Προς το περιεχόμενο

Death Stranding [PS4][PS5]


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Για να αποφύγουμε νέο κλείδωμα του νήματος, θα ισχύσουν άμεσα τα εξής, κάποια από τα οποία είναι επιπρόσθετα των βασικών όρων χρήσης του forum:

  • Spoilers για την υπόθεση και το φινάλε θα μπαίνουν αυστηρά σε spoiler tags!
  • Μην είστε επαναλαμβανόμενα αρνητικοί στα μηνύματά σας, μια φορά αρκεί.
  • Όπως πάντα κρατήστε ήπιους τόνους και αποφύγετε χαρακτηρισμούς και τσουβαλιάσματα προς άλλους χρήστες.
  • Κάντε αναφορά τα προβληματικά μηνύματα, μην απαντάτε σε αυτά.
  • Μείνετε αυστηρά on-topic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Αυτο που δεν χωραει αμφισβητηση,ειναι πως σιγουρα κανει ενα βημα μπροστα σε αρκετα πραματα,πραγμα που θα πρεπει να ενθαρυνονται να κανουν περισσοτερες εταιριες στο μελλον

σε τι κανει ενα βημα πιο μπροστα; γιαιτ βλεπω πολλους να το αναφερουν αυτο, αλλα χωρις να εξηγουν τι ακριβως καινουργιο φερνει το παιχνιδι. περα απο το στορυ φυσικα.

για overrated TLOUS part deux βλεπω την ολη φαση, λογω hype..

  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, KilliK είπε

σε τι κανει ενα βημα πιο μπροστα; γιαιτ βλεπω πολλους να το αναφερουν αυτο, αλλα χωρις να εξηγουν τι ακριβως καινουργιο φερνει το παιχνιδι. περα απο το στορυ φυσικα.

για overrated TLOUS part deux βλεπω την ολη φαση, λογω hype..

Νομίζω το Stranding system έχουν περάσει πολλοί μήνες αλλά αν θυμάμαι καλά το παιχνίδι θα έχει έναν τρόπο να βοηθάει ο ένας παίκτης τον άλλο μέσω internet. Όχι ακριβώς multiplayer όμως. Πραγματικά δεν θυμάμαι αλλά όπως έγραψα θα υπάρχει τρόπος διαδραστικότητας μεταξύ παικτών.

Δημοσ.

ακριβως. δεν εχουμε ιδεα τι ακριβως θα κανει το παιχνιδι, και παρολαυτα υπαρχουν συνεχεια σχολια, οχι μονο εδω, οτι θαναι "πρωτοποριακο"

μπορει ναναι οταν βγει το τελικο προιον, αλλα μεχρι τωρα μιλαει περισσοτερο το hype, παρα τα γεγονοτα.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, KilliK είπε

ακριβως. δεν εχουμε ιδεα τι ακριβως θα κανει το παιχνιδι, και παρολαυτα υπαρχουν συνεχεια σχολια, οχι μονο εδω, οτι θαναι "πρωτοποριακο"

μπορει ναναι οταν βγει το τελικο προιον, αλλα μεχρι τωρα μιλαει περισσοτερο το hype, παρα τα γεγονοτα.

Δεν υπάρχουν γεγονότα καθώς είναι ακυκλοφόρητο. Το Hype δικαιολογείται εν μέρη. Λόγω Decima Engine, Hideo Kojima, κανονικών ηθοποιών, νέα πνευματική ιδιοκτησία, αποκλειστικότητα Sony και track record της Sony στην γενιά. Υπάρχουν καλόπιστα άτομα και αναμένουν. Δηλαδή το Hype που έπρεπε να δημιουργηθεί στο Farming Simulator 20 ή στο Darksiders Genesis;

  • Like 1
Δημοσ.

δεν υπαρχουν γεγονοτα διοτι δεν εχει δειξει σχεδον τιποτα απο gameplay o ιαπωνας. και δεν ρωτησα πως δικαιολογειται το hype, αλλα τι καινουργιο φερνει το παιχνιδι, τι βηματα κανει που ειναι μπορστα.

και ξεκαθαρη απαντηση δεν εχω παρει ακομη.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, KilliK είπε

δεν υπαρχουν γεγονοτα διοτι δεν εχει δειξει σχεδον τιποτα απο gameplay o ιαπωνας. και δεν ρωτησα πως δικαιολογειται το hype, αλλα τι καινουργιο φερνει το παιχνιδι, τι βηματα κανει που ειναι μπορστα.

και ξεκαθαρη απαντηση δεν εχω παρει ακομη.

Kαι δεν προκειται να παρεις ακομα και οταν βγει το παιχνιδι πιστευω.Διαβαζω/ακουω πολλους να λενε οτι επιτηδες δεν δειχνει ο kojima gameplay για να παραμεινει μυστηριο το παιχνιδι.Γιατι ομως πιστευω οτι απο gameplay το παιχνιδι θα ειναι απλως ενα walking sim, οπως αναφερει και το post του Choutas,με μια κουλη ιστορια που δεν θα βγαζει καν νοημα και απλως θα εχουμε παρελαση απο τους κολλητους του kojima μεσα στο παιχνιδι.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Choutas είπε

παραθετω απο τα αρθρα που ποσταρες:

"Death Stranding is a game about walking."

υπεροχα

Επεξ/σία από KilliK
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, KilliK είπε

παραθετω απο τα αρθρα που ποσταρες:

"Death Stranding is a game about walking."

υπεροχα

Άνετα τρόλλαρε το κοινό του στην Games Com.

Κατούρησε ο άλλος και ΟΥΑΟΥ το κοινό.

Tο έβλεπα live και σκεφτόμουν "Μαλάκα δεν ΕΙΝΑΙ δυνατόν να κάνει cheering o άλλος για αυτό που έβλεπα".

Και όμως it happened.

Αν ήταν άλλη εταιρεία από πίσω θα είχε πέσει το internet από το σκατό στον ανεμιστήρα.

Επιτέλους άπλωσε όλη την ανωμαλία του στο παιχνίδι του, γιατί φαίνεται όσο ήταν στην Konami τον κρατούσανε.

Δεν έχω πρόβλημα με αυτό, αλλά είμαι περίεργος να δω το μέγεθος επιτέλους.

5 ώρες πριν, KilliK είπε

σε τι κανει ενα βημα πιο μπροστα; γιαιτ βλεπω πολλους να το αναφερουν αυτο, αλλα χωρις να εξηγουν τι ακριβως καινουργιο φερνει το παιχνιδι. περα απο το στορυ φυσικα.

για overrated TLOUS part deux βλεπω την ολη φαση, λογω hype..

Στο κατούρημα simulator.

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
  • Like 1
Δημοσ.

το ιδιο και εγω, χειροκροταγανε επειδη κατουρησε, και σκεφτομουν "μα τι κανουν οι μ##κες;" 😁

εχεις δικιο στο οτι θα ειναι το πρωτο παιχνιδι του auteur Κοτζιμα, αφου ειχε την απολυτη δημιουργικη ελευθερια και τα κεφαλαια να κανει οτι γουσταρει.

και αυτο ειναι που με ιντριγκαρει περισσοτερο, τι σοι παιχνιδι θα μας δωσει ενας ανεξέλεγκτος Κοτζιμα. οτι και να βγει, καλο η κακο, θαναι παντως σιγουρα ενδιαφερον.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, KilliK είπε

σε τι κανει ενα βημα πιο μπροστα; γιαιτ βλεπω πολλους να το αναφερουν αυτο, αλλα χωρις να εξηγουν τι ακριβως καινουργιο φερνει το παιχνιδι. περα απο το στορυ φυσικα.

για overrated TLOUS part deux βλεπω την ολη φαση, λογω hype..

απτα πιο προχωρημενα story και settings των τελευταιων ετων,μενει να φανει αν η εκτελεση θα ειναι εξισου καλη. Καινουρια environmental hazards οπως timefall,BT's,voidouts και δεν ξερω γω τι αλλο αντι για τα γνωστα χιλιοπαιγμενα κλισε,mechanics οπως stress levels για το μωρο που εξυπηρετει σαν radar,delivery simulation με ωραια γκατζετακια αντι για rambo delivery που παιρνεις item,σκοτωνεις 100 εχθρους,παραδιδεις.

Επισης περιεργα οπλα,usables και ποιος ξερει τι αλλο. Εχει και survival elements,το urinate προφανως δεν ειναι μονο τρολια,ισως πρεπει να κοιμαται,να τρωει ,φαινεται να υπαρχουν διαφοροι παραμετροι στο gameplay. 

Θα φανει αν θα ναι καλο στην εκτελεση,αλλα αν αυτο δεν σου φαινεται innovative,δεν ξερω τι πινεις

Δημοσ.

Even more details:

https://www.gamesradar.com/i-have-seen-death-stranding-at-gamescom-and-i-finally-understand-whats-going-on/

Στεγνό copy paste:

To understand Death Stranding – the intent behind its narrative and the type of game that it is trying to be – you need to forget about the BBs, BTs, and strangely captivating urination systems.

Hideo Kojima has long attempted (somewhat unsuccessfully) to explain that Death Stranding was a game about connection, and it has taken a new behind-closed-doors demonstration finally gave me a clear idea of the intent behind his laboured explanations.

The thing that really stood out to me was just how simple this game is at its core. Death Stranding is a game about walking. As Sam Porter Bridges (or as you probably know him, Normal Reedus trapped in the uncanny valley), you are tasked with walking from the East coast of America to the West, reactivating various communication nodes along the way in an effort to spread a message of hope to a nation that has become fragmented and disconnected, taking the idea of unity to pockets of an isolated populous that trades in ambivalence rather than love. That is Death Stranding.

And so you will walk. You will retrace the steps of Amelie, daughter of the President of the United Cities of America, who embarked on her own East to West journey with a convoy sometime before the game kicks into gear. She did this in an attempt to establish a network of communication relays across the country, a network that could deliver a message of unity from her mother, Bridget, who also happens to be on death’s door. That message is that every problem in the world needn't be solved by force; instead, it is hope that can bring us all together.

This is necessary after Central Knot City was destroyed in a terrorist attack – through the use of irresponsible 'Void Outs', the act of coming back from the 'Other Side', from the game's central antagonists. This has pushed pockets of civilisation to disconnect themselves from the government and from each other in fear, choosing to instead go it alone in the wildlands.

Off on the edge of the Pacific is Edge Knot City, home to a group being painted as a decentralised force – separatists and terrorists, the Homo Demens – who are intent on ensuring their own independence. It's on the road to Edge Knot City – on the road to building a bond with the most dangerous and disconnected portion of this vision of a fractured America – where Amelie was captured; she appears to Sam as a hologram projection in everything that we have seen so far, never ageing, looking to him as she did on "back on that beach". She's safe, she tells Sam, and she's free to talk to him and use the facilities as much as she likes – she isn't in a prison, she is keen to note – she just isn't able to leave the confines of Edge Knot City.

Connect the country up to the communication network, see if you can rescue Amelie from the Homo Damens and their leader, Higgs – the 'Man in the Golden Mask' played by Troy Baker – and spread the message of a dying president to halt the otherwise irreversible fracture of society. There's your story in Death Stranding; it's no more confusing than that. It's the drive to get you moving through the world and the core tenant to the gameplay.

The rest of it is all noise – a collection of gamification and esoteric sci-fi concepts to introduce conflict. Death Stranding is a game about a pilgrimage, about activating communication relays, and about delivering parcels to isolated corners of America in an attempt to establish social strands – building bonds with your fellow man in an effort to inspire hope in a dying society.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, Alastor192 είπε

απτα πιο προχωρημενα story και settings των τελευταιων ετων,μενει να φανει αν η εκτελεση θα ειναι εξισου καλη. Καινουρια environmental hazards οπως timefall,BT's,voidouts και δεν ξερω γω τι αλλο αντι για τα γνωστα χιλιοπαιγμενα κλισε,mechanics οπως stress levels για το μωρο που εξυπηρετει σαν radar,delivery simulation με ωραια γκατζετακια αντι για rambo delivery που παιρνεις item,σκοτωνεις 100 εχθρους,παραδιδεις.

Επισης περιεργα οπλα,usables και ποιος ξερει τι αλλο. Εχει και survival elements,το urinate προφανως δεν ειναι μονο τρολια,ισως πρεπει να κοιμαται,να τρωει ,φαινεται να υπαρχουν διαφοροι παραμετροι στο gameplay. 

Θα φανει αν θα ναι καλο στην εκτελεση,αλλα αν αυτο δεν σου φαινεται innovative,δεν ξερω τι πινεις

τα timefall, BT, voidouts τι ακριβως ειναι και πως θα δουλευουν μεσα στο παιχνιδι; το delivery simulation δηλαδη πως θαναι διαφορετικο απο το κλασικο;

οχι δεν μου φαινεται τιποτα για innovation, απο την αποψη οτι δεν γνωριζουμε πως ακριβως θα εχουν υλοποιηθει μεσα στο παιχνιδι και πως θα συνεισφερουν στην γενικοτερη εμπειρια. κατι που αναγνωριζεις και ο ιδιος.

και  αυτο ειναι σημαντικο, το innovation απο μονο του δεν λεει τιποτα, αν δεν προσφερει διασκεδαση στον παικτη που ειναι και το τελικο ζητουμενο. πχ εχεις το μωρο που θελει νανουρισμα για να δουλεψει σωστα το ρανταρ. οοοκ. μηπως γινει αυτο επαναλαμβανομενο σε σημειο βαρεμαρας καποια στιγμη; ενταξει φανταζομαι ο Κοτζιμα θα ξερει πως να ισορροπήσει το ολο πραμα, αλλα παλι μιλαμε με υποθεσεις. and that's my point.

τεσπα, δεν αργει να βγει το παιχνιδι. συντομα θα λυθουν ολες οι αποριες μας.

Επεξ/σία από KilliK
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ έχω πειστεί πια ότι θα είναι το πιο αμφιλεγόμενο/διφορούμενο game που θα έχει βγει ever. Θα δούμε game reviews του τύπου omg 11 out of 10 my life is full now kojima son, accept my virginity - lemme be your waifu και κάτι στεγνά 5ράκια του τύπου είναι σαν ταινία του Αγγελόπουλου μόνο που ο ντελιβεράς δεν έχει μηχανάκι.😂

Επεξ/σία από ilos
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...