joche Δημοσ. 17 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 2016 Καλησπερα. Ειμαι κατοχος ενος Huawei Media Pad M2 και ενος Huawei P9 lite . Προσωπικα σανχρηστης 8 μηνων στην εταιρεια Huawei δεν ειχα κανενα προβλημα. Το προβλημα μου εστιαζεται στην συσκευη Huawei Media Pad M2 και την εφαρμογη Viber οσον αφορα την αναγνωριση των επαφων και την σωστη ταξινομηση αυτων. Δουλευω τις 2 συσκευες με εναν αριθμο τηλεφωνου λογο της φορητοτητας που μου δινει η εταιρεια κινητης οπως επισης και τον ιδιο λογμο στην Εταιρεια Google. Καποια στιγμη αλλαξα την sim του tablet και εβαλα αλλης εταιρειας κιν.Τηλ. σαν φυσικο επακολουθο η εφαρμογη Viber να μην προχωραει σε λειτουργια. Αντικατεστησα αμεσως την sim με την αρχικη οπου και δουλευω μονιμα, ενεργοποιησα εκ νεου την εφαρμογη Viber και απο εκει και περα ξεκινησε το προβλημα με τις επαφες της εφαρμογης και αναφερω πιο κατω τα προβληματα : 1.Επαφες με λαθος εικονιδια 2.Επαφες με λαθος ονοματα Υγ1: εχω κανει reinstal και επειτα install της εφαρμογης Υγ2: εχω κανει επαναφορα συσκευης σε εργοστασιακες ρυθμισεις Υγ3: εχω αλλαξει το password στην εταιρεια Google Υγ4: εχω ελεγξει τις επαφες τις συσκευης μου Υγ5: εχω πειραματιστει με τις ρυθμισεις του Viber Υγ6: στο κινιτο μου Huawei P9 lite δουλευει αψογα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Holism Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 26 Ιουνίου 2016 Το sync το σταμάτησες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα