Προς το περιεχόμενο

Quake: Champions


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το quake live ειναι οντως απο τα δυσκολοτερα fps ειδικά στο movement, λιγο που προσπάθησα να παιξω quake live πρωτη φορα και δεν πηρα ουτε kill σε ενα duel, δεν νομιζω να συνεβαινε αυτο σε αλλο fps :P. Δεν ξερω αν θα ασχοληθώ αλλα μακαρι να μην κανουν καμια casualia στυλ ow.

 

Και εγω θελω να το δω να εχει θεση στα esports.

Δημοσ.

Ειναι πολυ ωραιο παιχνιδι, και ξεχωριστο. Ειναι μια κατηγορια μονο του(αν και οπτικα μοιαζει με το unreal). Μακαρι να το κανουν ωραιο και ταυτοχρονα να κρατησουν το legacy του quake.

 

Αν το φτιαξουν καλο ψηνομαι να αφιερωσω χρονο σε αυτο και να το μαθω, ειναι αρκετα fun to play, και πολυ rewarding σε αισθηση οταν μαθεις να παιζεις καλα, αλλα εχει και αυτο το αρνητικο του counter strike. Πρεπει να αφιερωσεις χρονο για να το μαθεις. Ο οποιος ειναι ξεχωριστος χρονος απο αυτον που αφιερωνεις για να παιξεις το παιχνιδι. Δλδ να κανεις practice στα mechanics του παιχνιδιου, πραγμα που δεν υπαρχει σε αλλα παιχνιδια. Πχ στο overwatch ή σε αλλα παιχνιδια δεν μπαινεις σε αδειους servers να κανεις practice  το movement ή  spray patterns κτλ

Δημοσ.

Το θεμα ειναι οτι για να ασχοληθω σοβαρα θα πρεπει να ανεβασω και αρκετα sensitivity, εκτος του οτι πρεπει να μαθω δυσκολα movement mechanics απο την αρχη θα χασω εντελως muscle memory. Τωρα με 60cm/360 δεν παω πουθενα, ακομα και ow οταν παιζω σπανια νιωθω οτι το sensitivity μου ειναι πολυ low για την περισταση, φανταζομαι σε quake ποσο πιο δυσκολο θα ειναι.

Δημοσ.

Αμα εισαι casual player (οπως οι περισσοτεροι) τοτε δεν νομιζω να σε νοιαζει κ πολυ. Αμα ησουν πχ cs ή ow pro τοτε καλυτερα να μην χαλουσες χρονο εκει..

 

Εγω παντως ψαχνω καιρο αφορμη να παιξω και κατι αλλο εκτος απο cs, το quake νομιζω ειναι πολυ καλη :D

Δημοσ.

Μωρε casual ειμαι απλα προτιμω να εχω ιδιο sensitivity σε οτι fps παιζω, για να παιξω εστω και casual quake θα πρεπει να ανεβάσω αρκετα, δεν ειναι ow που με το ιδιο παιζω άνετα. :P Αν αξιζει ομως το game θα το τιμήσω σιγουρα.

Δημοσ.

Να εχεις το ιδιο sens σε ολα τα games δεν γινεται. Το dpi το αφηνεις στανταρ, λογικα, και μετα αλλαζεις απο το καθε παιχνιδι που παιζεις. πχ στο counter εχεις ενα in-game sens. Στο overwatch οταν παιζεις, ακομα και οταν λεει sensitivity: 0.8 πως ξερεις οτι αυτο το 0.8 ειναι το ιδιο με το counter strike? Ο καθε dev βαζει ενα sens στο παιχνιδι του αλλα δεν υπαρχει ενα γενικο reference για ολα τα παιχνιδια. 

Δημοσ.

 πραγματικα πιστευω οτι ειναι το δυσκολοτερο multi fps, περισσοτερο και απο το counter strike. Εδω μιλαμε για πραγματικο skill και καψιμο. 

Σιγά μην είναι και δυσκολότερο από το cs.

Δημοσ.

Κατα ποσο ειναι πιο γρηγοροι ειναι οι κινουμενοι στοχοι που εχεις? Ποσα διαφορετικα guns εχεις? (το καθε ενα εχει διαφορετικο τροπο aim)

Ποσο πιο δυσκολο ειναι το movement? (strafe jump, circle jump, συνδυασμος των 2 + rocket jump).

Ποσο πιο δυσκολο ειναι να μετρας απο μεσα σου για 4 διαφορετικα items καθε ποτε βγαινουν στο map για να πηγαινεις να τα παιρνεις στα duels?

 

Αλλο το ενα, αλλο το αλλο. Το καθενα εχει τις δικες του δυσκολιες. Αλλα για να ξεκινησεις να παιζεις το ενα και το αλλο το skill cap ειναι διαφορετικο! Πιο δυσκολα μαθαινεις quake γιατι πρωτα απ΄'ολα πρεπει να μαθεις το movement που ειναι βασικο. Στο counter strike λιγοι κανουν bhop, στο quake ειναι δεδομενο.

Δημοσ.

Να εχεις το ιδιο sens σε ολα τα games δεν γινεται. Το dpi το αφηνεις στανταρ, λογικα, και μετα αλλαζεις απο το καθε παιχνιδι που παιζεις. πχ στο counter εχεις ενα in-game sens. Στο overwatch οταν παιζεις, ακομα και οταν λεει sensitivity: 0.8 πως ξερεις οτι αυτο το 0.8 ειναι το ιδιο με το counter strike? Ο καθε dev βαζει ενα sens στο παιχνιδι του αλλα δεν υπαρχει ενα γενικο reference για ολα τα παιχνιδια. 

 

https://jscalc.io/calc/djyxBymfcWCIgD4f

 

 

http://www.mouse-sensitivity.com/

  • Like 1
Δημοσ.

Να εχεις το ιδιο sens σε ολα τα games δεν γινεται. Το dpi το αφηνεις στανταρ, λογικα, και μετα αλλαζεις απο το καθε παιχνιδι που παιζεις. πχ στο counter εχεις ενα in-game sens. Στο overwatch οταν παιζεις, ακομα και οταν λεει sensitivity: 0.8 πως ξερεις οτι αυτο το 0.8 ειναι το ιδιο με το counter strike? Ο καθε dev βαζει ενα sens στο παιχνιδι του αλλα δεν υπαρχει ενα γενικο reference για ολα τα παιχνιδια. 

Δεν το ξερεις απλα πας με ιδιο cm/360, δεν εχει σημασια τι values βαζει ο καθε dev, με προλαβε ο sof για τα links. :P Και να μην τα εχεις παντως μπορεις να υπολογίσεις με 360/180s στο mousepad, δεν θα ειναι perfect αλλα close.

  • Like 1
Δημοσ.

Nαι απλα εφοσον παιζεις παιχνιδια για να περνας καλα και οχι για να πληρωνεσαι, δεν νομιζω να εχεις προβλημα με το muscle memory. Ετσι και αλλιως καλο ειναι να δοκιμαζουμε και κατι διαφορετικο μια στο τοσο για να βγαινουμε απο το comfortable zone μας..

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Βγήκε καινούριο trailer καθώς και άνοιξαν applications για closed beta (www.quake.com).

 

https://www.youtube.com/watch?v=rHrq31NWBCg

 

Ευτυχώς που έχουμε την Bethesda και εκσυγχγρονίζει όλα αυτά τα αγαπημένα μας franchise από το παρελθόν. Μέχρι στιγμής έχει καταφέρει να βγάλει Fallout που δεν είναι fallout, Doom που δεν είναι Doom και τώρα απ'ότι φαίνεται πάει να το κάνει και με το Quake. Spoiler για το trailer: Οι αντίπαλοι ρίχνουν health όταν πεθαίνουν...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...