Προς το περιεχόμενο

The Legend of Zelda: Breath of the Wild [Wii U][Switch]


Deghinsea

Προτεινόμενες αναρτήσεις

η δυνατοτητες του switch  δεν ειναι αυτες.ειναι μεγαλυτερες...το zelda  ειναι ενα bad port  για το switch. παραμενει ομως ισως το καλητερο game ever.φανταζομαι πως θα ηταν αν ειχε ξεκινησει για το switch απο την αρχη και δεν υπηρχε το wii u.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

Άλλες είναι οι απαιτήσεις ενός open world παιχνιδιού, και άλλες ενός kart game.

Δεν διαφωνώ. Το γεγονός δεν αλλάζει όμως: δεν μπορείς να κρίνεις τα specs ενός συστήματος από τα ports του. Όταν θα βρουν τα major exclusives, τοτε θα κρίνουμε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πουμε και για το παιχνιδι λιγο.Εχω παιξει περιπου 5 ωρες,ακομα στο great plateau ειμαι.Ολο λεω να παω να κανω τα 2 shrines που μου μενουν αλλα ολο και κατι βρισκω να εξερευνησω.Γενικα χανεσαι στο κοσμο του.Και ειναι πολυ δυσκολο για παιχνιδι zelda.

Επισης παιζω με το joycon grip το οποιο τελικα  το βρισκω πολυ βολικο οποτε δεν νομιζω να παρω pro controller τωρα(γιατι αργοτερα ποτε δεν ξερεις).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω παίξει σίγουρα πάνω από δέκα ώρες και ακόμα μαθαίνω τους μηχανισμούς του παιχνιδιού. Πέρασα τις πρώτες 4 shrines και από κει και πέρα ανακαλύπτω τον κόσμο του. Όποιος έχει παίξει Xenoblade στο wiiu καταλαβαίνει με τη μία ότι η ομάδα πίσω από αυτό, έχει βάλει το χεράκι της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγω περασα τα 4 shrines μετα απο μερικες βολτες,μαγειρεματα,μαζεμα οπλων και υλικων κλπ,πηρα το paraglider και παω σε μερικα ακομα shrines και οδευω για κακαρικο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ααααα εχει και κακαρικο? :-D

πολυ ωραια! ως zelda fans κι εγω εβλεπα βιντεο απο το παιχνιδι!

Το μονο που σκεφτομαι ειναι ποσα καστρα εχει? γιατι το ocarina με τα 9 καστρα και την καταπληκτικη ιστορια ητανε τι να πω? πολυ παραπανω απο φανταστικο!!! Αυτο τωρα ωραιο μεν αλλα ολο για τον ανοιχτο κοσμο λενε... απο ζουμι εχουμε τιποτα η ολη η ιστορια αυτου του zelda ειναι οτι μπορεις να τριγυρνας στο ασχετο και να χτυπας αλεπουδες και πελεκανους? :unsure: 

και αν πας με την ιστορια πατ κιουτ τελειωνει?

Παντος σαν πρωτη οψη δειχνει ωραιο αλλα το παλιο βιντεο που ειχανε βγαλει ντυμενος στα πρασινα(κλασικη στολη) και να μαχετε με την αραχνη εδειχνε μπορω να πω πολυυυυυ καλυτερο απο αυτο!

Για πειτε την αποψη σας βρε παιδια :unsure:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά έπαιξα και εγώ ένα 4ωράκι σήμερα (WiiU) (η κόρη μου δηλαδή - και εγώ χάζευα και επενέβαινα όποτε χρειαζόταν) - Εντάξει το game είναι το απόλυτο sandbox .. Όλα τα άλλα και καλά "open world" games μέχρι σήμερα μόνο uninstall αξίζουν. Αυτό το παιχνίδι δεν ορίζεται από τους μηχανισμούς. Ο παίκτης τους ορίζει. Οι μηχανισμοί είναι αυτό που είναι και τίποτε παραπάνω. Ούτε πάρε το +3 club of undead slaying, ούτε χτύπα την τρύπα στο μάτι του δεινοσαύρου (ενίοτε και ψηφιακός). Όλα είναι εδώ cause and effect. To ίδιο και ο κόσμος του. Είναι πραγματικά ότι πιο hardcore έχω δει. 

 

Δεν υπάρχουν καν levels για να πεις -Α πάω/μπορώ να την πέσω σε αυτό το boss. Πάπαλα τελείωσε. Κάτι άλλα παιχνιδάκια με νουμεράκια είναι για μωρά όπως φαίνεται.. Είναι σαν ζεις εκεί και πραγματικά αν όντως ζούσες εκεί δεν θα είχες stats να συμβουλεύεσαι για το αν μπορείς να νικήσεις ένα τέρας. Απλώς το "ζυγίζεις" και ορμάς. Τι άλλο να πω δηλαδή.

 

Είχα καιρό να συναντήσω boss και να το βάλω στα πόδια.. (και να με αφήνει και το παιχνίδι)

 

Τόσο καλό είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η δυνατοτητες του switch  δεν ειναι αυτες.ειναι μεγαλυτερες...το zelda  ειναι ενα bad port  για το switch. παραμενει ομως ισως το καλητερο game ever.φανταζομαι πως θα ηταν αν ειχε ξεκινησει για το switch απο την αρχη και δεν υπηρχε το wii u.

 

Αυτο δεν ισχυει. Αυτες ειναι οι δυνατοτητες του Switch.Το οτι ειναι bad port ειναι κατι που ισως θελετε να πιστεψετε

 

Ειναι ποτε δυνατον να εβγαζε η Nintendo bad port σε launch title? Ειναι δυνατον να ρισκαρε εστω και λιγο να εχει κακο performance λογω κακου optimization η κακιας μεταφορας port? Αυτα μου φαινονται τουλαχιστον γελοια.

 

Το οτι το παιχνιδι φτιαχτηκε πανω στο Wii U το ξερουμε.Το οτι δεν αποδιδει σε τεχνικο επιπεδο αυτο που θα φανταζομασταν στο Switch δεν εχει να κανει με τιποτα περα απτα τα  hardware limitations της νεας mobile κονσολας της Nintendo.Προσεξατε που ειπα mobile και οχι home console.Το Switch ειναι το PS Vita της Nintendo

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ούτε πάρε το +3 club of undead slaying, ούτε χτύπα την τρύπα στο μάτι του δεινοσαύρου (ενίοτε και ψηφιακός). Όλα είναι εδώ cause and effect. To ίδιο και ο κόσμος του. Είναι πραγματικά ότι πιο hardcore έχω δει. 

 

Δεν υπάρχουν καν levels για να πεις -Α πάω/μπορώ να την πέσω σε αυτό το boss. Πάπαλα τελείωσε. Κάτι άλλα παιχνιδάκια με νουμεράκια είναι για μωρά όπως φαίνεται.. Είναι σαν ζεις εκεί και πραγματικά αν όντως ζούσες εκεί δεν θα είχες stats να συμβουλεύεσαι για το αν μπορείς να νικήσεις ένα τέρας. Απλώς το "ζυγίζεις" και ορμάς. Τι άλλο να πω δηλαδή.

 

Τόσο καλό είναι.

 

Πιο μετά θα δείς οτι τα stats παίζουν αρκετά μεγάλη σημασία. Και enchant έχει απο την fairy για +lvl/defence στο gear σου. Και set bonuses και απ'όλα. Δεν έχει τα στερεοτυπικά str/vit/end όπως δεν είχαν ποτέ τα zelda, αλλα αν μη τι άλλο πάει πιο κοντά στα παραδοσιακά rpg με το σύστημα του botw. Δε βγάζεις όλο το game με 3 sword που στα δίνει το storyline, αλλα παλεύεις με το πιό χέρι σκελετού δίνει παραπάνω dmg κάτι το οποίο είναι τρομερά ανούσιο. Μάλιστα αυτό το +2/+3 είναι απαραίτητο για να μπορέσεις να κάνεις οτιδήποτε όσο προχωράς. Περισσότερο ασχολούμαι με το να ρίχνω/μαζεύω αντικείμενα στο inventory, παρά παίζω.

 

Επίσης το όλο mechanic με το durability είναι μια αηδία και μισή. Έχω περίπου 15+ ώρες στο game και δεν έχω βρεί ακόμα κάποιον που να κάνει repair (και φαντάζομαι οτι δεν υπάρχει) κάτι το οποίο είναι πολύ counter-intuitive. Γιατί; Εξερευνώντας το χάρτη κατέληξα σε ένα shrine που δεν έπρεπε να καταλήξω. Ήταν combat shrine και έβγαλα το boss "αλα dark souls". Δεν έπρεπε να μπορώ να το βγάλω σε καμία περίπτωση αν δεν είχα την soulsoυπομονή μου. Μου έδωσε ένα trinity απο sword/shield/bow που είναι κυριολεκτικά με 10πλασιο dmg/stats απο ότι είχα βρεί μέχρι τώρα. Ε. Δεν παίζει να τα "χαρώ" ποτέ μιας και μόνιμα θα τα κρατάω για μια ώρα ανάγκης και δε θα τα χρησιμοποιώ μήν τυχόν και σπάσουν. Τζάμπα χώρος στο ήδη περιορισμένο inventory.

 

Πέρα απο τα παραπάν και πέρα απο το cold/heat mechanic που επίσης δε μου άρεσε καθόλου, το παιχνίδι είναι παρα πολύ ωραίο. Είναι ένα mesh απο zelda/open world και είναι λογικό να ξενίζει και τους κλασσικούς φανς αλλα και όποιους δεν είχαν επαφή.

Ευτυχώς όσο προχωράει το game, τόσο πιο "zelda" γίνεται. Αυτή η απόλυτη ελευθερία περιορίζεται κάπως απο τη δυσκολία και όλα μπαίνουν σε μια "γραμμή". Οκ μπορεί να έχει ταρζανιές του τύπου πάνε απευθείας στο final boss, αλλα απο το kakariko και μετά το main storyline γίνεται καθαρό zelda. Και μιας και είπα kakariko, δεν περίμενα οτι σχεδόν 20 χρόνια μετά το oot θα μάζευα ξανά κοτόπουλα απο τις σκεπές.

 

Α, και το σύστημα μάχης είναι πολύ καλύτερο απο ότι φαίνεται με την πρώτη ματιά. Δυστυχώς δεν έχει πολλές περιπτώσεις που αξίζει να παίζεις με dodge/parry/counter κτλ, αλλα εκεί που χρειάζεται, όλα λειτουργούν απρόσμενα καλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Αυτο δεν ισχυει. Αυτες ειναι οι δυνατοτητες του Switch.Το οτι ειναι bad port ειναι κατι που ισως θελετε να πιστεψετε

 

Διαφωνείς για να διαφωνήσεις μου φαίνεται. Δεν καταλαβαίνω γιατί το κάνεις, από τη στιγμή που έχουμε δει την Ν να κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα τουλάχιστον άλλη μια φορά, όταν είχε κυκλοφορήσει το Twilight Princess στο Wii ως launch title, το οποίο ήταν προφανώς port από το GC.

 

Θεωρείς ότι συγκρίνονται τα γραφικά του TP με αυτά του Mario Galaxy ή με του Skyward Sword, ας πούμε;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαφωνείς για να διαφωνήσεις μου φαίνεται. Δεν καταλαβαίνω γιατί το κάνεις, από τη στιγμή που έχουμε δει την Ν να κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα τουλάχιστον άλλη μια φορά, όταν είχε κυκλοφορήσει το Twilight Princess στο Wii ως launch title, το οποίο ήταν προφανώς port από το GC.

 

Θεωρείς ότι συγκρίνονται τα γραφικά του TP με αυτά του Mario Galaxy ή με του Skyward Sword, ας πούμε;

 

Και φυσικά η μηχανή γραφικών στήθηκε επάνω στο WiiU επίσης με ότι συνεπάγεται αυτό, φαντάζομαι δεν το αμφισβητεί κανείς αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον το παιχνίδι στηνόταν 4 χρόνια για το WiiU, θα έπρεπε στο WiiU να τρέχει αψεγάδιαστα.

 

Αντίθετα το παιχνίδι έχει  ομοίως slowdowns.

 

Φυσικά και το παιχνίδι θα μπορούσε να παίζει σε 1080p/60fps και στα δύο συστήματα, αν είχε αυτό το στόχο η Nintendo. Θα είχε όμως το ανάλογο τσεκούρεμα στον γραφικό τομέα και προφανώς δεν θα είχε το οπτικό αποτέλεσμα που έχουμε τώρα.

 

Το Mario Galaxy που αναφέρθηκε, δεν είναι open world game και φυσικά σε ανάλογα games στο Switch μπορούμε να περιμένουμε ανάλογα όμορφα αποτελέσματα.

 

Από την απόδοση του Breath of the Wild σε docked και mobile, βλέπουμε ότι το Switch τρέχει το παιχνίδι καλύτερα σε mobile, που σημαίνει ότι σε docked φτάνουμε τα όρια της ισχύος του μηχανήματος σε σχέση με το WiiU.

 

Έχουμε αύξηση 56% στην ανάλυση, για την ίδια (ελαφρώς χειρότερη) απόδοση με το WiiU. Τα γραφικά στο Switch είναι απειροελάχιστα καλύτερα, οπότε θα βάλω ένα θεωρητικό 10% επάνω στις απαιτήσεις, για ένα σύνολο 66% επάνω στις απαιτήσεις επεξεργαστικής ισχύος σε σχέση με το WiiU.

 

Το WiiU τρώει 40W, το Switch 15W.

 

Άρα το Switch είναι δυνατότερο κατα τουλάχιστον (40/15)*1.66 = 4,16 φορές δυνατότερο ανα Watt, που συνεπάγεται τουλάχιστον 615GFLOPs ισχύος όταν είναι docked, με δεδομένο ότι το WiiU είναι 370GFLOPs. Όταν η συσκευή είναι mobile, το Switch τρέχει 40% πιό αργά, οπότε είναι κάπου στα 370GFLOPs, στα ίδια ακριβώς επίπεδα με το WiiU.

 

Αυτή είναι θεαματική διαφορά σε σχέση με το WiiU αναλογιζόμενοι ότι η συσκευή είναι φορητή.

 

Αν από την άλλη το σύστημα βγάζει περισσότερα GFLOPs όταν είναι docked (αναφέρονται νούμερα κάπου στα 800GFLOPs), τότε η απόδοση στο Breath of The Wild υποδηλώνει κάποιο bottleneck, όπως το memory bandwidth που εικάζεται στο Digital Foundry.

 

Εν ολίγης δεν περιμένω κάτι το τρομερά διαφορετικό στον τομέα των γραφικών αν το παιχνίδι έβγαινε αποκλειστικά στο Switch.

 

Με βάση τα παραπάνω, εγώ προσωπικά αναμένω καταπληκτικά παιχνίδια με καταπληκτικά γραφικά στο Switch. Είναι το δυνατότερο φορητό dedicated gaming σύστημα που βγήκε ποτέ. Με δεδομένο το τί απίστευτα παιχνίδια βγαίνουν στο 3DS, πραγματικά δεν μπορώ να περιμένω για το τί θα δούμε στο Switch, εφόσον απορροφήσει τα IPs και του 3DS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...