Προς το περιεχόμενο

Quake: Champions


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

TDM gameplay απο cam (δυστηχως), αλλα μπορεις να το δεις για να παρεις μια ιδεα του παιχνιδιου.

 

Αυτος εδω παιζει πολυ καλα, εχει και το σωστο Movement (bhop)

(απο το gamestyle του φαινεται οτι παιζει χρονια quake) 

 

https://www.youtube.com/watch?v=-7lpwUVmhsU

Επεξ/σία από hellojim
  • Like 1
Δημοσ.

Τα quake ανεκαθεν ηταν φτηνες απομιμησεις των Unreal Tournament

Απο οτι βλεπω τα γραφικα σε αυτο εδω δεν ειναι και τιποτα το ιδιατερο 

  • Super Moderators
Δημοσ.

Τα quake ανεκαθεν ηταν φτηνες απομιμησεις των Unreal Tournament

 

Το 1o Unreal Tournament βγήκε το 1999, μέχρι τότε είχαν βγει 3 Quake...

  • Like 10
Δημοσ.

Βλεπω οτι θα παρουσιαζουν χαρακτηρες μεχρι Μαϊο, δλδ η beta θα βγει καλοκαιρι? Τοτε τι ξεκινησαν απο τωρα οι εγγραφες?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το Quake 3 δεν ειχε απλως decent γραφικα οταν πρωτοβγηκε, η game engine του τοτε ηταν απο τις πιο εξελιγμενες, κατι που το μαρτυρα και το γεγονος οτι παραμενει η πιο πετυχημενη proprietary licensed game engine της ΙD.

ναι ειναι decent, αλλα θα μπορουσε να ηταν και πολυ καλυτερα με την IDTech6, η οποια μονο αργη δεν την λες.

 

competitive δεν σημαινει οτι το παιχνιδι δεν πρεπει να ειναι ομορφο η οτι δεν απευθυνεται και στον casual. η οτι δεν μπορει να μειωσει τα γραφικα ο pro oποτε θελει. η οτι δεν θα το σηκωνουν οι αλλες πλατφορμες. 

επισης μην μπερδευες την ομορφια των γραφικων με την τεχνικη αρτιοτητα τους. γενικα ενα μοντερνο παιχνιδι οφειλει να υποστηριζει πληρως το μοντερνο hardware ωστε να προσφερει την πληρεστερη εμπειρια στον παικτη ειτε αυτος ειναι pro, ειτε casual.

απο κει και περα μενει το θεμα της προσωπικης προτιμησης, εγω πχ θελω να παιξω το καινουργιο Quake με δυνατα γραφικα, γιατι γουσταρω να βλεπω το mayhem σε ολο του το μεγαλειο. ο pro ας το παιξει με ultra low textures για να ειναι πιο ανταγωνιστικος.

το ενα δεν αναιρει το αλλο, οποτε και οι δυο κερδισμενοι θα ειμαστε.

 

αν τωρα ομως σωνει και καλα, δεν μπορεις να εχεις competitive game με συχρονη game engine, ε ας βγαλουν το καινουργιο Quake με την engine του Quake Live και ας εχουν την ρυθμιση γραφικων μονιμη στα ulta low textures/1080p. ειμαι σιγουρος οι σπονσορες θα τρεξουν να το στηριξουν στους επισημους, μεγαλους τελικους τοιυ παιχνιδιου...

 

μα ηδη εχουν βαλει στοιχεια απο αλλα παιχνιδια, οπως πχ τα classes/abilities απο το Overwatch που ειναι casual game με elo ranking system. :-D

 

εντωμεταξυ, εκανα λιγη ερευνα γιατι ημουν περιεργος πως και ενα publisher/developer του μεγεθους της Bethesda, προτιμησε στραφει σε μια τριτη game engine για ενα απο τα AAA properties της, ειδικα οταν διαθετει μια απο τις πιο ισχυρες game engines στον κοσμο.

ε ο λογος τελικα ηταν και ο αναμενομενος: το κοστος. η Sable engine ανηκει σε μια ρωσικη ομαδα devs και μεγαλο μερος του παιχνιδιου εχει γινει outsourced εκει περα. οποτε λογω διαφορας συναλλαγματος, πρακτικα η παραγωγη του Quake Champions ειναι παφθηνη.

δηλαδη οπως και με το ME4:Andromeda, εχουμε αλλη μια περιπτωση οπου μια μεγαλη εταιρεια δεν επενδυει σοβαρα στον blockbuster τιτλο της, αφου μπορει να εξασφαλισει την επιτυχια του απλα μεσω του brand name, το fanbase και το marketing.

επομενως μονο με ultra low textures δεν ειχε να κανει η επιλογη της game engine τους...

 

υγ. αναφερθηκα στο Doom ως προσωπικο σχολιο για τι θεωρω οτι θα ηταν καλυτερη επιχειρηματικη κινηση για την Bethesda, αφου της ανηκουν καi τα δυο properties και τα κυκλοφορει τοσο κοντα το ενα με το αλλο.

just my 2 cents, nothing more.

 

 

Ποια γραφικα? Εισαι λαθος απο τοσες πλευρες που δεν ξερω τι να πρωτογραψω.

 

Αρχικα μιλας για γραφικα για ενα game το οποιο υποτιθεται οτι προοριζεται για esports. Το οτι το quake για τοτε ειχε decent γραφικα δεν σημαινει κατι. Και το καινουριο το quake μια χαρα γραφικα εχει και ειναι και decent για το 2017, μην τρελαθουμε τελειως. Επισης το οτι εχει χειροτερα απο το doom δεν σημαινει οτι δεν χρησιμοποιουνε την ιδια engine. Εχεις ιδεα καθολου απο γραφικα γενικοτερα ή μονο να ρυθμιζεις το anti-aliasing στα settings ξερεις?

 

Κανενας δεν επαιζε competitively quake για τα γραφικα του, και γι αυτο ως και περυσι γινονταν πρωταθλημα στο quake live.

 

Το πως παιζετε το παιχνιδι το καθοριζουν οι pro players, το πως παιζεις εσυ δεν ενδιαφερει κανεναν. Αν εχεις εστω και την παραμικρη ιδεα, τοτε θα δεις οτι οι pros φορτωνουν τα maps με ultra low textures, επιτηδες. Επειδη 1ον θελουν τα maximum fps και δευτερον δεν θελουν details που αποσπανε την προσοχη τους, με fancy colors κτλ.

 

Μετα, ενα esports game ποτε δεν παιζετε για τα γραφικα του. Φαινεται οτι δεν εχεις ιδεα απο esports games μονο και μονο που μιλας για γραφικα. Ακου για ποιο λογο δεν εχουν "καλα" γραφικα τα competitive skill-based games (και δεν μιλαω για overwatch, το overwatch ειναι casual game με elo ranking system), επειδη οι creators θελουν το παιχνιδι να μπορει να τρεχει σε ολα τα συστηματα! Γι αυτο τον λογο το counter strike δεν εχει "καλα" γραφικα. Επισης δεν χρειαζεται να εχει καλα γραφικα. 

 

Ενα game το οποιο ειναι skill-based το κανουν καλο αλλα πραγματα, τα καλα mechanics και ο μοναδικος τροπος που παιζεται κτλ κτλ. Το battlefield ομως και το battlefront χρειαζονται καλα γραφικα γιατι πολυ απλα ειναι casual και δεν εχουν κατι που να ξεχωριζει. Αυτο θα τα κανει να ξεχωριζουν, τα γραφικα. Ενω το counter strike το ξεχωριζει ήδη το γεγονος οτι εχει πολυ μεγαλυτερο skill-cap απο τα υπολοιπα.

 

Επισης μπαινεις στο thread απο ενα game το οποιο εχει τεραστια ιστορια για τον λογο οτι ειναι μοναδικο και λες να βαλουν στοιχεια απο αλλα games!!! Αυτο πραγματικα ειναι οτι χειροτερο εχω διαβασει.  Elder scrolls..... Πραγματικα nonsensical και illogical.

 

Και κατι τελευταιο, για ποιο λογο αναφερεις το Multi του doom στο quake thread? Που κολλαει το ενα με το αλλο? Επειδη το φτιαχνει η ιδια εταιρια? Ειναι σαν να μπω εγω στο csgo thread και να μιλαω για το multi του tf2 και το Portal. Πραγματικα απο αυτα που λες φαινεται οτι δεν εχεις ιδεα απο skill-based games, και ισως και να μην εχεις παιξει και ποτε. To doom multi ποτε δεν προοριστηκε και esports game. Οι συλλογισμοι σου δεν βγαζουν νοημα. Επισης το παιχνιδι δεν εχει βγει ακομα.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1
Δημοσ.

Παμε ξανα παλι γιατι απ'οτι φαινεται δεν θελεις να καταλαβεις.

 

Ενα τετοιο παιχνιδι δεν χρειαζεται να εχει τρελα γραφικα. Τα γραφικα του ειναι αρκετα καλα. Αν θελεις να δεις γαματα γραφικα παιξε battlefield 1 με real life mod. Αυτο το game θα το παιξεις για να ανταγωνιστεις σε skill. Επισης το ξαναλεω γιατι δεν πρεπει να το καταλαβες. Σε τετοια παιχνιδια θελουν να βρισκουν το sweet spot, το οποιο μπορει να εχει καλα γραφικα αλλα δεν ειναι τοσο βαρυ ετσι ωστε να τρεχει σε ολα τα συστηματα. Αυτη την στιγμη ειναι σαν να πηγαινεις στο lol thread και να παραπονιεσαι γιατι το τελευταιο season δεν βελτιωσε τα γραφικα.

 

Επισης παιζεις overwatch και μου μιλας για γραφικα σε παιχνιδι?! (ασχολιαστο)

 

Κατι ακομα, το οτι βαλανε ηδη στοιχεια απο  champion-based games (γι αυτο λεγεται και quake champions αλλωστε) δεν σημαινει οτι ειναι καλο. It's a bad thing to begin with, οπως λενε και οι φιλοι μας οι Εγγλεζοι. Αλλα ξερεις τι θα ηταν ακομα χειροτερο? Αν εβαζαν και αλλα στοιχεια απο αλλα games. Τοτε θα γινοταν του κουτρουλη ο γαμος...

 

Εν κατακλειδι, το quake (και ολα τα skill-based games) ειναι ενα παιχνιδι το οποιο δεν απευθυνεται σε ολους. Αν απλα θελεις να δεις uber γραφικα μαζι με gore fps gameplay τοτε παιξε doom single. Το quake champions ειναι multiplayer παιχνιδι το οποιο επικεντρωνει στον ανταγωνισμο σε skill. Για να γινει αυτο, το παιχνιδι θα πρεπει να εχει τετοια γραφικα που οντως να ειναι καλα, αλλα παραλληλα να μην υπερβαινει το σημειο που αυτοι με χαλια-μετρια συστηματα να μην μπορουν να το παιξουν (με τουλαχιστον 60 fps), γιατι ετσι μειωνεται το player base. (Στο quake τα 120fps με 120hz monitor ειναι σχεδον στανταρ, οποτε θελεις ολοι να μπορουν να το εχουν αυτο)

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Ενα τετοιο παιχνιδι δεν χρειαζεται να εχει τρελα γραφικα. 

 

Καταλαβαίνω πως το λες και συμφωνώ, αλλά η παράδοση του Quake του Unreal και του Doom σε διαψεύδει... :P

  • Like 1
Δημοσ.

Καταλαβαίνω πως το λες και συμφωνώ, αλλά η παράδοση του Quake του Unreal και του Doom σε διαψεύδει... :P

 

Tοτε ομως τα arena shooters ηταν στο ανθος τους, εκαναν την εντυπωση με το fast-paced gameplay και τα γραφικα. Τωρα το quake ειναι απλα ενα dead community. Για παραδειγμα το counter strike δεν ηταν τοσο πεθαμενο πριν βγει το global offensive. Αυτοι για να τραβηξουν καινουριο κοινο, αλλα παραλληλα να κρατησουν και το ηδη μικρο community, πρεπει να κανουν τον καταλληλο συνδυασμο ετσι ωστε να ειναι μεν ωραιο οπτικα, να εχει τις βασικες αρχές που διακρινουν το quake και να προσθεσουν καινουρια στοιχεια για να τραβηξουν καινουριο κοσμο. Φαντασου να εβγαινε το quake με τα γραφικα του doom ή και καλυτερα. Οι μισοι υποψηφιοι χρηστες δεν θα μπορουσαν να το τρεξουν στα 60 ή 120 fps.

 

Τα γραφικα ειναι καλα. Μην τρελαθουμε. Δηλαδη τι γραφικα πρεπει να εχει σαν το battlefront? Που για να το τρεξεις θελεις vram μεγαλυτερη των 2gb? Εχουν βαλει καλα γραφικα (οχι τα καλυτερα) και θελουν να εχει πολυ καλο performance.

 

Δεν μπορω να καταλαβω γιατι καποιος παραπονιεται για τα γραφικα, οταν αυτα δεν ειναι ασχημα. Δηλαδη απο το quake περιμενατε να δειτε το crysis της εποχης μας?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...