Προς το περιεχόμενο

Death Stranding [PS4][PS5]


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Για να αποφύγουμε νέο κλείδωμα του νήματος, θα ισχύσουν άμεσα τα εξής, κάποια από τα οποία είναι επιπρόσθετα των βασικών όρων χρήσης του forum:

  • Spoilers για την υπόθεση και το φινάλε θα μπαίνουν αυστηρά σε spoiler tags!
  • Μην είστε επαναλαμβανόμενα αρνητικοί στα μηνύματά σας, μια φορά αρκεί.
  • Όπως πάντα κρατήστε ήπιους τόνους και αποφύγετε χαρακτηρισμούς και τσουβαλιάσματα προς άλλους χρήστες.
  • Κάντε αναφορά τα προβληματικά μηνύματα, μην απαντάτε σε αυτά.
  • Μείνετε αυστηρά on-topic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλα αυτα περι mgs4 γραφονται τωρα γιατι ειδαμε μετα και το 5 που βγηκε και ηταν το ακρως αντιθετο απο το 4 γιαυτο καιξενερωσε αρκετους(δηλαδη full gameplay και λιγα πραγματα απο story).

Οταν ειχε πρωτο βγει το 4 παρολο του οτι οντως ειχε παρα μα παρα πολλα cut scenes(που κουρασαν αρκετους) ηταν το system seller του ps3,και φυσικα μεχρι και το τελος παραμενει ενα απο τα καλυτερα παιχνιδια του ps3.

Γιαυτο κιολας σταθηκα πιο πισω σε αυτο που γραφτηκε απο fans της σειρας οτι το βρηκαν μετριο. Απλα δεν γινεται αυτο το πραγμα.Αλλο αν δεν ειναι το αγαπημενο σου,και αλλο αν ειναι οντως μετριο....

Αν δηλαδη δειτε και το παλιοτερα θεμα του εδω στο forum που ανεφερα πιο πισω,περαν των cut scenes οι περισσοτεροι μονο τα καλυτερα λεγανε overall για το παιχνιδι.

Τωρα για το Death Stranding ακομα και απο αυτο το trailer που εδειξε φαινεται οτι εως ενα βαθμο ξεχωριζει απο την μαζα των αλλων εταιρειων και στον βαθμο παρουσιασης του παιχνιδιου αλλα και στην ιδια την θεματολογια του,και εχει και ψιλο καλο cast ηθοποιων κιολας απο πισω.

Χτες εγραψα οτι το εν λογω video ειχε 5μυρια views,σημερα εγιναν 6 και ξεπερασε και τα προηγουμενα video και φανταστειτε οτι μιλαμε για ανακοινωση εκτος της Ε3.

Να το θεσω πιο απλα ετσι οπως φαινεται στην χειροτερη το παιχνιδι θα ειναι απλα καλο.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Καλα αυτα περι mgs4 γραφονται τωρα γιατι ειδαμε μετα και το 5 που βγηκε και ηταν το ακρως αντιθετο απο το 4 γιαυτο και ξενερωσε αρκετους

δε διαφωνώ σε τίποτα ούτε στα παρακάτω, κατόπιν εορτής και με τη πάροδο του χρόνου + την κυκλοφορία του 5, το παιχνίδι άρχισε να μου φαίνεται μέτριο...λέγοντας μέτριο, εννοώ μέτριο για mg πάντα, έγραψα παραπάνω ότι το fun value ακόμα και του συγκεκριμένου άλλα ΑΑΑ games το κοιτάνε με κιάλια (πλην των bosses που με ξενέρωναν στη πλειοψηφία τους από τότε) + σίγουρα είναι από τα καλύτερα παιχνίδια του ps3. 

Επεξ/σία από snake_plissken2112
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Καλα αυτα περι mgs4 γραφονται τωρα γιατι ειδαμε μετα και το 5 που βγηκε και ηταν το ακρως αντιθετο απο το 4 γιαυτο καιξενερωσε αρκετους(δηλαδη full gameplay και λιγα πραγματα απο story).

Ας ελπίσουμε ότι το Death Stranding θα ακολουθήσει τη λογική των 1-4 και όχι αυτή του μπουρδέλου του open world. Κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουν οι εταιρίες ότι τα open world είναι στην καλύτερη unmemorable και συνήθως επαναλαμβανόμενα riding/walking/driving simulations με μοναδική εξαίρεση για μένα το Witcher 3 και βάζω μέσα και το Botw που παίζω τώρα.

Γενικά στο PS4 σχεδόν έχουν όλοι οι μεγάλοι τίτλοι του είναι έντονα story driven και φαίνεται να το συνεχίζουν αυτό δίνοντας τόσο βαρύτητα στην ιστορία στα trailer. Βέβαια και στο MGS5 δε θα ήταν δύσκολο να κάνουν 5λεπτα trailers με cutscenes αλλά story driven δε το έλεγες.

 

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν νομιζω να μαζεψανε τοσους ηθοποιους και το παιχνιδι να μην ειναι περισσοτερο story driven.

Ισα ισα που και στο trailer ελαχιστα εως καθολου βλεπουμε τον κεντρικο χαρακτηρα Sam να χρησιμοποιει οπλα.

Περαν τουτου το Death Stranding δειχνει οτι ξεφευγει σε τεραστιο βαθμο απο την γνωστη ανακυκλωση των αλλων εταιρειων,γιαυτο φανταζομαι και τραβαει βλέμματα και υπαρχει και hype.

Βεβαια πολλοι απο αυτους που το hyp αρουν το παιχνιδι,οταν με το καλο  βγει θα το βριζουν,τα εχουμε δει πολλες φορες αυτα.

 

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

συμφωνώ για Witcher και BotW

34 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Ας ελπίσουμε ότι το Death Stranding θα ακολουθήσει τη λογική των 1-4 και όχι αυτή του μπουρδέλου του open world. Κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουν οι εταιρίες ότι τα open world είναι στην καλύτερη unmemorable και συνήθως επαναλαμβανόμενα riding/walking/driving simulations με μοναδική εξαίρεση για μένα το Witcher 3 και βάζω μέσα και το Botw που παίζω τώρα

+1000 αν και προσωπικά δεν με χάλασε το ψευδο-open world του 5, ήταν τόσο open όσο χρειαζόταν για μια stealth mission κατ εμέ (να την προσεγγίσεις διαφορετικά κάθε φορά κτλ)...

Επεξ/σία από snake_plissken2112
  • Like 3
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε
 
 
 
42 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Ας ελπίσουμε ότι το Death Stranding θα ακολουθήσει τη λογική των 1-4 και όχι αυτή του μπουρδέλου του open world. Κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουν οι εταιρίες ότι τα open world είναι στην καλύτερη unmemorable και συνήθως επαναλαμβανόμενα riding/walking/driving simulations

lNUh0uV.gif

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, snake_plissken2112 είπε

συμφωνώ για Witcher και BotW

+1000 αν και προσωπικά δεν με χάλασε το ψευδο-open world του 5, ήταν τόσο open όσο χρειαζόταν για μια stealth mission κατ εμέ (να την προσεγγίσεις διαφορετικά κάθε φορά κτλ)...

Αυτή η "διαφορετική προσέγγιση κάθε φορά" είναι που με χαλάει να σου πω την αλήθεια γιατί συνήθως οδηγεί απλά σε exploit glitches. Δε λέω να είναι full linear σε βαθμό ή θα ακολουθήσεις με ακρίβεια το τάδε video-guide ή δε βγαίνει αλλά δε χρειάζεται και τόσο άπειρη "ελευθερία".

Άσε που είναι και διαφημιστικό τρικάκι αυτές οι ελευθερίες όχι τόσο στο κομμάτι των αποστολών αλλά στο που πρέπει να πας ενώ στην πράξη έχει walls (είτε gear ή skills ή levels) στις 3 από τις 4 κατευθύνσεις. Δε χρειάζεται τα πάντα να είναι metroidvania. Σε κάποιους από μας δεν αρέσει να πηγαινοέρχονται αφού πρώτα κοπάνησαν το κεφάλι τους σε ένα τοίχο. Αυτή η ελευθερία μου θυμίζει τη δημοκρατία στη χώρα μας.

Δεν είναι και το πιο τραγικό πράγμα στον κόσμο να παίζεις κάτι όπως ακριβώς το οραματίστηκε ο σκηνοθέτης/δημιουργός του παιχνιδιού.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Αυτή η "διαφορετική προσέγγιση κάθε φορά" είναι που με χαλάει να σου πω την αλήθεια γιατί συνήθως οδηγεί απλά σε exploit glitches. Δε λέω να είναι full linear σε βαθμό ή θα ακολουθήσεις με ακρίβεια το τάδε video-guide ή δε βγαίνει αλλά δε χρειάζεται και τόσο άπειρη "ελευθερία".

Για εμένα το phantom pain δούλεψε έτσι και δεν με χάλασε, μου φάνηκε σαν ένα μεγαλύτερο snake eater στο κομμάτι free roam... αλλά το καταλαβαίνω γιατί η σειρά ήταν εξαρχής πιο linear και ίσως αυτό το extra open world στοιχείο του phantom pain, να έφταιγε και για την λιγότερο συμπαγή ιστορία και δομή του παιχνιδιού. Αλλά αν θυμάμαι καλά -έχω πολύ καιρό να το ξαναπαίξω-, αν εξαιρέσω μερικές πίστες, οι περισσότερες κατέληγαν σε ένα κλασσικά κλειστό μέρος/οχυρό/έπαυλη/κτλ που εκεί γινόταν η κύρια φάση... ίσως η κακή δομή τύπου ελικόπτερο-landing zone-πίστα-extraction point να συνέβαλε αρνητικά στο κομμάτι του open world.Αν το παιχνίδι πήγαινε φυσιολογικά όπως προηγούμενα, ίσως το open world του να ήταν πιο ευχάριστο για όλους... αλλά οκ, στο κομμάτι αυτό θα πάω πάσο γνκ, ξεκάθαρα θέμα προσωπικού γούστου νομίζω το γεγονός ότι μου άρεσε το ψευτο open world του 5 (δεν χρησιμοποίησα μια φορά όχημα-ειλικρινά δεν θυμάμαι όντως να οδήγησα ποτέ τίποτα-, όλα ήταν ποδαράτο ή άλογο όπου έπρεπε, δείγμα του ότι μάλλον το εξέλαβα και έπαιξα διαφορετικά από ότι προοριζόταν το ίδιο το παιχνίδι). Θα το ευχαριστιόμουν αλλιώς όμως σίγουρα με άλλη δομή παιχνιδιού...

Επεξ/σία από snake_plissken2112
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, snake_plissken2112 είπε

Για εμένα το phantom pain δούλεψε έτσι και δεν με χάλασε, μου φάνηκε σαν ένα μεγαλύτερο snake eater στο κομμάτι free roam... αλλά το καταλαβαίνω γιατί η σειρά ήταν εξαρχής πιο linear και ίσως αυτό το extra open world στοιχείο του phantom pain, να έφταιγε και για την λιγότερο συμπαγή ιστορία και δομή του παιχνιδιού. Αλλά αν θυμάμαι καλά -έχω πολύ καιρό να το ξαναπαίξω-, αν εξαιρέσω μερικές πίστες, οι περισσότερες κατέληγαν σε ένα κλασσικά κλειστό μέρος/οχυρό/έπαυλη/κτλ που εκεί γινόταν η κύρια φάση... ίσως η κακή δομή τύπου ελικόπτερο-landing zone-πίστα-extraction point να συνέβαλε αρνητικά στο κομμάτι του open world.Αν το παιχνίδι πήγαινε φυσιολογικά όπως προηγούμενα, ίσως το open world του να ήταν πιο ευχάριστο για όλους... αλλά οκ, στο κομμάτι αυτό θα πάω πάσο γνκ, ξεκάθαρα θέμα προσωπικού γούστου νομίζω το γεγονός ότι μου άρεσε το ψευτο open world του 5 (δεν χρησιμοποίησα μια φορά όχημα-ειλικρινά δεν θυμάμαι όντως να οδήγησα ποτέ τίποτα-, όλα ήταν ποδαράτο ή άλογο όπου έπρεπε, δείγμα του ότι μάλλον το εξέλαβα και έπαιξα διαφορετικά από ότι προοριζόταν το ίδιο το παιχνίδι). Θα το ευχαριστιόμουν αλλιώς όμως σίγουρα με άλλη δομή παιχνιδιού...

Αυτό που θυμάμαι στο MGS5 είναι να νιώθω ότι κάνω πολλά μικρά ασήμαντα missions. Το αντίστοιχο κάποιων mindless RPG quest τύπου "το χωριό πεινάει, σκότωσε 10 αγριογούρουνα που είναι ακριβώς έξω από το χωριό" σε stealth περιβάλλον. Ένιωθα σαν errand boy και όχι σαν πρωταγωνιστής. Αυτό νιώθω σε κάθε open-world. 

Θα προτιμούσα να είχε 4-5 μεγάλα fortresses/missions με checkpoints που να ήταν όμως meaningfull.

 

 

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε
 
 
 
31 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Ένιωθα σαν errand boy και όχι σαν πρωταγωνιστής. Αυτό νιώθω σε κάθε open-world. 

Επίσης σου δίνουν ψευδαισθηση ελευθερίας ενω στην πραγματικότητα σε φυλακίζουν μεσα στους ψυχαναγκασμους σου. Να κανω και εκεινο να φυγει το σημαδακι απο τον χαρτι, αντε να κανω και το επομενο. Δεν εχει σημασια που ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα με το προηγουμενο, πρεπει να το κανω. Kαι είναι και λογικο να καταφευγουν  σε τετοιες πρακτικες, αφου ειναι αδυνατον να τροφοδοτήσουν εναν τεραστιο κοσμο οσο τροφοδοτουν (ουσιαστικά όμως) ενα γραμμικό παιχνίδι. Ασε που το pace παει περίπατο καθώς μπορεί να εχεις απομακρυνθει απο το main story για ώρες.

Πραγματικα δεν νιωθω καλα οταν παιζω τετοια games αλλα για καποιο λογο αρεσουν στον κοσμο και πουλανε.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
Στις 31/5/2019 στις 6:21 ΜΜ, PDS13 είπε

Επίσης σου δίνουν ψευδαισθηση ελευθερίας ενω στην πραγματικότητα σε φυλακίζουν μεσα στους ψυχαναγκασμους σου. Να κανω και εκεινο να φυγει το σημαδακι απο τον χαρτι, αντε να κανω και το επομενο. Δεν εχει σημασια που ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα με το προηγουμενο, πρεπει να το κανω. Kαι είναι και λογικο να καταφευγουν  σε τετοιες πρακτικες, αφου ειναι αδυνατον να τροφοδοτήσουν εναν τεραστιο κοσμο οσο ουσιαστικά τροφοδοτουν ενα γραμμικό παιχνίδι. Ασε που το pace παει περίπατο καθώς μπορεί να εχεις απομακρυνθει απο το main story για ώρες.

Πραγματικα δεν νιωθω καλα οταν παιζω τετοια games αλλα για καποιο λογο αρεσουν στον κοσμο και πουλανε.

Αυτό με τον ψυχαναγκασμό και τα σημαδάκια στο χάρτη νόμιζα ήταν μόνο δικό μου θέμα... Συνήθως κάπως έτσι "καίω" παιχνίδια γιατί κάνω τόσα πολλά και βαρετά activities που κάπου χάνω το main story ***.

Πάντως δε κατηγορώ και αυτούς που τα απολαμβάνουν. Είναι τρελό value for money αν καταφέρεις να χωθείς στον κόσμο του παιχνιδιού και αυτά τα activities τα βρίσκεις meaningfull.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμενα αυτο που μ'αρεσει πολυ στο Death Stranding ειναι οτι μιλαμε για ενα τελειως φρεσκο και innovative setting,σε σχεση με τα χιλιοπαιγμενα fantasy,military που κυκλοφορουν απο διαφορες εταιριες.

μπλεκεται sci-fi με supernatural,νεοι "κανονες" για το πως λειτουργει το περιβαλλον η τα gadgets,gameplay που δεν ειναι αναγκαια μονο shooting  η μονο stealth. Για μενα ειναι πολυ σημαντικα αυτα.

Tελευταια φορα που με ειχε επληξει νεο IP που εκανε κατι πρωτοτυπο με το universe που διαδραματιζεται ηταν το Horizon Zero Dawn, με τον συνδυασμο primal-sci fi και robodinos,οπου το παιχνιδι ειχε το δικο του μοναδικο οικοσυστημα κλπ.

 

4 ώρες πριν, Fulgore είπε

Δεν νομιζω να μαζεψανε τοσους ηθοποιους και το παιχνιδι να μην ειναι περισσοτερο story driven.

Ισα ισα που και στο trailer ελαχιστα εως καθολου βλεπουμε τον κεντρικο χαρακτηρα Sam να χρησιμοποιει οπλα.

Περαν τουτου το Death Stranding δειχνει οτι ξεφευγει σε τεραστιο βαθμο απο την γνωστη ανακυκλωση των αλλων εταιρειων,γιαυτο φανταζομαι και τραβαει βλέμματα και υπαρχει και hype.

Βεβαια πολλοι απο αυτους που το hyp αρουν το παιχνιδι,οταν με το καλο  βγει θα το βριζουν,τα εχουμε δει πολλες φορες αυτα.

 

Δεν ειναι αναγκαιο αυτο. Και τα Metal Gear που εδιναν μεγαλο βαρος στο tactical espionage gameplay,ειχαν διαλογους επι διαλογων και cutscenes επι cutscenes. Απλα τωρα εχουμε ενα δημοφιλες cast για να κανει deliver ολο αυτο το κονσεπτ. Και φυσικα ειναι μεγαλο selling point να παιζουν δημοφιλεις ηθοποιοι σε τετοιο παιχνιδι,λογικο να προωθουν πιο πολυ στα trailers τα σημεια που εμφανιζονται οι ηθοποιοι,εδω παω στοιχημα οτι το παιχνιδι θα το αγορασουν ατομα που δεν εχουν αμεση σχεση με το gaming και ειναι fans του Reedus και του Mikkelsen

 

 

 

Επεξ/σία από Alastor192
  • Like 2
Δημοσ.
Στις 31/5/2019 στις 2:28 ΜΜ, Mitroglou7 είπε

Κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουν οι εταιρίες ότι τα open world είναι στην καλύτερη unmemorable και συνήθως επαναλαμβανόμενα riding/walking/driving simulations με μοναδική εξαίρεση για μένα το Witcher 3 και βάζω μέσα και το Botw που παίζω τώρα.

Εγώ βάζω μέσα και το Horizon Zero Dawn αλλά συμφωνώ γενικά με αυτό που λες.

  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...