Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ανακοινώνοντας τη νέα επίσημη στρατηγική της εταιρείας, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen, Matthias Müller δήλωσε ότι θέλει να διορθώσει τα "κακώς κείμενα" και να δημιουργήσει μια εταιρική κουλτούρα πιο "ανοιχτή", με γνώμονα την αξία και την ακεραιότητα.

Για να γίνει αυτό, μέσα στην επόμενη δεκαετία, η Volkswagen ετοιμάζεται να φέρει στην αγορά περίπου 30 νέα ηλεκτροκίνητα οχήματα, τα οποία θα αντιπροσωπεύουν το 20 έως 25 τοις εκατό του συνολικού όγκου των πωλήσεων της, δηλαδή δύο έως τρία εκατομμύρια οχήματα μέχρι το 2025.

 

Η ανακοίνωση αυτή δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς τους τελευταίους μήνες οι ομιλίες του Müller περιστρέφονται συνεχώς γύρω από την ηλεκτροκίνηση και τα "mobility solutions" - προσπαθώντας να αναστρέψει μέρος της ζημιάς που έγινε από το σκάνδαλο με τις εκπομπές καυσαερίων των πετρελαιοκινητήρων της εταιρείας του, το οποίο απειλεί να την εμπλέξει σε αγωγές και τακτικούς κυβερνητικούς ελέγχους.

 

Για το σκοπό αυτό, η Volkswagen επένδυσε περίπου 300 εκατομμύρια δολάρια στο αντίπαλο δέος της Uber, Gett, παρουσίασε μια ηλεκτροκίνητη έκδοση ενός Microbus (αναβιώνοντας το μοντέλο του 1972) και κατά τη διάρκεια της CES, ανακοίνωσε τα σχέδιά της για την έρευνα και ανάπτυξη αυτοκινούμενων ταξί - λέγοντας ότι επιθυμεί να αναπτύξει μία δική της πλατφόρμα αυτοκινούμενων οχημάτων, την οποία θα μπορεί να αδειοδοτήσει και σε άλλες εταιρείες, μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

 

Αυτό δεν θα είναι δύσκολο για την VW, καθώς - μέσω της Audi - έχει ήδη δημιουργηθεί ένα φιλόδοξο πρόγραμμα, ικανό να προσφέρει την απαιτούμενη τεχνογνωσία σε όσες κατασκευάστριες δεν έχουν τους απαραίτητους πόρους για να ασχοληθούν με την αυτόνομη οδήγηση.

 

Η Volkswagen θέλει επίσης να αναπτύξει τη δική της τεχνολογία μπαταριών, μέσω των οποίων θα τροφοδοτούνται τα νέα της οχήματα, όπως σχεδιάζει να κάνει και η Tesla με το Gigafactory, αν και δεν έχει γίνει σαφές μέχρι ποιο σημείο είναι διατεθειμένη να ασχοληθεί (κατασκευαστικά).

 

Link.png Site: TheVerge

Δημοσ.

Αν ειναι ολα τοσο ασχημα (και ακριβα λογικα γιατι ειναι VW), δε βλεπω να φτανουν το 20-25% του ογκου των πωλησεων :P

Δημοσ.

Αν και πήρα γερμανικό αυτοκίνητο λόγο καλής τιμής ( καινούριο) θα πω ότι οι Ιάπωνες είναι τουλάχιστον 30 χρόνια μπροστά σε ότι έχει σχέση με το αυτοκίνητο. Corolla μοντέλο 1993 αν το βάλεις δίπλα δίπλα με το δικό μου (2011) ντρέπεσαι να πεις ότι έχεις καινούριο. Τα γερμανικά ίσως προσφέρουν λίγο περισσότερο ασφάλεια ( στα 150 χιλιόμετρα δεν σε σώζει τίποτα, παρά μόνο ένα θαύμα).

  • Like 11
Δημοσ.

Aς ξεκινησει να φτιαχνει αμαξια που να μην χαλανε και να μην πινουν 2 λιτρα λαδι στα 1000 χιλιομετρα και παει αργοτερα στα ηλεκτροκινητα.

  • Like 3
Δημοσ.

εγώ θα του έκανα 2jz swap με το καλημέρα 

 

Στο ηλεκτροκίνητο ρε, ντροπή, ούτε τη μισή ροπή δε θα 'χει ο 2JZ. :P

  • Like 1
Δημοσ.

Αν ειναι ολα τοσο ασχημα (και ακριβα λογικα γιατι ειναι VW), δε βλεπω να φτανουν το 20-25% του ογκου των πωλησεων :P

ακριβά γιατί είναι vw? έχεις δει τις τιμές ανταλλακτικών γενικά? ένα θα σου πω προφυλακτήρας για opel astra το 2010 που δούλευα είχε 700 ευρώ και για passat είχε 180....... απο κει και πέρα ψάξε συγκριτικά ανταλακτικών και γενικό κόστος και μετά βγές και πες ότι θες και μην πετάς μπαρούφες σαν μη σχετικός που είσαι 

 

 

Αν και πήρα γερμανικό αυτοκίνητο λόγο καλής τιμής ( καινούριο) θα πω ότι οι Ιάπωνες είναι τουλάχιστον 30 χρόνια μπροστά σε ότι έχει σχέση με το αυτοκίνητο. Corolla μοντέλο 1993 αν το βάλεις δίπλα δίπλα με το δικό μου (2011) ντρέπεσαι να πεις ότι έχεις καινούριο. Τα γερμανικά ίσως προσφέρουν λίγο περισσότερο ασφάλεια ( στα 150 χιλιόμετρα δεν σε σώζει τίποτα, παρά μόνο ένα θαύμα).

 

ασφάλεια δεν είναι μόνο το να τρακάρεις,το starlet μου του 93 αν το ζορίσεις φεύγει για πλάκα και δεν μαζεύεται,της μάνας μου το note του 2006 δεν ξεκολλάει απο τον δρόμο και πρέπει να κάνεις τρελή ταρζανιά για να τρακάρεις,επίσης ένα σωρό golf,corsa,corrola,civic,clio κλπ και γενικά καινούρια αμάξια μετά το 2005 είναι ΤΡΕΝΑ στις στροφές,καμια σχέση με παλια του 90 όπως saxo,corrola,starlet,civic,polo κλπ

  • Like 1
Δημοσ.

εκτος του ότι αποριπτεται μόνο και μονο γιατι ειναι γερμανικο ,παίζει να κινείται με βενζίνη και καλα να στο πασάρουν για ηλεκτρικο...από τους μεγαλύτερους απατεώνες του κόσμου όλα να τα περιμένεις

....

  • Like 7
Δημοσ.

ακριβά γιατί είναι vw? έχεις δει τις τιμές ανταλλακτικών γενικά? ένα θα σου πω προφυλακτήρας για opel astra το 2010 που δούλευα είχε 700 ευρώ και για passat είχε 180....... απο κει και πέρα ψάξε συγκριτικά ανταλακτικών και γενικό κόστος και μετά βγές και πες ότι θες και μην πετάς μπαρούφες σαν μη σχετικός που είσαι 

 

 

ασφάλεια δεν είναι μόνο το να τρακάρεις,το starlet μου του 93 αν το ζορίσεις φεύγει για πλάκα και δεν μαζεύεται,της μάνας μου το note του 2006 δεν ξεκολλάει απο τον δρόμο και πρέπει να κάνεις τρελή ταρζανιά για να τρακάρεις,επίσης ένα σωρό golf,corsa,corrola,civic,clio κλπ και γενικά καινούρια αμάξια μετά το 2005 είναι ΤΡΕΝΑ στις στροφές,καμια σχέση με παλια του 90 όπως saxo,corrola,starlet,civic,polo κλπ

Δεν αντιλεγω φιλε...Εννοειται οτι το Seat Μου στριβει πιο καλα απο ενα starlet , ομως το starlet με λιγα ευρω μπορεις να το κανεις να πηγαινει ΤΡΕΝΟ...το Seat ποσα θελει για να γινει γρηγορο ; :) Εδω ειναι η διαφορα...Προσοχη δεν λεω πως  μετανιωσα για την αγορα μου ισα ισα,απλα λεω οτι αν ειχα 20.000 θα πηγαινα σε Toyota και μονο .

 

Τωρα οσον αφορα το θεμα οι Γερμανοι ειναι πισω στα ηλεκτρικα αυτοκινητα και θα μεινουν για παντα πισω...Η Honda τους κανει πλακα νομιζω :)

Δημοσ.

Παλι καλα που ειναι τα γερμανικα/ισπανικα/τσεχικα κλπ και δουλευουν τα συνεργεια!! Στα γιαπωνεζικα μονο για αλλαγη λαμπες συνεργειο!!!!

  • Like 3
Δημοσ.

Παλι καλα που ειναι τα γερμανικα/ισπανικα/τσεχικα κλπ και δουλευουν τα συνεργεια!! Στα γιαπωνεζικα μονο για αλλαγη λαμπες συνεργειο!!!!

χααχ και αλλαγη λαμπας εκανε φιλος σε Corolla επειτα απο 20 χρονια !!!!

  • Like 3
Δημοσ.

Δεν αντιλεγω φιλε...Εννοειται οτι το Seat Μου στριβει πιο καλα απο ενα starlet , ομως το starlet με λιγα ευρω μπορεις να το κανεις να πηγαινει ΤΡΕΝΟ...το Seat ποσα θελει για να γινει γρηγορο ; :) Εδω ειναι η διαφορα...Προσοχη δεν λεω πως  μετανιωσα για την αγορα μου ισα ισα,απλα λεω οτι αν ειχα 20.000 θα πηγαινα σε Toyota και μονο .

 

Τωρα οσον αφορα το θεμα οι Γερμανοι ειναι πισω στα ηλεκτρικα αυτοκινητα και θα μεινουν για παντα πισω...Η Honda τους κανει πλακα νομιζω :)

το starlet δεν θα στρίψει ποτέ όπως ένα seat καινούριας γενιάς,το abs και μόνο το κάνει να μπορεί να φρενάρει στις στροφές και το esp να μην φεύγει με τίποτα.

και 1000 ευρώ αναρτήσεις να βάλεις σε σταρλετ απλά δεν γίνεται να πάει καλύτερα :-) 

απλά τα ριμάδια είναι σφεντόνες γιατί είναι 800 κιλά και πάνε 200 άλογα για πλάκα,σε φανάρια που το έχω 150 άλογα δεν μου κάθεται εύκολα αμάξι.

Εγώ japanιας είμαι και όχι γερμανόφιλος αλλά honda-mitsubishi ρε φίλε άθλια υποστήριξη απο την ελληνική αντιπροσωπεία που τα έχει ο ίδιος (δεν λέμε ονόματα) και πανάκριβα στα πάντα,να σου πω ότι σε honda jazz είχε 300 ευρώ το φανάρι χωρίς λάμπες,χωρίς τίποτα και σε primera nissan είχε 100 και ήταν με λάμπες και τα πάντα μέσα.

για ιαπωνία προσιτά μόνο nissan εδώ στο ελλάδα γιατί και η toyota δεν πάει πίσω στις τις υψηλές τιμές δυστυχώς :-( 

απο την άλλη ρε φίλε σε vw και nissan έχω δει καλές τιμές γενικά για αυτό προσανατολίζομαι προς τα εκεί.

  • Like 2
Δημοσ.

Για το βάθος χρόνου όμως κανείς δεν είπε κουβέντα.

Έγινε της μόδας να λένε τι θα κάνουν σε 10-15 χρόνια.

Έτσι και εγώ σε 40 χρόνια θα έχω έτοιμο το πρότυπο warp drive.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...