Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλά δεν νομίζεις ότι θα πετάξει κιόλας,έχω starlet και πας με 150 και είναι μια χαρά σταθερό με καλέ αναρτήσεις και λιγο πιο φαρδιά λάστιχα που του έχω.

αλλά εντάξει είναι αμάξι 800 κιλά τεχνολογίας του 93,συμφωνώ ότι ένα audi είναι χιλιες φορές πιο σταθερό γιατί έχει ο πατέρας μου passat 1.8 τετρακούνα του 2000 και πας με 200 και νομιζεις ότι πας με 120 όμως είναι αμάξι 1500+ κιλά,σίγουρα θα είναι πολυ πιο σταθερό και προβλέψιμο αλλά μην μου βγάλεις και τα σταρλετάκια κουβάδες :P για να είναι επικίνδυνο θα πρέπει να έχει φάει 10 στούκες και να μην έχει καμία ζυγοστάθμιση/ευθυγράμμιση και να είναι τελείως χύμα

κάτι smart είναι που δεν είναι να πας πανω απο 100.

Όπως είπες είναι μικρό αμάξι και νιώθεις τα πάντα. Σταθερό είναι ναι απλά μετά τα 120 όπως είπε το παιδί παρακάτω νομίζεις θα πετάξεις. Τελική ούτε ξέρω πόσο έχει. Το κοντέρ γράφει 180 και έχει γυρίσει από την άλλη μεριά οπότε 200 λογικά έπιασε. Άλλης παστας αμάξια. Στο audi μπαίνω μέσα και νιώθω την πολυτέλεια αυτών των αυτοκινήτων. Όλα αυτόματα και έχεις μια πολύ πιο ξεκούραστη οδήγηση από ότι το starlet που εκείνο είναι για να βγάζεις γούστα. Βέβαια βγάζεις esp το χωνεις και ένα πρόγραμμα στα 210 άλογα το A4 και βγάζεις γούστα και εκεί.

Δημοσ.

Αν και πήρα γερμανικό αυτοκίνητο λόγο καλής τιμής ( καινούριο) θα πω ότι οι Ιάπωνες είναι τουλάχιστον 30 χρόνια μπροστά σε ότι έχει σχέση με το αυτοκίνητο. Corolla μοντέλο 1993 αν το βάλεις δίπλα δίπλα με το δικό μου (2011) ντρέπεσαι να πεις ότι έχεις καινούριο. Τα γερμανικά ίσως προσφέρουν λίγο περισσότερο ασφάλεια ( στα 150 χιλιόμετρα δεν σε σώζει τίποτα, παρά μόνο ένα θαύμα).

 

Να ήταν μόνο στα αυτοκίνητα μπροστά...

 

Οτιδήποτε Made in Japan από καρφίτσα μέχρι κινητήρας διαστημοπλοίου, ουρλιάζει ποιότητα και αξιοπιστία. 

 

Εδώ τις προάλλες τσέκαρα στο άσχετο κάτι μετατροπές που έχουν κάνει σε αμερικάνικου τύπου μαχητικά και απ' ότι διαβάζω ούτε οι αμερικανοί δεν μπορούν να καταλάβουν τι "μαγικά" βάλανε πάνω.

 

Φάγανε 9άρι σεισμό με τσουνάμι και άπειρες ζημιές σε όλη τη χώρα, από πλημμύρες μέχρι nuclear disaster και μετά από 3-4 χρόνια ήταν up and running, ότι και να πούμε για αυτό το nation from mars είναι λίγο.

Δημοσ.

Να ήταν μόνο στα αυτοκίνητα μπροστά...

 

Οτιδήποτε Made in Japan από καρφίτσα μέχρι κινητήρας διαστημοπλοίου, ουρλιάζει ποιότητα και αξιοπιστία. 

 

Εδώ τις προάλλες τσέκαρα στο άσχετο κάτι μετατροπές που έχουν κάνει σε αμερικάνικου τύπου μαχητικά και απ' ότι διαβάζω ούτε οι αμερικανοί δεν μπορούν να καταλάβουν τι "μαγικά" βάλανε πάνω.

 

Φάγανε 9άρι σεισμό με τσουνάμι και άπειρες ζημιές σε όλη τη χώρα, από πλημμύρες μέχρι nuclear disaster και μετά από 3-4 χρόνια ήταν up and running, ότι και να πούμε για αυτό το nation from mars είναι λίγο.

ναι οκ συμφωνω...ολα τα κινητα εξαλλου Ιαπωνες τα ανακαλυψαν και ας λενε οι Αμερικανοι οτι ηταν πρωτοι .

Δημοσ.

Δεν αντιλεγω φιλε...Εννοειται οτι το Seat Μου στριβει πιο καλα απο ενα starlet , ομως το starlet με λιγα ευρω μπορεις να το κανεις να πηγαινει ΤΡΕΝΟ...το Seat ποσα θελει για να γινει γρηγορο ; :) Εδω ειναι η διαφορα...Προσοχη δεν λεω πως  μετανιωσα για την αγορα μου ισα ισα,απλα λεω οτι αν ειχα 20.000 θα πηγαινα σε Toyota και μονο .

 

Τωρα οσον αφορα το θεμα οι Γερμανοι ειναι πισω στα ηλεκτρικα αυτοκινητα και θα μεινουν για παντα πισω...Η Honda τους κανει πλακα νομιζω :)

 

καλα το να συγκρινεις σε θεμα αξιοπιστίας ένα Toyota με ένα vw seat κτλ είναι ότι πιο ακυρο υπαρχει στον κοσμο,το Toyota θελει βεντζινη και νερο ουτε καν υγρο ψυγείου και πιθανότατα να λιωσουν τα κοκαλα σου και να μην το πας ποτε για βλαβη σε συνεργειο, και τα vw βεντζινη κατοσταρα ότι πιο ακριβα υπαρχει σε υγρα και μαλακιες και κάθε 6μηνο συνεργειο χαχαχα.....

Διάβασες τι έγραψες τώρα; Πώς θα στο πλασάρουν για ηλεκτρικό και θα είναι βενζινοκίνητο; ... πως θα το βάλεις μπροστά;...

 

από γερμανους ρε ???? εδώ μιλαμε για master  απατεωνιας ....μπορει να παραμυθιασουν  τον κοσμο λεγοντας του ότι ναι μεν βαζεις βενζίνη στο αυτοκίνητο αλλά εχει  γεννήτρια μέσα που την μετατρέπει σε ηλεκτρισμο...χαχαχα...ρυπαίνοντας ακόμα λιγότερο από τα ηλεκτρικά του ανταγωνισμού τα οποια ναι μεν κινουντε με ηλεκτρισμο αλλα αυτος ο ηλεκρισμος παράγεται με μετατροπή από καύση ρυπογόνων καυσίμων ...χαχαχα είναι πολύ μπροστά μιλάμε σε τέτοια θέματα !!!!deutschland uber alles

ξερόλας είναι αυτός που βγαίνει και το παίζει ότι τα ξέρει όλα,εγώ δεν το παίζω δούλευα σε συνεργεία και τα ξέρω πως είναι.

και κοψοχρονιά να ήταν εσύ τα ίδια θα έβγαινες και θα έλεγες,α είναι γερμανικό άρα ακριβό....ωραία λογική θα προκόψεις εσύ,και μην ανησυχείς δεν παθαίνω τίποτα

 

καταρχήν,vw με το που το πας συνεργείο αντιπροσωπεία, άσχετο....έχει και εγγύηση 2 χρονων (χαχα σκοτωθήκαν)...με το που πατησεις το ποδι σου στο πάτωμα καθώς βγαίνεις από το αμάξι σου, έγραψε χρέωση 100 ευρώ.....από εκεί και μετα αναλογος τη τάμα εκανες στον αγ Φανούριο....

Δημοσ.

 

 

καταρχήν,vw με το που το πας συνεργείο αντιπροσωπεία, άσχετο....έχει και εγγύηση 2 χρονων (χαχα σκοτωθήκαν)...με το που πατησεις το ποδι σου στο πάτωμα καθώς βγαίνεις από το αμάξι σου, έγραψε χρέωση 100 ευρώ.....από εκεί και μετα αναλογος τη τάμα εκανες στον αγ Φανούριο....

προσωπικά δεν πάτησα ποτέ στην αντιπροσωπεία,σε συνεργείο που ξέρεις ότι είναι καλός ο άλλος και μια χαρά την βγάζεις,και όσο για τα σερβις πάνφθηνα ανταλλακτικά......

στην αντιπροσωπεία πας όσο είναι στην εγγύηση.

όσο για το εξάμηνο που λες και τα ακριβα πράγματα που τα είδες ? είχες ποτέ και σου φάνηκαν ακριβά?

σε passat του 2000 που έχει ο πατέρας μου φίλτρα,λάδια,ιμάντες και μπουζάκια και όλα μέλι γάλα και απο λάδια ότι βάλεις θα βγάλεις δεν θα έχει κάψει σταγόνα και όχι τίποτα ακριβά,τα aral απο το πρακτικερ με 20 ευρώ.

  • Like 2
Δημοσ.

2 περιπτώσεις υπάρχουν για πανφθηνα vw ανταλλακτικά...(δεν μιλάμε για μικροπραγματακια τύπου λαδια και έτσι που αναφέρεις στο service)η μεταχειρισμένα /τρακαρισμένα από τα γνωστά μαγαζάκια τύπου οδούς λιοσιον και ετσι ;). η  imitation τα οποία είναι και της ανάλογης βεβαία ποιότητας σε σχέση με original αντιπροσωπείας. Το θεμα που συζητάμε τώρα εχει συζητηθεί απειρες φορες μεταξύ φίλων συγγενών κτλ πάντα για αυτοκίνητα του ομίλου vw οι οποίοι έχουν ολος τυχαίος προβλήματα με τα αυτοκίνητα τους (λιγοτεροι εως σχεδον ανύπαρκτοι οι κάτοχοι skoda)και ολοι μας λοιπον εχουμε και καποιον φιλο η συγγενή παθοντα,ετσι και εγω τωρα τελευταια συζητάγαμε/αντιμετωπίζαμε προβλήματα με audi a3......το τελικο ανακοινωθεν της παρεας μας για την περιτωση του a3 ηταν το γνωστο ρητο "δουλεια δεν ειχε ο διάολος και γ@.....σε τα παιδια του"

Δημοσ.

πέρα απο τα ανταλλακτικά του σέρβις, επειδή δούλευα φανοποιός ξέρω ότι προφυλακτήρες,φτερά,καπό,φανάρια και γενικά σχεδόν στα πάντα οι τιμές τους είναι λίγο πάνω απο τα ιμιτασιόν και πολύ φτηνότερα απο τα περισσότερα.

και μιλάω για γνήσια όχι για ιμιτασιόν που θα πάρεις το φτερό και σε 5 χρόνια θα σαπίσει.

Δημοσ.

εκτος του ότι αποριπτεται μόνο και μονο γιατι ειναι γερμανικο ,παίζει να κινείται με βενζίνη και καλα να στο πασάρουν για ηλεκτρικο...από τους μεγαλύτερους απατεώνες του κόσμου όλα να τα περιμένεις

....

θεουλης, χαχαχαχα

Δημοσ.
λοιπόν έχω ένα vw νέο beetle του 2002 με τον 8 valvido 1.6 SR απάνω. τόσα χρονια ούτε ένα θέμα δεν είχε.

paaaara πολύ οικονομικό, 160k χιλιόμετρα απάνω.

τα service του όλα κανονικά όμως.

το μονο παράπονο είναι ότι τώρα τελευταία έχει

αρχίσει να πίνει λίγο λαδάκι, αλλα δεν πειράζει....φτηνό είναι.


και κάτι που φαίνεται περίεργο σε όλους μέχρι να μπούνε για βόλτα, είναι αρκετά νευρικό και στο δρόμο τρένο.

1.2 τόνους θα μου πεις...

Δημοσ.

countgr

 

2 περιπτώσεις υπάρχουν για πανφθηνα vw ανταλλακτικά...(δεν μιλάμε για μικροπραγματακια τύπου λαδια και έτσι που αναφέρεις στο service)η μεταχειρισμένα /τρακαρισμένα από τα γνωστά μαγαζάκια τύπου οδούς λιοσιον και ετσι ;). η  imitation τα οποία είναι και της ανάλογης βεβαία ποιότητας σε σχέση με original αντιπροσωπείας. Το θεμα που συζητάμε τώρα εχει συζητηθεί απειρες φορες μεταξύ φίλων συγγενών κτλ πάντα για αυτοκίνητα του ομίλου vw οι οποίοι έχουν ολος τυχαίος προβλήματα με τα αυτοκίνητα τους (λιγοτεροι εως σχεδον ανύπαρκτοι οι κάτοχοι skoda)και ολοι μας λοιπον εχουμε και καποιον φιλο η συγγενή παθοντα,ετσι και εγω τωρα τελευταια συζητάγαμε/αντιμετωπίζαμε προβλήματα με audi a3......το τελικο ανακοινωθεν της παρεας μας για την περιτωση του a3 ηταν το γνωστο ρητο "δουλεια δεν ειχε ο διάολος και γ@.....σε τα παιδια του"

 

 

 

προσωπικά μετά από 2 golf, το πρώτο 18 χρόνια κάτοχος και το δεύτερο 10 και συνεχίζω,

 

τα μόνα που τσούζουν είναι αλλαγή ελαστικών και αμορτισέρ,

 

στο παλιό golf III που είχα έβαζα λάδι ARAL απλό   και το άλλαζα κάθε 15000 χλμ,

φίλος μου με nissan έβαζε συνθετικό κάθε 7500 χλμ,

η μόνη βλάβη στα 18 χρόνια  αντλία νερού, σέρβις πολύ πιο αραιά από γιαπωνέζικα και πιο φθηνά

 

 

τώρα με αυτό που έχω , στα 10 χρόνια έχω κάνει 5 σέρβις, στα 2, 4, 6 8 και 10 χρόνια,

πάντα έδινα λίγο ή πολύ κάτω από 200 ευρώ,

 

εσύ έχεις vw ;  που σε χρεώνουν τόσα ;

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...