Προς το περιεχόμενο

Resident Evil 7


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όσοι παίξατε το demo, πως το είδατε;

Έχει καμία σχέση με RE ;

Νομίζω ότι ο καθενας θα σου δώσει διαφορετική απάντηση σε αυτό.

Εμένα μου φάνηκε περισσότερο RE από τα 4,5,6.

Άλλοι θα σου πουν ότι δεν έχει καμία σχέση με RE.

 

Καλύτερα να το δοκιμάσεις και να βγάλεις συμπέρασμα μόνος σου.

Δημοσ.

Νομίζω ότι ο καθενας θα σου δώσει διαφορετική απάντηση σε αυτό.

Εμένα μου φάνηκε περισσότερο RE από τα 4,5,6.

Άλλοι θα σου πουν ότι δεν έχει καμία σχέση με RE.

 

Καλύτερα να το δοκιμάσεις και να βγάλεις συμπέρασμα μόνος σου.

Ετσι απο περιεργεια για το 3 ας πουμε ειναι "περισσοτερο RE" απο το 4?? Εχει να κανει με το setting και τους πρωταγωνιστες η με το gameplay??

Δημοσ.

Όσοι παίξατε το demo, πως το είδατε;

Έχει καμία σχέση με RE ;

Η μονη σχεση που εχει με προηγουμενα RE ειναι μια φωτογραφια ενος ελικοπτερου της Umbrella ως τωρα.Ο χαρακτηρας που ελεγχεις ειναι ασχετος με τα RE,το ιδιο και οι υπολοιποι που βλεπεις απο μια κασετα.

 

Δειχνει να ειναι κατι περισσοτερο σαν το re 4,βεβαια ακομα και στο 4 ειχε Leon,wesker(5λεπτα :P),ada και παει λεγοντας.

Δεν υπαρχουν διαφορετικες απαντησεις.Η ερωτηση ηταν ξεκαθαρη και αφορα το demo του παιχνιδιου.

Η απαντηση λοιπον ειναι 1 οτι το παιχνιδι(παντα με βαση το demo)δεν εχει καμια απολυτως σχεση με τα προηγουμενα RE.

Δημοσ.

Θα δούμε το story του κανονικού παιχνιδιού και μετά θα ξέρουμε αν θα έχει χαρακτήρες από προηγούμενα RE, ως τώρα οι φήμες λένε πως στο τηλ στο demo η γυναίκα που μιλούσε ήταν η Ada Wong.

Δημοσ.

Ετσι απο περιεργεια για το 3 ας πουμε ειναι "περισσοτερο RE" απο το 4?? Εχει να κανει με το setting και τους πρωταγωνιστες η με το gameplay??

Με το gameplay κυρίως.

Μετρημένα πυρομαχικά που δεν τα ξεγενάνε οι εχθροί, γρίφοι, inventory management και ένας πιο "αργός" ρυθμός.

 

Προσωπικά μου άρεσε το 4 (τουλάχιστον είχε ατμόσφαιρα) αλλά για μένα από αυτό και μετά τα υπόλοιπα ήταν τραγικά spin-offs.

 

 

Όσο αναφορά το σενάριο που ξενίζει μερικούς, στο ίδιο σύμπαν διαδραματίζεται το παιχνίδι μετά τα γεγονότα του RE6. Δεν νομίζω να μη δούμε παλιούς γνωστούς.

Έλεος. Το 2 όταν βγήκε είχε δύο ολοκαίνουργιους πρωταγωνιστές και εντελώς διαφορετικό setting από το πρώτο. Μήπως κι εκείνο δεν ήταν RE επειδή δεν είχε mansion και Chris/Jill?

Δημοσ.

Γιατί, δεν είναι το 3 πιο κοντά στα δύο πρώτα απ' ότι στα επόμενα;

Ίδια mechanics είχε, με τη διαφορά ότι εισήγαγε το 180° turn.

 

On topic, ας είναι καλό, και κάπως θα το ξεπεράσουμε το όνομα του τίτλου, γιατί μεταξύ μας, μέχρι στιγμής για RE δεν κάνει.

Δημοσ.

Τωρα αμα σου πω οτι στο 3 δεν ειχα ποτε πρόβλημα με πυρομαχικά αλλα στο 4 είχα ξεμείνει αρκετές φορές στο πρωτο playthrough.. :P Μετα το 4 ειναι το χαος ισχύει αυτο αλλα σαν gameplay νομιζω τα λιγοστα πυρομαχικα δεν κανουν ενα RE για εμενα οταν εχουν αλλαξει τοσα αλλα. 

Δημοσ.

Αν το θέμα είναι το ammo scarcity, τότε αυτό δεν έχει να κάνει με τα mechanics, αλλά με το σενάριο και το gameplay.

Εξάλλου από ένα σημείο και μετά, και στα δύο πρώτα, σχετικά εύκολα μπορούσες να παίξεις το παιχνίδι φουλαρισμένος από ammo. Εννοώ όταν είχες πάρει το κολάι.

 

Γιατί κατά τ' άλλα το 3 ακολουθούσε την ίδια συνταγή με τα προηγούμενα. Είχε καινοτομίες, όπως το να φτιάχνεις μόνος σου ammo, αλλά ήταν της ίδιας φιλοσοφίας.

 

Το 4 ήταν πολύ πιο action, δεν είχε καν zombies αλλά κάτι ρουμάνικα creatures (στην αρχή, μετά είχε και creatures με γνώριμα χαρακτηριστικά). Αν ο χαρακτήρας μπορούσε να πηδήξει real time κιόλας, θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για κάτι άλλο, κι όχι για RE.

Δημοσ.

Ναι γιατι με το 4 ειχαν τη δυνατοτητα για full 3d, free camera, free aim κτλπ πριν δεν ξερω τι ηταν photo-rendered backgrounds, fixed camera με manual aim lock.. Ηταν απλα το αλμα σε αλλη γενια, ειμαι σιγουρος αν ειχαν την τεχνολογια και στο 1ο καπως ετσι θα το εφτιαχναν.

 

Πλεον δεν μπορεις να το κανεις αυτο θα γελαει ο κοσμος οποτε το γυρισαν σε VR outlast φαση..

Δημοσ.

Γιατί, δεν υπήρχε το Tomb Raider που ήταν full 3D απ' το 1996;

 

Απλά επέλεξαν το pre-rendered background, λογικά για το οπτικό της υπόθεσης, που μεταξύ μας για την εποχή ήταν τουλάχιστον άψογο, ειδικά στο 2, που σε πολλά σημεία ήταν σχεδόν φωτορεαλιστικό για την εποχή.

 

Θέλω να πω ότι η τεχνολογία υπήρχε, απλά επέλεξαν κάτι διαφορετικό, και για μένα καλά έκαναν, γιατί προσέδιδε στην ατμόσφαιρα του παιχνιδιού.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...