Προς το περιεχόμενο

Prey [2017]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Acmilangr2 είπε

Το prey είναι απο τα καλύτερα παιχνίδια που έχουν βγεί ποτέ.

Του δίνω και εγώ 9.5

Και αυτός είναι και ο λόγος που δεν δίνω σημασία σε βαθμολογίες, ευτυχώς υπάρχει ο Karak. :)

Σχετικό/άσχετο: Game Studio Threatens Employees' Jobs If They Don't Write Positive Reviews Of Own Game

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Απαντ. 331
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Το ότι δεν συμφωνείς δεν αλλάζει το γεγονός ότι αυτά που ανέφερε ο Fulgore ισχύουν. ;) Τώρα άμα εσένα δεν σε ενοχλούν congrats, προφανώς και για αυτό το διασκέδασες τόσο. Παρόλα αυτά το game ούτε με σφαίρες 9.5, lol, το Bioshock δηλαδή ποσο? 19.5?! :D Ήταν απλά ένα ok game που προσωπικά ποτε δεν θα το ξανά έπαιζα.

Ειναι αναλογα του πως το βλεπει ο καθενας.

Και εμενα μου αρεσε γενικα σαν παιχνιδι οπως εγραψα πιο πισω  αλλα το 9.5/10 σημαινει οτι ειναι τελειο/παιχνιδι της χρονιας που λεμε και σιγουρα δεν μπορω να πω οτι συμφωνω με αυτη την προσεγγιση.

 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Ειναι αναλογα του πως το βλεπει ο καθενας.

Και εμενα μου αρεσε γενικα σαν παιχνιδι οπως εγραψα πιο πισω  αλλα το 9.5/10 σημαινει οτι ειναι τελειο/παιχνιδι της χρονιας που λεμε και σιγουρα δεν μπορω να πω οτι συμφωνω με αυτη την προσεγγιση.

Προσωπικά το κατατάσω στα τέλεια παιχνίδια της χρονιάς. why not?

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

Προσωπικά το κατατάσω στα τέλεια παιχνίδια της χρονιάς. why not?

Κανενα θεμα,ησουν ουτως ή αλλως αναλυτικος στο γιατι εβαλες τοσο υψηλη βαθμολογια.Ειπαμε το παιχνιδι ειναι τελειο :)

Δημοσ.
1 ώρα πριν, JohnVani18 είπε

Όταν πλέον το 8 θεωρείται "μέτριο προς καλό" παιχνίδι, καθόλου περίεργο το 9+.

Απο ποιους θεωρειται ?

Δημοσ.

Πλέον από όλο και περισσότερους, ειδικά στο κοινό. Δεν ήταν λίγες οι φορές που πέτυχα σχόλια εδώ μέσα ότι παιχνίδι του 7 το θεωρούσαν μέτριο.

Προαιρετικά, ρίξε και μια ματιά στο YouRate.gr αν θέλεις να δεις τι βαθμολογίες παίζουν από τον Ελληνικό χώρο.

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, JohnVani18 είπε

 Δεν ήταν λίγες οι φορές που πέτυχα σχόλια εδώ μέσα ότι παιχνίδι του 7 το θεωρούσαν μέτριο.

Εαν μιλησω αναλογα για το παραπανω(με αναλογους χαρακτηρισμους εννοω)το πιο πιθανο να φαω ban. Μου εχουν και αποψη οι περισσοτεροι στο forum που τα περισσοτερα παιχνιδια τα παιζουν απο το Θειο.

Ειδα και αλλα παιχνιδια που πηραν υψηλοτερες βαθμολογιες ποσοι τα επαιξαν,κατι Hellblade(πιο πολυ κραξιμο θα διαβασεις για την τιμη/διαρκεια),nier,wolfenstein,nioh.

Οι περισσοτεροι που κοιτανε τοσο τις βαθμολογιες(προφανως και εγω εως ενα βαθμο)ειναι μονο αν θελουν να αγορασουν κατι day one που ειναι ακριβοτερο το παιχνιδι μην ειναι περιπτωση τυπου Metal Gear Survive πχ και ξενερωσουν.

Ασε που και το Prey μια χαρα βαθμολογιες πηρε κοντα στο 8 .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Το ότι δεν συμφωνείς δεν αλλάζει το γεγονός ότι αυτά που ανέφερε ο Fulgore ισχύουν. ;) Τώρα άμα εσένα δεν σε ενοχλούν congrats, προφανώς και για αυτό το διασκέδασες τόσο. Παρόλα αυτά το game ούτε με σφαίρες 9.5, lol, το Bioshock δηλαδή ποσο? 19.5?! :D Ήταν απλά ένα ok game που προσωπικά ποτε δεν θα το ξανά έπαιζα.

Μαλιστα,δηλαδη το οτι τα παρακατω που ανεφερε ο Fulgore ειναι η αντικειμενικη αληθεια και ισχυει και οχι οτι ειναι η προσωπικη του υποκειμενικη αποψη.Οσον αφορα το Bioshock,το παιχνιδι ηταν καθαρο δεκαρι και ακομα ειναι.

Αναφορά σε κείμενο

 

Αρνητικα

Το υπολοιπο μισο,και πιο συγκεκριμενα περιπου απο το 70%και μετα οπου το παιχνιδι αρχιζει και σου πεταει παρα πολλους εχθρους στην μαπα,ειδικα τους μεγαλους/πιο δυνατους,και βεβαια το stealth παει περιπατο και ειναι και ψιλο ανουσιο σε αυτο το παιχνιδι σε σχεση με το dishonored. Σε εκεινη την φαση ειναι που δυσκολευει το παιχνιδι και κανει στο φιναλε του,λογικο να σου ανεβαζει την πυκνοτητα των εχθρων.Τωρα για stealth δεν επαιξα σχεδον καθολου,αλλα με τα powers που εχεις ειμαι σιγουρος πως μπορεις να χρησιμοποιησης mimicry και κατι αλλα που ειχε για να παιρνας απαρατηρητος η να διαφευγεις ευκολα οταν σε πιανουν

Οι ιδιοι οι εχθροι, υπο την εννοια οτι πεφτει πολυ ανακυκλωση που χτυπαει ασχημα λογω της ψιλο μεγαλης διαρκειας. Και στο Bioshock επαναλαμβανονται οι εχθροι,splicers πολεμας μεχρι και το τελευταιο boss.Το παιχνιδι σταδιακα σου παρουσιαζε καινουριους εχθρους ,μεχρι που στο τελος στους εμφανιζει με μεγαλυτερη πυκνοτητα για να ανεβει και καπως η δυσκολια.

mimic και phantom στο πρωτο μισο του παιχνιδιου και στο υπολοιπο μισο greater mimics,elemental phantoms και τα μεγαλα που παιρνουν με το μερος τους τις μηχανες.

Εχει και possessed τυπους αλλα μονο σε ενα κομματι του παιχνιδιου δυστηχως.

Α και φυσικα απο το πουθενα σου πεταει και τον Nightmare χωρις λογο και αιτια,απλα για να σπασει τα νευρα....Ε οχι και για να σου σπασει τα νευρα,το Nightmare ειναι το πιο horror τερας στο παιχνιδι,οταν βρισκεται αυτο τριγυρω δεν εχει μαγκες,η δεν σε βλεπει η την κοπανας και οπου φυγει φυγει. Για μενα ευχαριστη εκπληξη το Nightmare. Και επισης το spawn του δεν ειναι ακριβως random,οταν κανεις install neuromods σε typhon skills γινεται summon συν καποιες αλλες παραμετρους αν διαβασεις online.

Ο walther Dahl που εν μερη δεν εχει λογο υπαρξης και γενικα τους χαρακτηρες του παιχνιδιου τους βρηκα ψιλο αδιαφορους.Πιο πολυ μαρεσε η January ας πουμε...Οι κυριοι χαρακτηρες ειναι μια χαρα,οπως ο January,o Αlex και ο Morgan οταν μιλαει σε audio.Οι δευτευοντες δεν ειναι τοσο καλοι,αλλα φτιαξαν ποσα transcribes απο crew members,νομιζω το Talos 1 ειχε γυρω στους 180 χαρακτηρες,νεκρους η ζωντανους στο game.

Το backtracking σε καποια σημεια κυριως απο την μεση και μετα.

Το crafting συστημα(fabricators) και αυτο για να σπας πραγματα. Μαρεσαν σαν προσθηκες αλλα δεν μαρεσε ετσι οπως τα ειχαν σκορπισει στον χαρτη. Γιατι? Μια χαρα ηταν,αν ηθελες να κανεις hoard και δεν ειχες χωρο,επρεπε να κανεις upgrade το inventory,δεν γινεται να χει καθε τρεις και λιγο fabricator. Επισης το γεγονος οτι ηταν τοποθετημενοι ετσι ηταν το survival feeling που σου δινει το game και ποσο σημαντικο ηταν να κανεις craft σφαιρες για να βγαλεις ανετα τα επομενα objectives.

Επισης ποιανου ιδεα ηταν να κανεις upgrade τα slot της στολης(το inventory κοινως) μεσω των neuromods οπως και οτι αν δεν ξεκλειδωσεις τα αντιστοιχα talents δεν μπορεις να κανεις upgrade τα οπλα? Αυτο που λες οντως δεν εχει λογικη απο αποψη ρεαλισμου,αλλα απο αποψη gaming ειναι πολυ σωστη αποφαση γιατι δινει παραπανω επιλογες και options ως προς το που θα πας τον χαρακτηρα σου. Δεν με ενοχλησε καθολου αυτο,γιατι αν αρχισουμε και ρωταμε γιατι το ενα και γιατι το αλλο σε ολα τα games δεν θα τελειωσουμε ποτε.

Ειχε και hacking αλλα το βρηκα ψιλο αδιαφορο. Εμενα μ'αρεσε γιατι ηταν γρηγορο και απλο,καλυτερο απτο hacking του Bioshock 1 κατα την αποψη μου

Το συστημα μαχης να πω την αληθεια δεν μου πολυαρεσε.Στην αρχη ηταν ωραια με το goo cannon και το wrench να τρως τους εχθρους αλλα μετα ηθελε συνεχεια εναλλαγη οπλων(ή απλα να κανεις full upgrade την καραμπινα/laser να παιζεις μονο με αυτα)που ψιλο κουραζε. Αν εκανες upgrade το gloo cannon και μαξαρες το wrench damage απο τα skills,θα μπορουσες να παιζεις ολο το παιχνιδι με αυτα τα 2 οπλα. Αν χρειαζοταν συνεχη εναλλαγη,ηταν μαλλον επειδη δεν εκανες focus σε 1-2 οπλα συγκεκριμενα που να φτιαχνεις ammo και να κανεις upgrade,οποτε δεν μου φαινετε παραλογο. Αν μαξαρες hacking και διαφορα αλλα,χανεις στο combat. Αν μαξαρεις combat,χανεις στα αλλα κλπ. Δεν ειναι καθολου παραλογο

Βασικα απορω για ποιο λογο υπηρχε ο φακος αφου προσωπικα δεν τον χρησιμοποιησα σχεδον ποτε περαν την αρχης(αναγκαστικα)και ισως στο reactor στο τελος αν θυμαμαι καλα. Τον ειχα αναμενο κατα 3/4 του χρονου. Βοηθαει απιστευτα στο να ψαχνεις items και να παρατηρεις το περιβαλλον με μεγαλυτερη ανεση,δεν καταλαβαινω γιατι δεν σου χρησιμευσε.

Παρολα αυτα το παιχνιδι στο μεγαλυτερο κομματι του μου αρεσε αρκετα αν και ορισμενες υψηλες βαθμολογιες τις βρισκω λιγο overrated.

Ειναι παντως απο τα παιχνιδια που λειπουν απο το gaming αυτες τις μερες.

 

Επεξ/σία από Alastor192
Δημοσ.

Όπως έχω ξανά πει είμαι fan των devs και το Prey είναι το χειρότερο game τους, έτσι συγκρίνω εγώ και ο καθένας έχει διαφορετικά κριτήρια και για αυτό οι βαθμολογίες είναι πολύ εύκολο να επηρεαστούν από πολλούς παράγοντες και για αυτό τις αποφεύγω. Φυσικά λέγοντας το "χειρότερο" εννοώ ότι ήταν καλο απλά τίποτα ιδιαίτερο σε σχέση με τα αλλα. Dark Messiah ftw! :) Από εκεί και πέρα το 10 το βρίσκω απίστευτα υπερβολικό, ούτε στο TLOU δεν θα έδινα 10, but hey whatever floats your boat guys ;)

Δημοσ.

μα εγω δεν μπηκα σε συγκρισεις αν ειναι καλυτερο η οχι απτο Dishonored,εσυ ειπες πως αυτα που ειπε ο Fulgore ισχυουν,οταν μπορουν καλλιστα να μην ισχυουν οπως εγραψα παραπανω,καθως ειδικα μερικα ειναι τραβηγμενα απτα αυτια.

Καθολου υπερβολικο το 9.5 οταν το παιχνιδι πετυχαινει κατα 95% αυτο που θελει να κανει και αυτο που θελεις και εσυ. Τωρα αν περιμενες αλλα απτο παιχνιδι και δεν σε ικανοποιησε τοσο για τους χ ψ λογους,ε ενταξει δεν ειμαστε ολοι ιδιοι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε ότι αφορά το gameplay δεν βλέπω κάτι στα λεγόμενα του Fulgore που δεν ισχύει, από εκεί και πέρα άμα η άποψη του είναι τραβηγμένη αυτό έχει να κάνει με την γνώμη του, παρόλα αυτά δεν αλλάζει το γεγονός ότι δεν υπάρχει ποικιλία εχθρών, τα όπλα θέλουν συνεχώς management, backtracking, κουραστικό zero g part, etc etc. Δεν μπορείς να αρνηθείς ότι δεν υπάρχουν αυτά, δεν έχουν το ίδιο βάρος σε όλους όπως σε εσένα που δεν σε ενόχλησε σχεδόν τίποτα ;) και εννοείτε πάντα μιλάμε φιλικά έτσι, no offence whatsoever ;)

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
Δημοσ.

Εγω ανεφερα τι μαρεσε και τι δεν μαρεσε οταν επαιξα το εν λογω παιχνιδι με δικα μου λογια(και απλα επιχειρηματα). Δεν ειναι τυχαιο ουτως ή αλλως που και εγω δεν εβαλα καποια βαθμολογια γιαυτο ακριβως τον λογο.

Γιατι forum ειμαστε,οχι metacritic για να παιζουν ρολο οι βαθμολογιες.

Στο forum μπαινει καποιος για να ανταλλαξει τις εντυπωσεις του γυρω απο ενα θεμα(στην περιπτωση μας παιχνιδι),οχι για να γραψει ενα ξερο ''το καλυτερο παιχνιδι που εχω παιξει 9.5/10 οπως ο συμφορουμιτης πιο πισω.

Επισης μπορεις να δεις την αποψη και αλλων χρηστων στις πιο πισω σελιδες ή στο αλλο γειτονικο forum(ή ακομα και στις κριτικες στο steam)ή ακομα και στο metacritic για το αν το μοναδικο προβλημα του παιχνιδιου ειναι το backtrack.

Τελος για μενα προσωπικα ενα παιχνιδι για να φτασει να θεωρηθει τελειο σε σημειο να μιλαμε για 9.5 και 10/10 πρεπει να ειναι σημειο αναφορας για ολη την γενια που τρεχει οπως ακριβως εγινε με το Bioshock που οταν βγηκε(το 1 ή ακομα και το 3)μιλαγε ο κοσμος για αυτα μετα απο παρα πολυ καιρο και τα μελλοντικα παιχνιδια το ειχαν ως μετρο συγκρισης.

Το ιδιο και με το Witcher 3 στην κατηγορια του και παει λεγοντας.

Υποψην αλλα ακομα και τα παραπανω παιχνιδια ειχαν και αυτα αρνητικα,δεν ηταν τελεια .

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...