vasilissouvlaki Δημοσ. 14 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2016 Καλησπέρα. έχω ένα 50αρι σκούτερ που το είχα σταματημένο για κανένα χρόνο και μετά το πήρα να πηγαίνω στη δουλειά. πριν το αφήσω θυμάμαι ότι μου έκανε κάτι μπερδέματα στις χαμηλές στροφές ενώ όταν του εδεινα τέρμα το γκάζι ήταν ένταξι τι λέτε να φταίει? από τη μάνα του είχε 12 καρμπιρατέρ και τώρα φοράει 21 delordo και λέω μήπως δίνει πολύ βενζίνη και μπρεδευει στα χαμηλά? το λέω γιατί σήμερα που του τελείωνε η βενζίνη και λίγο πριν με αφήσει ήταν μια χαρά το γαζί στα χαμηλά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
παπι Δημοσ. 15 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 15 Ιουνίου 2016 21 σε 50ρι; Οκ... Λοιπόν, έχει δύο βίδες το καρμπ, η μία την γυρνας και με το χέρι, την άλλη μόνο με κατσαβίδι. Μας νοιάζει η δεύτερη, αν είναι κοντά στην εισαγωγή του αέρα, τότε βιδονοντας την θα έχεις φτωχό. Αν είναι από την άλλη μεριά τότε βιδονοντας την θα έχεις πλούσιο μείγμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilissouvlaki Δημοσ. 15 Ιουνίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 15 Ιουνίου 2016 το να αλλάξω ζιγκλερ αντί καρμπιρατέρ είναι το ίδιο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stamatisj1 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Το ζιγκλερ θέλει συνεχόμενες δοκιμές (λύσε δέσε άλλαζε διαφορετικά ζιγκλερ κλπ). Την μικρή βίδα του αέρα βίδωσε την τέρμα και μετά ξεβίδωσε την 1,5 στροφές. Έλεγχος το κολάρο του καρμπυρατερ που πηγαίνει στον κύλινδρο μήπως είναι σχισμένο και σου τραβάει αερα. Επίσης δες εάν έχεις καθαρό φίλτρο αερα (ξεχνα τις φιτροχοάνες κλπ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JimasGR Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Καλησπέρα, καταρχήν η διαφορά από 18αρι σε 21 είναι τεράστια όπως φαντάζεσαι και υπάρχει περίπτωση να ισχύει αυτό που λες. Όπως σου είπαν οι παραπάνω στο Καρμπυρατερ υπάρχουν 2 βίδες. Η μια ρυθμίζει το ρελαντί (ασχετη στο θέμα μας) και η άλλη ρυθμίζει το μίγμα καυσίμου. Κανονικά απειρο χέρι δεν κάνει να την ρυθμίζει αλλά μπορείς να την βιδώσεις τέρμα και να την ξεβιδώσεις 1,5 στροφές όπως λέει ο Σταμάτης. Το πρόβλημα σου ποικίλει πάντως, θα μπορούσε να ήταν και μια καμμένη φλάντζα κεφαλής. Να σε ρωτήσω, δούλεψε ποτέ σωστά με το 21? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα