@X@ Δημοσ. 15 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2016 Χαίρετε , Έχω το συγκεκριμένο ποντίκι , και μετά από ένα-μιση χρόνο περίπου μου κάνει κάτι περίεργα . Το αριστερό κλικ μερικές φορές διπλοπατιέται, και κάποιες φορές όταν μετακινώ-σέρνω κάτι σαν να χάνεται η επαφή και στην ουσία σταματάει η μετακίνηση .. (προσπαθώ να το εξηγήσω όσο καλύτερα γίνεται .. ) Πήγα στο κατάστημα που το αγόρασα (public) , και μου είπανε ότι θα το στείλουν (αν θέλω) και θα κάνει περίπου ένα μήνα. Δεν το έστειλα , γιατί το ποντίκι το εχω για την εργασία μου (γραφιστικά) και πρέπει να βρω ένα να το αντικαταστήσω (αν το στείλω) . Δεν ξέρω βασικά τι να κάνω , να το στείλω και να περιμένω ένα μήνα ? Θα μου το αντικαταστήσουν με καινούριο σίγουρα? να το στείλω μέσω του καταστήματος η μπορώ και μόνος μου να συνεννοηθώ με την εταιρία (razer) . Αν έχει κάποιος να μου προτείνει κάτι , η αν του έχει συμβεί κάτι παρόμοιο θα ήθελα να με καθοδηγήσει . Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
hackerW32 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2016 αυτο μου το κανει και εμενα το απλο logitech που εχω μετα απο εναν χρονο χρησης. το προβλημα με το κλικ το ελυσα φυσώντας κατω απο τα πλικρα (τα σήκωσα ελαφρα) και το προβλημα με το drag απλα ηταν σκονη στο ματακι την οποια με μια μπατονετα και φύσημα καθαρισα
BlueBlood7 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Επικοινώνησε πρώτα με την εταιρεία αλλά δεν λέγεται razer αλλά κάπως αλλιώς. Δεν θυμάμαι. Κλασικό το πρόβλημα που εμφανίζει το συγκεκριμένο mouse. Πρόσεχε με την εγγύηση. Έχει 2 χρόνια. Να το επιστρέψεις εγκαίρως.
7nisiotis Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Έχεις πρόβλημα με το αριστερό switch. Το ίδιο με σένα έχω και γω. Ενα μήνα πριν την λήξη της εγγύησης. Ειχα επικοινωνήσει με Zegetron ( αυτοί ειναι υπεύθυνοι για την razer εδώ ). Μου είχαν απαντήσει σε mail να το ανοίξω μόνος μου και να το καθαρίσω. Δεν είναι θέμα καθαρίσματος αλλά τα έπαιξε το switch. Με καινούριο δύσκολα να στο αντικαταστήσουν. Το είχα αγοράσει από Πλαίσιο Θεσσαλονίκης και επειδή μένω Κέρκυρα έπρεπε να το στείλω πρώτα στο Πλαίσιο Θεσσαλονίκης και αυτή με τη σειρά τους στην Zegetron. Τρέχα γύρευε δηλαδή. Μέχρι να ξυπνήσουν όλοι αυτοί οι φορείς θα έπιανε 2μηνο ΑΝΕΤΑ. Προσωπικά έχω φίλο που ασχολείται με επισκευές κλπ , εχει και κολλητήρι οπότε αγόρασα από ebay με 80 λεπτά ανταλλακτικό διακοπτάκι και περιμένω να μου έρθει από τον Κινέζο. ( αυτό είναι Omron D2FC-F-7N (10M) ) Οπότε ρώτα πρώτα πόσο θα πάρει η όλη διαδικασία μέσω καταστήματος -> zegetron και αποφασίζεις. Διαφορετικά πάρε διακόπτες από ebay και άλλαξε το μόνο σου αλλά με ΠΡΟΣΟΧΗ. Αυτά Το email που μου είχε απαντήσει από zegetron, για να μη ψάχνεσαι στο επισυνάπτω παρακάτω egeorgopoulos( papaki )zegetron.gr Καθώς και την απάντηση που μου είχαν δώσει Τους απάντησα μετά αμα χάσω την εγγύηση με το άνοιγμα, είχαν πει όχι. Τέλος πάντων. Πίεσε τους γιατί δεν απαντάνε και αμέσως
BlueBlood7 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Έχεις πρόβλημα με το αριστερό switch. Το ίδιο με σένα έχω και γω. Ενα μήνα πριν την λήξη της εγγύησης. Ειχα επικοινωνήσει με Zegetron ( αυτοί ειναι υπεύθυνοι για την razer εδώ ). Μου είχαν απαντήσει σε mail να το ανοίξω μόνος μου και να το καθαρίσω. Δεν είναι θέμα καθαρίσματος αλλά τα έπαιξε το switch. Με καινούριο δύσκολα να στο αντικαταστήσουν. Το είχα αγοράσει από Πλαίσιο Θεσσαλονίκης και επειδή μένω Κέρκυρα έπρεπε να το στείλω πρώτα στο Πλαίσιο Θεσσαλονίκης και αυτή με τη σειρά τους στην Zegetron. Τρέχα γύρευε δηλαδή. Μέχρι να ξυπνήσουν όλοι αυτοί οι φορείς θα έπιανε 2μηνο ΑΝΕΤΑ. Προσωπικά έχω φίλο που ασχολείται με επισκευές κλπ , εχει και κολλητήρι οπότε αγόρασα από ebay με 80 λεπτά ανταλλακτικό διακοπτάκι και περιμένω να μου έρθει από τον Κινέζο. ( αυτό είναι Omron D2FC-F-7N (10M) ) Οπότε ρώτα πρώτα πόσο θα πάρει η όλη διαδικασία μέσω καταστήματος -> zegetron και αποφασίζεις. Διαφορετικά πάρε διακόπτες από ebay και άλλαξε το μόνο σου αλλά με ΠΡΟΣΟΧΗ. Αυτά Το email που μου είχε απαντήσει από zegetron, για να μη ψάχνεσαι στο επισυνάπτω παρακάτω egeorgopoulos( papaki )zegetron.gr Καθώς και την απάντηση που μου είχαν δώσει Capture.JPG Τους απάντησα μετά αμα χάσω την εγγύηση με το άνοιγμα, είχαν πει όχι. Τέλος πάντων. Πίεσε τους γιατί δεν απαντάνε και αμέσως Σε καμμία περίπτωση άνοιγμα του mouse. Εφόσον υπάρχει εγγύηση κάνεις χρήση αυτής. Από το πλαίσιο κανονικά μου το άλλαξαν και πήρα πιστωτικό.
7nisiotis Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Σαφώς και δεν προτείνω στο φίλο να το αλλάξει. Εγω απλά ήμουν λιγες εβδομάδες πριν λήξει και δεν είχα και 2ο mouse. Είναι συχνό πρόβλημα στο συγκεκριμένο ποντίκι.
BlueBlood7 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Σαφώς και δεν προτείνω στο φίλο να το αλλάξει. Εγω απλά ήμουν λιγες εβδομάδες πριν λήξει και δεν είχα και 2ο mouse. Είναι συχνό πρόβλημα στο συγκεκριμένο ποντίκι. Θα μπορούσες να πάρεις ένα πανφθηνο των 5-10 ευρώ και να περίμενες με λίγο υπομονή την αντικατάσταση ή έστω να έπαιρνες πιστωτικό.
7nisiotis Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Θα μπορούσες να πάρεις ένα πανφθηνο των 5-10 ευρώ και να περίμενες με λίγο υπομονή την αντικατάσταση ή έστω να έπαιρνες πιστωτικό. Και να έπαιρνα πιστωτικό από το Πλαίσιο εκείνη την περίοδο δεν είχε κάτι της προκοπής ή τουλάχιστον το ίδιο. Όπως μου είχαν πει θα έπαιρνε κοντά 2μηνο η όλη ιστορία μιας και δεν ήμουν και στην πόλη που το αγόρασα. Τέλος πάντων. Καλή υπομονή εύχομαι στο φίλο.
BlueBlood7 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Και να έπαιρνα πιστωτικό από το Πλαίσιο εκείνη την περίοδο δεν είχε κάτι της προκοπής ή τουλάχιστον το ίδιο. Όπως μου είχαν πει θα έπαιρνε κοντά 2μηνο η όλη ιστορία μιας και δεν ήμουν και στην πόλη που το αγόρασα. Τέλος πάντων. Καλή υπομονή εύχομαι στο φίλο. Εμένα δεν μου πήρε παραπάνω από μήνα. Να σου πω τι έκανα. Πήρα πιστωτικό από το πλαίσιο και πήρα μελάνια 1
@X@ Δημοσ. 22 Ιουνίου 2016 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2016 Σας ευχαριστω ολους για τις συμβουλες . 7nisiotis να σαι καλα για την βοηθεια. Αυτο που εκανα προς το παρων ειναι να ακολουθησω αυτο το βιντεο : https://www.youtube.com/watch?v=8FB7t39Q-pw Τωρα ακριβως δεν ειμαι σιγουρος αν λυθηκε το προβλημα η οχι , αλλα προς το παρων 2 - 3 μερες δεν μου εχει συμβει αυτο το double clicking . Αλλα τονιζω δεν ειμαι σιγουρος αν λυθηκε . Το προβλημα μου γινοταν σε random στιγμες , και για αυτο θα περιμενω να δω αν ξαναεμφανιστει . Αν ξαναεμφανιστει , θα το στειλω οπως και δηποτε και ευελπιστω να μου κανουν αντικατασταση (οχι επισκευη) . Αν μου κανουν επισκευη και το παρω μετα απο 1 μηνα (οπως μου ειπαν στα Public) , και δω οτι υπαρχει το προβλημα παλι , θα προσπαθησω να το κανω οπως προτεινες (ανταλακτικο διακοπτακι , κτλ ) . Μακαρι να εχει λυθει απο απλο update του firmware (οπως αναφερει στο βιντεακι) , αν γινει τοσο απλα , τι να πω .. το razer synapse τους μαρανε (εχω βαρεθει τα update τους) . Οσο ευχαριστημενος ειμαι απο το ποντικι (δεν ειμαι gamer , αλλα για τα γραφιστικα που το χειριζομαι ειναι απιστευτο ) , αλλο τοσο εκνευριζομαι με ολη αυτη την διαδικασια (το double clicking issue ειναι οντως πολυ κοινο σαυτο το ποντικι απο το λιγο ψαξιμο που εκανα ) . Σας ευχαριστω ολους και παλι . 1
Fulgore Δημοσ. 22 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2016 Έχεις πρόβλημα με το αριστερό switch. Το ίδιο με σένα έχω και γω. Ενα μήνα πριν την λήξη της εγγύησης. Ειχα επικοινωνήσει με Zegetron ( αυτοί ειναι υπεύθυνοι για την razer εδώ ). Μου είχαν απαντήσει σε mail να το ανοίξω μόνος μου και να το καθαρίσω. Δεν είναι θέμα καθαρίσματος αλλά τα έπαιξε το switch. Με καινούριο δύσκολα να στο αντικαταστήσουν. Δυστηχως αγαπητε σε πιασανε κοτσο για δυο λογους. Πρωτον οπως σωστα αναφερθηκε αν ανοιξεις το ποντικι βγαινεις εκτως εγγυησης,αρα ντροπη και αισχος για την απαντηση της Zegetron. Δευτερον γιατι οσο και να παρει το ποντικι ή θα στο φτιαχνανε ή θα σου κοβανε πιστωτικο αρα και παλι κερδισμενος θα ησουν ειδικα στην περιπτωση του πιστωτικου αφου θα επαιρνες αλλο ποντικι καινουργιο με full εγγυηση. Επισης το Πλαισιο μια χαρα ποικιλια εχει σε ποντικια κυριως logitech και corsair αρα δεν καταλαβαινω τι εννοεις. Να αναφερω επισης οτι αν το service παρει οπως λενε 1 μηνα και πανω οφειλει το καταστημα να δωσει προιον για να κανεις την δουλεια σου οσο περιμενεις ουτως ή αλλως. Οσο για τα περι Razer η γνωμη μου ειναι εδω και καιρο γνωστη(και μαλιστα μερικοι μαρεσει που με κοροιδευανε και με λεγανε και Ραζερ hater...). Αλλο ενα περιστατικο απαραδεκτης συμπεριφορας και λογω προβληματικου προιοντος(τι περιεργο....)αλλα το χειροτερο απαραδεκτης απαντησης zegetron. Σας ευχαριστω ολους για τις συμβουλες . 7nisiotis να σαι καλα για την βοηθεια. Αυτο που εκανα προς το παρων ειναι να ακολουθησω αυτο το βιντεο : https://www.youtube.com/watch?v=8FB7t39Q-pw Τωρα ακριβως δεν ειμαι σιγουρος αν λυθηκε το προβλημα η οχι , αλλα προς το παρων 2 - 3 μερες δεν μου εχει συμβει αυτο το double clicking . Αλλα τονιζω δεν ειμαι σιγουρος αν λυθηκε . Το προβλημα μου γινοταν σε random στιγμες , και για αυτο θα περιμενω να δω αν ξαναεμφανιστει . Αν ξαναεμφανιστει , θα το στειλω οπως και δηποτε και ευελπιστω να μου κανουν αντικατασταση (οχι επισκευη) . Αν μου κανουν επισκευη και το παρω μετα απο 1 μηνα (οπως μου ειπαν στα Public) , και δω οτι υπαρχει το προβλημα παλι , θα προσπαθησω να το κανω οπως προτεινες (ανταλακτικο διακοπτακι , κτλ ) . Μακαρι να εχει λυθει απο απλο update του firmware (οπως αναφερει στο βιντεακι) , αν γινει τοσο απλα , τι να πω .. το razer synapse τους μαρανε (εχω βαρεθει τα update τους) . Οσο ευχαριστημενος ειμαι απο το ποντικι (δεν ειμαι gamer , αλλα για τα γραφιστικα που το χειριζομαι ειναι απιστευτο ) , αλλο τοσο εκνευριζομαι με ολη αυτη την διαδικασια (το double clicking issue ειναι οντως πολυ κοινο σαυτο το ποντικι απο το λιγο ψαξιμο που εκανα ) . Σας ευχαριστω ολους και παλι . Αν το στειλεις πισω και το ποντικι στο επιστρεψουν οπως ειναι τωρα τοτε ζητας τα χρηματα σου πισω ή στην χειροτερη πιστωτικο. Εχουμε και καλυτερα πραγματα να κανουμε απο το να τρωμε τοσο καιρο περιμενοντας τις εγγυησεις... Κοινως μην το αφησεις γιατι θα σε πιασουν κοροιδο για να γλυτωσουν την αλλαγη ποντικιου.
@X@ Δημοσ. 22 Ιουνίου 2016 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2016 Σας ευχαριστω ολους . Θα περιμενω να δω αν λυθηκε το προβλημα με απλα αναβαθμιση του firmware , αν οχι θα το στειλω οπως δηποτε . Μακαρι να μου το αντικαταστησουν και οχι επισκευη . Κατι που με προβληματιζει ειναι μην φτασω σε σημειο να στο στειλω και το ελεγξουν και δουν οτι λειτουργει κανονικα και μου το στειλουν πισω ετσι πως ειναι . (γιατι οπως ανεφερα το double clicking αυτο συμβαινει οποτε του καπνισει ). Η εγγυηση ισχυει για ακομα 6μηνες περιπου , οποτε θα περιμενω να δω . Νομιζω (και ελπιζω) οτι λυθηκε με το update που εκανα . Θα δουμε.. Σας ευχαριστω και παλι ολους .
7nisiotis Δημοσ. 22 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2016 Δυστηχως αγαπητε σε πιασανε κοτσο για δυο λογους. Πρωτον οπως σωστα αναφερθηκε αν ανοιξεις το ποντικι βγαινεις εκτως εγγυησης,αρα ντροπη και αισχος για την απαντηση της Zegetron. Δευτερον γιατι οσο και να παρει το ποντικι ή θα στο φτιαχνανε ή θα σου κοβανε πιστωτικο αρα και παλι κερδισμενος θα ησουν ειδικα στην περιπτωση του πιστωτικου αφου θα επαιρνες αλλο ποντικι καινουργιο με full εγγυηση. Επισης το Πλαισιο μια χαρα ποικιλια εχει σε ποντικια κυριως logitech και corsair αρα δεν καταλαβαινω τι εννοεις. Να αναφερω επισης οτι αν το service παρει οπως λενε 1 μηνα και πανω οφειλει το καταστημα να δωσει προιον για να κανεις την δουλεια σου οσο περιμενεις ουτως ή αλλως. Οσο για τα περι Razer η γνωμη μου ειναι εδω και καιρο γνωστη(και μαλιστα μερικοι μαρεσει που με κοροιδευανε και με λεγανε και Ραζερ hater...). Αλλο ενα περιστατικο απαραδεκτης συμπεριφορας και λογω προβληματικου προιοντος(τι περιεργο....)αλλα το χειροτερο απαραδεκτης απαντησης zegetron. Αν το στειλεις πισω και το ποντικι στο επιστρεψουν οπως ειναι τωρα τοτε ζητας τα χρηματα σου πισω ή στην χειροτερη πιστωτικο. Εχουμε και καλυτερα πραγματα να κανουμε απο το να τρωμε τοσο καιρο περιμενοντας τις εγγυησεις... Κοινως μην το αφησεις γιατι θα σε πιασουν κοροιδο για να γλυτωσουν την αλλαγη ποντικιου. Σαφώς και ήξερα ότι θα χάσω την εγγύηση άμα το ανοίξω. Μάλιστα τους εστειλα μήνυμα ότι δεν γίνεται να μη χάσω την εγγύηση αμα ανοιχτεί. Και μου ελεγαν όχι κι όχι. Επειδή εκείνη την περίοδο τελείωνα και το στρατιωτικό μου δεν ήθελα να μπλέκω με όλη αυτή τη κατάσταση, επιλογή μου ήταν και το άφησα έτσι. Επίσης εκείνη την περίοδο σαν κι επίτηδες δεν ειχε πολλά ποντίκια το plaisio της επιλογής μου. Το ποντίκι το είχα αγοράσει το 13 απλά και μόνο λόγω του sensorα που φοράει και επειδή το είχα βρει σε καλή τιμή για τότε. Προτείνω στο φίλο άμα του ξανα προκύψει πρόβλημα να το κυνηγήσει και να μη το αφήσει.
Fulgore Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2016 Και αλλος συμφορουμιτης που ειχε αγορασει το Razer Ouroboros(γνωστη περιπτωση εχει ξανααναφερθει)και ειχε μιλησει με Zegetron ηταν στο περιμενε για δεν ξερω και εγω ποσους μηνες οταν το ποντικι ειχε απειρα προβληματα παρουσιασει μονο και μονο για να του εγκρινουν μετα απο μηνες το αυτονοητο πιστωτικο. Δυστηχως ειναι αλλος ενας απο τους λογους που δεν προτεινω σε αλλον razer.Γιατι εκτως τα πολλα προβληματα δεν εχουν καθολου καλο RMA/service και ο λογος που προτιμαω Logitech και ας μην ειναι τα καλυτερα της αγορας. Το εχω ξαναπει και σε πολλα αλλα προιοντα οτι μην κοιτατε μονο τα φωτακια και τις διαφημισεις αλλα και το after sales support γιατι ειναι πολλα τα λεφτα για να υπαρχει τετοια απαραδεκτη αντιμετωπιση. Μονο Logitech/Corsair στα περιφερειακα εκτως ακουστικων(εκτως αν μιλαμε για καποια απιστευτη προσφορα/ξεστοκαρισμα οπως πχ το Coolermaster Trigger πιο παλια στα 60-69ευρω)για after sales support οπως πρεπει να ειναι. 1
@X@ Δημοσ. 25 Ιουνίου 2016 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2016 Να επισημάνω οτι μεχρι στιγμης ολα κυλουν φυσιολογικα . Νομιζω οτι λυθηκε το προβλημα με την αναβαθμιση firmware που ανεφερε προηγουμενως. Τι να πω ..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα