Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Aς ξεκινησει να φτιαχνει αμαξια που να μην χαλανε και να μην πινουν 2 λιτρα λαδι στα 1000 χιλιομετρα και παει αργοτερα στα ηλεκτροκινητα.

 

είχα 2 golf,

 

το πρώτο 18 χρόνια, μόνη βλάβη η αντλία νερού (δεν θυμάμαι πόσο έκανε)

 

το δεύτερο το έχω τώρα 10 χρόνια και πάω για 11 σύντομα,

μόνη βλάβη πολλαπλασιαστής (αυτό το ένα μαραφέτι που πάει σε έναν κύλινδρο, σε άλλα μοτέρ είναι για όλους) κόστος 60 ευρώ μαζί με εργατικά,

μπαταρία (όσο και αν φαίνεται κουφό) δεν άλλαξα ακόμη,

service ανά διετία, μέχρι τώρα έως 180 ευρώ

 

ααα, ξέχασα να πω ότι παλιά κοιτούσα και τα λάδια, εδώ και χρόνια δεν το κάνω αφού ποτέ δεν χρειάστηκε να συμπληρώσω

  • Like 2
Δημοσ.

είχα 2 golf,

 

το πρώτο 18 χρόνια, μόνη βλάβη η αντλία νερού (δεν θυμάμαι πόσο έκανε)

 

το δεύτερο το έχω τώρα 10 χρόνια και πάω για 11 σύντομα,

μόνη βλάβη πολλαπλασιαστής (αυτό το ένα μαραφέτι που πάει σε έναν κύλινδρο, σε άλλα μοτέρ είναι για όλους) κόστος 60 ευρώ μαζί με εργατικά,

μπαταρία (όσο και αν φαίνεται κουφό) δεν άλλαξα ακόμη,

service ανά διετία, μέχρι τώρα έως 180 ευρώ

 

ααα, ξέχασα να πω ότι παλιά κοιτούσα και τα λάδια, εδώ και χρόνια δεν το κάνω αφού ποτέ δεν χρειάστηκε να συμπληρώσω

ατμόσφαιρα είναι σκυλιά,σε τούρμπο έχω ακούσει διάφορα παρατράγουδα ειδικά όταν τα πειράζουν 

Δημοσ.

Την ίδια χρόνια με τον αδερφό μου πήραμε τα αμάξια μας το 2005 εγώ ένα Mazda 3 και εκείνος Golf μοντέλα του 2005 και τα δυο καινούργια....Ο αδερφός μου όλη την ώρα ειναι , χάλασε το δυναμό , όχι κάτι τρίζει στην μηχανή κ.τ.λ.....Εγώ 11 χρόνια μετά δεν εχω αλλάξει ούτε λάμπα στο αμάξι.....Αν το αμάξι σου ειναι made in Japan δεν θα πάθει τίποτα..αλλά γνήσιο made in Japan ....γιατι είδατε τι παθαίνει οταν μια εταιρία κανει και εργοστάσιο στην Ευρώπη (βλέπε Toyota και άλλες ) πόσες ανακαλέσεις εχει λογο βλαβών....Πάρε ένα Toyota που εχει γίνει στην Ιαπωνία ας ειναι και 30 χρόνων αμάξι και θα δεις οτι μηχανική βλάβη δεν εχει....

Δημοσ.

Τα αμερικανακια κάνουνε πάρτυ στα ηλεκτρικά.

Είναι παρά πολύ μπροστά.

Τρέχουνε και δε φτάνουνε τα γερμανά.

 

Δε ξέρω, το φτιάξανε το εργοστάσιο με τις μπαταρίες? Μπορεί.

Δημοσ.

εκτος του ότι αποριπτεται μόνο και μονο γιατι ειναι γερμανικο ,παίζει να κινείται με βενζίνη και καλα να στο πασάρουν για ηλεκτρικο...από τους μεγαλύτερους απατεώνες του κόσμου όλα να τα περιμένεις

....

Διάβασες τι έγραψες τώρα; Πώς θα στο πλασάρουν για ηλεκτρικό και θα είναι βενζινοκίνητο; ... πως θα το βάλεις μπροστά;...

Δημοσ.

Φανταζομαι ο φιλος χαρη λογου τα γραφει. Πως εχουν κανει μια αππ τις μεγαλυτερες απατεωνιες του πλανητη...

 

Παντως εγω με Honda και Toyota προτιμω πολυ τον αντιπρωσοπο της Honda τοσο που μονο αμαξια που ανιπροσωπευει θα παρω μελλοντικα. Και το γραφω ειλικρινα.

  • Like 1
Δημοσ.

Διάβασες τι έγραψες τώρα; Πώς θα στο πλασάρουν για ηλεκτρικό και θα είναι βενζινοκίνητο; ... πως θα το βάλεις μπροστά;...

βενζινοκίνητη γεννήτρια και ηλεκτρικοί κινητήρες, χρησιμοποιείται δεκαετίες στις μεταφορές με πετρέλαιο ως καύσιμο

Δημοσ.

Μιας και το έχουμε σκίσει στο οφτοπικ ας πω και γω ... Δε ξέρω τι γίνεται τώρα με Vag group αλλά έχω Passat του 1999, 1.8Τ, δε το λυπάμαι καθόλου, έχει πάει παντού και πέρα από λάστιχα και 1 μπαταρία, δεν έχω αλλάξει τίποτα. Απίστευτο στο ταξίδι, φοβερά κρατήματα και πραγματικά το μόνο που προσέχω είναι να μην αμελώ (πολύ :-P ) τα σέρβις του. Ακόμα και σήμερα, ντρέπεσαι να μπεις μέσα, είναι σα να μπαίνεις σε καινούριο αμάξι. Και δεν είμαι κάνας ψείρας.

Δημοσ.

Μιας και το έχουμε σκίσει στο οφτοπικ ας πω και γω ... Δε ξέρω τι γίνεται τώρα με Vag group αλλά έχω Passat του 1999, 1.8Τ, δε το λυπάμαι καθόλου, έχει πάει παντού και πέρα από λάστιχα και 1 μπαταρία, δεν έχω αλλάξει τίποτα. Απίστευτο στο ταξίδι, φοβερά κρατήματα και πραγματικά το μόνο που προσέχω είναι να μην αμελώ (πολύ :-P ) τα σέρβις του. Ακόμα και σήμερα, ντρέπεσαι να μπεις μέσα, είναι σα να μπαίνεις σε καινούριο αμάξι. Και δεν είμαι κάνας ψείρας.

Το θεμα με τα γερμανικα αμαξια ειναι οτι καινε αρκετο λαδι ειδικα η tfsi κινητηρες.A4 του 2009 καιει 1λιτρο λαδι στα 1000χλμ.Δεν το λες και λιγο.

Με το παλιο starlet που εχουμε το οποιο δεν εχει βγαλει ποτε προβλημα δεν καιει τιποτα.

Τα γερμανικα εχουν αλλο prestige σε συγκρισει με toyota opel honda κτλ.

 

Με το starlet πας με 100 και νομιζεις θα πεταξει με το audi με 160 και το βλεπεις ρελαντι η μηχανη.

 

Τα γιαπωνεζικα ειναι πολυστροφα αμαξια παντα τα εβγαζαν ετσι τα γερμανικα πιο αργα ανεβαζουν στροφες αλλα overall τα θεωρω πιο ολοκληρωμενα.

 

Τωρα οι λαμογιες που κανουν στη volkswagen με τα καυσαερια ειναι σιγουρα πολυ λαθος αλλα ετσι λειτουργει ο κοσμος.

Δημοσ.

 

 

Με το starlet πας με 100 και νομιζεις θα πεταξει με το audi με 160 και το βλεπεις ρελαντι η μηχανη.

καλά δεν νομίζεις ότι θα πετάξει κιόλας,έχω starlet και πας με 150 και είναι μια χαρά σταθερό με καλέ αναρτήσεις και λιγο πιο φαρδιά λάστιχα που του έχω.

αλλά εντάξει είναι αμάξι 800 κιλά τεχνολογίας του 93,συμφωνώ ότι ένα audi είναι χιλιες φορές πιο σταθερό γιατί έχει ο πατέρας μου passat 1.8 τετρακούνα του 2000 και πας με 200 και νομιζεις ότι πας με 120 όμως είναι αμάξι 1500+ κιλά,σίγουρα θα είναι πολυ πιο σταθερό και προβλέψιμο αλλά μην μου βγάλεις και τα σταρλετάκια κουβάδες :P για να είναι επικίνδυνο θα πρέπει να έχει φάει 10 στούκες και να μην έχει καμία ζυγοστάθμιση/ευθυγράμμιση και να είναι τελείως χύμα

κάτι smart είναι που δεν είναι να πας πανω απο 100.

  • Like 1
Δημοσ.

ακριβά γιατί είναι vw? έχεις δει τις τιμές ανταλλακτικών γενικά? ένα θα σου πω προφυλακτήρας για opel astra το 2010 που δούλευα είχε 700 ευρώ και για passat είχε 180....... απο κει και πέρα ψάξε συγκριτικά ανταλακτικών και γενικό κόστος και μετά βγές και πες ότι θες και μην πετάς μπαρούφες σαν μη σχετικός που είσαι 

Καλα...ηρεμησε ξερολα μου. Μη μας παθεις τιποτα. Θα μας βγαλεις και τα VW κοψοχρονια τωρα.

Δημοσ.

Καλα...ηρεμησε ξερολα μου. Μη μας παθεις τιποτα. Θα μας βγαλεις και τα VW κοψοχρονια τωρα.

ξερόλας είναι αυτός που βγαίνει και το παίζει ότι τα ξέρει όλα,εγώ δεν το παίζω δούλευα σε συνεργεία και τα ξέρω πως είναι.

και κοψοχρονιά να ήταν εσύ τα ίδια θα έβγαινες και θα έλεγες,α είναι γερμανικό άρα ακριβό....ωραία λογική θα προκόψεις εσύ,και μην ανησυχείς δεν παθαίνω τίποτα

Δημοσ.

καλά δεν νομίζεις ότι θα πετάξει κιόλας,έχω starlet και πας με 150 και είναι μια χαρά σταθερό με καλέ αναρτήσεις και λιγο πιο φαρδιά λάστιχα που του έχω.

αλλά εντάξει είναι αμάξι 800 κιλά τεχνολογίας του 93,συμφωνώ ότι ένα audi είναι χιλιες φορές πιο σταθερό γιατί έχει ο πατέρας μου passat 1.8 τετρακούνα του 2000 και πας με 200 και νομιζεις ότι πας με 120 όμως είναι αμάξι 1500+ κιλά,σίγουρα θα είναι πολυ πιο σταθερό και προβλέψιμο αλλά μην μου βγάλεις και τα σταρλετάκια κουβάδες :P για να είναι επικίνδυνο θα πρέπει να έχει φάει 10 στούκες και να μην έχει καμία ζυγοστάθμιση/ευθυγράμμιση και να είναι τελείως χύμα

κάτι smart είναι που δεν είναι να πας πανω απο 100.

 

Όντως το πιο off topic νήμα που έχω διαβάσει τελευταία στο insomnia αλλά χαλάλι!

Αν και τώρα έχω γερμανικό αυτοκίνητο, είμαι φανατικός υπέρμαχος των Γιαπωνέζικων. Είχα ένα starlet του 1998 το οποίο το πούλησα το 2010. Σε αυτά τα 12 χρόνια μόνο μια μπαταρία του άλλαξα στη δεκαετία. Σκυλί και ας έμενα δίπλα στη θάλασσα και το χειμώνα έτρωγε το αλάτι με το κουτάλι. Κανένα ίχνος διάβρωσης. Ο κινητήρας απίστευτος, όπως το λες, σε ανηφόρα έβαζα άνετα κάτω VW, Audi κτλ. Αλλά η max ταχύτητά του για να λες ότι κινείσαι με ασφάλεια ήταν τα 120 χλμ. Αν τα ξεπερνούσες, ειδικά αν έφτανες στην περιοχή των 140, νόμιζες ότι με ένα μικρό σπρώξιμο θα απογειωθείς. 

Νομίζω ότι η αλήθεια είναι κάπου στη μέση: θέλεις ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο πόλης; τέτοιου είδους αμάξια είναι ιδανικά. Αν θέλεις κατι για να κάνεις το Αθήνα-Θεσσαλονίκη με ασφάλεια παίρνεις βαρύτερο αμάξι. 

Δημοσ.

ξερόλας είναι αυτός που βγαίνει και το παίζει ότι τα ξέρει όλα,εγώ δεν το παίζω δούλευα σε συνεργεία και τα ξέρω πως είναι.

και κοψοχρονιά να ήταν εσύ τα ίδια θα έβγαινες και θα έλεγες,α είναι γερμανικό άρα ακριβό....ωραία λογική θα προκόψεις εσύ,και μην ανησυχείς δεν παθαίνω τίποτα

Ανθρωπε μου εισαι με τα καλα σου; 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...