Προς το περιεχόμενο

Death Stranding [PS4][PS5]


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Για να αποφύγουμε νέο κλείδωμα του νήματος, θα ισχύσουν άμεσα τα εξής, κάποια από τα οποία είναι επιπρόσθετα των βασικών όρων χρήσης του forum:

  • Spoilers για την υπόθεση και το φινάλε θα μπαίνουν αυστηρά σε spoiler tags!
  • Μην είστε επαναλαμβανόμενα αρνητικοί στα μηνύματά σας, μια φορά αρκεί.
  • Όπως πάντα κρατήστε ήπιους τόνους και αποφύγετε χαρακτηρισμούς και τσουβαλιάσματα προς άλλους χρήστες.
  • Κάντε αναφορά τα προβληματικά μηνύματα, μην απαντάτε σε αυτά.
  • Μείνετε αυστηρά on-topic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Mazinga είπε

Δεν εχεις παιδια, ουτε εχεις δει παιδι να γεννιεται ε ;

Εντάξει, είπαμε κάτι να αστειευτούμε στον Malthador, και ξεκίνησαν οι χαζομάρες. Το συμπέρασμά σου είναι λάθος.

Είναι δυνατόν να μου συσχετίζεις το τί ένιωσα όταν έβγαλαν μπροστά μου πριν από 6 μήνες την κόρη μου από την κοιλίτσα της γυναίκας μου, και το τί νιώθω όλο αυτό το διάστημα, με το τί θα έπρεπε να νιώσω με ένα μωρό cgi που μας δείχνει το ποπουδέλι του, κάνει κολοτούμπα και κάνει thumbs up στην οθόνη? Ή το ότι είμαι πατέρας θα έπρεπε να με κάνει να αντιληφθώ διαφορετικά τη συγκεκριμένη σκηνή?

Δηλαδή έπρεπε να νιώσω δέος? Ή να πώ ΟΥΑΟ, δες το ψηφιακό φωτορεαλιστικό ποπουδέλι που κάνει κολοτούμπα?  Σόρρι αλλά έλεος. Εγώ γέλασα με τη συγκεκριμένη σκηνή. Όχι κακοπροαίρετα, αλλά διότι τη συγκεκριμένη σκηνή την βρήκα ειλικρινά αστεία. Ένα WTF ανακατωμένο με γέλιο.

Όπως ομοίως WTF ήταν οι περισσότερες σκηνές που έχουμε δεί για το συγκεκριμένο παιχνίδι, ανακατωμένες με διαφορετικά συναισθήματα (έκπληξη, τρόμο, απορία, δέος).

Αν έκανα λάθος, να στείλω απολογητήριο μήνυμα στον Θεό Kojima και στους πιστούς του, που παρεξήγησα το νόημα της θαυματουργής απεικόνισης του ψηφιακού βρεφικού ποπού....

 

  • Like 4
  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αμφιβάλλω να υπάρχουν πολλοί άνθρωποι χωρίς παιδιά που να χρησιμοποιούν την λέξη ποπουδέλι :D Πάντως το performance του Reedus θα πρέπει να είναι εξαιρετικό, λένε έχουν γίνει "bros" ο Reedus με Kojima.

  • Like 1
Δημοσ.

O Kojima δίνει τεράστια προσοχή στη λεπτομέρεια.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά που έπαιζα το MGS The Phantom Pain, όπου ξεκινάς σε νοσοκομείο στην Κύπρο, και μετά στις κασσέτες σου γίνεται πλήρης περιγραφή του Κυπριακού Προβλήματος και της Τουρκικής εισβολής και κατοχής.

Προσωπικά έπαθα πλάκα.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το παιχνίδι θα λέει σίγουρα κάτι... Πόλυ εμμονή όμως παράγει εδω...Τι σχέση έχουν τα παιδιά του καθενός τώρα που αναφέρετε με τις εικόνες /σενάριο ενός παιχνιδιού;

Η λεπτομέρεια των παιχνιδιών του κοτζιμα σίγουρα χτίζεται για να σπρώξει τους παίχτες στην εξερεύνηση κάθε τμήματος του κόσμου που προσφέρεται, αλλά σίγουρα δεν είναι για να συγκρίνετε με την πραγματικοτητά μας. Το δειχνει με το πρώτο του MGS.

Επεξ/σία από Abilboshiii
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, Abilboshiii είπε

Η λεπτομέρεια των παιχνιδιών του κοτζιμα σίγουρα χτίζεται για να σπρώξει τους παίχτες στην εξερεύνηση κάθε τμήματος του κόσμου που προσφέρεται, αλλά σίγουρα δεν είναι για να συγκρίνετε με την πραγματικοτητά μας. Το δειχνει με το πρώτο του MGS.

Δεν θυμάμαι ποτε MGS με focus στο exploration και αμφιβάλλω το συγκεκριμένο να ασχοληθεί ιδιαιτερα με exploration.

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παντως η εντυπωση μου μεχρι τωρα ειναι οτι το παιχνιδι πρεπει να ειναι μεγαλη φολα. και το ολο hype δημιουργειται περισσοτερο απο το ονομα του Kojima και τα υπερενθουσιωδη fanboys του, παρα απο οτι μας εχει δειξει μεχρι τωρα. οταν χρειαζεσαι YT βιντεακια για να σου εξηγησουν γιατι αυτο το παιχνιδι πρεπει να σου αρεσει, τοτε υπαρχει προβλημα.

ο Κοτζιμα φαινεται oτι περναει την φαση "i believe my own hype" και συμπεριφερεται περισσοτερο ως ενας επιτηδευμενος καλλιτεχνης, παρα ως ενας δημιουργος παιχνιδιων.

γιαυτο και ειχα γραψει παλιοτερα οτι η Κοναμι ειχε ενα δικιο οταν αποφασισε να  διωξει τον Κοτζιμα, διοτι οταν ενας υπαλληλος σου ειναι μια ντιβα που ζηταει ατελειωτο χρημα για το οραμα του, τοτε υπαρχει σοβαρο θεμα το οποιο καποια στιγμη πρεπει να διευθετηθει.

τεσπα, εχουμε καιρο, ισως κανει την εκπληξη στο τελος και μας βγαλει ενα καινουργιο αριστουργημα, το οποιο imho εχουμε να δουμε απο εποχης MGS3..

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1
Δημοσ.

Βασικα το παιχνιδι μονο για αυτο δεν το φοβαμαι.Εχει μαζεψει παρα πολυ τα φωτα της δημοσιοτητας πανω του που δεν τον συμφερει να βγαλει φολα παιχνιδι,μιλαμε ουτως ή αλλως για το πρωτο παιχνιδι απο την μετα Konami εποχη.

Επισης ολοι αυτοι οι γνωστοι +το μεγαλο budget δεν θα το εδινε η Sony σε μια μουφα παραγωγη. Σιγουρα εχουν μια γ ενικα εικονα του τι υποδοχη πανω κατω θα εχει το παιχνιδι,αλλιως δεν θα ηταν τοσο αραχτοι :P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

και παρολα αυτα το φιλοδοξο MGS5 με το τεραστιο budget βγηκε μια μετριοτητα, γιαυτο και επισκιαστηκε απο το αριστουργηματικο WItcher 3 στις βραβευσεις αλλα και στην συνειδηση του κοσμου. 

αν ο Κοτζιμα εχει οντως πιστεψει το δικο του hype, υπαρχει σοβαρη πιθανοτητα να μην βγει καλο το παιχνιδι. γιατι θα νομιζει οτι κανει θαναι αριστο, αφου θα ειναι περιτριγυρισμενος απο yesmen. και η Σονυ δινει τα λεφτα επειδη πιστευει στο ονομα του. οχι γιατι πιστευει στο παιχνιδι. 

 

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1
Δημοσ.
20 ώρες πριν, KilliK είπε

παντως η εντυπωση μου μεχρι τωρα ειναι οτι το παιχνιδι πρεπει να ειναι μεγαλη φολα. και το ολο hype δημιουργειται περισσοτερο απο το ονομα του Kojima και τα υπερενθουσιωδη fanboys του, παρα απο οτι μας εχει δειξει μεχρι τωρα. οταν χρειαζεσαι YT βιντεακια για να σου εξηγησουν γιατι αυτο το παιχνιδι πρεπει να σου αρεσει, τοτε υπαρχει προβλημα.

ο Κοτζιμα φαινεται oτι περναει την φαση "i believe my own hype" και συμπεριφερεται περισσοτερο ως ενας επιτηδευμενος καλλιτεχνης, παρα ως ενας δημιουργος παιχνιδιων.

γιαυτο και ειχα γραψει παλιοτερα οτι η Κοναμι ειχε ενα δικιο οταν αποφασισε να  διωξει τον Κοτζιμα, διοτι οταν ενας υπαλληλος σου ειναι μια ντιβα που ζηταει ατελειωτο χρημα για το οραμα του, τοτε υπαρχει σοβαρο θεμα το οποιο καποια στιγμη πρεπει να διευθετηθει.

τεσπα, εχουμε καιρο, ισως κανει την εκπληξη στο τελος και μας βγαλει ενα καινουργιο αριστουργημα, το οποιο imho εχουμε να δουμε απο εποχης MGS3..

Πάνω κάτω τα ίδια νιώθω με περισσότερη συγκρατημένη ελπίδα για το τελικό αποτέλεσμα. Για μένα και απογοήτευση να είναι στο σύνολό τουλάχιστον δείχνει έτοιμο να πάρει ρίσκα και να κάψει εγκέφαλο. Βαθιά περιέργεια και ερωτηματικά μέχρι τώρα.

Όσο για MGS 3 μιλάμε για το καλύτερο παιχνίδι όλων των εποχών δύσκολα θα ξαναδούμε κάτι παρόμοιο από Kojima απλά το 4 ήταν καλό το Revengeance μέτριο και το 5 πολύ καλό τηρουμένων των συνθηκών.

Τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά αν έβγαινε το Silent Hills, ο Hideo έχει πράγματα να δώσει στο χώρο πέρα από το MG. Ίδωμεν.

Δημοσ.

O Kojima έχει κερδίσει το δικαίωμα να δημιουργεί hype και να ξεσηκώνει τον κόσμο ακόμα και με το παραμικρό teaser.

Είναι ο δημιουργός του metal gear saga και κάπου εκεί τελειώνει το κατά πόσο δικαιούται να πλασάρει με όποιον τρόπο επιθυμεί τη νέα του δουλειά  ή το πόσο auteur την έχει δεί σήμερα.. και νομίζω είναι από τους λίγους δημιουργούς σήμερα που μπορεί κανείς να πάρει στα σοβαρά, ακόμα και όταν τηζάρει ένα μωρό να κάνει κωλοτούμπες και να κλάνει σε λούπα για 5 λεπτά...και δε νομίζω ότι χρειάζεται να εξηγήσει κανένα βιντεάκι τί είναι το Death Stranding γιατί πολύ απλά, δεν μας έχει δείξει ακόμα τί είναι το Death Stranding...τα βιντεάκια είναι για casuals που σκοτώνουν χρόνο και φεα ουσία να υπεραναλύουν τα πάντα γιατί internet και millenials... ακόμα και το mGS5 με όλα του τα προβλήματα, στο καθαρά gameplay κομμάτι είναι ξερά έτη φωτός μπροστά από οποιοδήποτε stealth game εχει κυκλοφορήσει -πλην του μπαμπά του MG3 που κρατά τα σκήπτρα του πιο καινοτόμου-...

ούτε εμένα με έχει πείσει το death stranding μέχρι τώρα και με ανησυχεί που δεν δείχνει παραπάνω στοιχεία αφήνοντας άλλο ένα χρόνο να περάσει - και με παντελώς αδιάφορο ελάχιστο gameplay στα λίγα που έδειξε-ή δεν έδειξε, αλλά επουδενί δεν νομίζω ότι πάμε σε φλόμπα τύπου No man sky και σια... με τρομάζει το μπαλανσάρισμα μεταξύ γελοιότητας και επικούρας που βγάζει σε σχεδόν κάθε παιχνίδι του, πόσο μάλλον τώρα που έχει την απόλυτη ελευθερία στα χέρια του + το ότι απομακρύνθηκε από το πράγμα που τον έκανε σπουδαίο για κάτι εντελώς καινούριο, μα να πω ότι μυρίζει φόλα, είναι υπερβολή...

στο κάτω κάτω, καλύτερα ένα παιχνίδι - αίνιγμα που θα με τηζάρει μέχρι τέλους με το unexpected -και ίσως και να καεί μέσα στις φιλοδοξίες του-, παρά ένα παιχνίδι -μασημένη safe συνταγή των πιο δημοφιλών ειδών της εποχής, σαν τα GoW, AC, TloU και σια...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, snake_plissken2112 είπε

στο κάτω κάτω, καλύτερα ένα παιχνίδι - αίνιγμα που θα με τηζάρει μέχρι τέλους με το unexpected -και ίσως και να καεί μέσα στις φιλοδοξίες του-, παρά ένα παιχνίδι -μασημένη safe συνταγή των πιο δημοφιλών ειδών της εποχής, σαν τα GoW, AC, TloU και σια...

Τα παιχνίδια δεν είναι ταινίες. Η μάλλον πιο σωστά τα παιχνίδια πλην MGS4 δεν είναι ταινίες😍. Απαιτούνται κάποια mechanics, μια στοιχειώδη διαδραστικότητα τέλος πάντων. Δε ζούμε στην εποχή των interactive movie adventures. Αραιά και που κυκλοφορούν "walk simulators", άλλοι υλοποιημένοι με περισσότερη επιτυχία άλλοι με λιγότερη. Από τον kojima δε περιμένουμε τέτοιου είδους παιχνίδι. Αν σκάσει μύτη και είναι τελικά 80% delivery boy simulator όπως αυτό που δείξαν στην E3, the flop will be real. Και οι πρώτοι που θα τον θάψουν θα είναι τα fanboys του, αφού ξεπεράσουν την αρχική περίοδο "άρνησης" και το συνειδητοποιήσουν.🤗

Επεξ/σία από ilos
  • Like 2
Δημοσ.

Παιχνιδια του Κοτζιμα δεν εχω παιξει εγω γιατι πλευ πηρα Νοεμβρη. Τωρα στο θεμα του Death οταν ολοι εξυμνούν αυτον τον ανθρωπο ισως λεω με το φτωχο μου το μυαλο επραξε επιτηδες με το βιντεο που δειξε. Ελπίζω βασικα τι αλλο να πω. Το mgs 5 το χω σπιτι επειδη το παρήγγειλε ενας φιλος που μενει Ελλαδα απο Αγγλια. Να το κρατήσω να το παιξω; Αξιζει;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...