Προς το περιεχόμενο

The Legend of Zelda: Breath of the Wild [Wii U][Switch]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγω δεν καταλαβα γιατι θεωρειται απο μερικους(γενικα μιλώντας)αστειο αν κερδιζε το βραβειο του παιχνιδιου της χρονιας το Horizon ή το mario ή τελος παντων καποιο αλλο απο τα υποψηφια παιχνιδια. Αυτο δεν ειναι και το νοημα ενος παιχνιδιου οταν ειναι υποψηφιο οτι δηλαδη εχει πιθανοτητα να κερδισει και αυτο?

 

Εγω παλι μαρεσει να ανταμοιβονται νεα καλα IP(οπως το cuphead και το Hellblade)για να βλεπουμε και τιποτα το διαφορετικο/φρεσκο και οχι συνεχεια τα ιδια και τα ιδια.Γιαυτο θεωρω οτι γενικα τα γνωστα παιχνιδια της Nintendo ειναι λιγο overrated στην νοοτροπια του κοσμου

 

Συμφωνω απολυτα με αυτο που γραφει παραπανω ο Malthador και προφανως το zelda αξιζε να κερδισει αρκετα απο αυτα που κερδισε .

  • Like 1
  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το όλο θέμα των VGA είναι ανούσιο από μόνο του. Καταρχήν ο θεσμός μετράει πάνω από μια δεκαετία ασχέτως εάν η σημερινή "οσκαρική" μορφή μετράει κάποια χρόνια. Σε όλο αυτό το διάστημα η Ν δεν είχε ΠΟΤΕ κερδίσει GOTY. Δεύτερον οι νικητές είναι καθαρά αυτοί που έχουν ρίξει και τα περισσότερα χρήματα ως χορηγοί.

 

Ο σκοπός των βραβείων είναι σαφέστατα η προβολή και για να χαρούν οι φίλοι ενός παιχνιδιού ή σειράς, οι οπαδοί μιας εταιρίας καθώς και οι καταναλωτές-gamers με τις επιλογές τους. Αν ρίξουμε μια ματιά στο θέμα αλλά περαιτέρω σε δημοφιλή forum του εξωτερικού και σε social media έχουν πετύχει τον σκοπό τους και με το παραπάνω.

 

Στην τελική η Ν πήρε ένα GOTY μετά από τόσα χρόνια που ακούγεται παράξενο και από την άλλη δεν είναι και τόσο τραγικό που φέτος βραβεύτηκε το BoW. Από την άλλη  η Ν μόλις κυκλοφόρησε το NSW επομένως τα έσκασε για να ενισχύσει την όποια δυναμική του συστήματος. Η Sony αδιαφόρησε γιατί το PS4 έχει πετύχει τον κύκλο του και αρκούνται στο playstation experience ενώ η MS περιορίστηκε στην επιτυχία του Cuphead. Αν είναι να κλαίγεστε για το Horizon πηγαίνετε στην Sony να διαμαρτυρηθείτε για το κακό που σας έκανε.

 

Δεν υπάρχει αντικειμενικότητα στα VG, διαφορετικά οι βαθμολογίες που θα έπαιρναν τα παιχνίδια θα είχαν μικρές αποκλείσεις της τάξεως του +/-1. Αντίθετα βλέπουμε για παράδειγμα το ίδιο παιχνίδι να βαθμολογείτε με 8 και 5 αντίστοιχα. Επίσης μεγάλος παράγοντας είναι και το marketing που σημαίνει χρήμα κάτι που επίσης υπάρχουν παραδείγματα με αρθρογράφους να απολύονται επειδή κακοβαθμολόγησαν κάποιο παιχνίδι, δωρεάν προϊόντα και ταξιδάκια σε αρθρογράφους για να καλύψουν την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού και πάει λέγοντας. 

Δημοσ.

Η πλάκα ξέρετε ποια είναι; Οτι αν σε περίπτωση που το Zelda το δημιουργούσαν στην "πεπατημένη" (όπου εμένα θα μου άρεσε περισσότερο) τότε δεν θα είχε την ίδια αντιμετώπιση από τον τύπο. Είμαι σίγουρος ότι τα περισσότερα site θα το χαρακτήριζαν λίγο ή πολύ "μια από τα ίδια και χωρίς να αλλάξει κάτι στο σύστημα παρουσίασης" και το GOTY μάλλον θα πήγαινε στο Mario ή κάποιο άλλο. 

 

Αν σκεφτούμε το πως άλλαξε η gaming σκηνή (στη Δύση τουλάχιστον) τα τελευταία χρόνια που γενικά έχουμε μπόλικο ταινιοπαίχνιδο ακόμα και το Zelda μου δημιουργεί μεγάλη εντύπωση που απέσπασε το βραβείο. Σε προσωπικό επίπεδο δεν με ενδιαφέρει καν, ας το έδιναν και στο Nier Automata ή στο FIFA αν θέλανε, το ίδιο θα ήταν για εμένα. Πρέπει όμως να αναφέρω ότι εφόσον αυτή τη χρονιά το Zelda το πήρε όπως και να το κάνουμε με γεμίζει κάπως gaming χαρά γιατί δεν έχουμε ξεπέσει εντελώς αν λάβω υπόψη τις περισσότερες επιλογές των προηγούμενων ετών. 

Δημοσ.

Καλα παιδες ηρεμια...

Το horizon ηταν ενα απο τα καλυτερα παιχνιδια της χρονιας, για αρκετους το καλυτερο.

 

Το οτι το Ζελντα ηταν για τους περισσοτερους το καλυτερο παιχνιδι της χρονιας και συμφωνοι αντικειμενικα το καλυτερο, δεν κανει αυτοματα το Horizon πατατα της χρονιας.

 

Ηρεμια με το hating...

Εγω ξερεις ποτε εβαλα τα γελια?

 

Οταν ειδα τον link να σκαρφαλωνει μπουσουλωντας ενα λοφακι με κληση 60 μοιρες προς τα εξω.

Σιγουρα προτιμω το χοροπηδηχτο που περιγραφεις.

Δεν ειπε κανεις οτι ειναι πατατα, το generic open world που ειπα δεν σημαινει οτι ειναι και κακο, απλα δεν ειναι στο επιπεδο του botw για εμενα. Εγω γενικα δεν ημουν και πολυ φαν των zelda, μου αρεσε το OoT και απο κει και περα τιποτα αλλο, το botw ομως το λατρεψα μακαρι να βγαζουν dlc για παντα δεν ξερω, ειναι τοσο εθιστικο και ο κοσμος του τοσο ωραιος.. :P

  • Like 2
Δημοσ.

Καλα ναι δεν μιλησα για το σχολιο σου.

αλλωστε generic ειναι σε καποιο βαθμο συγκρινομενο με το zelda.:)

Δημοσ.

το θεμα με το horizon ειναι οτι δεν εχει χαρακτηρα,δανειζεται πολλα στοιχεια απο αλλα παιχνιδια (witcher,far cry etc)και τα κανει τελεια βεβαια,ειναι ενα κλασσικο παιχνιδι που συμπληρωνει την πενταδα,το persona 5 για μενα θα ειχε περισσοτερες ελπιδες αλλα jrpg δυσκολο να κερδισει,

 

προσωπικα φετος τελειωσα ολα τα τοπ παιχνιδια και ναι το zelda ηταν το κορυφαιο κατα την αποψη μου,και θελω να υπενθυμισω σε ολους σε εποχη με vr-60fps- 4κ γραφικα και ολα τα κτηνη παιχνιδια που τα συνοδευουν στην τελικη εν ετη 2017 κερδισε ενα wiiu game,ποσο αστειο μου φαινεται

  • Like 2
Δημοσ.

τελικα θα μας πει κανεις αν αξιζει το DLC η μπα?

 

Δεν έχω αγοράσει το season pass. Με βάση όσα διαβάσει αλλά και είδα κατά ένα μέρος για να πάρω μια ιδέα στο youtube κατέληξα πως δεν ενδιαφέρομαι. Οι λόγοι είναι δύο: 1ον θεωρώ πως το περιεχόμενο δεν ανταποκρίνεται στην τιμή και 2ον το περιεχόμενο μου είναι αδιάφορο ή κατώτερο σε σχέση με αυτό που περίμενα. Ίσως να το σκεφτόμουν σε μια χαμηλότερη τιμή αλλά ακόμα και έτσι δεν θα ήταν προτεραιότητα. Βέβαια καλύτερα να γράψουν και όσοι έχουν αγοράσει το season pass.

 

Πάντως καλύτερα να το ψάξεις και από μόνο σου, εξάλλου πληροφορίες υπάρχουν παντού στο διαδίκτυο.

Δημοσ.

τελικα θα μας πει κανεις αν αξιζει το DLC η μπα?

Περιμενω να τελειωσω το odyssey με 520 stars τουλάχιστον και μετα θα το πιασω ξανα εγω. :P 

Δημοσ.

απογοητευτικό τελείως το dlc. Περίμενα κάνα νέο story μετά το game αλλά αντί γιαυτό έχουμε απλά κάποια trial που και δεν προσθέτουν τίποτα στο story και είναι και κουραστικά.

  • Like 3
Δημοσ.

Λόγω του dlc ξαναέπιασα το botw μετά από καιρό και τελικά θα επιμείνω στην άποψη μου η οποία μάλλον διαφέρει από την γενική : Η μουσική και ηχητική επένδυση του τίτλου είναι Ε-Κ-Π-Λ-Η-Κ-Τ-Ι-Κ-Η.

  • Like 1
Δημοσ.

Λόγω του dlc ξαναέπιασα το botw μετά από καιρό και τελικά θα επιμείνω στην άποψη μου η οποία μάλλον διαφέρει από την γενική : Η μουσική και ηχητική επένδυση του τίτλου είναι Ε-Κ-Π-Λ-Η-Κ-Τ-Ι-Κ-Η.

 

Η ήχος και ο σχεδιασμός του είναι πράγματι master league. Η μουσική δεν είναι όπως λέμε μουσική τύπου Nier Automata που την ακούς και μόνη της αλλά δένει τέλεια με το πακέτο. Είναι εντελώς περίεργη, εντελώς αλλόκοτη, εντελώς θεματική και συνεπώς συμβάλει στην ατμόσφαιρα. Καλή επιλογή να μην δημιουργήσουν κάτι βαρύγδουπο που κολλάει στο κεφάλι (εκτός από σημεία) γιατί το παιχνίδι είναι χαώδης σε μέγεθος και κάτι τέτοιο θα κούραζε τα αυτάκια μας. 

 

Εύκολα μπορεί να κρίνει κάποιος τη μουσική του ως "τίποτα το ιδιαίτερο" ή ακόμα και "άκυρη" αν απλά την ακούσει σε ένα OST αλλά κατά τη διάρκεια του gameplay αυτό ξεδιπλώνεται. Ο μινιμαλιστικός φιλαρμονικός χαρακτήρας της μουσικής είναι ατού. 

  • Like 5
Δημοσ.

Καλημέρα...

Ερώτηση: Τα minibosses πως τα αντιμετωπίζετε?

Έχω ξεκινήσει εδω και λίγες μέρες το παιχνίδι και είμαι στη περιοχή Dueling Peaks, όταν πρωτομπήκα στην περιοχή συνάντησα το πρώτο μου miniboss τυχαία σε ενα λιβάδι (ενα τεράστιο πέτρινο mob) στο οποίο όμως έφυγα τρέχοντας μιας και μόνο στη θεα του τα χρειάστηκα.

Χτές το βράδυ όμως τριγύριζα ψάχνοντας για ενα shrine και βρέθηκα κατα τύχη μπροστά στον Stalnox... Αφού παρατήρησα οτι με είχε one hit (είμαι με 5 hearts) αποφάσισα να το προσπαθήσω μιας και το autosave ήταν λίγα μέτρα πριν αρα βόλευε κάπως για retries.

Έτσι με μια τεχνική "τρέχεις, τρέχω, κυνηγω" (εννοείται οτι καμπανάκια δεν είχε)  :P άρχισα να τον κατεβάζω αργά αλλά σταθερά με την χρήση κυρίως βομβών, λίγα βελάκια και ελάχιστο melee μιας και φοβόμουν το one hit.

Ξαφνικά όμως ξημέρωσε (ingame) και το boss εξαφανίστηκε... Τζάμπα ο κόπος κι ο χρόνος...

Εκεί βέβαια μου γεννήθηκε μια απορία: Τον προσέγγισα με λάθος τρόπο ή απλά ήταν πολύ νωρίς για μένα απο θέμα εξοπλισμου + hearts για minibosses? Είναι φτιαγμένα τα bosses αυτά για αργότερα ή είμαι άχρηστος?  :D

Δημοσ.

Το παιχνίδι στην αρχή του είναι αρκετά δύσκολο μέχρι να μάθεις τα τι και πως. Τα stalnox παράδειγμα είναι κατηγορία low-mid δυσκολίας αλλά χρειάζεται να είσαι κάπως εξοπλισμένος για να τα καταφέρεις. Εννοείται όπως όλοι οι σκελετικοί εχθροί εμφανίζονται μόνο νύχτα. Δεν ξέρω τι επίπεδο εξοπλισμού είχες αλλά θες σπαθιά και τόξα που κάνουν 10+ damage και αν βρήκες κάνα εκρηκτικό βελάκι μην το κρατάς, χρησιμοποίησε το. Μην υποτιμάς επίσης τις βόμβες σου. Φτιάξε επίσης κάνα φίλτρο για ταχύτητα, defense και attack. 

 

Δεν είναι απαραίτητο να σκοτώνεις τους εχθρούς φυσικά και γενικά προτείνεται στην αρχή αν βρεις κάνα μεγάλο mini-boss να το αποφύγεις γιατί θα ξοδέψεις τα όλα σου για να το φας. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...