Προς το περιεχόμενο

Death Stranding [PS4][PS5]


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Για να αποφύγουμε νέο κλείδωμα του νήματος, θα ισχύσουν άμεσα τα εξής, κάποια από τα οποία είναι επιπρόσθετα των βασικών όρων χρήσης του forum:

  • Spoilers για την υπόθεση και το φινάλε θα μπαίνουν αυστηρά σε spoiler tags!
  • Μην είστε επαναλαμβανόμενα αρνητικοί στα μηνύματά σας, μια φορά αρκεί.
  • Όπως πάντα κρατήστε ήπιους τόνους και αποφύγετε χαρακτηρισμούς και τσουβαλιάσματα προς άλλους χρήστες.
  • Κάντε αναφορά τα προβληματικά μηνύματα, μην απαντάτε σε αυτά.
  • Μείνετε αυστηρά on-topic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, svartevarg είπε

Είναι πιθανό το παιχνίδι να πάει για Χριστούγεννα. Πάλι κάποιο bug θα βρεθεί, να πάρει η ευχή να πάρει!!!

Διαβασες κατι ή εικασια δικια σου?

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ison είπε

Διαβασες κατι ή εικασια δικια σου?

Εικασία με βάση την καθυστέρηση που είχε γίνει με το Metal Gear Solid V. Ο Kojima είναι τελειομανής.

Δημοσ.
Στις 29/8/2019 στις 12:45 ΜΜ, svartevarg είπε

Είναι πιθανό το παιχνίδι να πάει για Χριστούγεννα. Πάλι κάποιο bug θα βρεθεί, να πάρει η ευχή να πάρει!!!

Αυτα τα Χριστούγεννα για τα επόμενα?? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε

Αυτα τα Χριστούγεννα για τα επόμενα?? 

Ελπίζω για αυτά τα Χριστούγεννα - Πρωτοχρονιά.

Αυτό το λέω προσωπικά ως εικασία. Και με βάση το γεγονός ότι το The Last of Us 2 καθυστερεί επίσης (ένα παιχνίδι για το οποίο υπάρχουν έτοιμα κάποια development resources από τα προηγούμενα παιχνίδια, αν και λένε ότι η μηχανή θα είναι σαφώς βελτιωμένη).

Προσωπικά, πιστεύω ότι ένα τέτοιο παιχνίδι θα έχει κάποια 0day bugs λόγω πολυπλοκότητας και ο Kojima σίγουρα θα θέλει να αποφύγει τέτοιες καταστάσεις. Ο λόγος είναι ότι είναι το πρώτο ανεξάρτητο παιχνίδι της Kojima Productions και πρέπει να είναι ΑΑΑ+.

Επεξ/σία από svartevarg
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, svartevarg είπε

Ελπίζω για αυτά τα Χριστούγεννα - Πρωτοχρονιά.

Αυτό το λέω προσωπικά ως εικασία. Και με βάση το γεγονός ότι το The Last of Us 2 καθυστερεί επίσης (ένα παιχνίδι για το οποίο υπάρχουν έτοιμα κάποια development resources από τα προηγούμενα παιχνίδια, αν και λένε ότι η μηχανή θα είναι σαφώς βελτιωμένη).

Προσωπικά, πιστεύω ότι ένα τέτοιο παιχνίδι θα έχει κάποια 0day bugs λόγω πολυπλοκότητας και ο Kojima σίγουρα θα θέλει να αποφύγει τέτοιες καταστάσεις. Ο λόγος είναι ότι είναι το πρώτο ανεξάρτητο παιχνίδι της Kojima Productions και πρέπει να είναι ΑΑΑ+.

Τι είναι τα bugs λόγω πολυπλοκοτητας? Please explain 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 29/8/2019 στις 11:20 ΠΜ, svartevarg είπε

Εικασία με βάση την καθυστέρηση που είχε γίνει με το Metal Gear Solid V. Ο Kojima είναι τελειομανής.

ηταν όταν η μαμα Konami πλήρωνε αβέρτα και υπερδιπλασίαζε budget και διάρκεια παραγωγής για να χαιρεται ο Kojima. Τώρα, μπορεί να έχει κινέζικο trust fund κ τη συμφωνία με τη Sony αλλά ειναι ξεκάθαρο οτι δεν εχει την ιδια οικονομική υποστήριξη κ θα πρέπει να βγάλει το παιχνιδι για να μη μπει μέσα η εταιρία. 

 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, najinblue3 είπε

Τι είναι τα bugs λόγω πολυπλοκοτητας? Please explain 

bugs λόγω πολυπλοκότητας στον σχεδιασμό των assets, των levels, της AI, των physics κλπ. Οι κονσόλες πλεον όντως είναι πιο φιλικές στο σχεδιασμό / προγραμματισμό παιχνιδιών παρέχοντας εύχρηστα εργαλεία, αλλά οι απαιτήσεις έχουν ανέβει, όπως και η ανάγκη για πιο λεπτομερή γραφικά, καλύτερη τεχνητη νοημοσύνη, πιο διαδραστικό gameplay. Άρα, το budget είναι η μία παράμετρος.
Κατά τον σχεδιασμό ενός παιχνιδιού, διαφορετικές ομάδες ανθρώπων ασχολούνται με κάθε τομέα και προφανώς υπάρχει μια ομάδα συντονισμού που αναλαμβάνει να συνενώσει όλα αυτά σε αυτό που εμείς οι gamers αγοράζουμε ως τελικό προϊόν. Όλη αυτή η διαδικασία τείνει να είναι χρονοβόρα, αν και σε κάποια φάση αυτό θα λυθεί με τη χρήση των τεχνητών νευρωνικών δικτύων, δηλαδή η τεχνητή νοημοσύνη να σχεδιάζει από μόνη της γραφικά, μαθαίνοντας / συγκεντρώνοντας πληροφορίες από βάσεις δεδομένων.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, svartevarg είπε

bugs λόγω πολυπλοκότητας στον σχεδιασμό των assets, των levels, της AI, των physics κλπ. Οι κονσόλες πλεον όντως είναι πιο φιλικές στο σχεδιασμό / προγραμματισμό παιχνιδιών παρέχοντας εύχρηστα εργαλεία, αλλά οι απαιτήσεις έχουν ανέβει, όπως και η ανάγκη για πιο λεπτομερή γραφικά, καλύτερη τεχνητη νοημοσύνη, πιο διαδραστικό gameplay. Άρα, το budget είναι η μία παράμετρος.
 

Εισαι game dev? 

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, najinblue3 είπε

Εισαι game dev? 

Όχι. Απλά είχα την απορία γιατί τα σύγχρονα παιχνίδια έχουν τόσα patches και updates για διόρθωση σφαλμάτων, ενώ τα παλιότερα ήταν οκ χωρίς αυτά.

1 ώρα πριν, Skywalker333 είπε

ηταν όταν η μαμα Konami πλήρωνε αβέρτα και υπερδιπλασίαζε budget και διάρκεια παραγωγής για να χαιρεται ο Kojima. Τώρα, μπορεί να έχει κινέζικο trust fund κ τη συμφωνία με τη Sony αλλά ειναι ξεκάθαρο οτι δεν εχει την ιδια οικονομική υποστήριξη κ θα πρέπει να βγάλει το παιχνιδι για να μη μπει μέσα η εταιρία. 

Τα λεφτά είναι και πάλι πολλά, απλά o Kojima έχει σφιχτεί. Το παιχνίδι, όμως, οφείλει να είναι ΑΑΑ+ γιατί το hype είναι ψηλό. Αλλιώς, όλοι θα φάμε μια πίκρα αλα Mad Max και οι κινέζοι επενδυτές χυλόπιτα.

Επεξ/σία από svartevarg
Δημοσ.

Το παιχνιδι ειναι ηδη αρκετο καιρο σε αναπτυξη και μην ξεχνατε οτι το engine (που ειναι ισως και το πιο απαιτητικο σε χρονο) το εχει παρει απο gorilla.

Θεωρω απιθανο να καθυστερηση το game τοσο κοντα στην κυκλοφορια ...αλλα Kojima ειναι αυτος...

Δημοσ.

αν ηταν να φαει καθυστερηση το παιχνιδι, θα το ειχε ανακοινωσει ηδη και θα σταματαγε το marketing campaign που κανει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...