guy_threepwood Δημοσ. 31 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2018 Και όμως, σε όλα αυτά που αναφέρεις, η ΑΙ είναι ίδια. Απλά κάνει κάτι πιο γρήγορο ή με μεγαλύτερη συχνότητα. Πχ στο 2 που αναφέρεις, απλά πετάει πιο πολλές και πιο συχνά χειροβομβίδες, δεν κάνει νέο ή διαφορετικό. Παίδες, η ΑΙ που αναπτύσσεται σε κάθε παιγνίδι είναι μία. Και είναι απόλυτα λογικό να συμβαίνει έτσι.
Greygore Δημοσ. 31 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2018 Δεν νομίζω να αναφέρω κάπου πως αλλάζει η AI, απο όσο ξέρω ένα code block/routine/σύστημα χρησιμοποιείται πάντα, ανεξαρτήτως δυσκολίας - αυτό που εξηγώ είναι πως συγκεκριμένες λειτουργίες της ΑΙ γίνονται disabled (ή όπως λές, γίνονται σε χαμηλότερη συχνότητα) σε πιο εύκολα difficulties για να δώσουν πλεονέκτημα στον παίκτη, οπότε και μειώνουν το effective difficulty του εκάστοτε encounter (και για να είμαστε specific, όταν μιλάμε για ΑΙ στα πλαίσια του gaming, μιλάμε για κώδικα ο οποίος είναι γραμμένος για να αντιδρά στις πράξεις του παίκτη και στο περιβάλλον γύρω απο τον actor/NPC, σαφώς και δεν "σκέφτονται", ούτε παρουσιάζουν νοημοσύνη με την ανθρώπινη έννοια παρά μόνο την ψευδαίσθηση αυτής). Στο 2ο παράδειγμα συγκεκριμένα, η AI των εχθρών στο F.E.A.R. (ή για να είμαστε ξανά πιο specific, τα behavior patterns) αλλάζει δραματικά σε ψηλότερα difficulties (για παράδειγμα, στα χαμηλότερα difficulties οι εχθροί δεν εκμεταλλεύονται το είδος του όπλου που χρησιμοποιούν, έχω δει αρκετές φορές shotgun soldiers να κάθονται σε mid-long range σε κάλυψη ενώ στις ψηλότερες δυσκολίες σχεδόν πάντα προσπαθούν να κάνουν rush τον παίκτη σε close range, όπου και τα όπλα τους είναι πιο αποτελεσματικά). Αντίστοιχα στο GoW, όπως λέει ο Malthador, θα μπορούσαν κάλλιστα να είχαν δώσει στα enemies μεγαλύτερη συχνότητα στα "επικίνδυνα" attacks (που ήδη κάνουν στα χαμηλότερα difficulties): 22 hours ago, Malthador said: Θα μπορούσαν κάλλιστα να άφηναν τους εχθρούς ίδιους σε δύναμη και HP's και να έβγαζαν περισσότερες κόκκινες επιθέσεις, ώστε να χρειαζόταν περισσότερο dodge και parry. Πιστεύω πως σε αυτά που λένε οι Malthador και ilos, "πιο αποτελεσματική ΑΙ" πάει να πει πως οι εχθροί εκμεταλλεύονται καλύτερα/πιο συχνά τυχόν ανοίγματα που αφήνει ο παίκτης, κάτι που γίνεται εύκολα συνήθως μέσω του κώδικα για την AI, ενώ το design στο GOW είναι καθαρά "φούσκωμα" health και damage, που κάνει το gameplay "αγγαρεία" (θεωρώντας πως ένας παίκτης με αρκετό "skill"/know-how έχει μάθει πως να αποφεύγει τις επιθέσεις των εχθρών, η αύξηση στο health και damage των εχθρών το μόνο που κάνει είναι να επεκτείνει τον χρόνο που χρειάζεται για να ολοκληρωθεί κάθε encounter). P.S. Προσοχή επίσης, στο προηγούμενο post δεν μιλάω αποκλειστικά για AI, αλλά για γενικά τρόπους/μεθόδους αύξησης της δυσκολίας που δεν εξαρτώνται αποκλειστικά στο HP/damage inflation . 2
Fulgore Δημοσ. 31 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2018 Η πολυ απλα αν δεις οτι δεν σου βγαινει σχεδιαστικα αυτο το πραγμα,βαζεις 3 επιπεδα δυσκολιας(easy,normal,hard)και τελειωνει το πραγμα. Δεν χρειαζεται ολα τα παιχνιδια να εχουν ultra hard για να τα απολαυσει ο κοσμος,ποσο μαλλον οταν εσυ ο ιδιος σαν δημιουργος δινεις τεραστια βαση/σημασια στην ιστορια,τους χαρακτηρες και τους διαλογους. 1
DJTaurus Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2018 Quote The surging emphasis of rich storytelling in games is a key reason why story-driven titles are earning big. During their respective launch months, The Witcher 3 earned $69M, Uncharted 4 made $56M, and God of War raked in $131M in total digital revenue. These results show that there is a significant demand for narrative experiences among gamers. https://www.superdataresearch.com/the-maturation-of-narrative-in-video-games/ 6
najinblue3 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2018 God of War: New Game+ Launches August 20 Whats new on NG+ Relive the journey of Kratos and Atreus with all of your previous armors, enchantments, talismans, resources and abilities on the difficulty of your choosing. Test your skills against higher level enemies; some of which might even have a few new tricks up their sleeves! Unique to New Game+ is a brand new rarity level of equipment to craft and upgrade! Collect ‘Skap Slag’, a new resource to upgrade your gear to the best of the best from our finest blacksmiths. Play the game in a whole new way by exploring new customization options with extremely powerful new armor sets and enchantments. Finally, get right back into the action with the newly added ability to skip through cinematics in both normal and New Game+ modes once a full play through has been completed. 1
kostiger Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 Καυτες λεπτομερειες σχετικα με την αναπτυξη του God of War: https://gearnuke.com/shuhei-yoshida-horrified-god-of-war-early-protoype/ 2
Nistisimos Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Πάρε και το infographic https://godofwar.playstation.com/stories/god-war-vs-you Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2018 από Nistisimos
logistoulis Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 Το άρχισα κι εγώ επιτέλους αυτό το παιχνίδι, έπαιξα μερικές ώρες και είμαι αρκετά θετικός με την εξέλιξη του παιχνιδιού, χωρίς βέβαια να επηρεάζομαι από το υπερβολικό θα έλεγα hype.. Αλλά ας το προχωρήσω λίγο ακόμα να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.. Βασικά το παιχνίδι είναι πολύ καλό σε ότι αφορά τον τεχνικό/οπτικό τομέα, σκηνοθεσία κτλ ακόμα και από το gameplay δεν έχω θέμα απλά νομίζω ότι στο θέμα της μάχης κάτι μου λείπει.. θα δω πώς θα μου φανεί μετά από κάποιες παραπάνω ώρες
logistoulis Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 τελικά όσο παίζω το παιχνίδι στα ελληνικά, όλο και περισσότερο μου αρέσει η ελληνική μεταγλώτιση, όταν βάζω βίντεο του παιχνιδιού στα αγγλικά με χαλάει μακάρι να δούμε τέτοιες κινήσεις και σε άλλους τίτλους 1
Fulgore Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 8 λεπτά πριν, logistoulis είπε τελικά όσο παίζω το παιχνίδι στα ελληνικά, όλο και περισσότερο μου αρέσει η ελληνική μεταγλώτιση, όταν βάζω βίντεο του παιχνιδιού στα αγγλικά με χαλάει μακάρι να δούμε τέτοιες κινήσεις και σε άλλους τίτλους Σε αλλους μη exclusive τιτλους(περαν απο κανενα αθλητικο ξερω γω)χλωμο εως αδυνατο γιατι ουτως ή αλλως δεν πουλανε στην χωρα μας για να ασχοληθουν οι εταιρειες με τα ελληνικα και ειμαστε και πολυ μικρη αγορα.
logistoulis Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, Fulgore είπε Σε αλλους μη exclusive τιτλους(περαν απο κανενα αθλητικο ξερω γω)χλωμο εως αδυνατο γιατι ουτως ή αλλως δεν πουλανε στην χωρα μας για να ασχοληθουν οι εταιρειες με τα ελληνικα και ειμαστε και πολυ μικρη αγορα. Ούτε στη προκειμένη περίπτωση υπήρχε προφανής λόγος αλλά το έκαναν και χαίρομαι πάρα το βλακωδη σνομπισμο μερικών Το καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο, αλλά θα ήθελα να γίνεται περισσότερο για μένα βελτιώνει φοβερά την εμπειρία
Fulgore Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, logistoulis είπε Ούτε στη προκειμένη περίπτωση υπήρχε προφανής λόγος αλλά το έκαναν και χαίρομαι πάρα το βλακωδη σνομπισμο μερικών Το καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο, αλλά θα ήθελα να γίνεται περισσότερο για μένα βελτιώνει φοβερά την εμπειρία Κανεις μεγαλο λαθος,μια χαρα λογος υπηρχε και ακουει στο ονομα Sony Hellas,που ειναι και ο ιδιος λογος που ειδαμε Ελληνικα σε uncharted και last of us(οταν λεω Ελληνικα εννοω ολη την προσπαθεια οχι μονο την γλωσσα ετσι?). Και δεν ειναι μονο οτι βαζουν Ελληνικα στα παιχνιδια αλλα τα προωθουν αναλογα και απο πλευρας διαφημισεων δεξια και αριστερα,γιαυτο και πουλανε κιολας και βρισκονται στις υψηλες θεσεις του top10. Ειναι απολυτως λογικο για παραδειγμα γιατι δεν αρεσε σε αρκετο κοσμο ο Ατρεας.Οι ιδιοι το παραδεχτηκαν οτι δυστηχως δεν υπηρχε ατομο αναλογης ηλικιας στο casting για να ειναι πιο πιστη η μεταφορα. Δεν ειναι θεμα δυσκολιας,ειναι θεμα προσφορας και ζητησης.Αν δεν αγορασεις το παιχνιδι(γενικα σαν ελληνικη αγορα)δεν θα κατσει η χ εταιρεια να ασχοληθει να βαλει Ελληνικα σε κατι που ξερει απο πριν οτι δεν θα πουλησει. Απο ποιες μεγαλο εταιρειες περιμενεις να δεις Ελληνικα στα παιχνιδια? Απο την Microsoft?Δυστηχως δεν παιζει κατι τετοιο https://www.athinorama.gr/digital/games/article.aspx?id=2530178 Ουτε απο την Nintendo που ημασταν εδω και 1 χρονο χωρις διανομεα στην χωρα μας https://www.gameslife.gr/cd-media-nintendo-greece-hellas-19762 Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου 2018 από Fulgore
logistoulis Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) εμένα μου αρέσει ο ελληνικός ατρέας μετά από 20 ώρες σε σχέση με τον αγγλικό πάντως πάντως άλλο ελληνικοί υπότιτλοι που είναι σχετικά εύκολο και ανέξοδο (και αυτό θα ήθελα να θεωρείται αυτονόητο και σε άλλες μεγάλες σειρές όπως το assassin's) και άλλο μεταγλώτιση που κοστίζει σαφώς παραπάνω η μεταγλώτιση σε σχέση με τις όποιες πωλήσεις θα κάνει στην ελλάδα δεν φαίνεται λογική σαν κίνηση, μπράβο τους όμως που την έκαναν , ειλικρινά χαίρομαι, παρά τα όποια αρνητικά Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου 2018 από logistoulis
Fulgore Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, logistoulis είπε εμένα μου αρέσει ο ελληνικός ατρέας μετά από 20 ώρες σε σχέση με τον αγγλικό πάντως πάντως άλλο ελληνικοί υπότιτλοι που είναι σχετικά εύκολο και ανέξοδο (και αυτό θα ήθελα να θεωρείται αυτονόητο και σε άλλες μεγάλες σειρές όπως το assassin's) και άλλο μεταγλώτιση που κοστίζει σαφώς παραπάνω Ναι μονο που δεν ειναι μονο οι Ελληνικοι υποτιτλοι αλλα και ολοκληρο το παιχνιδι στα Ελληνικα οπως στο προσφατο Spider man πχ. Περαν τουτου νομιζω οτι ολοι μας θελουμε να βλεπουμε γενικα να υπαρχει επιλογη στα ΕΛληνικα,αλλα για να γινει αυτο πρεπει να δωσουμε το μνμ στις εταιρειες με το πορτοφολι μας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα