Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όπως είναι γνωστό, η Microsoft ανακοίνωσε πρόσφατα μία μικρότερων διαστάσεων έκδοση του Xbox One (40% μικρότερη σε μέγεθος), η οποία έχει ορισμένα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά και δυνατότητες, όπως για παράδειγμα είναι η υποστήριξη τίτλων σε Ultra HD 4K Blu-ray δίσκους, η υποστήριξη κινηματογραφικών ταινιών και τίτλων HDR καθώς και η υποστήριξη 4K UHD video streaming.

Σε συνέντευξη του στο Polygon, ο επικεφαλής του στούντιο The Coalition, Rod Ferguson αποκάλυψε ότι το νέο Xbox One S έχει πρόσθετη ισχύ στην GPU και στην CPU σε σχέση με την κανονική κονσόλα. Και επειδή το Gears of War 4 είναι ένα παιχνίδι HDR, το στούντιο είχε την δυνατότητα να εκμεταλλευτεί την πρόσθετη ισχύ για να βελτιώσει τα frame rates σε συγκεκριμένα απαιτητικά σημεία του παιχνιδιού.

 

Αν και η Microsoft δεν αποκάλυψε στοιχεία για την αρχιτεκτονική και το είδος του SoC αρχικά, εκπρόσωπος της εταιρείας επιβεβαίωσε στο The Verge ότι “έχει την ίδια αρχιτεκτονική SoC που υπάρχει στο Xbox One σήμερα” για να συμπληρώσει ότι “για παιχνίδια που θέλουν να εκμεταλλευτούν το HDR, δώσαμε στους developers μία μικρή ποσότητα πρόσθετης επεξεργαστικής ισχύος”.

 

Από ότι φαίνεται, αυτή η “πρόσθετη επεξεργαστική ισχύς” δεν είναι σημαντική και περιορίζεται στους τίτλους HDR. Το πιθανότερο είναι η προέλευση της να οφείλεται στην σμίκρυνση του chip της AMD που διαθέτει στο εσωτερικό του, κάτι που θα βοηθήσει και στις θερμοκρασίες λειτουργίας και στην κατανάλωση ενδεχομένως. Το γεγονός επίσης ότι ενσωματώνει το τροφοδοτικό (δεν είναι πια εξωτερικό) δείχνει επίσης κάποια πράγματα.

 

Link.png Site: TheVerge

Δημοσ.

Το soc είναι 100% ίδιο. Απλά απελευθερώσανε περισσότερα resources για τους hdr τίτλους. Μην βάζετε clickbait τίτλους γιατί πολλοί δεν μπαίνουν στο κόπο να διαβάσουν ολόκληρο το άρθρο και μένουν ή ακόμη χειρότερα σχολιάζουν και κρίνουν έχοντας λάθος εντύπωση.

  • Like 7
Δημοσ.

Το soc είναι 100% ίδιο. Απλά απελευθερώσανε περισσότερα resources για τους hdr τίτλους. Μην βάζετε clickbait τίτλους γιατί πολλοί δεν μπαίνουν στο κόπο να διαβάσουν ολόκληρο το άρθρο και μένουν ή ακόμη χειρότερα σχολιάζουν και κρίνουν έχοντας λάθος εντύπωση.

ποια η διαφορα τιτλου με αυτο που εγραψες?!

Ολο αυτο που εγραψες σημαινει,<<ελαφρως ισχυροτερο>>

παραπιπτωντος  ανουσια αναβαθμιση

Δημοσ.

ποια η διαφορα τιτλου με αυτο που εγραψες?!

Ολο αυτο που εγραψες σημαινει,<<ελαφρως ισχυροτερο>>

παραπιπτωντος  ανουσια αναβαθμιση

Η διαφορά αγαπητέ είναι ότι ο κόσμος γίνεται έξαλλος όταν νομίζει ότι πρόκειται για hw upgrade, και το πρώτο που σου πάει στο μυαλό είναι hw upgrade.

Δημοσ.

το έχουν διευκρινίσει ότι το "ελαφρως ισχυροτερο" σημαίνει ότι θα έχει λιγότερα drops σε σχέση με το ΟΝΕ.

 

Το θέμα είναι και αλλού. Με το τροφοδοτκό ενσωματομένο θα παίζει το ίδιο αθόρυβα με το ΧΟΝΕ, η θα αρχίσουν τα ανεμηστίρια να κάνουν πάρτυ όπως στο ps4..(?)

  • Like 2
Δημοσ.

το έχουν διευκρινίσει ότι το "ελαφρως ισχυροτερο" σημαίνει ότι θα έχει λιγότερα drops σε σχέση με το ΟΝΕ.

 

Επειδή βλέπω πως η παραπληροφόρηση χτυπάει στρατόσφαιρα (μου αρέσει που λες ότι το "διευκρύνησαν" κιόλας) παραθέτω εδώ συνέντευξη με σχετικό πρόσωπο του τμήματος του Xbox:

 

When asked whether there would be any performance difference, Penello was clear:

"I promise, it won't even show up. It will have no impact on games at all. Literally no impact. They will be identical. It's nothing, it is literally nothing."

Και το λινκ:

http://www.eurogamer.net/articles/2016-06-15-xbox-one-s-wont-give-games-a-performance-boost-microsoft-insists

 

Πόσες φορές πρέπει να πούνε τη λέξη "nothing" για να το πάρετε χαμπάρι?

  • Like 1
Δημοσ.

Ακριβώς, απλά δώσανε λίγο περισσότερο cpu και gpu resource ΜΟΝΟ όταν το παιχνίδι είναι hdr, το οποίο θα υποστηρίζεται ΜΟΝΟ στο νέο xbox λόγω του αναβαθμισμένου hdmi (όχι του soc).

Δημοσ.

Η διαφορά αγαπητέ είναι ότι ο κόσμος γίνεται έξαλλος όταν νομίζει ότι πρόκειται για hw upgrade, και το πρώτο που σου πάει στο μυαλό είναι hw upgrade.

Καλο ειναι αυτο μπας και βρουμε κανενα xbox one εδω μεσα σε λογικη τιμη :)

  • Like 1
Δημοσ.

Επειδή βλέπω πως η παραπληροφόρηση χτυπάει στρατόσφαιρα (μου αρέσει που λες ότι το "διευκρύνησαν" κιόλας) παραθέτω εδώ συνέντευξη με σχετικό πρόσωπο του τμήματος του Xbox:

 

When asked whether there would be any performance difference, Penello was clear:

"I promise, it won't even show up. It will have no impact on games at all. Literally no impact. They will be identical. It's nothing, it is literally nothing."

Και το λινκ:

http://www.eurogamer.net/articles/2016-06-15-xbox-one-s-wont-give-games-a-performance-boost-microsoft-insists

 

Πόσες φορές πρέπει να πούνε τη λέξη "nothing" για να το πάρετε χαμπάρι?

 

με σκλαβώνει η ευγενεια σου.

 

το "ελαφρώς ισχυρότερο" πρακτικά σε τι αναφέρεται?

 

στο ίδιο άρθο πάντως μιλάει για τα παιχνίδια που θα τρέχουν απο εδώ και πέρα:

Gears of War 4, Scalebound and Forza Horizon 3 are all confirmed to benefit in some way.

Δημοσ.

Κατα τη γνώμη μου (και συμφωνώ απόλυτα με τον Retromaniac) κακώς το Insomnia μπαίνει σε αυτό το τρυπάκι να αναπαράγει φήμες οι οποίες μάλιστα έχουν ήδη διαψευθεί επίσημα από χείλη στελεχών πριν καν ανέβει η ίδια η είδηση εδώ.

 

Γίνεται μετά ένα ωραίο ράδιο αρβύλα όπου ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του.

  • Like 2
Δημοσ.

με σκλαβώνει η ευγενεια σου.

 

το "ελαφρώς ισχυρότερο" πρακτικά σε τι αναφέρεται?

 

στο ίδιο άρθο πάντως μιλάει για τα παιχνίδια που θα τρέχουν απο εδώ και πέρα:

Gears of War 4, Scalebound and Forza Horizon 3 are all confirmed to benefit in some way.

 

Εμένα πάλι με σκλαβώνει το πόσο καλά διαβάζεις ένα άρθρο. Μάλλον μόνο την πρώτη παράγραφο και την τελευταία.

 

Το benefit που θα έχουν τα παιχνίδια που αναφέρεις έχει να κάνει με το HDR και όχι με τα drops που εσύ ο ίδιος περιέγραψες πιο πάνω.

 

 

Επίσης αυτή η παράγραφος είναι η προσωπική εκτίμηση του συντάκτη του Eurogamer:

 

While Xbox One S won't give games a significant performance boost, it can be used to improve visuals - specifically regarding High Dynamic Range. Gears of War 4, Scaleboundand Forza Horizon 3 are all confirmed to benefit in some way.

 

Η παράγραφος που ήταν η δήλωση του στελέχους του XBox είναι αυτή:

 

"I don't want anybody to think this is somehow a performance boost for Xbox One games. That's why we said HDR on-screen, and that's what we want to be explicit about. Outside of that, you should expect your Xbox One games to run exactly the same." 

 

Παιδιά πιο λιανά από το παραπάνω δεν γίνεται. Εαν θέλετε να βγάζετε δικά σας αυθαίρετα συμπεράσματα περνάμε πλέον στην σφαίρα της φαντασίας και του παραλόγου.

  • Like 3
Δημοσ.

Το soc είναι 100% ίδιο. Απλά απελευθερώσανε περισσότερα resources για τους hdr τίτλους. Μην βάζετε clickbait τίτλους γιατί πολλοί δεν μπαίνουν στο κόπο να διαβάσουν ολόκληρο το άρθρο και μένουν ή ακόμη χειρότερα σχολιάζουν και κρίνουν έχοντας λάθος εντύπωση.

 

Το πιο πιθανό είναι να είναι ελαφρώς overclocked.

Δημοσ.

Είναι όμορφο το άτιμο όπως και νάχει :)

Το "ελαφρώς" ισχυρότερο είναι ακριβώς αυτό που σημαίνει το αν κάνανε oprimization η σπρώξανε το hardware με κάποιο τρόπο άλλο δεν έχει σημασία,σημασία είναι οτι υπάρχει κάποιο αποτέλεσμα,μην μου πείτε οτι μπορείς και στο τωρινό να βλέπεις ταινίες 4Κ ? αυτό και το HDR η frames κλπ σημαίνει οτι κάτι θα μπορεί να βγάλει παραπάνω απο πλευράς δύναμης.

Δημοσ.

Ακριβώς, απλά δώσανε λίγο περισσότερο cpu και gpu resource ΜΟΝΟ όταν το παιχνίδι είναι hdr, το οποίο θα υποστηρίζεται ΜΟΝΟ στο νέο xbox λόγω του αναβαθμισμένου hdmi (όχι του soc).

Τι ακριβως ειναι το  resource  και το hdr για μας που δεν ξερουμε δε μας λες ομως :P

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...