Lanike71 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2016 Έχω εδώ και λίγο καιρό το εξής πρόβλημα: Το ρούτερ δουλεύει 24/7. Τα πρωινά (καμία χρήση όλη τη νύχτα), δε δουλεύει η ασύρματη μόνο σύνδεση και είναι τσεκαρισμένο για πολλές συσκευές (λάπτοπ,τάμπλετ κλπ). Κατά τη διάρκεια της ημέρας δεν έχω κάποια προβλήματα. Για να δουλέψει θα πρέπει να κάνω επανεκκίνηση. Να είναι πρόβλημα του ρούτερ ή κάτι άλλο;
panos- Δημοσ. 19 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2016 Ποιό ρούτερ έχεις; Επίσης μία φορά την εβδομάδα να κάνεις επανεκκίνηση. Δοκίμασε αναβάθμιση του Firmware και μετά Reset. Τι πάροχο έχεις;
Lanike71 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2016 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουνίου 2016 Wind και έχω ένα ρούτερ που έδινε η Χολ (θα δω μάρκα). Firmware αναβάθμιση δεν έκανα ποτέ.
Grim Ripper Δημοσ. 19 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2016 Το έχεις χρόνια; Είχα το alcatel-lucent cellpipe 7130 από την πρώτη στιγμή με την HOL και φέτος (περίπου 5 χρόνια μετά) μου έβγαλε το ίδιο πρόβλημα. Τελικά δοκίμασα ένα modem/router ενός φίλου και δεν είχα κάποιο πρόβλημα. (μετά πήγα στα public και το αγόρασα, το tp-link td-w8960n είναι). Δοκίμασε να κάνεις firmware update όπως είπε και ο φίλος πιο πάνω.
panos- Δημοσ. 19 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2016 Δεν υπάρχει κάπου Firmware Update γενικά για τα Hol.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα