ADHD Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Το quake live ειναι οντως απο τα δυσκολοτερα fps ειδικά στο movement, λιγο που προσπάθησα να παιξω quake live πρωτη φορα και δεν πηρα ουτε kill σε ενα duel, δεν νομιζω να συνεβαινε αυτο σε αλλο fps . Δεν ξερω αν θα ασχοληθώ αλλα μακαρι να μην κανουν καμια casualia στυλ ow. Και εγω θελω να το δω να εχει θεση στα esports.
hellojim Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Ειναι πολυ ωραιο παιχνιδι, και ξεχωριστο. Ειναι μια κατηγορια μονο του(αν και οπτικα μοιαζει με το unreal). Μακαρι να το κανουν ωραιο και ταυτοχρονα να κρατησουν το legacy του quake. Αν το φτιαξουν καλο ψηνομαι να αφιερωσω χρονο σε αυτο και να το μαθω, ειναι αρκετα fun to play, και πολυ rewarding σε αισθηση οταν μαθεις να παιζεις καλα, αλλα εχει και αυτο το αρνητικο του counter strike. Πρεπει να αφιερωσεις χρονο για να το μαθεις. Ο οποιος ειναι ξεχωριστος χρονος απο αυτον που αφιερωνεις για να παιξεις το παιχνιδι. Δλδ να κανεις practice στα mechanics του παιχνιδιου, πραγμα που δεν υπαρχει σε αλλα παιχνιδια. Πχ στο overwatch ή σε αλλα παιχνιδια δεν μπαινεις σε αδειους servers να κανεις practice το movement ή spray patterns κτλ
ADHD Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Το θεμα ειναι οτι για να ασχοληθω σοβαρα θα πρεπει να ανεβασω και αρκετα sensitivity, εκτος του οτι πρεπει να μαθω δυσκολα movement mechanics απο την αρχη θα χασω εντελως muscle memory. Τωρα με 60cm/360 δεν παω πουθενα, ακομα και ow οταν παιζω σπανια νιωθω οτι το sensitivity μου ειναι πολυ low για την περισταση, φανταζομαι σε quake ποσο πιο δυσκολο θα ειναι.
hellojim Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Αμα εισαι casual player (οπως οι περισσοτεροι) τοτε δεν νομιζω να σε νοιαζει κ πολυ. Αμα ησουν πχ cs ή ow pro τοτε καλυτερα να μην χαλουσες χρονο εκει.. Εγω παντως ψαχνω καιρο αφορμη να παιξω και κατι αλλο εκτος απο cs, το quake νομιζω ειναι πολυ καλη
ADHD Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Μωρε casual ειμαι απλα προτιμω να εχω ιδιο sensitivity σε οτι fps παιζω, για να παιξω εστω και casual quake θα πρεπει να ανεβάσω αρκετα, δεν ειναι ow που με το ιδιο παιζω άνετα. Αν αξιζει ομως το game θα το τιμήσω σιγουρα.
hellojim Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Να εχεις το ιδιο sens σε ολα τα games δεν γινεται. Το dpi το αφηνεις στανταρ, λογικα, και μετα αλλαζεις απο το καθε παιχνιδι που παιζεις. πχ στο counter εχεις ενα in-game sens. Στο overwatch οταν παιζεις, ακομα και οταν λεει sensitivity: 0.8 πως ξερεις οτι αυτο το 0.8 ειναι το ιδιο με το counter strike? Ο καθε dev βαζει ενα sens στο παιχνιδι του αλλα δεν υπαρχει ενα γενικο reference για ολα τα παιχνιδια.
_BASSstarlet_ Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 πραγματικα πιστευω οτι ειναι το δυσκολοτερο multi fps, περισσοτερο και απο το counter strike. Εδω μιλαμε για πραγματικο skill και καψιμο. Σιγά μην είναι και δυσκολότερο από το cs.
hellojim Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Σιγά μην είναι και δυσκολότερο από το cs. Mα ειναι πιο δυσκολο απο το cs, και στο λεω επειδη παιζω cs ακομα και τωρα..
_BASSstarlet_ Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Πόσα όπλα κουβαλάς στο quaker? Κάθε πότε κάνεις reload? Το μόνο δύσκολο όπλο στο quaker, είναι το plasma gun.
hellojim Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Κατα ποσο ειναι πιο γρηγοροι ειναι οι κινουμενοι στοχοι που εχεις? Ποσα διαφορετικα guns εχεις? (το καθε ενα εχει διαφορετικο τροπο aim) Ποσο πιο δυσκολο ειναι το movement? (strafe jump, circle jump, συνδυασμος των 2 + rocket jump). Ποσο πιο δυσκολο ειναι να μετρας απο μεσα σου για 4 διαφορετικα items καθε ποτε βγαινουν στο map για να πηγαινεις να τα παιρνεις στα duels? Αλλο το ενα, αλλο το αλλο. Το καθενα εχει τις δικες του δυσκολιες. Αλλα για να ξεκινησεις να παιζεις το ενα και το αλλο το skill cap ειναι διαφορετικο! Πιο δυσκολα μαθαινεις quake γιατι πρωτα απ΄'ολα πρεπει να μαθεις το movement που ειναι βασικο. Στο counter strike λιγοι κανουν bhop, στο quake ειναι δεδομενο.
SoFGR Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Να εχεις το ιδιο sens σε ολα τα games δεν γινεται. Το dpi το αφηνεις στανταρ, λογικα, και μετα αλλαζεις απο το καθε παιχνιδι που παιζεις. πχ στο counter εχεις ενα in-game sens. Στο overwatch οταν παιζεις, ακομα και οταν λεει sensitivity: 0.8 πως ξερεις οτι αυτο το 0.8 ειναι το ιδιο με το counter strike? Ο καθε dev βαζει ενα sens στο παιχνιδι του αλλα δεν υπαρχει ενα γενικο reference για ολα τα παιχνιδια. https://jscalc.io/calc/djyxBymfcWCIgD4f + http://www.mouse-sensitivity.com/ 1
hellojim Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 https://jscalc.io/calc/djyxBymfcWCIgD4f + http://www.mouse-sensitivity.com/ Καλη φαση! Αρα θα βγει και για το quake champions οποτε δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα..
ADHD Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Να εχεις το ιδιο sens σε ολα τα games δεν γινεται. Το dpi το αφηνεις στανταρ, λογικα, και μετα αλλαζεις απο το καθε παιχνιδι που παιζεις. πχ στο counter εχεις ενα in-game sens. Στο overwatch οταν παιζεις, ακομα και οταν λεει sensitivity: 0.8 πως ξερεις οτι αυτο το 0.8 ειναι το ιδιο με το counter strike? Ο καθε dev βαζει ενα sens στο παιχνιδι του αλλα δεν υπαρχει ενα γενικο reference για ολα τα παιχνιδια. Δεν το ξερεις απλα πας με ιδιο cm/360, δεν εχει σημασια τι values βαζει ο καθε dev, με προλαβε ο sof για τα links. Και να μην τα εχεις παντως μπορεις να υπολογίσεις με 360/180s στο mousepad, δεν θα ειναι perfect αλλα close. 1
hellojim Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Nαι απλα εφοσον παιζεις παιχνιδια για να περνας καλα και οχι για να πληρωνεσαι, δεν νομιζω να εχεις προβλημα με το muscle memory. Ετσι και αλλιως καλο ειναι να δοκιμαζουμε και κατι διαφορετικο μια στο τοσο για να βγαινουμε απο το comfortable zone μας..
Aruil Δημοσ. 7 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2017 Βγήκε καινούριο trailer καθώς και άνοιξαν applications για closed beta (www.quake.com). https://www.youtube.com/watch?v=rHrq31NWBCg Ευτυχώς που έχουμε την Bethesda και εκσυγχγρονίζει όλα αυτά τα αγαπημένα μας franchise από το παρελθόν. Μέχρι στιγμής έχει καταφέρει να βγάλει Fallout που δεν είναι fallout, Doom που δεν είναι Doom και τώρα απ'ότι φαίνεται πάει να το κάνει και με το Quake. Spoiler για το trailer: Οι αντίπαλοι ρίχνουν health όταν πεθαίνουν...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα