Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας παιδιά!

 

Ένας φίλος μου έχει μια συσκευή vodafone αλλά δεν θυμάμαι ποια ακριβώς.

 

Δυστυχώς δεν είναι και πολύ γνώστης και είχε ενεργοποιημένο το vodafone protect. Χθες, θέλοντας να εξυπηρετήσει έναν συνάδελφό του, τον άφησε να βάλει τη σιμ του στο κινητό.

 

Βάζοντάς την όμως ενεργοποιήθηκε το vodafone protect και πλέον δεν μπορεί να το χρησιμοποιήσει ούτε με την κανονική δική του σιμ.

 

Δοκιμάσαμε να μας στείλουν κωδικό στο mail, με sms κτλ, αλλά άκρη δεν βγήκε.

 

Η έσχατη λύση είναι το factory reset... να το δοκιμάσω ή τζάμπα θα χάσει τα αρχεία του ο άνθρωπος;

Δημοσ.

Γιατί? Δε μπορεί να πάρει backup Πριν κανεις reset?

Με το που ανοίγει το κινητό ανοίγει το Vodafone Protect και δεν σου επιτρέπει να μπεις σε κανένα μενού. 

 

Μόνο τηλέφωνο μπορούν να τον πάρουν.

Δημοσ.

Είχε βάλει ένα Πιν στο Vodafone Protect αυτό του ζητάει.

 

Ενιγουει, ας μπει από το PC του στο Protect.Vodafone.gr και να συνδεθεί με τα στοιχεία του Protect.

Δημοσ.

Είχε βάλει ένα Πιν στο Vodafone Protect αυτό του ζητάει.

 

Ενιγουει, ας μπει από το PC του στο Protect.Vodafone.gr και να συνδεθεί με τα στοιχεία του Protect.

Μα προσπάθησα να συνδεθώ με έναν 8ψήφιο κωδικό που έστειλαν σε αυτόν με sms και δεν μπαίνει ούτε εκεί. Είμαστε σίγουροι ότι αυτή η υπηρεσία της Vodafone δουλεύει σωστά; Γιατί πατάμε να έρθει email και λέει μπείτε στο Protect.Vodafone.gr. Μέτα μπαίνουμε εκεί πατάω ξέχασα τον κωδικό μου και δεν μου στέλνουν κωδικό στο κινητό που βάζω (του φίλου μου). Απλά θέλω να ξέρω αν του κάνω factory reset θα καταφέρω κάτι ή θα χάσει ο φίλος μου τα αρχεία και τις επαφές του (δεν ξέρω καν αν τις έχει συγχρονισμένες);

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...