Προς το περιεχόμενο

The Legend of Zelda: Breath of the Wild [Wii U][Switch]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

γενικά ένα σχόλιο :P , όποιος είπε εκεί στη nintendo ''hey, ας φτιάξουμε μερικά shrine puzzles ώστε ο παίκτης να χρησιμοποιεί το Motion control για να τα λύσει ΑΚΑ να στριφογυρίζει το switch μέχρι τέλους βρίζοντας'' είναι για πολλές μπάτσες...

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 12/3/2018 στις 1:07 ΜΜ, snake_plissken2112 είπε

γενικά ένα σχόλιο :P , όποιος είπε εκεί στη nintendo ''hey, ας φτιάξουμε μερικά shrine puzzles ώστε ο παίκτης να χρησιμοποιεί το Motion control για να τα λύσει ΑΚΑ να στριφογυρίζει το switch μέχρι τέλους βρίζοντας'' είναι για πολλές μπάτσες...

ο πιο εύκολος τρόπος είναι τα 2 joy σε κάθε χέρι

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/12/2018 στις 1:07 ΜΜ, snake_plissken2112 είπε

γενικά ένα σχόλιο :P , όποιος είπε εκεί στη nintendo ''hey, ας φτιάξουμε μερικά shrine puzzles ώστε ο παίκτης να χρησιμοποιεί το Motion control για να τα λύσει ΑΚΑ να στριφογυρίζει το switch μέχρι τέλους βρίζοντας'' είναι για πολλές μπάτσες...

Ειναι το απομειναρι απο τον αρχικο σχεδιασμο για το wii u, οπου η χρηση του gamepad ηταν υποχρεωτικη. Η συμβατοτητα με switch mode παντως σου παρεχει και gyroscope στο pro controller.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Σας επισυναπτω εδω ενα βιντεο του δημιουργου του the fall, που παρουσιαζει την αναλυση ενος σχεδιαστη παιχνιδιων για το αγαπητο μας BOTW. Εχει ενδιαφερον η εμφαση που δινει στο χτισιμο της σχεσης με τον παικτη για την δημιουργια της εμπειριας μεσω των μηχανισμων του παιχνιδιου, περαν των απλων τεχνικων στοιχιων.

Ειναι ενας ευχαριστος ανθρωπος που μου εκανε την τιμη να μου στειλει μια προσβαση ΗΥ στο the fall 2, μιας και δεν εχω ακομα switch για να του εκφρασω την αποψη μου. Βρισκω οτι η δουλεια του εχει κατα καποιον τροπο τον ιδιο προβληματισμο με τους σχεδιαστες του BOTW. Επισης τολμω να πω οτι νομιζω οτι θα γλεντησετε το the fall 2 στο switch οποιοι το δοκιμασετε.

Αλλα δειτε τι λεει...

 

Επεξ/σία από Mazinga
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πάει και το Zelda

Συνοπτικά

στα +, το gameplay και τα Physics/mechanics του παιχνιδιού... πιθανότατα ότι καλύτερο έχω παίξει σε open world...από το πιο απλό, δηλαδή το σκαρφάλωμα μέχρι το μαγείρεμα, τις φωτιές, την ιππασία, οι αλλαγές θερμοκρασίας, τα όπλα και το durability, το shieldboard :P κτλ, οι επιλογές και δυνατότητες που σου δίνει το παιχνίδι να προχωρήσεις είναι ένα σπουδαίο κεφάλαιο που πάει μπροστά το gaming γενικότερα... τα γραφικά επίσης για μένα μεγάλο + καθώς το shel-shaded καρτουνίστικο ύφος έδενε τέλεια με το ποιόν του τίτλου και αν και το framing ήταν πρόβλημα σε απειροελάχιστα σκηνικά, overall το παιχνίδι έτρεχε ανέλπιστα ομαδά...τέλος το world building ήταν υποδειγματικό, δίνοντας σου έναν απόλυτα ζωντανό κόσμο σε σχέση με έναν χαοτικά μεγάλο και πολυποίκιλο χάρτη... λίγα απειροελάχιστα παιχνίδια μέχρι σήμερα με έχουν κάνει να νιώσω έτσι όταν εξερευνώ τον κόσμο τους κτλ..ήταν η ονείρωξη του σημερινού 30+άρι που μεγάλωσε με αγνό παλικαρίσιο ατόφιο και ανόθευτο adventure

 

στα -, ε ναι, η ιστορία ήταν καλή αλλά μου φάνηκε ότι ήταν απλά διεκπαιρωτική overall λιγάκι, προς χάριν του free roaming σε έναν τεράστιο κόσμο... ειδικά αν σκεφτώ ότι αυτή η σειρά έχει δώσει ένα ocarina of time, link's aweaking, majora's mask (ίσως το αγαπημένο μου) κτλ, ε λίγο πολύ ήθελα κάτι καλύτερο. ΔΕΝ ήταν κακή, ούτε μέτρια, ήταν μια χαρά και σε πήγαινε και πίσω σε πιο αγνές εποχές ηρωικού παραμυθιού, αλλά ήθελα κάτι παραπάνω στο φινάλε. Επίσης, ενώ η μουσική πχ όταν είσαι στο Hyrule Castle είναι τουλάχιστον ανατριχιαστικά επική, στο Lost Woods τρομερά ambient και χμ, και ανα διαστήματα όταν βλέπεις τίποτα ηλιοβασιλέματα και σκάνε οι μικρές αυτές νότες του main theme, γενικά δεν μου φάνηκε αντάξια στο σύνολό της της επικότητας του παιχνιδιού... Στις μάχες ήταν λίγο αδιάφορη, ενώ η απουσία της σε μεγάλα σημεία του παιχνιδιού λίγο με χάλαγε...τεσπά αυτό δεν ήταν ακριβώς αρνητικό αλλά ήθελα κάτι παραπάνω...Τέλος, ναι, η αλήθεια είναι ότι γίνεσαι λίγο OP από ένα σημείο και μετά και το παιχνίδι πάει μπάλα, τον Ganon τον ξεπέταξα με τη μία και έχοντας πάει ούτε στο ελάχιστο προετοιμασμένος σε φαγητά κτλ στο κάστρο -βασικά δεν θα έμπαινα καν μέσα να τον παίξω αλλά μιας και έφτασα στη κορυφή λέω δε ρίχνω μια ματια...

 

Overall, παιχνιδάρα με Π κεφαλαίο! Λόγω story και μόνο θα έδινα το τίτλο του καλύτερου Zelda σε ένα εκ των Ocarina/Majora αλλά θα έλεγα ξερά ότι αν είναι να παίξει κάποιος ένα και μόνο Zelda στη ζωή του, θα είναι το BoTW...

τώρα θα πω το αυτονόητα αναμενόμενο, νέα για sequel έχουμε ? :P

δε μπορώ να διανοηθώ ότι δε θα παίξω ξανά τέτοιο open world σύντομα + με νέα πιο δυνατή ιστορία

Επεξ/σία από snake_plissken2112
  • Like 3
Δημοσ.

Είμαι σίγουρος ότι το επόμενο Zelda θα είναι στην ίδια λογική που ήταν το Mario Galaxy 2. Η ίδια μηχανή γραφικών και physics με το ίδιο artwork αλλά ακόμα καλύτερο και πληρέστερα σχεδιασμένο. Για sequel είναι ακόμα νωρίς αλλά πιστεύω ότι είναι αρκετά κοντύτερα από ότι θα περίμενε κάποιος. Πιστεύω πριν το 2020 θα το έχουμε. 

  • Like 1
Δημοσ.

Για κυκλοφορήσει και άλλο Zelda 3D στο NSW πρέπει να περάσουν 4-5χρόνια αν πρόκειται να αλλάξουν το art direction και γενικώς προσθέσουν περιεχόμενο. Τουλάχιστον έτσι μας έχει συνηθίσει η ομάδα του Aonuma με τα SS και BoW. Υπάρχει και η πιθανότητα να εκμεταλλευτούν το υπάρχον υλικό για να δημιουργήσουν ένα τίτλο spin-off όπως έγινε στην περίπτωση του ΜΜ. Όπως και να έχει θα ακολουθήσει σίγουρα 2,5D ή 2D Zelda που θα απευθύνεται στους φίλους των φορητών εκδόσεων της σειράς. 

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.

Μην περιμένετε νέο major Zelda πριν το 2021, δεν παίζει αυτό το σενάριο. 

Μέχρι τότε θα βγει σίγουρα ένα μικρό 2D και κάνα δυο remasters. 

Δημοσ.
Στις 20/3/2018 στις 5:30 ΜΜ, Malthador είπε

Μην περιμένετε νέο major Zelda πριν το 2021, δεν παίζει αυτό το σενάριο. 

Μέχρι τότε θα βγει σίγουρα ένα μικρό 2D και κάνα δυο remasters. 

Εγώ είμαι αισιόδοξος ότι θα βγει πριν το 2020 ή έστω το 2020 και αυτό γιατί δεν θα αλλάξει ούτε το εικαστικό, ούτε τίποτα. Θα επαναχρησιμοποιηθεί για να προσφέρει το αντίστοιχο Majora Mask του Switch. Το θεωρώ απίθανο να προβούν σε αλλαγή τύπου Wind Waker -> Twilight Princess παρόλο που και τα δυο παιχνίδια είχαν την ίδια μηχανή γραφικών. Αν πράγματι κάνουν αλλαγή σε art style τότε ναι, εικάζω και εγώ ότι στην καλύτερη θα δούμε το παιχνίδι το 2021. 

  • Like 1
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ξεκίνησα και εγώ χθές το μαγικό ταξίδι στην Hyrule, που όμως δεν μου φάνηκε και τόσο μαγικό. Έφτασα ήδη στο kakariko village και δεν έχω νιώσει ακόμα αυτό το ούάάάού που είχα νιώσει με τον υδραυλικό στην οδύσσεια του. Οπτικά το παιχνίδι δείχνει στα μάτια μου μια γενιά πίσω, μια μείξη Ni no Kuni με Shadow of the Colossus. Ελπίζω τουλάχιστον το gameplay να ανεβάσει στροφές καθώς προχωράω, γιατί ακόμα δεν τραβάει όσο θα ήθελα.  Τώρα για game of the year που βραβεύτηκε απο τόσα sites, δεν νομίζω :rolleyes: και πάμε παρακάτω.

  • Confused 1
Δημοσ.

Ε εντάξει γούστα είναι αυτά. Δεν σημαίνει ότι είσαι λάθος, απλά δεν σε τράβηξε όπως τράβηξε τον περισσότερο κόσμο. Κατά γενική ομολογία το παιχνίδι τα σπάει και έχει πάει την σειρά (και το genre) δυο βήματα μπροστά.

Ειδικά το οπτικό κομμάτι θεωρώ ότι είναι ότι πιο ταιριαστό έχουν φτιάξει για παιχνίδι Zelda.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 hours ago, vampao said:

Ξεκίνησα και εγώ χθές το μαγικό ταξίδι στην Hyrule, που όμως δεν μου φάνηκε και τόσο μαγικό. Έφτασα ήδη στο kakariko village και δεν έχω νιώσει ακόμα αυτό το ούάάάού που είχα νιώσει με τον υδραυλικό στην οδύσσεια του. Οπτικά το παιχνίδι δείχνει στα μάτια μου μια γενιά πίσω, μια μείξη Ni no Kuni με Shadow of the Colossus. Ελπίζω τουλάχιστον το gameplay να ανεβάσει στροφές καθώς προχωράω, γιατί ακόμα δεν τραβάει όσο θα ήθελα.  Τώρα για game of the year που βραβεύτηκε απο τόσα sites, δεν νομίζω :rolleyes: και πάμε παρακάτω.

Το gameplay είναι σερβιρισμένο από το πρώτο λεπτό που μπαίνεις στον κόσμο: πρέπει να κάνεις χρήση των physics, του περιβάλλοντος και όλων των διαθέσιμων όπλων που διαθέτεις. Αν δεν μπορείς να βγάλεις έναν εχθρό πρέπει να αλλάξεις τακτική. Σε αυτό το κομμάτι μοιάζει πολύ με τα Souls games (όχι στη δυσκολία, στη διαχείρηση του οπλοστασίου και των ικανοτήτων αναφέρομαι). Γι΄αυτό πήρε τόσο μεγάλο praise το game, δεν υπάρχει κάνενα άλλο game του είδους που να κάνει τόσο καλή διαχείρηση του exploration και των physics.

Κατά τ' άλλα μετά το BotW έπαιξα Horizon και κόντεψα να τυφλωθώ από τη γραφική οπτασία.

Επεξ/σία από Malthador
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...