Προς το περιεχόμενο

Death Stranding [PS4][PS5]


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Για να αποφύγουμε νέο κλείδωμα του νήματος, θα ισχύσουν άμεσα τα εξής, κάποια από τα οποία είναι επιπρόσθετα των βασικών όρων χρήσης του forum:

  • Spoilers για την υπόθεση και το φινάλε θα μπαίνουν αυστηρά σε spoiler tags!
  • Μην είστε επαναλαμβανόμενα αρνητικοί στα μηνύματά σας, μια φορά αρκεί.
  • Όπως πάντα κρατήστε ήπιους τόνους και αποφύγετε χαρακτηρισμούς και τσουβαλιάσματα προς άλλους χρήστες.
  • Κάντε αναφορά τα προβληματικά μηνύματα, μην απαντάτε σε αυτά.
  • Μείνετε αυστηρά on-topic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αληθινή ιστορία. Το 2001 ένας συμμαθητής μου έπαιζε το European extreme difficulty στο MGS2. Μου λέει έλα στο σπίτι να παίξουμε. Μου λέει παίξε εσύ να σ δούμε. Βγαίνω από το ντουλάπι δεν βλέπω ραντάρ του λέω που είναι το ραντάρ μου λέει δεν έχει ραντάρ προχωράω σαν την χεσμένη κότα σε τυφλή γωνία με βλέπει εχθρός. Game Over. Του λέω τι έγινε; Μου λέει έτσι είναι πρέπει να το τερματίσεις χωρίς να σε εντοπίσουν ποτέ. Και ο άτιμος τα κατέφερε εγώ δεν το προσπάθησα ποτέ. Χωρίς ραντάρ και με τον φόβο να μην σε βρούνε αλλάζει όλο το παιχνίδι. Ειδικά το ραντάρ πιο πολύ χαλάει την εμπειρία πάρα την αυξάνει.

Έτσι για να συζητάμε τι παιχνίδια έβγαιναν το 2001 και πως συγκρίνονταν με τον ανταγωνισμό.

Θεωρώ ότι ο Κοτζίμα σε μηχανισμούς δε έχει απογοητεύσει. Η προσπάθεια αποδόμησης του είναι αστεία. Άλλο το δεν μου αρέσουν τα stealth παιχνίδια και άλλο το έχει να προσφέρει από το MGS1 νεωτερισμούς.

Μέχρι και το Boktai φόρτιζε με τον ήλιο.

Επεξ/σία από Choutas
  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, KilliK είπε

:confused:

μαλιστα, μαθαμε και κατι καινουργιο, τα MGS ηταν για ψαγμενους μονο, και οι υπολοιποι plebs τα παιξανε επειδη επαιρνε καλες κριτικες.

Αλλος ηταν ο μεσος χρηστης του Ps1 και Ps2 και αλλος ειναι ο μεσος χρηστης του ps3 και κυριως του ps4.

Εσυ περιοριζεσαι περισσοτερο στον μεσο χρηστη του τοτε,ενω εγω μιλαω προφανως γενικοτερα με περισσοτερη εμφαση στα τελευταια χρονια Που οδηγησε στο σημερα. Παλιοτερα ναι περισσοτεροι εκτιμουσαν τα MGS για αυτα που ηταν γιατι πολυ απλα εκτιμουσαν περισσοτερο και τα ιδια τα single player παιχνιδια σε σχεση με σημερα.

Γιαυτο και ειναι σιγουρο οτι σε πολλους θα τους κακοφανει το Death Stranding,οπως σε πολλους πχ τους κακοφανηκε το Bloodborne ή το Sekiro για την δυσκολια τους.

Γιαυτο και κακοφαινεται σε πολλους ο τροπος που ο Kojima παρουσιαζει το Death Stranding σημερα,γιατι ο κοσμος εχει συνηθισει αλλιως απο τις αλλες εταιρειες. 

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Αλλος ηταν ο μεσος χρηστης του Ps1 και Ps2 και αλλος ειναι ο μεσος χρηστης του ps3 και κυριως του ps4.

Εσυ περιοριζεσαι περισσοτερο στον μεσο χρηστη του τοτε,ενω εγω μιλαω προφανως γενικοτερα με περισσοτερη εμφαση στα τελευταια χρονια Που οδηγησε στο σημερα. Παλιοτερα ναι περισσοτεροι εκτιμουσαν τα MGS για αυτα που ηταν γιατι πολυ απλα εκτιμουσαν περισσοτερο και τα ιδια τα single player παιχνιδια σε σχεση με σημερα.

Γιαυτο και κακοφαινεται σε πολλους ο τροπος που ο Kojima παρουσιαζει το Death Stranding σημερα,γιατι ο κοσμος εχει συνηθισει αλλιως απο τις αλλες εταιρειες. 

οι πωλησεις αλλα λενε:

https://vgsales.fandom.com/wiki/Metal_Gear_Solid

πανω κατω τα ιδια νουμερα πωλησεων εχει κανει η σειρα σε ολες τις γενιες του PS, ακομη και στην τωρινη οπου ηταν multiplaform, τις περισσοτερες πωλησεις τις εκανε παλι εκει.

τωρα πως εβγαλες εσυ το συμπερασμα οτι το brand το εκτιμουσαν μονο στις δυο πρωτες κονσολες, με το MGS3 του PS2 να εχει κανει και τις χαμηλοτερες πωλησεις σε ολοκληρη τη σειρα, μονο εσυ το γνωριζεις.

το να περιμενεις απο εναν developer να παρουσιασει το προιον που σου πουλαει, ωστε εσυ σαν καταναλωτης να καταλαβεις τι ακριβως αγοραζεις με τα λεφτα σου, δεν ειναι θεμα συνηθειας, ειναι το αυτονοητο.

η CDPR εχει δημιουργησει ενα τεραστιο hype γυρω απο το παιχνιδι της, με διαφορες εξυπνους μαρκετιστικους τροπους (ARG, private demo, Keanu, κτλ). την ιδια στιγμη ομως εχει φροντισει να ενημερωσει το κοινο με φωτογραφιες, βιντεος, συνεντευξεις, κτλ, τι ακριβως ειναι το παιχνιδι, πως ειναι ο κοσμος του, τι mechanics θα εχεις, πως θα δουλευουν μεσα στο παιχνιδι, κοκ. παρολο που δεν ξερεις τα παντα για το Cyberpunk, ξερεις τι θα πας να αγορασεις και θελεις να πας να το αγορασεις.

με τον Kojima υπαρχει τεραστιο hype ενω ειμαστε σχεδον στο απολυτο σκοταδι. περα απο τα trailers που δινουν καποιες σκορπιες πληροφοριες για τον κοσμο και το gameplay του παιχνιδιου, δεν υπαρχει κατι χειροπιαστο. ακομη και οι περιγραφες  απο την πριβε παρουσιαση δεν βοηθανε πολυ. στην προσφατη συνεντευξη του μιλαει μονο για το οραμα που εχει για το παιχνιδι, αλλα δεν εξηγει τιποτα για το ιδιο παιχνιδι. αν αυτα τα εκανε καποιος αλλος που δεν ειχε το status του Kojima, η gaming κοινοτητα θα τον ειχε παρει ηδη με τις πετρες.

ανέφερε στην  συνεντευξη του οτι θα εχουμε μια πιο ξεκαθαρη εικονα του παιχνιδιου στην TGS τον επομενο μηνα. ελπιζω να συμβει αυτο, αλλιως θα φαει κραξιμο.

 

Δημοσ.
2 hours ago, Choutas said:

Το ότι ήταν το πρώτο παιχνίδι που μπορούσες να το τερματίσεις χωρίς να σκοτώσεις κανέναν αν χρησιμοποιούσες αναισθητικό το ξέρεις;

Σίγουρα υπήρχε το Thief πιο πριν.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Και γιατί να φάει κράξιμο. Δηλαδή πόσοι κάνουν τυφλές αγορές στην εποχή της πληροφορίας. Εσείς δεν διαβάζετε κριτικές τυφλά αγοράζεται games δηλαδή ούτε metacritic ούτε κριτικές ούτε μπλα μπλα με άλλους gamer στα κουτουρού αγορές κάνετε. Δηλαδή μόνο εγώ αγοράζω την τρίτη μέρα αφού διαβάζω τις κριτικές; Το Bloodstained αν δεν είχε τόσες θετικές κριτικές δεν θα το ακούμπαγα και το Control σε λίγες μέρες πάει για Day Three αγορά.

Πώς είναι πρόβλημα όλα αυτά όταν ξέρετε ότι αν είναι φώλα θα ακουστεί πριν καν το παίξετε. Αυτό με τα trailer.και δεν δείχνει αρκετά με προβληματίζει αφάνταστα.

Το control πχ που έχει δείξει πολύ συμβστικότερο gameplay θα το αγοράσετε στα κουτουρού ή θα διαβάσετε αν αξίζει πριν. Σοβαρά τώρα ρωτάω αν μου πείτε εγώ δεν διαβάζω ποτε κριτικές θα το σεβαστώ και θα το σταματήσω.

15 λεπτά πριν, NickTG είπε

Σίγουρα υπήρχε το Thief πιο πριν.

Όχι γιατί άλλο το MG που έχει boss battles και άλλο το Thief που δεν έχει. Μπορείς τελειώσεις το παιχνίδι χωρίς να σκοτώσεις κανέναν. Και όταν το προσπαθήσεις και στο 2 και στο 3 οι μάχες με τα bosses γίνονται πιο δύσκολες γιατί αντί να τους σκοτώσεις πρέπει να χάσουν το stamina τους. Είναι διαφορετικό το να κρύβεσαι και να μην σκοτώσεις κανένα που και από αυτό σε αναγκάζει να το κάνεις από το να νικήσεις bosses με μπουνιές, ηρεμιστικά και χειροβομβίδες λάμψης.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, KilliK είπε

αν αυτα τα εκανε καποιος αλλος που δεν ειχε το status του Kojima, η gaming κοινοτητα θα τον ειχε παρει ηδη με τις πετρες.

ανέφερε στην  συνεντευξη του οτι θα εχουμε μια πιο ξεκαθαρη εικονα του παιχνιδιου στην TGS τον επομενο μηνα. ελπιζω να συμβει αυτο, αλλιως θα φαει κραξιμο.

Για να το ληξουμε εδω το κομματι των Metal Gear,ειμα λαθος σε αυτα που εγραψα πιο πισω.

Περαν τουτου ο Kojima προφανως και σκεφτεται διαφορετικα απο την CDPR(και απο τις περισσοτερες αλλες εταιρειες) στο πως θελει να παρουσιασει το παιχνιδι ,ειδικα μιας και δεν ειναι πλεον κατω απο την επιβλεψη της Konami και πλεον εχει την ελευθερια οπως βλεπουμε για να δινει λιγες πληροφοριες καθε φορα για αυτο.

Ο μονος ο οποιος να καταλαβαινα γιατι να τον κραζει για τον ολο τροπο που παρουσιαζει το παιχνιδι θα ηταν μονο αυτος ο οποιος το ειχε προπαραγγειλει το παιχνιδι στα τυφλα.

Αλλα ακομα και αυτος μπορει να ακυρωσει την παραγγελια και απλα να περιμενει οπως ολοι οι αλλοι με να κυκλοφορησει το παιχνιδι στην αγορα.

Εχεις προπαραγγειλει το παιχνιδι και φοβασαι μην ειναι πατατα?Αν οχι τοτε γιατι αυτο το μισος?

Ισα ισα που το γεγονος οτι δεν δειχνει πολλα για το παιχνιδι,βαζει πολλους σε υποψια οτι πρεπει να ειναι παρα πολυ σιγουρος για αυτο που εχει φτιαξει(ειδικα και για τα πολλα ονοματα που εχει μαζεψει μεσα).

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

@Choutas

δεδομενου οτι πολλοι το εχουν βγαλει ηδη goty, επανασταστικο και εχουν κανει preorders, κυριως λογω hype και ονοματος ενω δεν γνωριζουν και πολλα για το παιχνιδι, θα ελεγα αρκετοι πανε και αγοραζουν στα τυφλα.

καλα εννοειται οτι οι πιο ψυχραιμοι, θα περιμενουν να βγουν οι κριτικες πρωτα για να αποφασισουν αν αξιζει για αγορα.

το Thief μπορουσες να το τελειωσεις και χωρις σκοτωμους. αυτο και το MGS1 βγηκανε την ιδια περιοδο, και μαζι ειναι απο τους πιο σημαντικους τιτλους για την εδραιωση του stealth genre. τολμω να πω οτι  στο stealth κομματι, το Thief ηταν και ανωτερο.

@Fulgore

ειλικρινα, δεν ξερω πως ακριβως σκεφτεται ο Κοτζιμα και γιατι εχει προβει σε αυτου του ειδους μαρκετινγκ. εινα ψωναρα; εινα τρολ; ειναι ad wizard ιδιοφυα; πιστευει πραγματικα οτι εχει φτιαξει ενα gamechanger παιχνιδι; δεν ξερω. παντως μαζι με το hype, δημιουργησε και την αμφισβητηση, οταν αποκαλουν walking simulation το προιον σου, κατι δεν κανεις τελειως σωστα με την προωθηση του.

κοιτα, αν στο επομενο εβεντ αντι για gameplay οπως υποσχεθηκε, δειξει τον Sam να χεζει, ε, μαλλον θα φαει κραξιμο. 😁

μισος; wot? :huh: 

 

 

Επεξ/σία από KilliK
Δημοσ.

Έχουν βγει πόσα trailer.

Έχουν δείξει:

  • Κομμάτι εξερεύνησης
  • Πολλά διαφορετικά περιβάλλοντα
  • Shooting  
  • Melee
  • Stealth
  • Μέχρι και κομμάτι "horror" έχουν δείξει
  • Άπειρα story trailers

Είναι λίγο hipsterogame και δηθενιά έτσι όπως το παρουσιάζει και δυσνόητο αλλά δεν είναι υποχρεωμένοι να δείξουν κάτι παραπάνω για τους καραγκιόζηδες που το λένε walking simulation. Με την ίδια λογική το Witcher 3 είναι Riding και chatting simulator.

Δε ξέρω αν θα είναι πατάτα ή αριστούργημα και ψιλοεκνευρίζομαι και εγώ με τη hipsteria που βγάζουν τα trailer αλλά δε μπορώ παρά να παραδεχτώ ότι μου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον και ότι το τμήμα marketing τους γαμάει. Ούτως ή άλλως το αν θα είναι καλό ή όχι το game δεν εξαρτάται από τα trailer.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, KilliK είπε

@Choutas

δεδομενου οτι πολλοι το εχουν βγαλει ηδη goty, επανασταστικο και εχουν κανει preorders, κυριως λογω hype και ονοματος ενω δεν γνωριζουν και πολλα για το παιχνιδι, θα ελεγα αρκετοι πανε και αγοραζουν στα τυφλα.

καλα εννοειται οτι οι πιο ψυχραιμοι, θα περιμενουν να βγουν οι κριτικες πρωτα για να αποφασισουν αν αξιζει για αγορα.

το Thief μπορουσες να το τελειωσεις και χωρις σκοτωμους. αυτο και το MGS1 βγηκανε την ιδια περιοδο, και μαζι ειναι απο τους πιο σημαντικους τιτλους για την εδραιωση του stealth genre. τολμω να πω οτι  στο stealth κομματι, το Thief ηταν και ανωτερο.

@Fulgore

ειλικρινα, δεν ξερω πως ακριβως σκεφτεται ο Κοτζιμα και γιατι εχει προβει σε αυτου του ειδους μαρκετινγκ. εινα ψωναρα; εινα τρολ; ειναι ad wizard ιδιοφυα; πιστευει πραγματικα οτι εχει φτιαξει ενα gamechanger παιχνιδι; δεν ξερω. παντως μαζι με το hype, δημιουργησε και την αμφισβητηση, οταν αποκαλουν walking simulation το προιον σου, κατι δεν κανεις τελειως σωστα με την προωθηση του.

κοιτα, αν στο επομενο εβεντ αντι για gameplay οπως υποσχεθηκε, δειξει τον Sam να χεζει, ε, μαλλον θα φαει κραξιμο. 😁

μισος; wot? :huh: 

Δεν υποβάθμιζω το Thief το Thief 2 έπαθα σοκ όταν το είχα παίξει ως πιτσιρικάς απλά το να μην σκοτώνεις κάποιον στο MGS 2 και 3 ήταν δυσκολότερο γιατί το παιχνίδι έχει boss fights και το να νικήσει το boss χωρίς να το σκοτώσεις ήταν εξωφρενικό για την εποχή. Έπρεπε να βρεις ειδική στρατηγική χρησιμοποιώντας μόνο tranquilliser βέλη, βόμβα λάμψης και melee. Ήταν διαφορετικά παιχνίδια και ότι το MGS πάει από το ένα άκρο δηλαδή να χρησιμοποιείς ρουκέτες και κατάνα στο να μην σκοτώσεις κανέναν. Μα ούτε και τα bosses είναι εξωφρενικό ειδικά λογίζοντας την εποχή στην οποία δημιουργήθηκε.

Επεξ/σία από Choutas
Δημοσ.
8 ώρες πριν, KilliK είπε

μισος; wot? :huh: 

Μισος για τον τροπο που σκεφτεται και παρουσιαζει το παιχνιδι εννοω.

Οσο λιγοτερα πραγματα δειχνει πριν το launch,τοσο μεγαλυτερο βαρος παιρνει στους ώμους του για το τελικο παιχνιδι,ειδικα μιας και η ημερομηνια οπως φαινεται ειναι τελικη.

Ασε που αυτο απο μονο του σιγουρα θα εχει επιπτωσεις στις προ παραγγελιες(εως ενα βαθμο τουλαχιστον)Μιας και σιγουρα μερικοι θα περιμενουν μεχρι τελευταια στιγμη για να δουν τελικα τι παιζει με το παιχνιδι.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω που εχω ακομα και το πρωτο του MGS σε συλλεκτικη ποτε δε κανω προ παραγγελιες ειναι πεταμενα λεφτα . Και ο τυπος στα preorders το χουν καβαλησει το καλαμι . Στη τελικη αμα στραβωσω αντε να το δω Δεκεμβρη απο κανενα Seven . Oσοι δε ξερουν τη σειρα Thief ειναι καλη ευκαιρια να τη δουν .

Επεξ/σία από Mhlogiatros

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...