mad-proffessor Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Τώρα που έχει μπει σχεδόν για τα καλά το καλοκαίρι και ο κόσμος πάει για μπάνια ήθελα να τονίσω λίγο το θεμα αυτό και να εφιστήσω τη προσοχή των οδηγών, δικυκλυστών και μή. Όλοι λιγο πολύ γουστάρουμε τις μηχανές, περάσαμε την εφηβεία και καβαλήσαμε μηχανάκια είτε σαν οδηγοι είτε ως συνοδηγοί. Δεν αντιλέγω ωραία η αίσθηση της ελευθερίας και της ταχύτητας αλλά... όταν πηγαίνουμε και όταν γυρνάμε απο το μπάνιο οφείλουμε να είμαστε παραπάνω προσεκτικοί. Ένα κακό συνηθειο είναι να έχει κίνηση να πηγαίνουν τα αυτοκίνητα στην αριστερη λωρίδα με 110 και οι μηχανές να έρχονται απο δεξια στη μεσαία λωρίδα ακριβώς δίπλα/πίσω απο το αυτοκίνητο, στο λεγόμενο νεκρό σημείο. Χτες για παράδειγμα ήταν δυο μηχανές δίπλα/πίσω μου τον ένα τον είδα αλλά τον άλλο όχι, πάλι καλά που δε μπήκα στη μεσαία λωρίδα δηλαδή αφου με προσπέρασε ο πρώτος. Οκ ήταν δυο ζευγάρια μάλλον και ήθελαν να εντυπωσιασουν τις κοπέλες αλλά δεν είναι παιχνίδι αυτό, δε θέλει πολύ να γίνει η στραβή. Μουδανια-Θεσσαλονίκη ο δρόμος. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TRILOBYTER Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Ετσι κανουν οι μεγαλες μηχανες, συμφωνω οτι δε θελει και πολυ για να γινει το κακο. Προσωπικα καθομαι πισω απο τα αυτοκινητα και προσπερναω μονο τα μικρα που δεν πανε βημα τυπου ceicento. Και οταν ειμαι στο τιμονι του αυτοκινητου προσεχω πριν αλλαξω μερια κοιταω και πισω με το κεφαλι. Ειναι καλο να εχει οδηγησει κανεις και τα 2 για να καταλαβει τις διαφορες. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Σωστός! Πάντα κοιτάμε καθρέφτη πριν αλλάξουμε λωρίδα, ακόμα κι αν τον έχουμε κοιτάξει 2 δευτερόλεπτα πριν! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
e-tic Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Κάποτε είχα συμμετάσχει σε ένα event μιας εταιρείας ελαστικών με ξένους δημοσιογράφους που τους φέρανε να οδηγήσουν στους Ελληνικούς δρόμους. Μέσα σε κάθε αυτοκίνητο που τους δίνανε είχαν και ένα βιβλιαράκι με την διαδρομή που θα ακολουθούσαν και γενικότερες οδηγίες. Στην πρώτη και στην τελευταία σελίδα γράφανε με μεγάλα γράμματα: "Be aware. Motorcycles will overpass you from both sides without keeping safety distance." Διαβάζοντάς το κατάλαβα -για άλλη μια φορά- πόσο κακή οδηγική παιδεία έχουμε και διατηρούμε. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Βεβαια αυτο που λες πηγαζει και απο την συμπεριφορα του μεσου νεοελληνα να καβατζωνει την αριστερη λωριδα και να μην το κουναει ρουπι. Κλασικα σε δρομο με κινηση βλεπεις την τερμα αριστερα αδεια, την μεσαια και την δεξια γεματη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mad-proffessor Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Ε νομιζω στο σημειο ηταν το οριο αυτο 110(Θερμη καπου κοντα στο Εμπορικο κεντρο cosmos)κ εγω καπου τοσο πηγαινα κ ολοι στην αριστερη λωριδα με 100 κ πανω πανε. Αμα ξερεις απο αυτο το δρομο τετοιες μερες ολες οι λωριδες ειναι γεματες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tarantules Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Κάποτε είχα συμμετάσχει σε ένα event μιας εταιρείας ελαστικών με ξένους δημοσιογράφους που τους φέρανε να οδηγήσουν στους Ελληνικούς δρόμους. Μέσα σε κάθε αυτοκίνητο που τους δίνανε είχαν και ένα βιβλιαράκι με την διαδρομή που θα ακολουθούσαν και γενικότερες οδηγίες. Στην πρώτη και στην τελευταία σελίδα γράφανε με μεγάλα γράμματα: "Be aware. Motorcycles will overpass you from both sides without keeping safety distance." Διαβάζοντάς το κατάλαβα -για άλλη μια φορά- πόσο κακή οδηγική παιδεία έχουμε και διατηρούμε. Δεν νομίζω να ισχύει μόνο για την Ελλάδα αυτό.Σχεδόν παντού γίνεται.Ρίξε μια ματιά στο youtube και θα καταλάβεις.Αυτό βέβαια δεν αναιρεί οτι είμαστε κάφροι όταν βγαίνουμε στο δρόμο και δεν έχουμε παιδεία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 "Be aware. Motorcycles will overpass you from both sides without keeping safety distance." Διαβάζοντάς το κατάλαβα -για άλλη μια φορά- πόσο κακή οδηγική παιδεία έχουμε και διατηρούμε. Ελπίζω το overpass (αντί του overtake) να το έγραψες εσύ, και όχι η εταιρεία που έφερε τους ξένους δημοσιογράφους.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TRILOBYTER Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Ε νομιζω στο σημειο ηταν το οριο αυτο 110(Θερμη καπου κοντα στο Εμπορικο κεντρο cosmos)κ εγω καπου τοσο πηγαινα κ ολοι στην αριστερη λωριδα με 100 κ πανω πανε. Αμα ξερεις απο αυτο το δρομο τετοιες μερες ολες οι λωριδες ειναι γεματες. Ακρως επικυνδυνη περιοχη αυτη. Καταρχας ο περιφερειακος δρομος που βγαζει προς τα εκει εχει συνεχεια ατυχηματα, επισης εκει που ενωνεται ο περιφερειακος με το δρομο που βγαζει για κοσμος απο την Καραμανλη ειναι αλλη μια επικυνδυνη περιοχη. Αυτος που ερχεται απο το τουνελακι αριστερα τρεχει με 100+, αυτος που ερχεται απο περιφερειακο απο δεξια μπορει να πηγαινει με 80, οποτε υπαρχει ενα προβλημα. Γενικα δεν εχουμε δρομους. Επισης οπου και να πας ειτε χαλκιδικη ειτε Αθηνα, στην αριστερη λωριδα τα 120 ειναι λιγα. Εγω συνηθως βγαινω αριστερη και κραταω 120, οταν βλεπω καποιον να ερχεται απλα κανω δεξια για να περασει και να ξαναμπω επειδη η λωριδα 1 εχει φορτηγα τα οποια πετανε πετρες και πανε αργα, η λωριδα 2 δεχεται τις πετρες της λωριδας ενα, επισης μερικες φορες τα φορτηγα κανουν προσπερασεις με 100 εκει στην 2, οποτε καλυτερα η λωριδα 3 που ξερεις οτι δε θα βγει κανενας μπροστα σου, απλα πρεπει να μη νευριαζει κανεις οταν ο αλλος απο πισω ερχεται με 160 και σου κανει σηματα να πας στην ακρη. Μερικες φορες φυσικα δε κανω στην ακρη, απλα γκαζωνω και τους αφηνω να με ψαχνουν (σπανια φυσικα, ειμαι αρκετα ηρεμος οδηγος στο αμαξι, στη μηχανη ειμαι πιο νευρικος γιατι με τη παραμικρη βλακεια των αλλων εγω μπορει να παθω μεγαλη ζημια ομως). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mad-proffessor Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Το πρόβλημα με αυτο το δρόμο είναι οτι δεν είναι ούτε η Βασ.Ολγας/Τσιμισκή για να πηγαίνεις με 70 αριστερά αλλά ούτε και η Εθνικη Οδός για να πας με πάνω απο 130. Δε ξέρω τι γνώμη έχουν οι οδηγοί μηχανων για το δρόμο αυτό αλλά όλοι και ειδικά αυτοί πρέπει να προσέχουν, πόσο μάλλον όταν επιστρέφουμε απο μπάνιο και οι περισσότεροι οδηγοί αυτοκινήτου είναι κάπως χαλαροί.Οκ αλητεία η μηχανή, καλη φάση αλλά δεν είναι παιχνίδι να προσπερνούν απο δεξια για να μπούν αριστερά. Σφήνες λες και είμαστε στη Τσιμισκή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kraken92 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Επίσης απ'τα χειρότερα που βλέπω συνεχώς το καλοκαίρι είναι η οδήγηση με παντόφλα,μαγιο,φανελάκι και χωρίς κράνος. Αυτό δεν είναι μαγκια αλλά πρόβλημα στον εγκέφαλο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Liverpool89 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Ειμαστε τραγικοι απο θεμα οδηγικης συμπεριφορας. Αναλογος τι καβαλαμε φερομαστε αντιστοιχα. Ειμαστε με το αμαξι βασιλιαδες, με την μηχανη οπου βρουμε κενο χωνομαστε. Καλα τους ποδηλατες αν μπορουσαν μερικοθ θα τους πατουσανε επιτοπου. Δεν εχουμε ουτε δρομους, ουτε μυαλο στην κρανα μας. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 22 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 22 Ιουνίου 2016 Βεβαια αυτο που λες πηγαζει και απο την συμπεριφορα του μεσου νεοελληνα να καβατζωνει την αριστερη λωριδα και να μην το κουναει ρουπι. Κλασικα σε δρομο με κινηση βλεπεις την τερμα αριστερα αδεια, την μεσαια και την δεξια γεματη. η αριστερη λωριδα ειναι ταχειας κυκλοφορειας μονο σε αυτοκινητοδρομο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα