Προς το περιεχόμενο

Τι γνώμη έχετε για τα προσθετικά καυσίμου-λαδιού;


billspeed

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 ώρες πριν, meletis_m είπε

Tόσο θα πήγαινε και εμένα σε Mazda 6 ~ η επισκευή. Είχε φτάσει να καίει 1λτ/1000 και λάδωνε και τα μπουζί .

Δε ασχολήθηκα γιατι είχα σκοπό να πάω σε κάτι πιο καινούργιο . 

Εφόσον γίνουν σωστές μετρήσεις (ρεκτιφιέ ) και σωστή εργασία δε νομίζω να έχεις θέματα .

Εάν έχεις χιλιόμετρα οπωσδήποτε έλεγχο και στο κύκλωμα ψύξης και ειδικά και στα κολλάρα .

Επεσες μεσα.

Περυσι εσπασε ενα κολαρο και ημουν στα κατσαβραχα χωρις οδικη (ξερω, ηλιθιοτητα).

Να ειναι καλα ενας τυπος, που το εφτιαξε επι τοπου με πατεντα για να επιστρεψω σπιτι και μετα το επιδιορθωσα στο μαστορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 23/6/2016 στις 4:23 ΜΜ, billspeed είπε

Καλησπέρα!Τι γνώμη έχετε για τα προσθετικά καυσίμου-λαδιού;

Πεταμένα λεφτά.28 χρόνια που οδηγώ,με αρκετά αμάξια στην κατοχή μου,ποτέ δεν έβαλα.Ποτέ δεν είχα πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 hours ago, jmmys said:

Πεταμένα λεφτά.28 χρόνια που οδηγώ,με αρκετά αμάξια στην κατοχή μου,ποτέ δεν έβαλα.Ποτέ δεν είχα πρόβλημα.

Πώς ξέρεις ότι είναι πεταμένα λεφτά τότε;

Λες ότι
- Δεν είχες προβλήματα με το αμάξι (που θα μπορούσε δυνητικά να αντιμετωπίσει / μετριάσει / καθυστερήσει ένα πρόσθετο λαδιού) και που 
- Δεν έβαλες ποτέ πρόσθετο

Εξετάζεις τη χρήση κάποιου πρόσθετου λαδιού αν έχεις πρόβλημα (σε αρχικά στάδια) ή ενδείξεις προβληματος ή προληπτικά σε συγκεκριμένες περιπτώσεις.

...τότε θα ήξερες - κατά τη δική σου εμπειρία - ότι ήταν πεταμένα λεφτά, αν τα είχες χρησιμοποιήσει για συγκεκριμένους λόγους χωρίς κανένα απολύτως αποτέλεσμα...

Πχ εγώ πέρυσι είχα υδραυλικά ωστήρια που ακούγονταν λίγο καιρό μετά την ετήσια αλλαγή λαδιών...πρόσφατα βρήκα κάποιο ειδικό πρόσθετο και είπα να το αγοράσω κατόπιν θετικών μαρτυριών...
...ήταν τόσο κοντά στο ετήσιο σέρβις που δεν είχε νόημα να το χρησιμοποιήσω, και τώρα που μπήκαν τα Motul 4100 δεν παρατηρώ τον ίδιο θόρυβο...οπότε θα περιμένω να δω πώς θα πάει τον χεμώνα.

Για το παλιό αυτοκίνητο του πατέρα μου, πάλι, σκεφτόμουν κάποιο καθαριστικό μηχανής, γιατί την αλλάξαμε λόγω προβλήματος και είναι πιθανόν το εσωτερικό του κινητήρα της μεταχειρισμένης μηχανής κ να έχει πιάσει λίγη σκουριά παραμένοντας εκτός χρήσης για άγνωστο χρόνο, αλλά και οι όποιες επικαθίσεις να έχουν στεγνώσει τόσο που να θέλουν μια "βοήθεια" ώστε να ξεκολλήσουν και να καθαριστούν.
...(μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει, αλλά) σε κάθε περίπτωση είπαμε μήπως αλλάζαμε τα λάδια μετά από 1-2 μήνες χρήσης καλού-κακού...

Άλλου το αμάξι μπορεί να είναι στις αρχές / να έχει υποψία φλάντζας / να χάνει λίγο λάδι κ να χρησιμοποιήσει κάποιο πρόσθετο για τις τσιμουχες για να καθυστερήσει τη διαδικασία με΄χρι κάποιο μεγάλο σέρβις (ιμάντες, αντλία, μπουζί κτλ) ή για οικονομικούς λόγους.

Δεν χρησιμοποιείς πρόσθετα χωρίς ίχνος κ υποψία προβληματος, εκτός ίσως αν κάποιος κινητήρας είναι ευπαθής σε συγκεκριμενα προβλήματα πχ κυκλοφορία λαδιού στο πάνω μέρος της μηχανής > ωστήρια και το κάνεις προληπτικά ανά περιόδους ή με τη συμβουλή μηχανικού κι αν κοινά λάδια μηχανής δεν επαρκούν.
(πχ σε νεώτερες εκδόσεις της 156 βελτιώθηκε η κυκλοφορία λαδιού έναντι της πρώτης σειράς)

Επεξ/σία από definitio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, definitio είπε

Λες ότι
- Δεν είχες προβλήματα με το αμάξι (που θα μπορούσε δυνητικά να αντιμετωπίσει / μετριάσει / καθυστερήσει ένα πρόσθετο λαδιού) και που 
- Δεν έβαλες ποτέ πρόσθετο

Αυτό ακριβώς.Δεν είχα ποτέ πρόβλημα.Για ποιο λόγο λοιπον να χρησιμοποιήσω  πρόσθετα;

Σε ότι όχημα είχα/έχω συμμετέχω στο ειδικό φόρουμ όπου υπάρχουν άτομα με το ίδιο ακριβώς αμάξι που είχα/έχω.Γερμανικο φόρουμ είναι αυτό.Και αυτό για πάνω από 20 χρόνια.Υπήρξαν δεκαδες συζητήσεις για πρόσθετα,τα δοκίμασαν για χρόνια πολλά άτομα,που ξαναλέω είχαν το ίδιο ακριβώς αμάξι,και οι εμπειριες τους ήταν ότι δεν πρόσφεραν τίποτα.

Συγκεκριμένα το ένα όχημα το έχω 20 χρόνια,και πίστεψε με γνωρίζω τα πάντα για το συγκεκριμένο αμάξι.Ε λοιπόν με αλλαγή λαδιών με προδιαγραφές κατασκευαστή και στο χρόνο που ορίζει ο κατασκευαστής δεν υπάρχει κανενας λόγος για πρόσθετα.

Εχουν νόημα σε περιπτώσεις που ανέφερες,αλλά όχι αν όλα λειτουργούν άψογα και το Service γίνεται πάντα στην ώρα του με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 hours ago, jmmys said:

Πεταμένα λεφτά.28 χρόνια που οδηγώ,με αρκετά αμάξια στην κατοχή μου,ποτέ δεν έβαλα.Ποτέ δεν είχα πρόβλημα.

 

 

1 hour ago, jmmys said:

Αυτό ακριβώς.Δεν είχα ποτέ πρόβλημα.Για ποιο λόγο λοιπον να χρησιμοποιήσω  πρόσθετα;

Σε ότι όχημα είχα/έχω συμμετέχω στο ειδικό φόρουμ όπου υπάρχουν άτομα με το ίδιο ακριβώς αμάξι που είχα/έχω.Γερμανικο φόρουμ είναι αυτό.Και αυτό για πάνω από 20 χρόνια.Υπήρξαν δεκαδες συζητήσεις για πρόσθετα,τα δοκίμασαν για χρόνια πολλά άτομα,που ξαναλέω είχαν το ίδιο ακριβώς αμάξι,και οι εμπειριες τους ήταν ότι δεν πρόσφεραν τίποτα.

Συγκεκριμένα το ένα όχημα το έχω 20 χρόνια,και πίστεψε με γνωρίζω τα πάντα για το συγκεκριμένο αμάξι.Ε λοιπόν με αλλαγή λαδιών με προδιαγραφές κατασκευαστή και στο χρόνο που ορίζει ο κατασκευαστής δεν υπάρχει κανενας λόγος για πρόσθετα.

Εχουν νόημα σε περιπτώσεις που ανέφερες,αλλά όχι αν όλα λειτουργούν άψογα και το Service γίνεται πάντα στην ώρα του με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.

Τα "πρόσθετα" έχουν ειδικό σκοπό, οπότε αν δεν έχεις θέμα ή δεν έχεις λόγους για προληπτική χρήση γιατί να τα χρησιμοποιήσεις;

Και πώς μπορείς να κρίνεις ότι είναι πεταμένα λεφτά, εκτός αυτού του φάσματος χρήσης;

Από τα σχόλιά σου και τις αναφορές σου φαίνεται να το σκέφτεσαι σαν τα πρόσθετα να πρέπει βελτιώνουν κάποια εργοστασιακή κατάσταση, σαν να είναι χρήσιμα μόνο αν ήταν να κερδιθεί κάτι επιπλέον.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δύο από τα αυτοκίνητα μου είναι αρχαία όμως σε άριστη κατάσταση. Ascona C 1.6 του 1987 και Audi 80 1.6 του 91. Ποτέ δεν έβαλα κανένα πρόσθετο ή καθαριστικό. 

Τα αυτοκίνητα δουλεύουν αποκλειστικά εδώ και αρκετά χρόνια με Valvoline Max Life (κόκκινο μπουκάλι).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/11/2023 στις 2:21 ΜΜ, Haldol είπε

Εγώ δεν είχα πολύ ευχάριστη εμπειρία με το Cera-Tec. Το έβαλα μία φορά, ενώ το αυτοκίνητο δεν έκαιγε ποτέ λάδι, και λίίίγο πριν τις 10Κ (που αλλάζω λάδια) βγάζει το αυτοκίνητο ένδειξη για χαμηλή στάθμη λαδιού. Ουπς; Σταματάω, συμπληρώνω, φεύγω (είχε χάσει ~300 ml). Αλλάζω λάδια μετά από καμιά 'βδομάδα, ξαναβάζοντας αντιτριβικό. Κάπου στις 8Κ ελέγχω μόνος μου και βλέπω χαμηλούτσικη στάθμη (πήρε πάλι ~200 ml). Τρίτη αλλαγή, πλέον χωρίς το αντιτριβικό, και δε ξανάκαψε σταγόνα.

:huh:

 

 

σου αναψε χαμηλη σταθμη λαδιου με 300ml απωλεια ; Σε τι αμαξι ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, liakinen είπε

Δύο από τα αυτοκίνητα μου είναι αρχαία όμως σε άριστη κατάσταση. Ascona C 1.6 του 1987 και Audi 80 1.6 του 91. Ποτέ δεν έβαλα κανένα πρόσθετο ή καθαριστικό. 

Τα αυτοκίνητα δουλεύουν αποκλειστικά εδώ και αρκετά χρόνια με Valvoline Max Life (κόκκινο μπουκάλι).

κάθε πότε αλλάζετε τα valvoline max life ? με βάσει τα χλμ η μια φορά τον  χρόνο ανεξαρτήτως χλμ ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 minutes ago, futureshock said:

σου αναψε χαμηλη σταθμη λαδιου με 300ml απωλεια ; Σε τι αμαξι ; 

Στο T-ROC 1.0. Παίρνει ~3,5 λτ, οπότε είναι > 10% η απώλεια.

Όταν έλεγξα τη στάθμη ήταν στο min η βέργα, οπότε μάλλον εκεί ανάβει η ένδειξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Haldol είπε

Στο T-ROC 1.0. Παίρνει ~3,5 λτ, οπότε είναι > 10% η απώλεια.

Όταν έλεγξα τη στάθμη ήταν στο min η βέργα, οπότε μάλλον εκεί ανάβει η ένδειξη.

το min με το max ειναι 1λτ παντως...  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 minutes ago, futureshock said:

το min με το max ειναι 1λτ παντως...  

Ναι αλλά δε βάζω λάδι έως το max. Βάζω χοντρικά μέχρι τα μισά ανάμεσα στο min - max. Εφόσον δηλαδή μιλάμε για ~500 ml "απόσταση" από το min, ήμαστε αρκετά «κοντά» με τους αριθμούς που λες. Τώρα να'ναι και +50 σίγουρα δε μπορώ να το δω με το μάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, timoleon11 είπε

κάθε πότε αλλάζετε τα valvoline max life ? με βάσει τα χλμ η μια φορά τον  χρόνο ανεξαρτήτως χλμ ?

Τα αυτοκίνητα είναι παλιά (με καρμπυρατέρ) και οι αλλαγές γίνονται κάθε 5000χλμ ή κάθε έτος.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...
Στις 10/11/2023 στις 4:33 ΜΜ, meletis_m είπε

Οπότε να το έχω υπ όψιν με έβαλες σε έννοια . Εμένα συνήθως μετά τις 5000 ζητάει λάδι . Έχει και τα χιλιόμετρα του 230,000+ . Και έλεγα στη επόμενη αλλαγή να χρησιμοποιηθεί ceratec ή Motorkote .

Αλλάζω κάθε 7500-8000

 

Επιστρέφω μετα απο 5000 χιλιομετρα . Μιας και πλησιάζει και το Service .Ετησίως κάνει ~25000 . Οπότε σίγουρα κάνει 3 ή και 4 αλλαγές λαδιών .

Aφορά ένα Opel Corsa C -Z12xe. Στη τελευταία αλλαγη λαδιών & φίλτρου λαδιού έριξα το LM Oil additive. Δε βρήκα τα αλλά Ceratec ή Motorkote που είχα γράψει .

Aυτό που παρατήρησα είναι οτι το μοτέρ ησύχασε .

Τωρα στίς 5000 ήθελε 700gr συμπλήρωμα . Στις 7500 συνήθως  του κάνω αλλαγή . 

Το αμάξι ουτε καπνίζει αλλά η κατανάλωση του πιστεύω είναι απο τσιμουχάκια βαλβιδών και ελατήρια πιστονιών λόγω και χιλιομέτρων . Επειδή ανοίχτηκε το μοτέρ πρίν 20,000 (καδένα- φλάντζα κεφαλής-καθρέφτη) .

Οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες έβαζαν κακής ποιότητας λιπαντικά ή δε τα άλλαζαν νωρίς . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ποσότητα που καίει για τα χλμ που έχει είναι τίποτα. Για αυτό και δεν καπνίζει τόσο ώστε να το βλέπεις. Κάνε τις αλλαγές όπως τις κάνεις μέχρι τώρα και μην ασχολείσαι με άλλα πρόσθετα κτλ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, meletis_m είπε

Επιστρέφω μετα απο 5000 χιλιομετρα . Μιας και πλησιάζει και το Service .Ετησίως κάνει ~25000 . Οπότε σίγουρα κάνει 3 ή και 4 αλλαγές λαδιών .

Aφορά ένα Opel Corsa C -Z12xe. Στη τελευταία αλλαγη λαδιών & φίλτρου λαδιού έριξα το LM Oil additive. Δε βρήκα τα αλλά Ceratec ή Motorkote που είχα γράψει .

Aυτό που παρατήρησα είναι οτι το μοτέρ ησύχασε .

Τωρα στίς 5000 ήθελε 700gr συμπλήρωμα . Στις 7500 συνήθως  του κάνω αλλαγή . 

Το αμάξι ουτε καπνίζει αλλά η κατανάλωση του πιστεύω είναι απο τσιμουχάκια βαλβιδών και ελατήρια πιστονιών λόγω και χιλιομέτρων . Επειδή ανοίχτηκε το μοτέρ πρίν 20,000 (καδένα- φλάντζα κεφαλής-καθρέφτη) .

Οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες έβαζαν κακής ποιότητας λιπαντικά ή δε τα άλλαζαν νωρίς . 

εγω θα δοκίμαζα αυτα εστω για μια φορά ,που εχουν λογική τιμή και οσοι τα εχουν βάλει κυρίως σε παλιά ιχ με χιλιάδες χλμ λένε τα καλύτερα https://www.skroutz.gr/s/15325573/Valvoline-Ladi-Aytokinitou-Max-Life-10W-40-5lt.html (με 1 μικρό ψάξιμο που εκανα  η συσκευασία με τα 4 λιτρα τα εχουν γύρω στα  28 ευρώ - μου προκαλεί μεγάλη εντύπωση που 1 πασίγνωστο site το onparts.gr το εχει 40.23 ευρώ ?? μιλάμε για μεγάλη διαφορά ....)

Επεξ/σία από kostis444t
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...