Προς το περιεχόμενο

Death Stranding [PS4][PS5]


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Για να αποφύγουμε νέο κλείδωμα του νήματος, θα ισχύσουν άμεσα τα εξής, κάποια από τα οποία είναι επιπρόσθετα των βασικών όρων χρήσης του forum:

  • Spoilers για την υπόθεση και το φινάλε θα μπαίνουν αυστηρά σε spoiler tags!
  • Μην είστε επαναλαμβανόμενα αρνητικοί στα μηνύματά σας, μια φορά αρκεί.
  • Όπως πάντα κρατήστε ήπιους τόνους και αποφύγετε χαρακτηρισμούς και τσουβαλιάσματα προς άλλους χρήστες.
  • Κάντε αναφορά τα προβληματικά μηνύματα, μην απαντάτε σε αυτά.
  • Μείνετε αυστηρά on-topic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ilos είπε

Εγώ έχω πειστεί πια ότι θα είναι το πιο αμφιλεγόμενο/διφορούμενο game που θα έχει βγει ever. Θα δούμε game reviews του τύπου omg 11 out of 10 my life is full now kojima son, accept my virginity - lemme be your waifu και κάτι στεγνά 5ράκια του τύπου είναι σαν ταινία του Αγγελόπουλου μόνο που ο ντελιβεράς δεν έχει μηχανάκι.😂

giphy.gif

  • Like 1
  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά από μια περιεκτικότατη συνέντευξη επιπέδου "πρόεδρος Εδεσσαϊκού" (και βάλε), ο μεγάλος γκουρού Χιντέο Κοτζίμα εξηγεί το Death Stranding (...θα εξηγεί ο Kojima το Death Stranding, αλλά θα 'ναι σαν να μην το εξηγεί...) , γιατί μια τέτοια εξέχουσα διάνοια δεν μπορεί παρά να μιλάει χωρίς να λέει απολύτως τίποτα, και όσοι πλέμπες τον κατάλαβαν, τον κατάλαβαν.

Αν όντως το παιχνίδι είναι αυτό που μας έδειξε και δεν κρύβει εκπλήξεις, τότε ο άνθρωπος απλά τα έχει χαμένα πλέον (γιατί δεν καταλαβαίνει σε τι κοινό απευθύνεται), λόγω πεποιθήσεων/ηλικίας/βαρεμάρας/entitlement (ποιός λογικός developer θα "κολακευόταν" από έναν εμετικό γλείφτη τύπου Kneighly, πιάνοντας φιλίες μαζί του, βάζοντας τον σε cameo στο παιχνίδι του), ή του φούσκωσε τα μυαλά το άπειρο creative control που του έδωσε η Sony και θα τραβούν ομαδικώς τα μαλλιά τους στο τέλος. Είναι τυχαίο που η Konami τον εξαφάνισε απο προσώπου γης σαν να μην υπήρξε ποτέ εργαζόμενος εκεί; Λογικά δεν τον άφησαν να κάνει τέτοιου είδους πειράματα που θα ήταν τεράστιο ρίσκο για την εταιρία καθώς θα ζητούσε τεράστιο μπάτζετ. 

Αν το παιχνίδι αυτό αφήσει τον mainstream κόσμο αδιάφορο και αποτύχει (κρίμα να γίνει κάτι τέτοιο γιατί είναι άριστο τεχνικά, και ενδιαφέρον concept για τα γούστα μου), τότε καλύτερα ας βρεί τρύπα να κρυφτεί ο Χιντέο...

Επεξ/σία από Tilemaxx
  • Like 4
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Tilemaxx είπε

Είναι τυχαίο που η Konami τον εξαφάνισε απο προσώπου γης σαν να μην υπήρξε ποτέ εργαζόμενος εκεί; Λογικά δεν τον άφησαν να κάνει τέτοιου είδους πειράματα που θα ήταν τεράστιο ρίσκο για την εταιρία καθώς θα ζητούσε τεράστιο μπάτζετ. 
 

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Konami_games μπες και δες λίγο ποια ακριβώς είναι η Konami και τι/πόσα/ποια παιχνίδια αξιόλογα έχει βγάλει στα οποία δεν ήταν μέρος ο Kojima. Μπορεί το παιχνίδι να είναι αριστούργημα ή τρελή παπαριά αλλά ο τύπος νομίζω έχει κερδίσει αυτό το ρίσκο που θα έπαιρνε η εκάστοτε εταιρία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Konami_games μπες και δες λίγο ποια ακριβώς είναι η Konami και τι/πόσα/ποια παιχνίδια αξιόλογα έχει βγάλει στα οποία δεν ήταν μέρος ο Kojima. Μπορεί το παιχνίδι να είναι αριστούργημα ή τρελή παπαριά αλλά ο τύπος νομίζω έχει κερδίσει αυτό το ρίσκο που θα έπαιρνε η εκάστοτε εταιρία.

Μα εν μέρει το ίδιο λέμε. Το ότι ένας κολοσσός σαν την Konami δεν έχει καμία απολύτως ανάγκη τον κάθε Kojima για να είναι επιτυχημένη. Στην πραγματικότητα, από την χρονιά που τον έδιωξαν και μετά, η εταιρία σημειώνει τζίρους-ρεκόρ χρόνο με τον χρόνο. Άρα ναι, στην υγειά του πίνουν προφανώς και σίγουρα δεν θα τους λείψει καθόλου η "πρωτοπορία" του (που θα τους κόστιζε κάνα 100ρι μύρια κάθε φορά).

Στο μπετόν-αρμέ corporate περιβάλλον, δεν υπάρχει το "αξίζει το ρίσκό" κτλ. Δεν ρισκάρει να δώσει ο μέτοχος καμίας συντηρητικής εταιρίας (πλήν ελαχίστων εξαιρέσεων όπως Sony) να επενδύσει τα ωραία του εκατομμυριάκια για να φτιάχνει ο γεροντομπεμπέκος peeing/walking sims επειδή βαρέθηκε και θέλει να πρωτοπορήσει.

Επεξ/σία από Tilemaxx
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Tilemaxx είπε

Μα εν μέρει το ίδιο λέμε. Το ότι ένας κολοσσός σαν την Konami δεν έχει καμία απολύτως ανάγκη τον κάθε Kojima για να είναι επιτυχημένη. Στην πραγματικότητα, από την χρονιά που τον έδιωξαν και μετά, η εταιρία σημειώνει τζίρους-ρεκόρ χρόνο με τον χρόνο. Άρα ναι, στην υγειά του πίνουν προφανώς και σίγουρα δεν θα τους λείψει καθόλου η "πρωτοπορία" του (που θα τους κόστιζε κάνα 100ρι μύρια κάθε φορά).

Στο μπετόν-αρμέ corporate περιβάλλον, δεν υπάρχει το "αξίζει το ρίσκό" κτλ. Δεν ρισκάρει να δώσει ο μέτοχος καμίας συντηρητικής εταιρίας (πλήν ελαχίστων εξαιρέσεων όπως Sony) να επενδύσει τα ωραία του εκατομμυριάκια για να φτιάχνει ο γεροντομπεμπέκος peeing/walking sims επειδή βαρέθηκε και θέλει να πρωτοπορήσει.

Νομίζω έχουμε διαφορετική οπτική.

Οι τζίροι ρεκόρ της Konami δεν οφείλονται στις παιχνιδάρες επιπέδου MGS Survival που έβγαλαν μετά τη φυγή του Kojima αλλά στη στροφή τους στα mobile game σκουπίδια που μπορεί να φέρνουν λεφτά και να γαμάνε σε  corporate περιβάλλον αλλά για μένα παραμένουν σκουπίδια. 

Το point μου πριν ήταν ότι όλη η Konami σαν gaming εταιρία (όχι σαν mobile gaming εταιρία) ήταν ο Kojima και το τμήμα που φτιάχνει το PES. Δεν υπήρχε κάτι άλλο. Gaming εταιρία χωρίς παιχνίδια ήταν.

Τώρα το αν "αξίζει το ρίσκο" μιας επένδυσης ή όχι αυτό όντως το κρίνει η κάθε εταιρία. Πάντως στον διπλανό κλάδο του κινηματογράφου δε νομίζω να έχασαν αυτοί που επένδυσαν σε Σπίλμπεργκ ή σε Ταραντίνο αν προτιμάς για να ταιριάξουμε και το λίγο πιο ιδιαίτερο στυλ του Death Stranding/Kojima.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Tilemaxx είπε

Μετά από μια περιεκτικότατη συνέντευξη επιπέδου "πρόεδρος Εδεσσαϊκού" (και βάλε), ο μεγάλος γκουρού Χιντέο Κοτζίμα εξηγεί το Death Stranding (...θα εξηγεί ο Kojima το Death Stranding, αλλά θα 'ναι σαν να μην το εξηγεί...) , γιατί μια τέτοια εξέχουσα διάνοια δεν μπορεί παρά να μιλάει χωρίς να λέει απολύτως τίποτα, και όσοι πλέμπες τον κατάλαβαν, τον κατάλαβαν.

Αν όντως το παιχνίδι είναι αυτό που μας έδειξε και δεν κρύβει εκπλήξεις, τότε ο άνθρωπος απλά τα έχει χαμένα πλέον (γιατί δεν καταλαβαίνει σε τι κοινό απευθύνεται), λόγω πεποιθήσεων/ηλικίας/βαρεμάρας/entitlement (ποιός λογικός developer θα "κολακευόταν" από έναν εμετικό γλείφτη τύπου Kneighly, πιάνοντας φιλίες μαζί του, βάζοντας τον σε cameo στο παιχνίδι του), ή του φούσκωσε τα μυαλά το άπειρο creative control που του έδωσε η Sony και θα τραβούν ομαδικώς τα μαλλιά τους στο τέλος. Είναι τυχαίο που η Konami τον εξαφάνισε απο προσώπου γης σαν να μην υπήρξε ποτέ εργαζόμενος εκεί; Λογικά δεν τον άφησαν να κάνει τέτοιου είδους πειράματα που θα ήταν τεράστιο ρίσκο για την εταιρία καθώς θα ζητούσε τεράστιο μπάτζετ. 

Αν το παιχνίδι αυτό αφήσει τον mainstream κόσμο αδιάφορο και αποτύχει (κρίμα να γίνει κάτι τέτοιο γιατί είναι άριστο τεχνικά, και ενδιαφέρον concept για τα γούστα μου), τότε καλύτερα ας βρεί τρύπα να κρυφτεί ο Χιντέο...

Στις 19/8/2019 στις 11:36 ΜΜ, Fulgore είπε

Οποιον δεν τον πειθουν τα οσα εχει δει ως τωρα ή δεν παει καθολου τον Kojima,δεν θελει ουτε να τον βλεπει τον θεωρει overrated κλπ υπαρχουν κατι χιλιαδες παιχνιδια εκει εξω για να κοιταξει.

Αφηστε τους υπολοιπους να περιμενουμε να παιξουμε κατι το διαφορετικο περαν των γνωστα sequel απο ΕΑ,Ubisoft,Activision και battle royale παιχνιδιων.

Αν δεν εχουν hype νεα IP που δεν ειναι μια απο τα ιδια με τα περισσοτερα αλλα παιχνιδια(ακομα και αν το παιχνιδι βγει τελικα μαπα το καρπουζι),ποια παιχνιδια θα εχουν?

Εδω και το νεο God Of War(πιο mainstream τιτλος) και σε καποιους δεν τους αρεσε καθολου η νεα στροφη του παιχνιδιου ,τι να κανουμε ετσι πανε αυτα.

Οι μεγάλες εταιρίες είναι που περνούν το ρίσκο, το RDR2 το πήγε στο realistic που δεν είναι καθόλου mainstream και πούλησε τα άντερα του. Point is όταν κανεις κάτι πολύ καλά αργά η γρήγορα θα αρέσει. Από εκεί και πέρα ο Κόζιμα έχουμε πει δεν έχει βγάλει κακό game, μέχρι και το PT του Silent Hills ήταν καταπληκτικό, οποτε από που ακριβώς κρατιέστε?! ’μα για πρώτη φορα βγάλει μούφα game εδώ θα είμαστε να το χέσουμε όλοι μαζί.

  • Like 1
Δημοσ.

Εντελώς άσχετο το ένα με το άλλο, το RDR2 έχει ως βάση gameplay και premise των προηγουμένων τίτλων της σειράς, και το ότι στρέφεται στον ρεαλισμό προσθέτοντας κάποια έξτρα στοιχεία δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την κουβέντα για το εντελώς αγνώστου κατεύθυνσης gameplay, του εντελώς νέου τίτλου για το κοινό, Death Stranding. Αν η Rockstar έβγαζε αντίστοιχο expirimental τίτλο, τότε θα είχε βάση αυτό που είπες. Και σε κάθε περίπτωση, πολύ μεγαλύτερο το brand της R* από αυτό του Kojima, που ακόμα κι έτσι ρίσκα σαν εταιρία δεν λες ότι παίρνει

1 ώρα πριν, Mitroglou7 είπε

Νομίζω έχουμε διαφορετική οπτική.

Οι τζίροι ρεκόρ της Konami δεν οφείλονται στις παιχνιδάρες επιπέδου MGS Survival που έβγαλαν μετά τη φυγή του Kojima αλλά στη στροφή τους στα mobile game σκουπίδια που μπορεί να φέρνουν λεφτά και να γαμάνε σε  corporate περιβάλλον αλλά για μένα παραμένουν σκουπίδια. 

Το point μου πριν ήταν ότι όλη η Konami σαν gaming εταιρία (όχι σαν mobile gaming εταιρία) ήταν ο Kojima και το τμήμα που φτιάχνει το PES. Δεν υπήρχε κάτι άλλο. Gaming εταιρία χωρίς παιχνίδια ήταν.

Τώρα το αν "αξίζει το ρίσκο" μιας επένδυσης ή όχι αυτό όντως το κρίνει η κάθε εταιρία. Πάντως στον διπλανό κλάδο του κινηματογράφου δε νομίζω να έχασαν αυτοί που επένδυσαν σε Σπίλμπεργκ ή σε Ταραντίνο αν προτιμάς για να ταιριάξουμε και το λίγο πιο ιδιαίτερο στυλ του Death Stranding/Kojima.

Η μόνη οπτική είναι αυτή που θέτει η αγορά. Οι τζίροι είναι τζίροι, απ' όπου κι αν προέρχονται. Στο τέλος μετράει αυτό που βγάζει το λογιστήριο, ανεξάρτητα αν αυτό παράγεται από το PES, το pachislot, η αντίστοιχα από παιχνίδι του Kojima. Δεν μετράει αυτό όταν γίνεται το ταμείο στο τέλος. Και στην περίπτωση της Konami, τα πειράματα και οι φαντασιώσεις του Kojima, όχι μόνο δεν της βγήκαν σε κακό που τα ξεφορτώθηκε, αλλά την οφέλησαν κιόλας.. Άρα..

Ξαναλέω, συγκρίνετε ανόμοια πράγματα. Τι σχέση έχει ο Ταραντίνο και ο Σπήλμπεργκ οι κινητές παραγωγές πλούτου και τέχνης μίας εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας αγοράς, με τα πειράματα του Kojima;

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Tilemaxx είπε

Ξαναλέω, συγκρίνετε ανόμοια πράγματα. Τι σχέση έχει ο Ταραντίνο και ο Σπήλμπεργκ οι κινητές παραγωγές πλούτου και τέχνης μίας εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας αγοράς, με τα πειράματα του Kojima;

Ό,τι σχέση έχει η Konami αυτή τη στιγμή με το Gaming.

Λογικό να μην επενδύσουν στον Kojima που φτιάχνει παιχνίδια από τη στιγμή που δεν ασχολούνται πλέον με τα ΑΑΑ παιχνίδια. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποιός θυμάται μαζικές φυγές από Capcom και την δημιουργία PlatinumGames μετά από χρόνια;  Το πως ο Yu Suzuki ήταν ο αποδιοπομπαίος τράγος στην Sega; Ο Koji Igarashi και αυτός έφυγε γιατί η Konami ήθελε mobile παιχνίδια και όχι console games και δη Castlevania.

Εντάξει νομίζω μερικοί βρήκαν το ,Κοτζίμα χθες. Θυμάμαι συνέντευξη είτε το 2000 είτε το 2001 όταν ήταν ακόμα ακυκλοφόρητο το MGS 2. Με πόζα Solid Snake για τα φάνμποιζ και να πέφτουν οι ερωτήσεις σύννεφο. Και να του λένε πες μας για το παιχνίδι και να λέει. Θα είναι σχετικά για τον φόβο της τεχνητής νοημοσύνης και την ροή των πληροφοριών. Να περιμένουν όλοι να πει κάτι για gameplay και ως οτέρ να αναλύει τα θέματα του παιχνιδιού. Ούτε θα κρέμεται από τις άκρες και όταν τελειώσει το stamina πέφτεις στον θάνατο σου. Ούτε νεωτερισμός με first person view και μάχη με σπαθί σώμα με σώμα. Ούτε τίποτα. Και το αστείο είναι ότι αυτά που είπε ακόμα και αν τα έλεγε επειδή του είχε σαλέψει από τότε βγήκαν αλήθεια. Όπως επέμεινε τόσο πολύ στην πολεμική οικονομία που αναγκάζει τα κράτη να πολεμούν και ως ανελαστική βιομηχανία να κάνει τους μεγάλους πλούσιος και τότε μικρούς δυστυχισμένους. 

Εντάξει πρέπει να πει αν με την αριστερή σκανδάλη σημαδεύεις και την δεξιά πυροβολάς.

Ρε παιδιά έτσι είναι αυτός και καταλάβετε το δεν αλλάζει. 

Επεξ/σία από Choutas
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, KilliK είπε

το οποιο ομως MGS2 δεν ειχε την ιδια καθολικη αποδοχη απο τους φανς, οπως ο προκατοχος του. 🙄

Αν θεωρήσω ότι το MGS 3 είναι το καλύτερο και το πιο αγαπημένο μου παιχνίδι όλων των εποχών το 2 είναι εύκολα το δεύτερο καλύτερο και μέσα στο τοπ 20 που έχω παίξει γενικά.  Νομίζω στο σημείο που βυθίζεσαι και γίνεται underwater εξερεύνηση για να πας να βρεις την αδερφή του otacon έλεγα τότε Next Gen εμπειρία το ίδιο με την μάχη με το βαμπ και όταν χρησιμοποιείς το Sniper από ένα χιλιόμετρο και πρέπει να κάνεις headshot.

Εντάξει τι να πεις το παιχνίδι ήταν πολύ μπροστά από ότι υπήρχε στην αγορά τότε. Πραγματικά το 2 είναι διαχρονικό.

Επεξ/σία από Choutas
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το παιχνιδι ηταν πολυ μπροστα, αλλα δεν πολυαρεσε στον κοσμο, κυριως επειδη επαιζε τον Raiden αντι τον Snake. και εβαλε ο Kojima τον Raiden, διοτι οπως ειπε ο ιδιος, ηθελε να εξερευνησει τον χαρακτηρα του Snake μεσα απο την οπτικη ενος αλλου χαρακτηρα . ηταν δηλαδη μια καθαρα καλλιτεχνικη αποφαση, η οποια ομως δεν πολυπετυχε. και αυτο με φερνει στο αρχικο μου point, oτι οκ, θελεις να κανεις κατι διαφορετικο απο τα συνηθισμενα, εχεις καινουργιες ιδεες, εχεις πολυ προχωρημενο, σουρεαλιστικο σχεδον στορυ, δεν θες να κανεις ενα παιχνιδι βασισμενο στο gunplay, κοκ. θα αρεσουν ομως ολα αυτα στον μεσο παικτη; θα διασκεδασει;

διαβασα την συνεντευξη του Κοτζιμα, και μιλαει για "rope" και connectivity, αλλα ακομη δεν εχουμε δει πως ολα αυτα μεταφραζονται στο παιχνιδι του και αν θα προσφερουν μια θετικη εμπειρια. θα τα ξεκαθαρισει ολα αυτα στην TGS, τον επομενο μηνα. για να δουμε.

Επεξ/σία από KilliK
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Mitroglou7 είπε

Οι τζίροι ρεκόρ της Konami δεν οφείλονται στις παιχνιδάρες επιπέδου MGS Survival που έβγαλαν μετά τη φυγή του Kojima αλλά στη στροφή τους στα mobile game σκουπίδια που μπορεί να φέρνουν λεφτά και να γαμάνε σε  corporate περιβάλλον αλλά για μένα παραμένουν σκουπίδια. 

Το point μου πριν ήταν ότι όλη η Konami σαν gaming εταιρία (όχι σαν mobile gaming εταιρία) ήταν ο Kojima και το τμήμα που φτιάχνει το PES. Δεν υπήρχε κάτι άλλο

Και κυρίως στους Gaming κουλοχερηδες που δίνει στα καζίνο. 

Ιστορικά πάντως είχε ιερά τέρατα πέραν του προ και του Metal gear. Castlevania kontra silent hill καιρό το αγαπημένο μου suikoden 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, KilliK είπε

θα αρεσουν ομως ολα αυτα στον μεσο παικτη; θα διασκεδασει;

Προφανως και οχι. Γιαυτο το λογο και τα exclusives σε ps4 μερια εχουν πολυ λιγοτερες πωλησεις απο το συνολο των κονσολων.

Γιαυτο το λογο και το Bloodborne πουλησε ψιχουλα στο ps4.

Ποιος ασχολειται τωρα με αυτα,οταν μπορουμε να αγοραζουμε καθε χρονο το νεο Fifa ή να παιζουμε το free2play Fortnite? :)

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...