Προς το περιεχόμενο

Death Stranding [PS4][PS5]


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Για να αποφύγουμε νέο κλείδωμα του νήματος, θα ισχύσουν άμεσα τα εξής, κάποια από τα οποία είναι επιπρόσθετα των βασικών όρων χρήσης του forum:

  • Spoilers για την υπόθεση και το φινάλε θα μπαίνουν αυστηρά σε spoiler tags!
  • Μην είστε επαναλαμβανόμενα αρνητικοί στα μηνύματά σας, μια φορά αρκεί.
  • Όπως πάντα κρατήστε ήπιους τόνους και αποφύγετε χαρακτηρισμούς και τσουβαλιάσματα προς άλλους χρήστες.
  • Κάντε αναφορά τα προβληματικά μηνύματα, μην απαντάτε σε αυτά.
  • Μείνετε αυστηρά on-topic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Προφανως και οχι. Γιαυτο το λογο και τα exclusives σε ps4 μερια εχουν πολυ λιγοτερες πωλησεις απο το συνολο των κονσολων.

Γιαυτο το λογο και το Bloodborne πουλησε ψιχουλα στο ps4.

Ποιος ασχολειται τωρα με αυτα,οταν μπορουμε να αγοραζουμε καθε χρονο το νεο Fifa ή να παιζουμε το free2play Fortnite? :)

τι εννοεις; οτι το παιχνιδι του θαναι σαν το Bloodborne? νομιζα οτι  θα ηταν κατι φρεσκο και διαφορετικο🙄

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, KilliK είπε

τι εννοεις; οτι το παιχνιδι του θαναι σαν το Bloodborne? νομιζα οτι  θα ηταν κατι φρεσκο και διαφορετικο🙄

Γιατί το Bloodborne σε ποιο έμοιαζε; Στο Dark Souls επειδή είναι και τα δύο δύσκολα;

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Choutas είπε

Γιατί το Bloodborne σε ποιο έμοιαζε; Στο Dark Souls επειδή είναι και τα δύο δύσκολα;

pardon? action rpg ειναι με στοιχεια απο Souls. εφερε innovation, αλλα βαδιζε και σε γνωριμα εδαφη.

εδω ομως εχεις ενα παιχνιδι για το οποιο δεν εχεις την παραμικρη ιδεα πως θα ειναι, και  με τον δημιουργο του να δηλωνει οτι "πρεπει να το παιξετε για να καταλαβετε πως παιζεται"

αν εσυ θεωρεις οτι το Bloodborne ειναι ιδια περιπτωση "επαναστατικου" παιχνιδιου με το DS, οπως αυτο εχει γινει hyped ολο αυτον τον καιρο, be my guest.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, KilliK είπε

τι εννοεις; οτι το παιχνιδι του θαναι σαν το Bloodborne? νομιζα οτι  θα ηταν κατι φρεσκο και διαφορετικο🙄

Λεω λοιπον πιο πανω οτι ο μεσος χρηστης(αυτος που λιωνει τωρα στο Fortnite και στο Fifa) που λες και εσυ μονο συγκεκριμενα απλα στον τροπο σκεψης παιχνιδια απολαμβανει/διασκεδαζει,και αυτο φαινεται και απο τις πωλησεις.

Γιαυτο και τα call of duty,Fifa/pro και εν μερη και τα GTA πουλανε οσο πουλανε σε σχεση με τα υπολοιπα exclusives. Ακομα και το Last Of Us ειχε πολυ λιγοτερες πωλησεις απο οσες του αξιζουν πχ.

Παρε για παραδειγμα τα Mario παιχνιδια που πουλανε με το τσουβαλι.Ουτε καμια ιστορια/διαλογους εχουν,ουτε κανενα πολυπλοκο gameplay.

Παρε μετα και τα bayonetta/metroid. Κορυφαια και τα 2 του ειδους τους αλλα απο πωλησεις ψοφια πραγματα.Και αυτο γιατι δεν απευθυνονται τοσο στον μεσο χρηστη οπως απευθυνονται τα mario ή τα pokemon.

Ο Kojima τωρα,ποτε δεν απευθυνοταν κυριως στον μεσο χρηστη με τα MGS παιχνιδια.Ο μεσος χρηστης πλησιαζε τα εν λογω παιχνιδια του μονο και μονο λογω των υψηλων βαθμολογιων και υποδοχης που ειχαν απο τους κριτικους μεν,και απο τους πιο ψαγμενους δε(κατι σαν τα Dark Souls ενα πραγμα).

Την αναγνωριση που εχει,δεν την απεκτησε απο τον μεσο χρηστη(που το πιο πιθανο να μην εχει παιξει τα περισσοτερα παιχνιδια του).

Οσο για το Death Stranding,απο την στιγμη που δεν υποχρεωνει κανενα να το προπαραγγειλει με το ζορι,και δεν αργει να κυκλοφορησει σαν τιτλος,δεν καταλαβαινω που ειναι το προβλημα.

Ας βγει το παιχνιδι σε λιγους μηνες,και αν ειναι οντως φολα,εδω θα ειμαστε να κραξουμε αυτα που ειναι για κραξιμο.

Και μην το αντιμετωπισετε(οσοι το παιξουν το παιχνιδι)με το καλημερα οτι ειναι GOTY ή με τον πήχη τερμα ψηλα.

Πρωτα τερματιζουμε το παιχνιδι,και μετα βγαζουμε το οποιο πορισμα για αυτο για το αν μας αρεσε ή οχι και ποσο.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Λεω λοιπον πιο πανω οτι ο μεσος χρηστης(αυτος που λιωνει τωρα στο Fortnite και στο Fifa) που λες και εσυ μονο συγκεκριμενα απλα στον τροπο σκεψης παιχνιδια απολαμβανει/διασκεδαζει,και αυτο φαινεται και απο τις πωλησεις.

:confused:

Αναφορά σε κείμενο

Ο Kojima τωρα,ποτε δεν απευθυνοταν κυριως στον μεσο χρηστη με τα MGS παιχνιδια.Ο μεσος χρηστης πλησιαζε τα εν λογω παιχνιδια του μονο και μονο λογω των υψηλων βαθμολογιων και υποδοχης που ειχαν απο τους κριτικους μεν,και απο τους πιο ψαγμενους δε(κατι σαν τα Dark Souls ενα πραγμα).

μαλιστα, μαθαμε και κατι καινουργιο, τα MGS ηταν για ψαγμενους μονο, και οι υπολοιποι plebs τα παιξανε επειδη επαιρνε καλες κριτικες.

δεν εχει να κανει με το γεγονος οτι το MGS1 ηταν επαναστατικο για την εποχη του και system seller, οτι η επιτυχια του το εδραιωσε ως ενα απο τα πιο διασημα και εμπορικα gaming brands.

οχι, αν δεν υπηρχαν οι ψαγμενοι να διαφημιζουν αυτα τα παιχνιδια,  η σειρα θα ειχε πεσει στην αφανεια εδω και χρονια. μαλιστα.

Αναφορά σε κείμενο

Την αναγνωριση που εχει,δεν την απεκτησε απο τον μεσο χρηστη(που το πιο πιθανο να μην εχει παιξει τα περισσοτερα παιχνιδια του).

η σειρα πουλαει εκατομμυρια, εκατομμυρια, ποιος νομιζεις τα αγοραζει; ο ψαγμενος που θα παιξει Κiller7, η ο μεσος παικτης που αγοραζει την κονσολα για να παιξει τα γνωστα mainstream franchises? ολοι δηλαδη αυτοι που ειναι hyped σημερα για το DS, τι ειναι; οι ψαγμενοι; η Κοnami και Sony εδωσε εκατομμυρια στον Kojima για να βγαζει παιχνιδια για τους ψαγμενους; μην τρελαθουμε τωρα.

Αναφορά σε κείμενο

Οσο για το Death Stranding,απο την στιγμη που δεν υποχρεωνει κανενα να το προπαραγγειλει με το ζορι,και δεν αργει να κυκλοφορησει σαν τιτλος,δεν καταλαβαινω που ειναι το προβλημα.

επισης δεν υποχρεωνει κανεναν να μην συζηταει το παιχνιδι πριν βγει.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.

Killik θα το παιξεις το Death Stranding οταν βγει? Η παλι θα ψαχνεις να βρεις youtubers για να δεις walkthrough για να εχεις αποψη για αυτο?

Αν το παιξεις το παιχνιδι(και κοντα στο release του κιολας),τοτε γιατι εχεις φαγωθει με το αν θα αρεσει στον μεσο ps4 χρηστη ή οχι και γιατι ο Kojima δειχνει λιγα πραγματα απο πλευρας gameplay ή γιατι ο Kojima συμπεριφερεται οπως συμπεριφερεται? 

Πες οτι ειναι ενας τρελος Ιαπωνας στον κοσμο του και τελος.

Ο μεσος ps4 χρηστης την περιοδο αυτη το πιο πιθανο να λιωνει στο call of duty ουτως ή αλλως.

 

Δημοσ.

μου αρεσει να συζηταω για ενα overhyped παιχνιδι απο εναν overhyped game dev, για το οποιο δεν γνωριζει κανεις τιποτα. γιαυτο και υπαρχει το τοπικ  πριν βγει το παιχνιδι.

εχεις προβλημα με αυτο, Fulgore? θες να σταματησουμε να συζηταμε για το παιχνιδι, επειδη σε ενοχλει; για πεσμου.

Δημοσ.

Μα αυτο ακριβως λεω και εγω. Αφου δεν γνωριζει κανεις τιποτα οπως λες και εσυ,τι ακριβως συζητηση γινεται?

 

Δημοσ.

Να συζητήσουμε για το melee σύστημα του Death Stranding σ'άρεσε καθόλου;

Το ότι μπορεί να χαλάσει το εμπόρευμα πως σου φαίνεται; Ε;

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Choutas είπε

Ποιός θυμάται μαζικές φυγές από Capcom και την δημιουργία PlatinumGames μετά από χρόνια;  Το πως ο Yu Suzuki ήταν ο αποδιοπομπαίος τράγος στην Sega; Ο Koji Igarashi και αυτός έφυγε γιατί η Konami ήθελε mobile παιχνίδια και όχι console games και δη Castlevania.

Εντάξει νομίζω μερικοί βρήκαν το ,Κοτζίμα χθες. Θυμάμαι συνέντευξη είτε το 2000 είτε το 2001 όταν ήταν ακόμα ακυκλοφόρητο το MGS 2. Με πόζα Solid Snake για τα φάνμποιζ και να πέφτουν οι ερωτήσεις σύννεφο. Και να του λένε πες μας για το παιχνίδι και να λέει. Θα είναι σχετικά για τον φόβο της τεχνητής νοημοσύνης και την ροή των πληροφοριών. Να περιμένουν όλοι να πει κάτι για gameplay και ως οτέρ να αναλύει τα θέματα του παιχνιδιού. Ούτε θα κρέμεται από τις άκρες και όταν τελειώσει το stamina πέφτεις στον θάνατο σου. Ούτε νεωτερισμός με first person view και μάχη με σπαθί σώμα με σώμα. Ούτε τίποτα. Και το αστείο είναι ότι αυτά που είπε ακόμα και αν τα έλεγε επειδή του είχε σαλέψει από τότε βγήκαν αλήθεια. Όπως επέμεινε τόσο πολύ στην πολεμική οικονομία που αναγκάζει τα κράτη να πολεμούν και ως ανελαστική βιομηχανία να κάνει τους μεγάλους πλούσιος και τότε μικρούς δυστυχισμένους. 

Εντάξει πρέπει να πει αν με την αριστερή σκανδάλη σημαδεύεις και την δεξιά πυροβολάς.

Ρε παιδιά έτσι είναι αυτός και καταλάβετε το δεν αλλάζει. 


Δεν υπήρχαν μαζικές φυγές στην Capcom. Μόνο το Clover Studio έκλεισε, δηλαδή ο Kamiya (Vjoe, Okami, κτλ). Και αυτό γιατί πάτωσαν εμπορικά όλα τα παιχνίδια που έβγαλε. Και σου ξαναλέω, το MGS2 πατούσε πάνω στην μαγιά του MGS1, εξαιρώντας το twist με τον Raiden. Δεν εισήγαγε κάτι νέο, ούτε δημιούργησε "νεο" genre.

  • Like 1
Δημοσ.

Στο MGS V, η ιστορία ξεκινάει στην Κύπρο, σε νοσοκομείο των Βρετανικών βάσεων στη Δεκέλεια. Είναι η εισαγωγή του παιχνιδιού που ζήτημα να αποτελεί το 1% του χρόνου που αναλωνεις στο παιχνίδι. 

Προσωπικά με εξέπληξε όχι μόνο η επιλογή της Κύπρου, αλλά και η ακρίβεια αναφορικά με τις τοποθεσίες και τις ονομασίες τους. 

Εκεί όμως που έμεινα κάγκελο, ήταν στην αναλυτικοτατη περιγραφή του Κυπριακου προβλήματος στις κασέτες με τα voice overs. Η ανάλυση ήταν επιπέδου βιβλίου ιστορίας. Ήταν τόσο αχρείαστο και όμως το έβαλε στο game, διότι η προσυλωση στη λεπτομέρεια είναι συνώνυμη με τον Kojima. 

Δεν υπάρχουν πολλοί άλλοι devs εκεί έξω με τέτοιο πάθος για τη δουλειά τους.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Tilemaxx είπε


Δεν υπήρχαν μαζικές φυγές στην Capcom. Μόνο το Clover Studio έκλεισε, δηλαδή ο Kamiya (Vjoe, Okami, κτλ). Και αυτό γιατί πάτωσαν εμπορικά όλα τα παιχνίδια που έβγαλε. Και σου ξαναλέω, το MGS2 πατούσε πάνω στην μαγιά του MGS1, εξαιρώντας το twist με τον Raiden. Δεν εισήγαγε κάτι νέο, ούτε δημιούργησε "νεο" genre.

Κάτσε ρε φίλε γιατί νομίζω ότι παίζαμε άλλο παιχνίδι εσύ άλλο εγώ. Το ότι έχουν κοινά δεν σημαίνει ότι δεν εισήγαγε τίποτα. Δεν είπα ότι έφτιαξε καινούργιο genre το 2 τώρα γιατί μου το λες δεν ξέρω. Το first person view ποιό παιχνίδι το είχε πριν το 2; Τις σφαίρες με αναισθητικό ποιό παιχνίδι τις είχε; Το ότι ήταν το πρώτο παιχνίδι που μπορούσες να το τερματίσεις χωρίς να σκοτώσεις κανέναν αν χρησιμοποιούσες αναισθητικό το ξέρεις; Το melee με το σπαθί το θυμάσαι ποιος άλλος το είχε σε παρόμοιο παιχνίδι; Το να κρέμεσαι χρόνια πριν το Splinter Cell; Το stamina το δικό σου μα και των bosses; Καλά δεν λέω για εφέ βροχής, για κολύμπι το 2001 που η άλλη είχαν αστεία κολύμβηση και εφέ για την εποχή.

Εντάξει δηλαδή εσύ το πας μόνο με genre, για σένα δεν υπάρχουν tropes; Δεν υπάρχουν gameplay mechanics;

Σε παρακαλώ απαντά μου.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, KilliK είπε

:confused:

μαλιστα, μαθαμε και κατι καινουργιο, τα MGS ηταν για ψαγμενους μονο, και οι υπολοιποι plebs τα παιξανε επειδη επαιρνε καλες κριτικες.

δεν εχει να κανει με το γεγονος οτι το MGS1 ηταν επαναστατικο για την εποχη του και system seller, οτι η επιτυχια του το εδραιωσε ως ενα απο τα πιο διασημα και εμπορικα gaming brands.

οχι, αν δεν υπηρχαν οι ψαγμενοι να διαφημιζουν αυτα τα παιχνιδια,  η σειρα θα ειχε πεσει στην αφανεια εδω και χρονια. μαλιστα.

 

Αυτό ισχύει 100% (αναγνωρίζω είναι σαρκαστικό σχόλιο) 

Έχω έναν φίλο που έπαιζε μόνον Pro όλη του την ζωή και την τελευταία πενταετία το γυρίσε στο φιφα. Έχει πάρει xbox one x μόνο για φιφα(ανώμαλος ξέρω) επίσης κανει και ανταλλαγές παικτών από την εφαρμογή αγοράζει και loot boxes (αρρώστια). Λοιπόν αυτό το παλικάρι αν τον ρωτήσεις ποιο είναι το αγαπημένο του παιχνίδι θα σου πει το metal gear 1. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...