Προς το περιεχόμενο

Death Stranding [PS4][PS5]


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Για να αποφύγουμε νέο κλείδωμα του νήματος, θα ισχύσουν άμεσα τα εξής, κάποια από τα οποία είναι επιπρόσθετα των βασικών όρων χρήσης του forum:

  • Spoilers για την υπόθεση και το φινάλε θα μπαίνουν αυστηρά σε spoiler tags!
  • Μην είστε επαναλαμβανόμενα αρνητικοί στα μηνύματά σας, μια φορά αρκεί.
  • Όπως πάντα κρατήστε ήπιους τόνους και αποφύγετε χαρακτηρισμούς και τσουβαλιάσματα προς άλλους χρήστες.
  • Κάντε αναφορά τα προβληματικά μηνύματα, μην απαντάτε σε αυτά.
  • Μείνετε αυστηρά on-topic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πραγματικά κοντά 10 λεπτά trailer and i learned nothing (πλην της 8/11 και ότι there will be a lot of cutscenes).🤩

Make murica great again (2 φορές το πε)? Τι είναι Tramp Simulator? Υπάρχει ήδη ένα τέτοιο σαβουροπαίχνιδο στο steam.🤩

Μπορεί να μη το αγοράσουν πολλοί, άλλα το 99% των gamers θα το δει τουλάχιστον σε κάποιο stream κλπ για να καταλάβει τι τελικά είναι αυτό το συνονθύλευμα και τι θέλει να πει ο ποιητής.

Επεξ/σία από ilos
  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα διαβασει και το σεναριο και θα πει wtf σκεφτοταν ο κοτζιμας παλι φτηνα τη βγαλαμε που δε τους εβαλε να παιζουν πιο σουρεαλιστικα. Ok για το Mikkelsen normal ειναι  :P

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Δημοσ.

Kojima τρέλανε μας !!!

Ελπίζω να είχε πάρει περισσότερα ληγμένα από όσα έπρεπε !!!

Το αποτέλεσμα φαίνεται πρωτοποριακό - μπερδεμένο - ενδιαφέρον. Εμένα τουλάχιστον με έχει στείλει. Ελπίζω όντως να γεννήθηκε νέα κατηγορία παιχνιδιών. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ilos είπε

Πραγματικά κοντά 10 λεπτά trailer and i learned nothing (πλην της 8/11 και ότι there will be a lot of cutscenes).🤩

Μπορεί να μη το αγοράσουν πολλοί, άλλα το 99% των gamers θα το δει τουλάχιστον σε κάποιο stream κλπ για να καταλάβει τι τελικά είναι αυτό το συνονθύλευμα και τι θέλει να πει ο ποιητής.

Δεν έχεις άδικο σε αυτό αλλά αν κάνεις πχ. κάποιο παραλληλισμό με τον κινηματογράφο, δεν καταλαβαίνεις σε όλες ταινίες τι παίζει από ένα trailer και δεν είναι αυτό απαραίτητα καλό ή κακό.

Καλές είναι πχ. οι ταινίες με υπερήρωες και οι ρομαντικές κομεντί που μέσες άκρες ξέρεις τι παίζει αλλά δεν είναι οι μόνες καλές ταινίες και ούτε είναι απαραίτητα καλές επειδή είναι προβλέψιμες. Δε χρειάζεται όλα τα παιχνίδια να είναι Call of Duty και Assasin's Creed ώστε να ξέρεις απ'το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό τι να περιμένεις.

Και επίσης, έδειξε αρκετά πραγματά το trailer. Έχει exploration, έχει stealth, έχει melee/shooting δράση και φαίνεται openworld αλλά αρκετά story driven. Δε νομίζω ότι έχει τόσο τρελή σημασία να δείξει 6 μήνες πριν πόσα και τι όπλα έχει, αν κάνεις level up abilities κτλ. Μέρος αυτού που φαίνεται ότι πάει να πουλήσει είναι και το μυστήριο.

Εξάλλου αν πατάει όσο φαίνεται ότι πατάει στο σενάριο και το storytelling τι να δείξει ακριβώς?

Δημοσ.
2 ώρες πριν, DimosMcLaren είπε

Ελπίζω όντως να γεννήθηκε νέα κατηγορία παιχνιδιών. 

Δύσκολα γιατί και το "tactical espionage action" πάλι δεν το λες είδος/κατηγορια. Όσο για το walking simulator θυμίζω ότι δεν το κάνει publish η dear Konami, thank god. ;)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H konami θα το ελεγε mobile ladder sim :P Στοιχημα οτι στο jap θα εχει και αλλη μουσικη εχουν αλλο mentality

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Gorbatsof είπε

Το "Μαμά" είχε περισσότερα.

Μην δίνεις ιδέες και κάνει το Μαμά dlc mission ο Κοτζίμα.

Δημοσ.

Τα mg και mg2-solid snake τα έχω παίξει σε emulator, για την εποχή τους μου φαίνονται ακόμα και σήμερα αρκετά μπροστά σε στήσιμο, gameplay και κυρίως storytelling. Το mgs του '97 ήταν από τα ορόσημα για την βιομηχανία γενικότερα του gaming στα 90ς σε όλους του τους τομείς, δεν έχει νόημα να το αναλύσει κανείς παραπάνω...Το mgs2 έσπρωξε πολύ και τις πωλήσεις του ps2 αλλά ήταν 2 κλικ πιο inovative από το προηγούμενό στο στήσιμο και το gameplay του + λόγω εξέλιξης του μέσου, πολύ πιο βαθύ σενάριο και κεντρικές ιδέες, όπως και σε κλίμακα -τέρμα ψαρωτικό για την εποχή πχ το φινάλε με τα σπαθιά ή νωρίτερα η μάχη με τα MG-...Το mgs3 είναι για εμένα πάντα το ίσως πληρέστερο videogame που έχω παίξει ποτέ -όχι απαραίτητα το ''καλύτερο''-, να το πιάσεις από gameplay, από survival aspects και προσθήκες στον χειρισμό και το customization του Snake, από Stealth, από boss fights -μάχες με τον The End ή Boss νομίζω οτι ακόμα και σήμερα βάζουν κάτω σημαντικά boss fights σε AAA τίτλους για πλάκα-, από μουσική, από σκηνοθεσία, από παντού... το θεωρώ σαν το breaking point για οτιδήποτε open world survival stealth action whatever έχει βγεί από τότε μέχρι και σήμερα...

Το mgs4 είχε ένα τεράστιο αρνητικό που επισκίαζε καλώς ή κακώς το παιχνίδι, αυτό του άκραντου fan service που δεν σε άφηνε να χαρείς ξανά τον εξαιρετικό χειρισμό και setting αλλά κάλυπτε τα πάντα + την κεντρική ιστορία που ναι μεν έδωσε ένα από τα καλύτερα φινάλε εβερ σε παιχνίδι + ένα αξεπέραστο τελικό boss fight με σωστή χρήση του nostalgia factor και fun service, αλλά κούραζε αρκετά με τα συνεχόμενα throwbacks στο παρελθόν και το σχεδόν rehash κλασσικών Bosses με άλλες στολές....ωραίο ήταν, εμπειριάρα και αυτό αλλά όχι στο ίδιο επίπεδο με τα προηγούμενα. Το mgs5 είχε επίσης ως μεγάλο αρνητικό το ημιτελές σενάριο, την κακή δομή (ελικόπτερο ντούκουντούκου και δώστου πάλι, mother base, recruit και βλακείες) και την απουσία boss fights, είχε όμως και συνεχίζει να έχει το καλύτερο gameplay που μπορεί να φτάσει ένα action-stealth παιχνίδι. Ακόμα και εν έτη 2019 κάνει πλάκα -πλάκα όσο δεν πάει όμως- σε ότι παρόμοιο παιχνίδι έχει κυκλοφορήσει... έπαιζα τις προάλλες days gone σε συνδυασμό με AC Odyssey -νταξ ατυχέστατα παραδείγματα αλλά αυτά έπαιζα, ας όψεται ο κολλητός που δουλεύει Se7en και νοικιάζουμε τίποτα 😛 - και έκανα κάτι τύπου stealth ας πούμε και οκ, πόσα χρόνια μετά και ακόμα δεν πλησιάζουν ούτε κατά διάνοια το βάθος ή την ελάχιστη στιβαρότητα των controls του phantom pain...(επίσης το phantom pain, αν το ξεκινήσει κανείς από το ground zeros και το νοσοκομείο μέχρι και την πρώτη αποστολή που σε αμολάει ο Όσελοτ στην έρημο, είναι από τις καλύτερες και πιο ψαρωτικές εισαγωγές που έχω παίξει τα τελευταία χρόνια γενικότερα ...κρίμα που η συνέχεια αποδείχθηκε προβληματική storywise)

από τα φορητά, να πω ότι έχω παίξει το peace walker και παρά τα θέματάκια του λόγω psp και controls/δυνατοτήτων, είναι ένα γαμημένο έπος.- 😛 

 

overall, ναι οκ προφανώς δεν κάνουν appeal όλα τα παραπάνω σε όλους όπως εμένα πχ δεν μου κάνει appeal η Rockstar αλλά δεν μπορώ να πω έχοντας παίξει το 80% των παιχνιδιών της ότι δεν είναι από τις πιο σημαντικές και επιδραστικές εταιρείες της βιομηχανίας... 

όσο υποκειμενικότητα υπάρχει στην προσωπική άποψη για τα παραπάνω παιχνίδια και γενικότερα την mg σειρά -γιατί καλώς ή κακώς μου αρέσουν πολύ σαν παιχνίδια και λόγω αυτού κάποια σημεία τους τα κρίνω διαφορετικά και λιγότερο αντικειμενικά ή είμαι πρόθυμος να ''καταπιώ'' αρκετά μελανά σημεία που υπάρχουν-, θεωρώ ότι υπάρχει και αρκετή αντικειμενικότητα στο κατά πόσο inovative και σημαντική ήταν και είναι για την βιομηχανία του gaming. Μπορεί να είναι και η ηλικία δεν ξέρω (σίγουρα οι νεώτεροι που δεν έχουν ζήσει εποχές '97 που τα σκάγαμε μαζικά παρέες στα gameάδικα για να τερματίσουμε το mgs -όσοι δεν είχαμε Playstation σπίτι γιατί όλος ο κόσμος παραμιλούσε- δεν καταλαβαίνουν τι λέμε, ή δεν έζησαν το βάθος που έδωσε το mgs3 στον οπαδό του είδους -που πήρε κάτι για την εποχή ήταν τόσο μπροστά, τόσο μπροστά που στην αρχή τσίνησε και γκρίνιαξε με τις καινοτομίες του- ) αλλά η σειρά σχεδόν σε κάθε της έκφανση αποτελούσε ένα μεγάλο και σημαντικό κεφάλαιο στον χάρτη του gaming κυρίως για την εξέλιξή του gameplay της, το πόσο ταυτίστηκε ως μέσο προώθησης της κάθε νέας κονσόλας της sony και το πόσο πιο καινοτόμο/διαφορετικό προσπαθούσε να είναι το κάθε επόμενο κεφάλαιο της σειράς σε σχέση με το προηγούμενο σχεδόν σε κάθε επίπεδο, διατηρώντας όμως και μια κοινή ταυτότητα...

Λίγες φορές τα τελευταία χρόνια που έχω το ps4 με ιντρίγκαρε ένας ΑΑΑ τίτλος λόγω του ότι, παρότι βλέπω στοιχεία σε αυτό που τα έχω ξαναδεί -κοιτώντας το πιο ψύχραιμα, έχει το stealth και shooting του MG5 σε διαφορετικό περιβάλλον + λίγο με αγχώνει το αδύναμο στόρυ του MG5/αν και εδώ δεν υπάρχει Konami- , μου φαίνεται παράλληλα εντελώς διαφορετικό και κυρίως πρωτότυπο. Και στο κομμάτι των visual και world build, και στο κομμάτι του όποιου χειρισμού και στο κομμάτι της σκηνοθεσίας (καλά cast με A-list actors για motion capture και voice acting ούτε του Παπά) κτλ... Θα είναι? Μπορεί και όχι, μπορεί και ναι, λογικά αναμένω λίγο από όλα. Δεν νομίζω ότι υπάρχει πλέον κάτι αχαρτογράφητο στο κομμάτι του single player gaming ώστε να γίνει κάτι ανάλογο πχ με το mg του '97. Αλλά αν πάρουμε τον άψογο χειρισμό και gameplay mechanics του MGS5 με μερικές ακόμα προσθήκες, σε ένα setting πρωτότυπο με σκηνοθεσία Κοτζίμα, ε fuck, count me in ότι και να βγει, τουλάχιστον δεν θα παίξω πάλι stealth, wlaking simulator και shooting της πλάκας σε zombie post-apocalyptic environment με αντίπαλα npcs αρνητικού iq

Kodjima στον κλάδο του είναι ένα όνομα το οποίο πάντα σε προιδεάζει για κάτι εκτός των συνηθισμένων και της πεπατημένης + ποτέ δεν είναι at least ενδιαφέρων στην χειρότερη το αποτέλεσμα. Αυτό μου αρκεί και για να τον εμπιστευτώ και για να επενδύσω σε οτιδήποτε φέρει την υπογραφή του, ακόμα και αν αυτό είναι πχ το ημιτελές mg5 ή το fan service του mg4. Ακόμα και σε αυτά τα παιχνίδια υπάρχει βάθος και fun factor που άλλοι τίτλοι πασχίζουν και δεν ακουμπάνε καν... 

κι εγώ Kodjima we trust για πλάκα, κι ας μην του βγεί στο φινάλε φινάλε...

 

 

unnamed.jpg

  • Like 3
  • Thanks 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αδυνατώ να καταλάβω γιατι το fan service ήταν, και μάλιστα τεράστιο, αρνητικό γνώρισμα του MGS4 για έναν "fan" των MGS. Για έναν όχι και τόσο "fan" να το δεχτώ. Προσωπικά το καταευχαριστήθικα, το μοναδικο MGS για επιτραπέζια κονσόλα που αυτό δεν συνέβη ειναι το MGS5, διότι στο όλο στήσιμο δεν θυμιζε και πολύ  MGS αν και χαρακτηρίζεται βέβαια από το καλύτερο gameplay/μηχανισμούς της σειράς.

Επεξ/σία από Anuminas
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ναι, αυτό, το να είναι αρνητικό το fan service που είχε το MGS4 δε το καταλαβαίνω. Επικούρα ήταν, ειδικά όταν παίζεις Shadow moses με τα γραφικά του ps1 και ξυπνάει ο Snake ελικόπτερο μου χε σηκωθεί η τρίχα ολόκληρη. 11 χρόνια μετά ακόμα θυμάμαι τα feels που μου χε βγάλει το 4.

Το παραπάνω meme είναι μυθικό, το βλέπω από χτες και ξεκαρδίζομαι. To Wat και η έκφραση του Mads με λυγίζει

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο γυρισμός στα shadow moses είναι από τις πιο συγκινητικές στιγμές όλης της σειράς. Ήταν κάτι που κανείς δεν το περίμενε. Είχαμε ανατριχιάσει.

Επεξ/σία από Anuminas
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

συμφωνώ σε πολλά, πχ η φάση shadow mosses με ανατριχιάζει ακόμα και video στο youtube να την δω, ή η μάχη με τα Metal Gear, ή οκ το φινάλε που εμένα με γονατίζει, απλά με είχαν ξενερώσει πολύ τα bosses (όλα μα όλα σχεδόν ρέπλικες παλαιότερων κλασσικών bosses) + του ότι ναι, μετά το 3 περίμενα όχι ένα best of της σειράς - nostalgia trip στο κομμάτι της ιστορίας με απανωτά throwbacks στο παρελθόν ή σε γνωστά πρόσωπα και κλείσιμο ματιού αλλά κάτι παραπάνω... αναγκαστικά θα υπήρχαν και όλοι αυτοί σαν μέρος του επιλόγου, αλλά δεν ξέρω, ε με κούρασε προσωπικά αρκετά... ίσως φταίει και που το παιχνίδι έχει τόσα μα τόσα μα τόσα πολλά μέτωπα να κλείσει (και όχι πάντα με τον καλύτερο τρόπο, βλέπε Meryl) που η όλη ιστορία με καταπίεσε αρκετά σε σημεία μέχρι να περατωθεί..

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...