρεία....) ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΣΑΜΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ SERVICE ΤΗΣ SAMSUNG??????????? ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΥΤΙΛΙΝΙΟΥΣ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΑΥΤΟΙ!!! ΚΑΙ είναι σίγουρα ποιο αξιόπιστοι από αυτούς του eshop.. (Ενα τηλεφωνο στο customer service της Samsung θα επιβαιβαιωσει αυτά που σου λέω...) Ρώτησε τα παιδία στο eshop .. την τσεκάρησαν αυτοί ή την έστειλαν όπως οφειλαν στο εκει υπάρχων service? ΑΝ ΟΧΙ ΜΙΛΑ ΕΣΥ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΜΕ ΤΟ SERVICE έχεις δίκιο υπάρχει στους Μυτιλινιους και θα τους πάρω τηλ. Δευτέρα να δούμε τι μπορο΄θμε να κάνουμε απλά το θέμα μου είναι ότι μου την επέστρεψαν κατεστραμένη τελείως.
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 την τηλεόραση την έχω ένα χρόνο.όταν την πήρα μετά από 2 μήνες μου εμφάνισε μαυρη σκιά κάτω αριστερά.Την έστειλα μου άλλαξαν το πάνελ όλα καλά.μετά από ένα χρόνο μου εμφάνισε την ίδια σκιά πάνω αριστερά.μου είπαν ότι είναι σπασμένη και ότι δεν καλύπτεται από την εγγύηση.όταν μου επιστράφηκε ήταν όντωσ σπασμένη και όχι με την ελαφρά αχνή σκιά που την είχα στείλει.Για πες μου τώρα τι πιστευεις ότι συνέβη και αν έχω ελπίδες να μου δώσουν μια άλλη γιατι αυτή καταστράφηκε τελείωσ με πίστη δεν αλλάζει η τηλεόραση. Εφόσον δεν έχει χτύπημα εξωτερικό η τηλεόραση ούτε και στη συσκευασία θυμάσαι να έιχε,τότε επικοινωνησε με Samsung και ξηγήσουμε μόρτικα! Κύριοι η τηλεόραση με το που τη πήρα έιχε σκιά! Μου αλλάξατε το panel και μετα απο ενα διάστημα εχει πάλι σκια! Την έστειλα στον εμπορα που μου τη πούλησε και μου είπε οτι είναι σπασμένη ενώ έχω φωτογραφία πριν την αποστολή! Τη παρέλαβα σπασμένη πράγματι. Μήπως έχετε αναφορές σχετικά με το επίμαχο μοντέλο; Πως θα με εξυπηρετήσετε; Μηπως έχετε αστοχήσει κάπου σχεδιαστικά και ζεσταίνεται το panel και μέσα στο ΄χρόνο συστολή-διαστόλη σκια->χαίρεται ; Απλές και κατανοητές ερωτήσεις που μια απάντηση επιδέχονται Αν έχεις ιστορικό βλαβών χαμένος δε βγαίνεις ποτέ. Καλή τύχη.
NIKOLAOS 35 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 με πίστη δεν αλλάζει η τηλεόραση. Εφόσον δεν έχει χτύπημα εξωτερικό η τηλεόραση ούτε και στη συσκευασία θυμάσαι να έιχε,τότε επικοινωνησε με Samsung και ξηγήσουμε μόρτικα! Κύριοι η τηλεόραση με το που τη πήρα έιχε σκιά! Μου αλλάξατε το panel και μετα απο ενα διάστημα εχει πάλι σκια! Την έστειλα στον εμπορα που μου τη πούλησε και μου είπε οτι είναι σπασμένη ενώ έχω φωτογραφία πριν την αποστολή! Τη παρέλαβα σπασμένη πράγματι. Μήπως έχετε αναφορές σχετικά με το επίμαχο μοντέλο; Πως θα με εξυπηρετήσετε; Μηπως έχετε αστοχήσει κάπου σχεδιαστικά και ζεσταίνεται το panel και μέσα στο ΄χρόνο συστολή-διαστόλη σκια->χαίρεται ; Απλές και κατανοητές ερωτήσεις που μια απάντηση επιδέχονται Αν έχεις ιστορικό βλαβών χαμένος δε βγαίνεις ποτέ. Καλή τύχη. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΤΟ ΘΕΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΒΓΑΛΕΙ ΦΟΤΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ LIVE CHAT ΤΗΣ SAMSUNG ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΣΤΕΙΛΩ
xekoukou Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2020 Καλημέρα κ καλή χρονιά συγνώμη για το ποστ αλλα δν ξέρω που αλλού να απευθυνθώ αγόρασα μια τηλεόραση 50αρα f&u από γερμανό σφραγισμένη κ όταν την άνοιξα είδα ότι ήταν σπασμένη την επέστρεψα την επομένη κ να μην σας τα πολυλογώ με έδιωξαν λέγοντάς μου να πάρω την f&u και απο τοτε ο ένας με στέλνει στον άλλο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα