Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπερα παιδια . σκεφτομαι να βαλω φιλτροχοανη στο αμαξι μου.

μου ειπε ο μηχανικος να βαλω και βαρελακια,

δεν γνωριζω τι ειναι αυτο ακριβως. μπορει καποιος να με διαφωτισει?

Δημοσ.

Καλημέρα, για τι αμάξι πρόκειται?

Προσωπικά έγω εχω τοποθετήσει ενα φίλτρο ελεύθερης ροής KN και έχω αφαιρέσει το πνίχτη.

Δέν βλέπεις ουσιώδες διαφορά, απλώς το αμάξι πηγαίνει λίγο πιο ελεύθερα και ας πούμε λίγο πιο μπάσο ήχο.

Για παράδειγμα:

post-313857-0-86751800-1466148677_thumb.jpg

Υπάρχουν πολλές μάρκες ανάλογα με το μοντέλο του αυτοκινήτου.Το κόστος των συγκεκριμένων ξεκινάει απο 80-100ευρώ.

Εγω με το φίλτρο ελέυθερης ροής έδωσα 55ευρώ.

Στήν ουσία ο σωλήνας μπαίνει στην θέση της πεταλούδας γκαζιού

Δημοσ.

φιλε μου ειπανε οτι δεν μπορω να βαλω φιλτροχοανη στο αμαξι μ

peugeot 207 ralley

μονο βαρελακι σαν και αυτο που δειχνεις παραπανω αλλα ειναι πανακριβα μαλλον θα παω και γω σε ενα φιλτρο ελευθερας

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

φιλε μου ειπανε οτι δεν μπορω να βαλω φιλτροχοανη στο αμαξι μ

peugeot 207 ralley

μονο βαρελακι σαν και αυτο που δειχνεις παραπανω αλλα ειναι πανακριβα μαλλον θα παω και γω σε ενα φιλτρο ελευθερας

 

Πές τους να το ψάξουν λίγο παραπάνω...

 

 

Ακόμα και έτσι,δέν είναι όλα όμορφα και χαρούμενα.Το πρώτο πρόβλημα...είναι ακριβά.Ένα επώνυμο φίλτρο παίζει ~50 ευρώ.Αν οι σωληνώσεις που το συνοδεύουν είναι αλουμίνιο,μπορείς κάλλιστα να φτάσεις σε τριψήφια νούμερα.  

Θα κερδίσεις σίγουρα σε ήχο,ίσως και σε απόκριση (το placebo κομμάτι που λένε όλοι "πωωω,πάει καλύτερα),άλλα θα τροφοδοτείς τον κινητήρα με ζεστό αέρα κατευθείαν απο το μηχανοστάσιο.

Υπάρχουν και τα CAI,που φέρνουν την χοάνη χαμηλά και μπροστά απο τον θόλο της ρόδας.Λύνεις το πρόβλημα του ζεστού αέρα και δημιουργείς ένα άλλο.Αν τύχει και οδηγήσεις σε πλημμυρισμένο δρόμο απο κάποια καταιγίδα/περάσεις απο λιμνάζοντα νερά,είναι πολύ πιθανό η χοάνη να τραβήξει νερά.Και το κακό με το νερό είναι οτι δέν συμπιέζεται όπως ο αέρας μεσα στον θάλαμο καύσης...

 

Εν κατακλείδι,πάρε ένα panel της K&N με κανα 40ευρω,πάρε και ένα kit καθαρισμού να κάνεις τις αλλαγές μόνος σου.Τουλάχιστον θα γλυτώνεις τα έξοδα του φίλτρου απο το ετήσιο service.

Επεξ/σία από Tenshi
  • Like 3
  • 3 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Με συγχωρείτε για τη νεκρανάσταση που προκαλώ στο συγκεκριμένο άρθρου του φόρουμ, 

έχω ένα Opel Astra H 2009 1,6κυβ. θα ήθελα να βάλω κάτι διακριτικό ίσα ίσα να 'στολίσω'  τον ήχο, 

διάβαζα για φιλτροχοανη, ελεύθερο κτλ . 

Είμαι παντελώς άσχετος στα του κλάδου (ότι θέλετε για pc στο τομέα του hardware ;p ) απλά ρωτώ αξίζει; θα δω διαφορά; 

Με μέγιστη προτεραιότητα την 'υγεία' του αυτοκινήτου, μη το επιβαρύνω πουθενά , έστω και μακροπρόθεσμα !

Ευχαριστώ 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα το ίδιο αμάξι με εσένα παλιά. Είχα βάλει το Κιτ της forge αλλά δεν συμφαιρει. Βάλε ένα κολάρο και μια χοανη στην τουρμπίνα.

FMINDDS3.jpeg

Edit: Τώρα είδα ότι αναστήθηκε ποστ από το 2016.

1 ώρα πριν, Porfi είπε

Με συγχωρείτε για τη νεκρανάσταση που προκαλώ στο συγκεκριμένο άρθρου του φόρουμ, 

έχω ένα Opel Astra H 2009 1,6κυβ. θα ήθελα να βάλω κάτι διακριτικό ίσα ίσα να 'στολίσω'  τον ήχο, 

διάβαζα για φιλτροχοανη, ελεύθερο κτλ . 

Είμαι παντελώς άσχετος στα του κλάδου (ότι θέλετε για pc στο τομέα του hardware 😜 ) απλά ρωτώ αξίζει; θα δω διαφορά; 

Με μέγιστη προτεραιότητα την 'υγεία' του αυτοκινήτου, μη το επιβαρύνω πουθενά , έστω και μακροπρόθεσμα !

Ευχαριστώ 

Ποιο άστρα έχεις? Το τούρμπο με τα 180 άλογα? Σε οτιδήποτε άλλο δεν αξίζει να βάλεις κάτι.

Επεξ/σία από Liapisftw
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Liapisftw είπε

Είχα το ίδιο αμάξι με εσένα παλιά. Είχα βάλει το Κιτ της forge αλλά δεν συμφαιρει. Βάλε ένα κολάρο και μια χοανη στην τουρμπίνα.

FMINDDS3.jpeg

Edit: Τώρα είδα ότι αναστήθηκε ποστ από το 2016.

Ποιο άστρα έχεις? Το τούρμπο με τα 180 άλογα? Σε οτιδήποτε άλλο δεν αξίζει να βάλεις κάτι.

Όχι, δεν είναι το τούρμπο, 115 άλογα βγάζει.

Λες να είναι περιττό το εγχείρημα μου; Το είδα σαν ένα μικρό δώρο προς το αμάξι της τάξης έως 100 ευρώ.

Δημοσ.

Όλα τα πιο ελέυθερα φίλτρα (χωάνες, βαρελάκια, σκούπες φαράσια κτλ) έχουν μικρότερη αντίσταση στον αέρα εισαγωγής δηλαδή το μοτέρ παίρνει μέσα περισσότερο αέρα για καύση. Αν o εγκέφαλος ρυθμίσει ανάλογα και την βενζίνη ώστε το μίγμα να είναι στη σωστή αναλογία τοτε θα δεις αύξηση ιπποδύναμης. Όμως σε ατμοσφαιρικό η αύξηση είναι απειροελάχιστη, σε τουρμπο κάτι γίνεται και ακούγεται και περισσότερο το σπουλαρισμα της τουρμπίνας. Επίσης τα πιο ελεύθερα φίλτρα αφήνουν μικροσωματίδια σκόνης να περνούν μέσα στην μηχανή (που δεν αφήνει το πιο πυκνό μαμα φίλτρο) που μακροπρόθεσμα μπορεί να δημιουργήσουν πρόβλημα στο μοτέρ.

Προσωπική μου άποψη πως δεν αξίζει. Αν θες ήχο, παίξε με την εξαγωγή καλύτερα.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Porfi είπε

Όχι, δεν είναι το τούρμπο, 115 άλογα βγάζει.

Λες να είναι περιττό το εγχείρημα μου; Το είδα σαν ένα μικρό δώρο προς το αμάξι της τάξης έως 100 ευρώ.

Κατά την γνώμη μου δεν αξίζει. Όπως λέει και ο φίλος πιο κάτω βάλε ένα διακριτικό τελικό αν θες να δεις λίγο ηχο. Εγώ πάντως στην θέση σου δεν θα έκανα κάτι.

Spoiler

Θα το έδινα και θα αγόραζα τούρμπο :P

 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, mikevchq είπε

Όλα τα πιο ελέυθερα φίλτρα (χωάνες, βαρελάκια, σκούπες φαράσια κτλ) έχουν μικρότερη αντίσταση στον αέρα εισαγωγής δηλαδή το μοτέρ παίρνει μέσα περισσότερο αέρα για καύση. Αν o εγκέφαλος ρυθμίσει ανάλογα και την βενζίνη ώστε το μίγμα να είναι στη σωστή αναλογία τοτε θα δεις αύξηση ιπποδύναμης. Όμως σε ατμοσφαιρικό η αύξηση είναι απειροελάχιστη, σε τουρμπο κάτι γίνεται και ακούγεται και περισσότερο το σπουλαρισμα της τουρμπίνας. Επίσης τα πιο ελεύθερα φίλτρα αφήνουν μικροσωματίδια σκόνης να περνούν μέσα στην μηχανή (που δεν αφήνει το πιο πυκνό μαμα φίλτρο) που μακροπρόθεσμα μπορεί να δημιουργήσουν πρόβλημα στο μοτέρ.

Προσωπική μου άποψη πως δεν αξίζει. Αν θες ήχο, παίξε με την εξαγωγή καλύτερα.

Καλώς φίλος, ευχαριστώ για τη τοποθέτηση σου!

Ήταν σαφέστατη και επεξηγηματικότατη

2 ώρες πριν, Liapisftw είπε

Κατά την γνώμη μου δεν αξίζει. Όπως λέει και ο φίλος πιο κάτω βάλε ένα διακριτικό τελικό αν θες να δεις λίγο ηχο. Εγώ πάντως στην θέση σου δεν θα έκανα κάτι.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Θα το έδινα και θα αγόραζα τούρμπο :P

Σε γενικές γραμμές όντως μπορεί να αποδειχθεί μάταιο και αν έβαζα κάτι στο μέλλον να το γύρναγα στο εργοστασιακό φίλτρο! Αλλά λόγω των νιάτων μου 😜 (25) και του αυτοκινήτου γενικότερα που από το εργοστάσιο έχει έναν σποιλερ προφυλακτήρα , εξάτμιση τα μαύρα φανάρια του κτλ . Νομίζω μια διακριτική πινελιά θα του πήγαινε.
Παρ όλ αυτά τι εναλλακτικές έχω και γενικά τα (+) και (-) με το τελικό;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Porfi είπε

Καλώς φίλος, ευχαριστώ για τη τοποθέτηση σου!

Ήταν σαφέστατη και επεξηγηματικότατη

Σε γενικές γραμμές όντως μπορεί να αποδειχθεί μάταιο και αν έβαζα κάτι στο μέλλον να το γύρναγα στο εργοστασιακό φίλτρο! Αλλά λόγω των νιάτων μου 😜 (25) και του αυτοκινήτου γενικότερα που από το εργοστάσιο έχει έναν σποιλερ προφυλακτήρα , εξάτμιση τα μαύρα φανάρια του κτλ . Νομίζω μια διακριτική πινελιά θα του πήγαινε.
Παρ όλ αυτά τι εναλλακτικές έχω και γενικά τα (+) και (-) με το τελικό;

Μόνο ήχο θα πάρεις από το τελικό. Θα πας σε έναν εξατμισα θα του πεις περίπου το ζητάς/ψάχνεις και θα φτιάξει ένα ανάλογα με αυτά που του ζήτησες. Εγώ στην θέση σου πάντως δεν θα έκανα τίποτα. Κέρδος δεν θα έχεις πουθενά αλλού συν ότι θα έχεις ένα αμάξι να ακούγεται και να μην πηγαίνει βήμα.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Liapisftw είπε

Μόνο ήχο θα πάρεις από το τελικό. Θα πας σε έναν εξατμισα θα του πεις περίπου το ζητάς/ψάχνεις και θα φτιάξει ένα ανάλογα με αυτά που του ζήτησες. Εγώ στην θέση σου πάντως δεν θα έκανα τίποτα. Κέρδος δεν θα έχεις πουθενά αλλού συν ότι θα έχεις ένα αμάξι να ακούγεται και να μην πηγαίνει βήμα.

Καλώς, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, αλλά σε παρακαλώ μη μιλάς έτσι για το αστράκι.. μας ακούει 😜

Πιθανό λοιπόν να μη το πειράξω.

Δημοσ.

Ενταξει τον ανθρωπο τον  εχετε απογοητευση.

Με ενα ελευθερο πανελ k&n δεν παθαινει τιποτα το μοτερ(το εχω  γυρω στα 300.000).Στα τοσο χιλιομετρα θα κανεις αρκετες φορες αποσβεση του κοστους.Παιρνεις και ενα σετ καθαρισμου και το καθαριζεις μια φορα στο 20.000 σχεδον.Αναλογα βεβαια και που κινησε.Ειναι η καλυτερη επιλογη.Το ποσο θα κερδισεις εξαρταται το μοτερ, το ποσο φιμωμενο ειναι στην εισαγωγη και τον εγκεφαλο.

Τωρα για τελικο για εμενα να πας μονο σε κατι επωνυμο.Δινει κατι παραπανω αλλα παιρνεις ποιοτητα.Για opel υπαρχουν αρκετοι βελτιωτες.Μην βαλεις Μαστρομητσος exhaust με υαλοβαμβακα που θα καει και θα κανει σαν λατερνα.Εχω ακριβοπληρωσει( προ κρισεως βεβαια😀) Remus .Tην εχω σχεδον 18 χρονια και 300.000+ και ακουγεται σαν την πρωτη ημερα.Ωραιος γλυκος, προς μπασος θορυβος, καθολου ενοχλητικος.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Καλημέρα, 
Ευχαριστώ για τα tips! Θα ρίξω μια ακόμη ματιά και στο σενάριο για ελεύθερο πανελ που λες καθώς και για το τελικό!
 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...