Προς το περιεχόμενο

Death Stranding [PS4][PS5]


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Για να αποφύγουμε νέο κλείδωμα του νήματος, θα ισχύσουν άμεσα τα εξής, κάποια από τα οποία είναι επιπρόσθετα των βασικών όρων χρήσης του forum:

  • Spoilers για την υπόθεση και το φινάλε θα μπαίνουν αυστηρά σε spoiler tags!
  • Μην είστε επαναλαμβανόμενα αρνητικοί στα μηνύματά σας, μια φορά αρκεί.
  • Όπως πάντα κρατήστε ήπιους τόνους και αποφύγετε χαρακτηρισμούς και τσουβαλιάσματα προς άλλους χρήστες.
  • Κάντε αναφορά τα προβληματικά μηνύματα, μην απαντάτε σε αυτά.
  • Μείνετε αυστηρά on-topic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Το κατάλαβα αυτό :D Καλά ούτε εγώ λέω είναι τελείως άψογος, σκηνοθετικά και σεναριακά ναι, είναι διάνοια για μένα στο χώρο του gaming μαζί με Neil. Anyways Ε3 θα δούμε λογικά κανονικό gameplay.

Δεν θα είναι στην E3 η Sony φέτος... :(

  • Sad 1
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ADHD είπε
 
 
 
1 ώρα πριν, ADHD είπε

Ετσι τυφλη στηριξη σε ενα δημιουργο που εχει βγαλει 2 καλα παιχνιδια απο 1998 και μετα εγω ειμαι ο περίεργος που ευχομαι να πατωσει το βαρετό delivery simulator.. :P 

Eνταξει ολα καλα εως masterpieces ηταν ρε συ.

Τα 3 πρωτα για μενα ηταν 10/10. Δεν ξερω γιατι δεν σου αρεσε το 2. Δεν μπορω να επιλεξω πραγματικα αναμεσα στα 3 πρωτα. Τα επομενα ηταν πολυ καλα αλλα καπου το εχασαν. Το 4 γιατι επικεντρωθηκε υπερβολικα στο να ικανοποιησει τους φανς σε σημειο που αγγιξε την γραφικοτητα και το 5 δεν ηταν MGS.

Δεν εχει κανει ακομα παιχνιδι που να μην ειναι πολυ καλο. Γιατι καποιος να μην ειναι αισιοδοξος οταν δημιιουργει νεο ip?

Ο μονος λογος που δεν ειμαι αισιοδοξος ειναι οτι δεν μου αρεσε η προσεγγιση του στο MGS5. Δεν θα ηθελα να συνεχισει απο εκει δλδ.

Το 4 και το 5 ειναι λογος που δεν το περιμενω οπως περιμενα το 4 μετα τα 3 πρωτα.

 

 

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To MGS5 μου άφησε γλυκοπικρη γεύση, είχε μεν το καλύτερο με διαφορά gameplay από τα υπόλοιπα, αλλά από σενάριο και τρόπος που αυτό ξεδιπλώνεται ήταν άστα να πάνε, δεν θυμιζε σε τίποτα Meta Gear Solid.

Επεξ/σία από Anuminas
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Anuminas είπε

Τελικά τι θα κανεις σε αυτο το παιχνιδι;, κατι διαβάζω για walking delivery simulation :P 

Παει και αυτή η προπαγανδα από μερικους περι walking   simulation  μονο παιχνιδιου.

2 ώρες πριν, argipen είπε

Το αντίγραφο της Decima Engine που του έδωσαν, του το έκαναν δώρο για την ανεξαρτητοποίηση του, και τη δημιουργία του δικού indie studio (βλ. Kojima Productions). Η Decima Engine που ανέπτυξε η Kojima Productions, είναι πλέον μια διαφορετική Decima Engine από εκείνη που του έδωσαν ως δώρο το 2015 (no strings attached), και σίγουρα παντελώς διαφορετική από εκείνη που έχει αναπτύξει πλέον η ομάδα του Horizon Zero Dawn για το δεύτερο κατά σειρά τίτλο της. Τι εννοώ, πως ενώ ξεκίνησαν από το ίδιο code-base, οι δύο ομάδες είναι ανεξάρτητες και ανατπύσουν τη μηχανή αυτόνομα στα μέτρα τους. Σίγουρα ανταλάσουν τεχνογνωσία και τεχνοτροπία, αλλά η Kojima Productions είναι ένα ανεξάρτητο studio, που για το πρώτο της παιχνίδι αποφάσισε να γίνει 2nd-party της Sony.

Το ότι θα κυκλορορήσει στο PC είναι γνωστό, το πότε δεν γνωρίζουμε ακόμη:

1. To δήλωσε επίσημα ο Kojima σε συνέντευξη του το 2015 (μετά ξεκίνησε το marketing deal που του απέτρεπε τον περεταίρω σχολιασμό, όπως στο Nier Automata).

2. Το δήλωσε ο Ιταλός Antonio Fucito (είναι ο ίδιος που ακοκάλυψε πρώτος απ' όλους την ημ/νία κυκλοφορίας στο PS4).

3. Στο εξώφυλλο δεν γράφει Only On PlayStation (για να μην κατηγορηθεί λογικά για παραπλάνηση καταναλωτή).

4. Το βίντεο που κυκλοφόρησε εχθές στο YouTube ο επίσημος λογαριασμός της Sony με τίτλο "Only On PlayStation" ΔΕΝ περιλαμβάνει το Death Stranding (ενώ δείχνει αποσμάσματα μέχρι και του πρώτου trailer του The Last of Us 2 (μεταξύ άλλων), το οποίο θα κυκλοφορίσει αργότερα του DS).

Ξανα-ρωτάω επομένως: έχει διαβάσει κανένας από εσάς στο 4chan ή στο reddit, ή στο resetera ή από κάποιον λογαριασμό στο twitter καμία φήμη σχετικά με την ημ/νία που θα έρθει το παιχνίδι στο PC?

Για του λόγου του αληθές: 

Source #1: https://www.reddit.com/r/pcgaming/comments/bumqac/daily_reminder_that_death_stranding_is_still/?ref=share&ref_source=embed&utm_content=body&utm_medium=post_embed&utm_name=769ee7f96ba54189b7213dd0ab1c05ea&utm_source=embedly&utm_term=bumqac

Source #2: 
https://archive.md/aNiK3#selection-857.0-871.103

Souce #3: 
https://youtu.be/_yHssX9lc4E

Source #4: 
https://clips.twitch.tv/SpicyPlumpDaikonWoofer

Source #5: 
https://live.staticflickr.com/65535/47954989398_5071b89f58_h.jpg

Αυτή η φημη που ανεβάζεις πιστευω  ότι εναι μια νεκρη φημη πια.Ντεκλιμα  engine =αποκλειστικοτητα της σονυ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, spartan29gr είπε
 
 
 
3 λεπτά πριν, spartan29gr είπε

Αυτή η φημη που ανεβάζεις πιστευω  ότι εναι μια νεκρη φημη πια.Ντεκλιμα  engine =αποκλειστικοτητα της σονυ.

"Kojima had announced that he had partnered with Guerrilla Games, using the engine for development, and had been given the source code with no contractual obligation. According to executive producer Angie Smets, they had simply called it "the engine", until Kojima said he wanted to work with it and had to spontaneously come up with a name: Dejima, the island where a Dutch trading post appeared in the 17th century and once symbolized the strong Dutch–Japanese trade relations."

Το αντίγραφο της Decima Engine που του έδωσαν, του το έκαναν δώρο για την ανεξαρτητοποίηση του, και τη δημιουργία του δικού indie studio (βλ. Kojima Productions). Η Decima Engine που ανέπτυξε η Kojima Productions, είναι πλέον μια διαφορετική Decima Engine από εκείνη που του έδωσαν ως δώρο το 2015 (no strings attached), και σίγουρα παντελώς διαφορετική από εκείνη που έχει αναπτύξει πλέον η ομάδα του Horizon Zero Dawn για το δεύτερο κατά σειρά τίτλο της. Τι εννοώ, πως ενώ ξεκίνησαν από το ίδιο code-base, οι δύο ομάδες είναι ανεξάρτητες και ανατπύσουν τη μηχανή αυτόνομα στα μέτρα τους. Σίγουρα ανταλάσουν τεχνογνωσία και τεχνοτροπία, αλλά η Kojima Productions είναι ένα ανεξάρτητο (βλ. Indie) studio, που για το πρώτο της παιχνίδι αποφάσισε να γίνει 2nd-party της Sony.

"..The PS4 cover didn't have the "Only on PS" label because DS it's coming to PC at a later date, that's the deal signed between Kojima and Sony, the game will be a timed PS4 exclusive and will be available on PC later on (won't be available on Xbox), i don't know if it's a 6 or 12 months exclusive"

https://www.resetera.com/threads/antonio-fucito-death-stranding-is-a-ps4-timed-exclusive-will-come-to-pc-at-a-later-date.119830/ 

 

Επεξ/σία από argipen
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, argipen είπε

"Kojima had announced that he had partnered with Guerrilla Games, using the engine for development, and had been given the source code with no contractual obligation. According to executive producer Angie Smets, they had simply called it "the engine", until Kojima said he wanted to work with it and had to spontaneously come up with a name: Dejima, the island where a Dutch trading post appeared in the 17th century and once symbolized the strong Dutch–Japanese trade relations."

Το αντίγραφο της Decima Engine που του έδωσαν, του το έκαναν δώρο για την ανεξαρτητοποίηση του, και τη δημιουργία του δικού indie studio (βλ. Kojima Productions). Η Decima Engine που ανέπτυξε η Kojima Productions, είναι πλέον μια διαφορετική Decima Engine από εκείνη που του έδωσαν ως δώρο το 2015 (no strings attached), και σίγουρα παντελώς διαφορετική από εκείνη που έχει αναπτύξει πλέον η ομάδα του Horizon Zero Dawn για το δεύτερο κατά σειρά τίτλο της. Τι εννοώ, πως ενώ ξεκίνησαν από το ίδιο code-base, οι δύο ομάδες είναι ανεξάρτητες και ανατπύσουν τη μηχανή αυτόνομα στα μέτρα τους. Σίγουρα ανταλάσουν τεχνογνωσία και τεχνοτροπία, αλλά η Kojima Productions είναι ένα ανεξάρτητο (βλ. Indie) studio, που για το πρώτο της παιχνίδι αποφάσισε να γίνει 2nd-party της Sony.

"..The PS4 cover didn't have the "Only on PS" label because DS it's coming to PC at a later date, that's the deal signed between Kojima and Sony, the game will be a timed PS4 exclusive and will be available on PC later on (won't be available on Xbox), i don't know if it's a 6 or 12 months exclusive"

https://www.resetera.com/threads/antonio-fucito-death-stranding-is-a-ps4-timed-exclusive-will-come-to-pc-at-a-later-date.119830/ 

 

Αχα.Ενδιαφερον.Οπωτε θα είναι time exlusive  για την κονσολα της σονυ βαση αυτων των φημων.Προσωπικα πιστευω ότι θα βγει τελος τους 20 μαζι με το ps5

Δημοσ.
2 ώρες πριν, argipen είπε

Το αντίγραφο της Decima Engine που του έδωσαν, του το έκαναν δώρο για την ανεξαρτητοποίηση του, και τη δημιουργία του δικού indie studio (βλ. Kojima Productions). Η Decima Engine που ανέπτυξε η Kojima Productions, είναι πλέον μια διαφορετική Decima Engine από εκείνη που του έδωσαν ως δώρο το 2015 (no strings attached), και σίγουρα παντελώς διαφορετική από εκείνη που έχει αναπτύξει πλέον η ομάδα του Horizon Zero Dawn για το δεύτερο κατά σειρά τίτλο της. Τι εννοώ, πως ενώ ξεκίνησαν από το ίδιο code-base, οι δύο ομάδες είναι ανεξάρτητες και ανατπύσουν τη μηχανή αυτόνομα στα μέτρα τους. Σίγουρα ανταλάσουν τεχνογνωσία και τεχνοτροπία, αλλά η Kojima Productions είναι ένα ανεξάρτητο studio, που για το πρώτο της παιχνίδι αποφάσισε να γίνει 2nd-party της Sony.

 

source? Δε ξερω αν γνωριζεις τι ειναι η μηχανη γραφικων και την αποκαλεις είναι πλέον μια διαφορετική Decima Engine από εκείνη που του έδωσαν ως δώρο το 2015, αλλα οταν σου δινουν μηχανη γραφικων βλεπε Dice να γραψεις ενα παιχνιδι, δεν σου ανηκει οτι και αν παραμετροποιησεις στον κωδικα. Η μηχανη εχει APIS και συγκεκριμενα functions και ενα σωρο διαφορετικα modules που τα εκανε implement αλλη εταιρεια, οταν την "νοικιαζει" σε εναν τριτο αυτο γινεται με καποιους παραγοντες που δεν ξερουμε εμεις απο εξω παρα μονο φημες που με ποσταρεις πιο πανω. Δε νομιζω η Sony να επιστρεψει να δωσει τη μηχανη για αλλη πλατφορμα εκτος και αν κερδισει παρα πολλα φραγκα οπως και η Dice η Blizzard και ενα σωρο εταιρεις που εχουν δικες τους μηχανες

  • Like 1
Δημοσ.
 
 
 
Μόλις τώρα, najinblue3 είπε

source? Δε ξερω αν γνωριζεις τι ειναι η μηχανη γραφικων και την αποκαλεις είναι πλέον μια διαφορετική Decima Engine από εκείνη που του έδωσαν ως δώρο το 2015, αλλα οταν σου δινουν μηχανη γραφικων βλεπε Dice να γραψεις ενα παιχνιδι, δεν σου ανηκει οτι και αν παραμετροποιησεις στον κωδικα. Η μηχανη εχει APIS και συγκεκριμενα functions και ενα σωρο διαφορετικα modules που τα εκανε implement αλλη εταιρεια, οταν την "νοικιαζει" σε εναν τριτο αυτο γινεται με καποιους παραγοντες που δεν ξερουμε εμεις απο εξω παρα μονο φημες που με ποσταρεις πιο πανω. Δε νομιζω η Sony να επιστρεψει να δωσει τη μηχανη για αλλη πλατφορμα εκτος και αν κερδισει παρα πολλα φραγκα οπως και η Dice η Blizzard και ενα σωρο εταιρεις που εχουν δικες τους μηχανες

Προγραμματιστής είμαι, ξέρω:

"Kojima had announced that he had partnered with Guerrilla Games, using the engine for development, and had been given the source code with no contractual obligation (as a gift). According to executive producer Angie Smets, they had simply called it "the engine", until Kojima said he wanted to work with it and had to spontaneously come up with a name: Dejima, the island where a Dutch trading post appeared in the 17th century and once symbolized the strong Dutch–Japanese trade relations."

Δημοσ.

Και εγω ειμαι Software Engineer 13 χρονια, δεν εχω δει ποτε εταιρεια να δινει source code σε αλλη δωρεαν οπως γραφεις, ποσο μαλλον για μηχανη γραφικων. Δεν αποκλειω να βγει στο pc και δε με νοιαζει κ ολας να σου πω την αληθεια απλα μου φαινεται περιεργο που επιμενεις τοσο πολυ, δε μιλαμε για open-source project στο github, και την κανανε δωρο το 2015 μου ακουγεται αστειο να το πιστευει συναδελφος

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, najinblue3 είπε

Και εγω ειμαι Software Engineer 13 χρονια, δεν εχω δει ποτε εταιρεια να δινει source code σε αλλη δωρεαν οπως γραφεις, ποσο μαλλον για μηχανη γραφικων. Δεν αποκλειω να βγει στο pc και δε με νοιαζει κ ολας να σου πω την αληθεια απλα μου φαινεται περιεργο που επιμενεις τοσο πολυ, δε μιλαμε για open-source project στο github, και την κανανε δωρο το 2015 μου ακουγεται αστειο να το πιστευει συναδελφος

Εδώ δεν αναλύουμε το αν του την έδωσαν ή όχι. Στην τελική αυτό είναι fact, με ένα απλό Google search θα δεις πως έχει η ιστορία. Του χάρισαν τον κώδικα, να κάνει ότι θέλει με αυτόν, χωρίς καν κάποιο δεσμευτικό συμβόλαιο. Από το Wikipedia μέχρι το ign και το gamespot αυτή είναι η πραγματικότητα. Ήταν αγαπητός και η Sony στήριξε το ταλέντο του και το μεράκι του να αρχίσει αυτόνομος μια εταιρία, κάνοντας του αυτό το δώρο.

 

Το πότε κάνετε speculate ως forum πως θα κυκλοφορήσει στο PC σχολιάζουμε, όπως τόσα και τόσα αμερικανικά forum. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, PDS13 είπε

Eνταξει ολα καλα εως masterpieces ηταν ρε συ.

Τα 3 πρωτα για μενα ηταν 10/10. Δεν ξερω γιατι δεν σου αρεσε το 2. Δεν μπορω να επιλεξω πραγματικα αναμεσα στα 3 πρωτα. Τα επομενα ηταν πολυ καλα αλλα καπου το εχασαν. Το 4 γιατι επικεντρωθηκε υπερβολικα στο να ικανοποιησει τους φανς σε σημειο που αγγιξε την γραφικοτητα και το 5 δεν ηταν MGS.

Δεν εχει κανει ακομα παιχνιδι που να μην ειναι πολυ καλο. Γιατι καποιος να μην ειναι αισιοδοξος οταν δημιιουργει νεο ip?

Ο μονος λογος που δεν ειμαι αισιοδοξος ειναι οτι δεν μου αρεσε η προσεγγιση του στο MGS5. Δεν θα ηθελα να συνεχισει απο εκει δλδ.

Το 4 και το 5 ειναι λογος που δεν το περιμενω οπως περιμενα το 4 μετα τα 3 πρωτα.

 

Δεν διαφωνούμε στην ουσία αυτής της πρότασης, το εξηγησα οτι του δινω τρελο credit για το world building που καταφερε να φτιάξει αλλα θεωρω επισης οτι ισως επρεπε να αναλάβει και αλλος απο ενα σημείο και μετά για να κρατησει το plot πιο grounded. Το 1 και το 3 ηταν ο ορισμός του masterpiece, απίστευτα boss fights και build-up πριν απο αυτα τα οποια τα θυμαμαι σχεδον ολα, ενιωθες λες και παιζεις σε action movie, σενάριο σχετικά πολύπλοκο μεν αλλά κατανοητό και grounded για τα δεδομενα του MGS αν απλα παιξεις το παιχνιδι. Στα υπολοιπα μπορει να βελτιώθηκε το gameplay αλλα ολα αυτα χάθηκαν imo. Ο Kojima έμπλεξε το σενάριο πολυ περισσότερο από όσο χρειαζόταν, δεν ειχε σχεδον κανενα memorable boss fight, οπως στο 4 πχ προσπαθούσε απλα να κανει fan service και recreate κομμάτια απο το πρώτο χωρίς επιτυχία παντα κατα την άποψη μου.

Το V ηταν ενας συνδυασμός AC/FC και mobile game χωρις να ειναι κακό παιχνίδι παρ'ολα αυτα όμως :P Επιμένω οτι το open world δεν είναι για ολους, επίσης ο πήχης εχει ανέβει αρκετά σε αυτό το genre.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Αναφορά σε κείμενο

Το πότε κάνετε speculate ως forum πως θα κυκλοφορήσει στο PC σχολιάζουμε, όπως τόσα και τόσα αμερικανικά forum. 

Εδω καλα καλα δεν ειμαστε σιγουροι αν φαει delay το παιχνιδι απο την αρχικη ημερομηνια που εδωσα,που να ξερουμε τι θα κανει απο πλευρας timed exclusive?

Το λιγοτο 6-18μηνες βλεπω να παιρνει στην καλυτερη με βαση αλλα παιχνιδια.

Περιπου 6μηνες πχ εκανε να βγει το nioh στο pc που ηταν μεχρι τοτε playstation exclusive και φυσικα κοντα 1.5χρονο το Detroit που αναμενεται αυτες τις γιορτες.

Φυσικα εχουμε και το αλλο ακρο το GTA V που βγηκε πολυ αργοτερα στο pc.

Βεβαια ελαχιστη εως καθολου σημασια εχουν αυτα. Τωρα το μεγαλυτερο ενδιαφερον ειναι στο ιδιο το παιχνιδι αν θα βγει τελικα τελος του 2019 και ποσο καλο τελικα θα ειναι.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ADHD είπε
 
 
 
33 λεπτά πριν, ADHD είπε

Επιμένω οτι το open world δεν είναι για ολους, επίσης ο πήχης εχει ανέβει αρκετά σε αυτό το genre.

Σιγουρα, εγω προτιμω linear ή έστω semi-open, ειδικά για αυτα τα παιχνίδια.

Επεξ/σία από Επισκέπτης

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...