Προς το περιεχόμενο

Death Stranding [PS4][PS5]


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Για να αποφύγουμε νέο κλείδωμα του νήματος, θα ισχύσουν άμεσα τα εξής, κάποια από τα οποία είναι επιπρόσθετα των βασικών όρων χρήσης του forum:

  • Spoilers για την υπόθεση και το φινάλε θα μπαίνουν αυστηρά σε spoiler tags!
  • Μην είστε επαναλαμβανόμενα αρνητικοί στα μηνύματά σας, μια φορά αρκεί.
  • Όπως πάντα κρατήστε ήπιους τόνους και αποφύγετε χαρακτηρισμούς και τσουβαλιάσματα προς άλλους χρήστες.
  • Κάντε αναφορά τα προβληματικά μηνύματα, μην απαντάτε σε αυτά.
  • Μείνετε αυστηρά on-topic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 ώρες πριν, ET4000 είπε

Εντάξει αυτό δεν είναι θέμα που εντάσσεται στα πλαίσια του fan(boy) - που σκέφτεται μονοδιάστατα ότι α - η Sony μας υπολογίζει ως κοινότητα, αλλά περισσότερα στα όρια των συνανθρώπων μας με αναπηρίες στην όραση, ακοή κλπ..

Και εμετός να είναι η μεταγλώττιση είναι χρήσιμη για την παραπάνω κατηγορία συνανθρώπων μας. Οπότε thumbs up από εμένα σε κάθε τέτοια προσπάθεια.

Ναι εννοείται ότι είναι θετικό. Αυτό ήθελα να τονίσω με το σχόλιο μου. Ότι μπορεί να ξενίζει πολλούς η ελληνική μεταγλώττιση αλλά είναι κάτι που συμβαίνει σε όλες τις γλώσσες. Θέλουμε περισσότερα ελληνικά voice overs και μεταφράσεις. Δυστυχώς μόνο η Sony κινείται προς αυτή την κατεύθυνση.

  • Like 1
  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Fulgore είπε

Ασε που ετσι οπως εχουν γραφτει καποια πραγματα πιο πισω βλεπω πολλοι να μην τολμουν να γραψουν για το παιχνιδι,απο φοβο μην τους βγαλουν Kojima faboys.

giphy.gif

Δημοσ.
1 ώρα πριν, KilliK είπε

to be fair, o Koτζιμα μας ειχε προειδοποιησει οτι το πραγματικο παιχνιδι ξεκιναει απο την μεση του..

ισχυει εν μέρη. δλδ οντως στη μεση περιπου αλλάζει αρκετα αλλά το core gameplay (το περπατημα και οι παραδόσεις) παραμένει, απλά εμπλουτίζεται κ με άλλα πραγματα κ γινεται καπως πιο ενδιαφερον. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Bourdoulas είπε

Ναι εννοείται ότι είναι θετικό. Αυτό ήθελα να τονίσω με το σχόλιο μου. Ότι μπορεί να ξενίζει πολλούς η ελληνική μεταγλώττιση αλλά είναι κάτι που συμβαίνει σε όλες τις γλώσσες. Θέλουμε περισσότερα ελληνικά voice overs και μεταφράσεις. Δυστυχώς μόνο η Sony κινείται προς αυτή την κατεύθυνση.

Με κίνδυνο να παρεξηγηθώ το απόλυτο score το πέτυχε το Gears 5 σε αυτόν τον τομέα σε συνδυασμό με το controller που έφτιαξε ειδικά για άτομα με ειδικές ανάγκες (Adaptive controller).

http://www.caniplaythat.com/2019/09/05/deaf-game-review-gears-of-war-5/

Οπότε όχι. Ούτε καν στο bolded και underlined.

Είναι μέρος της στρατηγικής της Sony να κάνει double down στο προπύργιο της που λέγεται Ευρώπη. Το ότι παράπλευρα έχει και τα θετικά του δεν αποτελεί τίποτα από ότι αναφέραμε.

Το ότι εγώ διέκρινα αυτό το θετικό ως side effect δεν σημαίνει ότι ήταν intended από την Sony για τον ίδιο σκοπό.

Απλώς εγώ σκέφτομαι παραπάνω. :D 

Επεξ/σία από ET4000
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οπως μας απογειωσε αποτομα ο κυριος Κοτζιμας εδω και δυο 10ετιες με τα metal gear ετσι θα μας προσγειωσει αποτομα με αυτο το πραγμα που εφτιαξε.

Παρακολουθω gameplay εδω και δυο 24ωρα και το μονο που βλεπω ειναι να περπατας.

Σε λιγο θα περασουμε τις σελιδες του red dead 2 του god of war και του the last of us 2.

 

 

Επεξ/σία από Θανος Δρακος
  • Like 1
Δημοσ.

Tα adventure-walking simulators δεν σας αρεσουν. Το εμπεδωσαμε. Βριθει η βιομηχανια απο καλογραμμενα παιχνιδια και δεν τα χρειαζομαστε αυτα τα ρημαδια. Στην πυρά ο Κοτζιμα, τρολαρει το συμπαν, ενω αλλα open world παιχνιδια που διαρκουν 600 ωρες, κανεις τα ιδια και τα ιδια και γελουν και οι πετρες με το σεναριο τους ειναι προτιμοτερα. 

  • Like 6
  • Thanks 2
Δημοσ.

Ξέρεις ποιο είναι το πρόβλημα και το οποίο έχει αναφερθεί πολλές φορές;;; Ότι άλλα βαρετά open world games τα κατακρίνουν οι reviewers και τα βάζουν κανονικότατα 5άρια και 6άρια. Στην περίπτωση του DS, για να μην στεναχωρήσουμε τον αγαπητό της βιομηχανίας Kojima ή τα fanboys του και παρόλο που τα reviews κάνουν λόγο για ένα ακόμη βαρετό open world game, του βάζουν 9άρια και 10άρια. Κάτι δεν στέκεται καλά σε όλο αυτό... Επίσης, κανείς δεν είπε ότι τα άλλα open world games είναι προτιμότερα ή καλύτερα. Απλώς το DS δεν είναι αυτό που προσπαθούσαμε να μας πείσει ο Kojima ότι είναι.

33 λεπτά πριν, kostiger είπε

Tα adventure-walking simulators δεν σας αρεσουν. Το εμπεδωσαμε. Βριθει η βιομηχανια απο καλογραμμενα παιχνιδια και δεν τα χρειαζομαστε αυτα τα ρημαδια. Στην πυρά ο Κοτζιμα, τρολαρει το συμπαν, ενω αλλα open world παιχνιδια που διαρκουν 600 ωρες, κανεις τα ιδια και τα ιδια και γελουν και οι πετρες με το σεναριο τους ειναι προτιμοτερα. 

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, maniacos93 είπε

Ξέρεις ποιο είναι το πρόβλημα και το οποίο έχει αναφερθεί πολλές φορές;;; Ότι άλλα βαρετά open world games τα κατακρίνουν οι reviewers και τα βάζουν κανονικότατα 5άρια και 6άρια. Στην περίπτωση του DS, για να μην στεναχωρήσουμε τον αγαπητό της βιομηχανίας Kojima ή τα fanboys του και παρόλο που τα reviews κάνουν λόγο για ένα ακόμη βαρετό open world game, του βάζουν 9άρια και 10άρια. Κάτι δεν στέκεται καλά σε όλο αυτό... Επίσης, κανείς δεν είπε ότι τα άλλα open world games είναι προτιμότερα ή καλύτερα. Απλώς το DS δεν είναι αυτό που προσπαθούσαμε να μας πείσει ο Kojima ότι είναι.

Αντιδρω επειδη γινεται κριτικη για την κριτικη. Καποιους τους ενοχλει ο Κοτζιμα που ειναι overhyped, καποιους αλλους το γεγονος οτι ειναι Sony console exclusive και καποιοι αλλοι φτιαχνουν λογαριασμους μονο και μονο για να τρολαρουν και να θαψουν. Να το παιξουμε πρωτα και μετα να το κρινουμε. Σε καθε περιπτωση κατατεθηκαν πολλοστως οι οποιες ενστασεις. Και εγω θεωρω οτι τα π.χ Assassins Creed ειναι τερμα βαρετα, ενω εχουν τελειο setting, δεν κουραζω τα αντιστοιχα νηματα με βομβαρδισμο σχολιων για το ποσο επαναλαμβανομενα ειναι.

Και συγκεντρωνουν και 80ρια αθροα στα Metascore βεβαιως-βεβαιως.

Ενα παραδειγμα φερω. Υπαρχουν απειρα. Και ενδεχομενως να ειναι βαρετο το Death Stranding, θα εχει ομως καλλιτεχνικο αποτυπωμα σοβαρο, κατα τη γνωμη μου παντα. Φωναζει αυτο. Δεν ειναι λιγο. Και οχι δεν συμφωνω οτι η αφηγηση δεν παιζει ρολο, επειδη ειναι παιχνιδια και οχι ταινιες. Παιζει πολυ σημαντικο ρολο για μενα και για πολλους ακομα. Θα δουμε με λιγα λογια, το να το ξορκιζουμε εν χορω δεν εχει να προσφερει κατι. Εαν καποιος δεν ενδιαφερεται να το καταθεσει και θα ειναι αρκετο. Το διαρκες σφυροκοπημα δεν αποδεχομαι και αμφισβητω ως προς το τι εισφερει στη συζητηση.

Επεξ/σία από kostiger
  • Like 11
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ωραίο είναι ότι οι περισσότεροι έχουν βγάλει πόρισμα πως είναι κακό παιχνίδι χωρίς να το έχουν παίξει. 

Και βρίζουν και από πάνω τον Kojima για το πόσο ψωνάρα είναι λες και έχουμε πολλούς "καλλιτέχνες" στο χώρο που μπορούν να κάνουν αυτό που έχουν στο μυαλό τους χωρίς περιορισμούς (και ας μη του βγαίνει πάντα). Έχει κερδίσει με την αξία του αυτό το προνόμιο! Ο άνθρωπος έχει τρομακτική έμπνευση και απίστευτο ταλέντο στη σκηνοθεσία και το story telling. Μη παίζετε τα παιχνίδια του άμα δε σας αρέσει. Λογικό. Αλλά αυτό που γίνεται στις τελευταίες σελίδες είναι τραγικό.

Επεξ/σία από afragorn
  • Like 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, KilliK είπε

to be fair, o Koτζιμα μας ειχε προειδοποιησει οτι το πραγματικο παιχνιδι ξεκιναει απο την μεση του..

Στο PS2 είχα παίξει το Metal Gear Solid κατά λάθος. Και λέω κατά λάθος, γιατί το είχε παραγγείλει φίλος μου στην Αγγλία όταν σπουδάζαμε το 2002, έφυγε όμως για τη χώρα του και το game ήρθε στο σπίτι 1 μέρα μετά. Τον ειδοποιώ, μου λέει είμαι διακοπές τώρα, λιώστο εσύ και όταν γυρίσω το παίζω και εγώ. Το τερμάτισα λοιπόν μέσα σε 10 μέρες, και έλεγα ΤΙ ΠΑΙΧΝΙΔΑΡΑ. Μέχρι τότε ούτε που τον ήξερα τον Kojima, και από τότε έπαιξα αρκετά του games απ'τη σειρά, αν και κανένα δεν μου έκανε την εντύπωση του Sons of Liberty. 

Fast forward τώρα 17 (!!!) χρόνια μετά, στα 39 μου ο διαθέσιμος χρόνος κάθε σχεδόν 40άρη είναι πολύ ελάχιστος, και οι επιλογές για το πώς θα τον περάσεις πολλαπλάσιες απ'τις επιλογές ενός φοιτητή στην Αγγλία.

Μπορεί το game να είναι αριστούργημα. Μπορεί, και μακάρι. Απ'το 2017 μέχρι τώρα το περίμενα, και θα ήταν από τα ελάχιστα που έχω πάρει day 1. Τώρα μετά από αυτά που βλέπω, δεν μου περνάει ΚΑΝ απ'το μυαλό να πάρω ένα game για το οποίο η ουσιαστική δράση θα ξεκινήσει απ'τα μισά του. Δεν έχω και ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΩ τόσο χρόνο να σπαταλήσω μέχρι να ξεκινήσει το κανονικό game. 

Παίξτε το εσείς, και αναμένω εντυπώσεις!

1 ώρα πριν, kostiger είπε

Και ενδεχομενως να ειναι βαρετο το Death Stranding, θα εχει ομως καλλιτεχνικο αποτυπωμα σοβαρο, κατα τη γνωμη μου παντα. Φωναζει αυτο. Δεν ειναι λιγο. Και οχι δεν συμφωνω οτι η αφηγηση δεν παιζει ρολο, επειδη ειναι παιχνιδια και οχι ταινιες. Παιζει πολυ σημαντικο ρολο για μενα και για πολλους ακομα. 

Παίζει πολύ μεγάλο ρόλο όντως, αλλά υπάρχουν πολλοί οι οποίοι θέλουν ένα game να μπουν να παίξουν να ξεφύγουν. Αν ήθελα να δω ταινία, υπάρχουν ένα σωρό ταινίες σαφώς καλύτερες απ'το οποιοδήποτε δημιουργημα του Kojima. 

Εδώ (αλλά και σε αρκετά άλλα παιχνίδια τα τελευταία 10 χρόνια) ουσιαστικά βλέπουμε ένα show off τεχνολογίας (απ'την άποψη δες τί δημιουργώ με μέσο την τεχνολογία επειδή έχω ταλέντο στο story telling) εις βάρος του ACTUAL gaming. 

Δηλαδή στην τελική ας αποφασίσουν τί θέλουν, θέλουν να γίνουν directors ταινίας αλλά δεν τους κάθεται λόγω κλίκας του Hollywood? Θέλουν να γίνουν game creators? Γιατί και τα 2 μαζί ταυτόχρονα ξενερώνουν πολύ κόσμο, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Αυτό δεν είναι gaming. Αν για κάποιους είναι ευχάριστος τρόπος να περνάνε 2-3-5 ώρες την ημέρα φυσικά να το κάνουν. Αλλά να ξέρουμε τί εννοούμε με τον όρο "gaming"...

Επεξ/σία από polaki
  • Like 4
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, polaki είπε

Στο PS2 είχα παίξει το Metal Gear Solid κατά λάθος. Και λέω κατά λάθος, γιατί το είχε παραγγείλει φίλος μου στην Αγγλία όταν σπουδάζαμε το 2002, έφυγε όμως για τη χώρα του και το game ήρθε στο σπίτι 1 μέρα μετά. Τον ειδοποιώ, μου λέει είμαι διακοπές τώρα, λιώστο εσύ και όταν γυρίσω το παίζω και εγώ. Το τερμάτισα λοιπόν μέσα σε 10 μέρες, και έλεγα ΤΙ ΠΑΙΧΝΙΔΑΡΑ. Μέχρι τότε ούτε που τον ήξερα τον Kojima, και από τότε έπαιξα αρκετά του games απ'τη σειρά, αν και κανένα δεν μου έκανε την εντύπωση του Sons of Liberty. 

Fast forward τώρα 17 (!!!) χρόνια μετά, στα 39 μου ο διαθέσιμος χρόνος κάθε σχεδόν 40άρη είναι πολύ ελάχιστος, και οι επιλογές για το πώς θα τον περάσεις πολλαπλάσιες απ'τις επιλογές ενός φοιτητή στην Αγγλία.

Μπορεί το game να είναι αριστούργημα. Μπορεί, και μακάρι. Απ'το 2017 μέχρι τώρα το περίμενα, και θα ήταν από τα ελάχιστα που έχω πάρει day 1. Τώρα μετά από αυτά που βλέπω, δεν μου περνάει ΚΑΝ απ'το μυαλό να πάρω ένα game για το οποίο η ουσιαστική δράση θα ξεκινήσει απ'τα μισά του. Δεν έχω και ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΩ τόσο χρόνο να σπαταλήσω μέχρι να ξεκινήσει το κανονικό game. 

Παίξτε το εσείς, και αναμένω εντυπώσεις!

Παίζει πολύ μεγάλο ρόλο όντως, αλλά υπάρχουν πολλοί οι οποίοι θέλουν ένα game να μπουν να παίξουν να ξεφύγουν. Αν ήθελα να δω ταινία, υπάρχουν ένα σωρό ταινίες σαφώς καλύτερες απ'το οποιοδήποτε δημιουργημα του Kojima. 

Εδώ (αλλά και σε αρκετά άλλα παιχνίδια τα τελευταία 10 χρόνια) ουσιαστικά βλέπουμε ένα show off τεχνολογίας εις βάρος του ACTUAL gaming. 

Δηλαδή στην τελική ας αποφασίσουν τί θέλουν, θέλουν να γίνουν directors ταινίας αλλά δεν τους κάθεται λόγω κλίκας? Θέλουν να γίνουν game creators? Γιατί και τα 2 μαζί ταυτόχρονα ξενερώνουν πολύ κόσμο, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Αυτό δεν είναι gaming. Αν για κάποιους είναι ευχάριστος τρόπος να περνάνε 2-3-5 ώρες την ημέρα φυσικά να το κάνουν. Αλλά να ξέρουμε τί εννοούμε με τον όρο "gaming"...

Φιλε τα παντα εξελισσονται, τιποτα δεν μενει σταθερο.Οχι μονο το gaming. Η τοποθετηση σου ειναι κοσμια. Διαφωνω ωστοσο. Υπαρχει χωρος και για τετοιου τυπου δημιουργιες, ανεξαρτητα απο τι αρεσει σε εμενα ή εσενα. Γεννουν προφανως διχασμο σε πολυ κοσμο επειδη υπαρχει μια σημαντικη μεριδα του κοινου που δεν τα θεωρει παιχνιδια. Υπαρχουν ομως και πολλοι απο εμας, που το (οχι και τοσο νεο πλεον) ειδος των διαδραστικων ταινιων μας αρεσει. Εχω αντλησει πολυ σημαντικες εμπειριες απο τετοια -εντος και εκτος εισαγωγικων- παιχνιδια. Εκει που στεκομαι ωστοσο και ενοχλουμαι πολυ πρεπει να σου πω, ειναι οταν τετοιες κυκλοφοριες οδηγουν σε στειρες, αμετροεπεις και συχνα πολυ εντονες αντιπαραθεσεις. Δεν ειναι λογος αυτος για να διαφωνουμε τοσο εντονα. Για χομπυ προκειται.

  • Like 4
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, kostiger είπε

Φιλε τα παντα εξελισσονται, τιποτα δεν μενει σταθερο.Οχι μονο το gaming. Η τοποθετηση σου ειναι κοσμια. Διαφωνω ωστοσο. Υπαρχει χωρος και για τετοιου τυπου δημιουργιες, ανεξαρτητα απο τι αρεσει σε εμενα ή εσενα. Γεννουν προφανως διχασμο σε πολυ κοσμο επειδη υπαρχει μια σημαντικη μεριδα του κοινου που δεν τα θεωρει παιχνιδια. Υπαρχουν ομως και πολλοι απο εμας, που το (οχι και τοσο νεο πλεον) ειδος των διαδραστικων ταινιων μας αρεσει. Εχω αντλησει πολυ σημαντικες εμπειριες απο τετοια -εντος και εκτος εισαγωγικων- παιχνιδια. Εκει που στεκομαι ωστοσο και ενοχλουμαι πολυ πρεπει να σου πω, ειναι οταν τετοιες κυκλοφοριες οδηγουν σε στειρες, αμετροεπεις και συχνα πολυ εντονες αντιπαραθεσεις. Δεν ειναι λογος αυτος για να διαφωνουμε τοσο εντονα. Για χομπυ προκειται.

Φυσικά και υπάρχουν άτομα που τους αρέσει αυτό, δεν λέω κάτι διαφορετικό. Ίσως κάποια στιγμή φτάσουμε να αποκαλούμε τα games που έχεις 100% ενεργό ρόλο "old school gaming", και να έχουν πάει όλα προς το πιο interactive movie. 

Προσωπικά το όριο μου ήταν κάτι τύπου Until Dawn. Πρακτικά ήταν μια ταινία, με την έννοια ότι όταν έπαιζα η κοπέλα μου έβλεπε με αμείωτο ενδιαφέρον (κάτι που δεν γίνεται σε κανένα άλλο game είδος, που ουσιαστικά αν δεν το παίζεις εσύ ο ίδιος, δεν έχει και ιδιαίτερο νόημα να το παρακολουθείς, ειδικά στα FPS που σε πιάνει και ναυτία απ'τη γρήγορη κίνηση της κάμερας), και εγώ ταυτόχρονα έπαιρνα κάποιου είδους enjoyment πατώντας ένα δυο κουμπιά μία στο τόσο. Εν τέλει, όσο ωραίο και αν ήταν, με κοίμιζε τόσο πολύ που τις περισσότερες στιγμές που έπρεπε να κάνεις κάτι στα ελάχιστα δευτερόλεπτα που διαρκούσε το action, να πατάω άλλα αντί άλλων.  

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, polaki είπε

Φυσικά και υπάρχουν άτομα που τους αρέσει αυτό, δεν λέω κάτι διαφορετικό. Ίσως κάποια στιγμή φτάσουμε να αποκαλούμε τα games που έχεις 100% ενεργό ρόλο "old school gaming", και να έχουν πάει όλα προς το πιο interactive movie. 

Προσωπικά το όριο μου ήταν κάτι τύπου Until Dawn. Πρακτικά ήταν μια ταινία, με την έννοια ότι όταν έπαιζα η κοπέλα μου έβλεπε με αμείωτο ενδιαφέρον (κάτι που δεν γίνεται σε κανένα άλλο game είδος, που ουσιαστικά αν δεν το παίζεις εσύ ο ίδιος, δεν έχει και ιδιαίτερο νόημα να το παρακολουθείς, ειδικά στα FPS που σε πιάνει και ναυτία απ'τη γρήγορη κίνηση της κάμερας), και εγώ ταυτόχρονα έπαιρνα κάποιου είδους enjoyment πατώντας ένα δυο κουμπιά μία στο τόσο. Εν τέλει, όσο ωραίο και αν ήταν, με κοίμιζε τόσο πολύ που τις περισσότερες στιγμές που έπρεπε να κάνεις κάτι στα ελάχιστα δευτερόλεπτα που διαρκούσε το action, να πατάω άλλα αντί άλλων.  

To συγκεριμενο ειναι ενα πολυ καλο παραδειγμα. Δεν με κουρασε επουδενι. Το αντιθετο θα ελεγα. Και το DS ειναι πολυ περισσοτερο παιχνιδι με την παραδοσιακη εννοια εν προκειμενω.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...