Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

η apple όμως τρώει καντήλια για κάτι αναμονές 2 μηνών και τους στέλνει ανακατασκευασμένο αντί για καινούριο. προσωπικά με αυτά που περιγράφεις εσύ για το σέρβις συν του ότι έχω διαβάσει γενικά και από άλλους, θεωρό ότι είναι κατα πολύ ανώτερο από τους υπόλοιπους.δηλαδή με βάση το τι λες και το τι λένε οι κάτοχοι iphone που έμπλεξαν με αρβατο, εγώ θα το έλεγα πως το σερβις τους είναι στο 7-8 και της apple στο 5.Που το apple το πλήρωσες και χρυσάφι και όχι στην πραγματική του τιμή.

 

επίσης όπως προείπαμε στο 1+ το σερβις είναι πωλονία και όχι κίνα.

  • Απαντ. 99
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αμε!

1) Αρχικα προσπαθησα να κανω chat .........

Ελπιζω να βοηθησα :)

 

Γιατί δεν πήγες www.oneplus.net μετά support μετά Submit RMA ticket και στέλνεις προσωπικό email. Όταν είχες την βλάβη δεν υπήρχε αυτή η επιλογή?

 

Με έτοιμες κατηγορίες RMA, έτοιμοι όλοι οι κωδικοί παραγγελιών που έχεις κάνει και χώρος να επισυνάψεις φωτογραφίες.

Δημοσ.

Σε apple ας πουμε βαζω 8-9/10 για να καταλαβεις πώς το βλεπω, την ωρα που εχει ολοκληρο συστημα και υποδομες after sales service με την πιστοτητα των πελατων της (και το βαθος της τσεπης τους).

Ελπιζω να βοηθησα :)

9/10 στην Apple με τον 1 χρονο εγγυηση(γιατι προφανως τους ηταν πολυ δυσκολο να το κανουν και αυτοι οπως ολοι οι αλλοι με 2 ετη εγγυηση αντιπροσωπειας(και φυσικα τα γνωστα περιστατικα απο Arvato??Δεν ξερω στο εξωτερικο πως ειναι τα πραγματα και σιγουρα υπαρχει κοσμος που εχει κανει την δουλεια του με την Arvato αλλα για 8-9/10 στην Ελλαδα ουτε για αστειο το ολο θεμα εγγυησης Apple.

Να σου αναφερω επισης για το παραπανω οτι σε καποιες χωρες της  Ευρωπης την πηγανε δικαστικα με χοντρα προστιμα για να τους γυρισει την εγγυηση σε 2χρονια(στην Ελλαδα κλασσικα κανεις δεν ενδιαφερεται....)

  • Like 4
Δημοσ.

Ακομα και στο Γκοθαμ σιτι γνωριζουν οτι ο ορος "πραγματικη τιμη" δεν υφισταται. Μονο οι βασικες οικονομικες γνωσεις υποδεικνυουν το αντιθετο. Πολλα πραγματα παιζουν ρολο - μην κατσω να τα καταγραψω. Επισης εχε κατα νου οτι η apple εχει πολλους περισσοτερους ενδιαμεσους και η τιμη πληρωνει και αυτους. Η oneplus αντε να εχει εναν (shipping company) και δεν την δεσμευει κανενα συστημα logistics. Πραγματικη τιμη ισως καποιος να εννοει την τιμη ισορροπιας. Και αυτο ειναι το μυστικο που θελουν να μαθουν ολες οι εταιριες. Λιγο πανω ή πιο κατω και εχουν σοβαρο προβλημα. Για μενα η apple εχει "πραγματικες τιμες", απο την στιγμη που πετυχαινει κερδος απο την διαφορα οριακου εξοδου και οριακου εσοδου. Και μαλιστα μεγαλη, για το πληθος των stakeholders της. Το να θελουμε πραγματικες τιμες βαση αξιας σε ευρω ενος τσιπ, μιας οθονης και μιας μπαταριας, ειναι ουτοπικο (τουλαχιστον σε μια καπιταλιστικη κοινωνια)

 

Οσο για το σερβις, εγω με την αρβατο δεν ειχα ποτε θεμα - αλλωστε την χρειαστηκα μια φορα. Προφανως φανταζομαι οτι εχει κακο ονομα αν κρινω απο τα περιστατικα που εχω διαβασει, για αυτο και λεω οτι προκειται για ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ("πιστευω") και χρησιμοποιησα τον ορο "κυνικη αξιολογηση" για τη ΟΡ, καθως συγκρινω 1 προς 1 εντελως απολυτα τις 2 περιπτωσεις που χρειαστηκα βοηθεια απο τη μια και την αλλη εταιρια. Αν θελετε να βρειτε αντικειμενικες αξιολογησεις θα δυσκολευτειτε. Ο καθενας εχει τον πονο του, την υπομονη του, την τσεπη του και την υποθεση του να μετριασει αξιολογοντας καθε δικο του ξεχωριστο case. Και ουτε το skroutz, ουτε αλλες πλατφορμες παρεχουν ολοκληρωμενη πληροφορια για το ποσο κακη ή καλη ειναι η εξυπηρετηση απο καθε εταιρια. Φανταστειτε και μονο το γεγονος οτι για το συνολο των παραγοντων που σε επηρρεασαν, στο τελος καλεισαι να βαλεις ΣΥΝΟΛΙΚΑ απλα απο 1 εως 5 αστερια, 1 ΜΟΝΟ ΦΟΡΑ. Πραγμα απαγορευτικο αν θες να εχεις συστημικη γνωση για την παρεχομενη ποιοτητα υπηρεσιων. Συμβολικα, το public στο σκρουτζ εχει συνολικα 2μιση αστερια και το καϊζερ σχεδον 5. Αν διαβασει κανεις οοοολα τα σχολια ομως και για τους 2 (ναι, μου πηρε 2 μερες), καταλαβαινει την μεροληψια τους - που στο κατω κατω ειναι και φυσιολογικη απο την στιγμη που εχεις διαφορετικα expactations απο τον καθενα.

 

Απλα ηθελα να πω πως ο καθενας καλειται να αφηγηθει την προσωπικη του αποψη και να αφησει τους αλλους να κρινουν αν τελικα κατι αξιζει ή οχι. Το να θες να επιβαλεις μία δογματικη γνωμη για κατι και για ολους δεν οδηγει καπου. Γι αυτο κι εγω εγραψα εκθεση ιδεων για την διαδικασια που ακολουθησα και δεν ειπα απλα "Καλα μιλαμε παιδια, το σερβις τραγικο, δεν θα φτασετε ποτε τον παντοκρατορα apple" ή κατι τετοιο. Ο καθενας κρινει και διαλεγει. Πιστευει καποιος οτι:

εκανα προσωπικο λαθος εγω στη διαδικασια; τσεκ

Ειναι μενονομενες περιπτωσεις; Τσεκ

Εχω δικα μου φιλτρα και γνωσεις απο εμπειριες τριτων; Τσεκ

 

Στην ερωτηση: "αξιζει το σερβις της Χ εταιριας?", η απαντηση με "ναι ή οχι" απο καποιον θεωρω προσωπικα οτι ειναι λαθος.

Λες κριτηρια αξιολογησης, περιγραφεις την περιπτωση(ναι αυτο που παιρνει 10 γραμμες γραψιμο) και τις μεταβλητες της, λες προσδοκιες που ειχες, λες το αποτελεσμα και αυτο αρκει για καποιον πιστεψε με και ειναι ΥΠΕΡαρκετο. Το να πιστευεις οτι επειδη ετυχε σε σενα θα σου ξανασυμβει ή (ακομα χειροτερα) οτι θα συμβει και σε αλλους, δεν εχει νοημα.

Και ξαναλεω ειναι κριμα απο τη μια να υπαρχει η αναγκαιοτητα της υποκειμενικοτητας εν ετει 2016 για να βγαλει καποιος συμπερασμα για εταιριες γνωστες σε αντικειμενικα ζητηματα. Απο την αλλη παλι, σκεπτομενα ατομα ειμαστε ολοι. Μηπως η αναζητηση για αντικειμενικες και απολυτες "αληθειες" ειναι λιγο τεμπελικη? Do your research. Γι αυτο υπαρχει και το insomnia ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ.

Ευχαριστω παντως για την συζητηση :) τα λατρευω κατι τετοια

Δημοσ.

Εγω αυτο που ξερω ειναι οτι πεφτει κραξιμο για το OnePlus3 χωρις λογο οταν εχουμε αλλες εταιριες οπως η Sony να πλασαρουν παλια specs σε τιμες στο Θεο. 540ευρω η τιμη του Xperia X και 630ευρω στις αλυσιδες

https://www.skroutz.gr/s/8414311/Sony-Xperia-X-32GB.html

 

Μετα ειναι να απορεις πως η Sony εχει ξεπεσει τοσο χαμηλα?

Δημοσ.

Εγω αυτο που ξερω ειναι οτι πεφτει κραξιμο για το OnePlus3 χωρις λογο οταν εχουμε αλλες εταιριες οπως η Sony να πλασαρουν παλια specs σε τιμες στο Θεο. 540ευρω η τιμη του Xperia X και 630ευρω στις αλυσιδες

https://www.skroutz.gr/s/8414311/Sony-Xperia-X-32GB.html

 

Μετα ειναι να απορεις πως η Sony εχει ξεπεσει τοσο χαμηλα?

Και δικιο εχεις για την oneplus, και χρησιμοποιησες το τελειο παραδειγμα εταιριας που ειναι θυμα της δικης της στρατηγικης και οντως οι τιμες των xperia ειναι τραγικα υπολογισμενες απο κατι μελετες που διαβαζα.

Εχεις προγραμμα

Δημοσ.

Το μόνο που με προβληματίζει είναι το όνομα arvato

Το στέλνεις απευθείας έξω και δεν μπλέκεις, έτσι δεν είπανε πριν;

Δημοσ.

Το μόνο που με προβληματίζει είναι το όνομα arvato

 

Δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες από την Oneplus αλλά υπάρχουν παράπονα από χρήστες στο φόρουμ για την arvato. Μπορεί να συνεργάζεται περιστασιακά ανάλογα την χώρα.

Δημοσ.

Ο μονος λογος που και εγω δεν την εχω παραγγειλει την συσκευη επιτοπου μιας και εχει το καλυτερο πακετο που βρισκεις και εχει πιασει το νοημα της εποχης και της οικονομικης κρισης ειναι ακριβως το service επειδη δεν μου αρεσει/δεν θελω να μπλεκω με αποστολες στο εξωτερικο για το service. Τουλαχιστον αν ειχε ενα after sale οπως η corsair,η logitech ή το Amazon δεν θα το σκεφτομουν τοσο γιατι ξερουμε ολοι τι ρολο βαρανε σε αυτο(κοινως οι κορυφαιες της αγορας μαζι και με την Dell).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...