hellojim Δημοσ. 7 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2017 Βγήκε καινούριο trailer καθώς και άνοιξαν applications για closed beta (www.quake.com). https://www.youtube.com/watch?v=rHrq31NWBCg Ευτυχώς που έχουμε την Bethesda και εκσυγχγρονίζει όλα αυτά τα αγαπημένα μας franchise από το παρελθόν. Μέχρι στιγμής έχει καταφέρει να βγάλει Fallout που δεν είναι fallout, Doom που δεν είναι Doom και τώρα απ'ότι φαίνεται πάει να το κάνει και με το Quake. Spoiler για το trailer: Οι αντίπαλοι ρίχνουν health όταν πεθαίνουν... Καλα το doom το τελευταιο γ@μησε. Μην λεμε οτι θελουμε. Τωρα εγω πιστευω οτι θα κρατησουν τα skill-based elements του παιχνιδιου οπως το strafe, rocket-jump κτλ αλλα θα εισαγουν και καποια καινουρια abilities για να γινει και πιο ευκολο για τους καινουριους παιχτες. Το ιδιο που εκανε και η valve με το csgo. Το οποιο δεν ειναι καλο. Αλλα θα δειξει, φαινεται αρκετα ενδιαφερον. Εγω εκανα sign up για την beta, θελω να το δοκιμασω οπωσδηποτε.
Aruil Δημοσ. 7 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2017 Καλα το doom το τελευταιο γ@μησε. Μην λεμε οτι θελουμε. Τωρα εγω πιστευω οτι θα κρατησουν τα skill-based elements του παιχνιδιου οπως το strafe, rocket-jump κτλ αλλα θα εισαγουν και καποια καινουρια abilities για να γινει και πιο ευκολο για τους καινουριους παιχτες. Το ιδιο που εκανε και η valve με το csgo. Το οποιο δεν ειναι καλο. Αλλα θα δειξει, φαινεται αρκετα ενδιαφερον. Καλά δεν το λέω για την ποιότητα του παιχνιδιού (για το Fallout το λέω και για την ποιότητα ). Το λέω από την άποψη ότι αν δεν ήταν ο doomguy πρωταγωνιστής και είχαν ονομάσει το παιχνίδι κάτι άλλο δε θα καταλάβαινες ότι είναι βασισμένο στο doom. Αφαίρεσαν τόσα πολλά από τα βασικά gameplay elements του αρχικού που πραγματικά μου θύμισε fallout1,2 -> fallout 3. Anyway, ακόμα και με αυτό έχω ακόμα κάποιες ελπίδες για το παιχνίδι γιατί δε λέω καλό το Overwatch, αλλά θέλω και κάτι να μου θυμίσει όταν έπαιζα (απαράδεκτα) quake 3 και unreal tournament. Κατάφερες να μπεις στο site? Εμένα όλο down μου το βγάζει.
hellojim Δημοσ. 7 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2017 Εγω μπηκα κανονικα και εκανα sign up, τωρα κατα ποσο θα παρω access δεν ξερω
Millennium Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 Και άλλο trailer.Ποιά μηχανή χρησιμοποιεί τελικά; https://www.youtube.com/watch?v=7IpArsMcs3o
KilliK Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 Quake aint Overwatch, Bethesda...sigh... Και άλλο trailer.Ποιά μηχανή χρησιμοποιεί τελικά; σιγουρα οχι την ΙDTech6 του Doom 4, τα γραφικα ειναι αρκετα κατωτερα. 1
hellojim Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 Χρησιμοποιεί μία saber κάπως έτσι για το render και την id6 για τα physics. Επίσης quake/counter δεν παίζεις για τα γραφικά. Εγώ το counter το έχω στα 1280x960 1
KilliK Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 αρχισαμε απο τωρα τις δικαιολογιες; φυσικα και παιζεις Quake για τα γραφικα του. τα τρια πρωτα παιχνιδια διαφημιζανε και τις καινοτομες graphics engines τους, οχι μονο το multiplayer τους. απλως μαμακιστηκε η Bethedsa, ας μην βγαζανε multi για το Doom και ας ριχνανε ολο το βαρος τους στο Quake ωστε να γινει η go to πλατφορμα τους για το e-sports online shooting. βγαλτο με την ΙDT6 μετα την θετικη αποδοχη/διαφημιση που ειχε, ριξε μεσα χαρακτηρες απο τα αλλα properties σου (Fallout,Quake,Doom,Rage,Wolfenstein,Εlder Scrolls), δωσε bonus σε αυτους που αγορασανε το Doom για να τους γλυκανεις για την ελλειψη multi, μην βαζεις τα αχρηστα abilities και κρατα οτι χαρακτηριζε το Q3A/Q3TA, προσθεσε το snapmap και επετρεψε full customization απο την modding κοινοτητα. αλλα τωρα εχουμε ενα μαπα mult στο Doom και ενα Quake με μετρια γραφικα που δεν μοιαζει με Quake. oh well.
hellojim Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Ποια γραφικα? Εισαι λαθος απο τοσες πλευρες που δεν ξερω τι να πρωτογραψω. Αρχικα μιλας για γραφικα για ενα game το οποιο υποτιθεται οτι προοριζεται για esports. Το οτι το quake για τοτε ειχε decent γραφικα δεν σημαινει κατι. Και το καινουριο το quake μια χαρα γραφικα εχει και ειναι και decent για το 2017, μην τρελαθουμε τελειως. Επισης το οτι εχει χειροτερα απο το doom δεν σημαινει οτι δεν χρησιμοποιουνε την ιδια engine. Εχεις ιδεα καθολου απο γραφικα γενικοτερα ή μονο να ρυθμιζεις το anti-aliasing στα settings ξερεις? Κανενας δεν επαιζε competitively quake για τα γραφικα του, και γι αυτο ως και περυσι γινονταν πρωταθλημα στο quake live. Το πως παιζετε το παιχνιδι το καθοριζουν οι pro players, το πως παιζεις εσυ δεν ενδιαφερει κανεναν. Αν εχεις εστω και την παραμικρη ιδεα, τοτε θα δεις οτι οι pros φορτωνουν τα maps με ultra low textures, επιτηδες. Επειδη 1ον θελουν τα maximum fps και δευτερον δεν θελουν details που αποσπανε την προσοχη τους, με fancy colors κτλ. Μετα, ενα esports game ποτε δεν παιζετε για τα γραφικα του. Φαινεται οτι δεν εχεις ιδεα απο esports games μονο και μονο που μιλας για γραφικα. Ακου για ποιο λογο δεν εχουν "καλα" γραφικα τα competitive skill-based games (και δεν μιλαω για overwatch, το overwatch ειναι casual game με elo ranking system), επειδη οι creators θελουν το παιχνιδι να μπορει να τρεχει σε ολα τα συστηματα! Γι αυτο τον λογο το counter strike δεν εχει "καλα" γραφικα. Επισης δεν χρειαζεται να εχει καλα γραφικα. Ενα game το οποιο ειναι skill-based το κανουν καλο αλλα πραγματα, τα καλα mechanics και ο μοναδικος τροπος που παιζεται κτλ κτλ. Το battlefield ομως και το battlefront χρειαζονται καλα γραφικα γιατι πολυ απλα ειναι casual και δεν εχουν κατι που να ξεχωριζει. Αυτο θα τα κανει να ξεχωριζουν, τα γραφικα. Ενω το counter strike το ξεχωριζει ήδη το γεγονος οτι εχει πολυ μεγαλυτερο skill-cap απο τα υπολοιπα. Επισης μπαινεις στο thread απο ενα game το οποιο εχει τεραστια ιστορια για τον λογο οτι ειναι μοναδικο και λες να βαλουν στοιχεια απο αλλα games!!! Αυτο πραγματικα ειναι οτι χειροτερο εχω διαβασει. Elder scrolls..... Πραγματικα nonsensical και illogical. Και κατι τελευταιο, για ποιο λογο αναφερεις το Multi του doom στο quake thread? Που κολλαει το ενα με το αλλο? Επειδη το φτιαχνει η ιδια εταιρια? Ειναι σαν να μπω εγω στο csgo thread και να μιλαω για το multi του tf2 και το Portal. Πραγματικα απο αυτα που λες φαινεται οτι δεν εχεις ιδεα απο skill-based games, και ισως και να μην εχεις παιξει και ποτε. To doom multi ποτε δεν προοριστηκε και esports game. Οι συλλογισμοι σου δεν βγαζουν νοημα. Επισης το παιχνιδι δεν εχει βγει ακομα. 7
Balantakos Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 αρχισαμε απο τωρα τις δικαιολογιες; φυσικα και παιζεις Quake για τα γραφικα του. οτι να ναι.
Aruil Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Η πίστα μου αρέσει πάρα πολύ από άποψη art style. Ελπίζω να είναι όλες έτσι. https://youtu.be/ePnikEEWCp8 (Health drops από τους αντιπάλους... δεν μπορώ να το χωνέψω )
hellojim Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Εμενα αυτο που δεν μου αρεσε ειναι οτι με καποια abilities καταστρεφεις το movement. Το Movement στο quake ειναι απο τους πιο σημαντικους παραγοντες, και το strafe jump ηταν φτιαγμενο με τετοιο τροπο που ναι μεν μπορουσες να πας πολυ πιο γρηγορα απ'οτι απλα τρεχοντας (2χ φορες) αλλα ηταν linear και predictable το movement σου ετσι ωστε να εξακολουθει να ειναι ενα viable mechanic στο παιχνιδι. Δλδ αμα εκανες strafe καποιος ο οποιος ειναι καλος ηξερε περιπου που θα ειναι το επομενο σου hop και ετσι μπορουσε να κανει prefire. Tωρα αυτο νομιζω το εχουν αλλαξει, και αν φυγει το linear part, πλεον δεν ειναι predictable και θα υπαρχει προβλημα στο balance του παιχνιδιου. Επισης κατι ακομα που δεν μου αρεσε ειναι τα abilities που εχουν να κανουν με movement. πχ σε αυτην την γκομενα που εδειξε, δειχνει οτι εχει ability να κανει wall jump και να πηγαινει με cloak. Oλο αυτο εισαγει ενα RNG factor στο Movement που δεν πρεπει να υπαρχει, τουλαχιστον σε skill-based game. Τωρα καποια Points: - τα health drops ισως να ειναι μονο σε συγκεκριμενα modes παιχνιδιου πχ deathmatch - ελπιζω στα duels να ειναι ετσι οπως παλια με timing για armor κτλ - ελπιζω να κρατησουν τα armor και mega health οπως ειχαν παλια Και κατι σημαντικο που διαβασα στο gamespot. Οι devs ειχαν πει οτι οταν φτιαχνεις custom game, τοτε εχεις την δυνατοτα να κλεισεις τα abilities των champions. Oποτε σιγουρα θα υπαρχουν servers που λογικα θα ισχυουν τα παλια rules... Site: source
Aruil Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Ναι διάβασα και εγώ για το Classic Mode. Αν το κάνουν έτσι όπως λένε δεν θα έχω κανένα απολύτως παράπονο. Αυτά που λες για το movement συμφωνώ απολύτως. Ακόμα χειρότερο σε αυτό που δείξαν με την Nyx είναι ότι το cloak όταν κάνει materialize είναι insta-gib. Δηλαδή μια ability που (αν καταλαβαίνω σωστά) σου δίνει τη δυνατότητα να σκοτώσεις αντίπαλο χωρίς να έχει την παραμικρή πιθανότητα να το αποφύγει πέρα από απλή τύχη. Ούτε το overwatch δεν έχει τέτοιες abilities.
Millennium Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Quake Champions will be free-to-play with the option to buy in 2
hellojim Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Το ειδα χθες αυτο. Απο την μια καλο για αυτους που θελουν να το δοκιμασουν και μετα να αποφασισουν αν θα το αγορασουν, απο την αλλη ελπιζω να μην κανουν split το community σε αυτους που εχουν αγορασει και σε αυτους που δεν.. Εγω παντως θα το αγορασω 1
hellojim Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Παρτε βιντεακι με το ghost walk το οποιο ειναι private (deep web φαση) https://www.youtube.com/watch?v=hitiPsobMT4 Πολυ OP το βλεπω απο τωρα αυτο το ability και καθολου quake. Θελουν να εισαγουν στοιχεια που να κανουν το παιχνιδι πιο ευκολο στους newcomers, οπως κανανε και στο csgo κιολας (smg's, mechanics των Pistols, run n' gun κτλ). Μεχρι να δουμε τι παιζει στην beta και στο release δεν μπορουμε να πουμε κατι, παντως ελπιζω να μεινει skill-based και οχι RNG crap.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα