Alithinos Δημοσ. 13 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2016 Το Quake Champions θα είναι ο πνευματικός διάδοχος των Quake 3 Arena & Quake Live. Ένα multiplayer only / arena style / FPS / PC exclusive.
kostool13 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2016 Class-based και casual-friendly όμως για να πατήσει πάνω στην επιτυχία του Overwatch, οπότε μπορούν να πάνε να γα... 1
D.Luffy Δημοσ. 13 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2016 Εφόσον είναι PC exclusive να δούμε και τα σχόλια που θα ακολουθήσουν. Αν πχ σε κάποιους φανεί απλουστευμένο, μη old school ή casual friendly γενικότερα, σίγουρα δεν θα υπάρχει η δικαιολογία ότι "φταίνε οι κονσόλες". Κρίμα πάντως. Προσωπικά ήλπιζα σε μια επιστροφή στη θεματολογία του πρώτου Quake ως καθαρό single player campaign και όχι σε μια συνέχεια του Quake III Arena.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 5 Αυγούστου 2016 Moderators Δημοσ. 5 Αυγούστου 2016 Αν έβλεπα μόνο τις 2 πρώτες εικόνες, θα έλεγα ότι είναι ωραίο το νέο UT. 1
KilliK Δημοσ. 8 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2016 Διαβαζω οτι πανε να το κανουν σαν το Overwatch, με hero classes με unique abilities ο καθενας...
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2016 ακόμα παίζω quake 3 με Bot βέβαια αλλά το απολαμβάνω Όντως μοιάζει με Unreal T. Είμαι της αποψης οτι αυτα τα παιχνίδια είναι αξεπέραστα και το μόνο που θα πρεπε οι παραγωγοί παιχνιδιών να κάνουν είναι να κυκλοφορούν μια βελτιωμένη έκδοση μηχανής γραφικών κάθε 2-3 χρόνια με μια μικρότερη χρέωση εφόσον έχεις την αμέσως προηγούμενη εκδοση. Δε θα με χάλαγε ένα Quake 3.1 που να παίζει πχ 1080,με ποιό εντυπωσιακές υφές και εφέ.
Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 Quake Champions is not powered by id Tech 6
hellojim Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Οτι ναναι, τωρα το ειδα οτι βγαινει αυτο το game... Παντως μου φαινεται πολυ περιεργο που εχει τοσα λιγα comments το thread. Aυτο θα ειναι σαν το quake live χωρις campaign. Μονο Online τυπου arena, full skill based οπως ηταν και το quake live. Επισης αυτος θα ειναι και ενας λογος που δεν θα μπορουν να το παιξουν ολοι. (αυτο το casual friendly μην το ξαναπειτε καν) Ακομα και κλασεις να εχει δεν θα χει καμια σχεση με το overwatch. Το skill cap στο quake και στο overwatch ειναι η μερα με την νυχτα. Ειναι κριμα να χαθει ενα παιχνιδι σαν το quake, πραγματικα πιστευω οτι ειναι το δυσκολοτερο multi fps, περισσοτερο και απο το counter strike. Εδω μιλαμε για πραγματικο skill και καψιμο. Ελπιζω να μην το κανουν πολυ βαρυ game, ετσι ωστε να μπορει να παιζει σε ολα τα pc. 2
KilliK Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 (επεξεργασμένο) αν ειναι να το κανουν σαν το Doom 4 multi, το skill cap θα ειναι ανυπαρκτο. δεν ξερω, με βαση οτι εχω δει μεχρι τωρα δεν μου εμπνεει εμπιστοσυνη το παιχνιδι. το νεο UT φαινεται να ειναι σε καλυτερο δρομο. Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου 2017 από KilliK
hellojim Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 αν ειναι να το κανουν σαν το Doom 4 multi, το skill cap θα ειναι ανυπαρκτο. δεν ξερω, με βαση οτι εχω δει μεχρι τωρα δεν μου εμπνεει εμπιστοσυνη το παιχνιδι. το νεο UT φαινεται να ειναι σε καλυτερο δρομο. Καμια σχεση. Αυτο θα ειναι σαν expansion του quake live. Η engine Που θα εχει θα ειναι υβριδιο μεταξυ της id και μιας αλλης. Η αλλη θα κανει το rendering και η id θα αναλαμβανει τα mechanics κτλ Δεν υπαρχει καμια σχεση με doom κτλ. Οποιος δεν εχει παιξει quake live ή quake 3 arena δεν θα καταλαβει... Αλλα ολες οι παλιες ιδιοτητες που ξεχωριζαν το παιχνιδι απ'οτι φαινεται θα υπαρχουν. Το strafe jump θα υπαρχει παλι, κατι το οποιο ειναι ενα απο τα κυριοτερα μερη του quake. Aυτα που δειχνει στο gameplay,που τις περισσοτερες φορες περτατανε, δεν ισχυει αυτο. Στο παιχνιδι λιγες φορες συμβαινει αυτο, καθως στις περισσοτερες περιπτωσεις κανεις strafe jump. Το movement στο quake ειναι και απο τα πιο δυσκολα κομματια να κανεις master. Oι pros μαθαινουν την πιστα να την κανουν strafe αναποδα, ετσι ωστε οταν πανε καπου και ο αλλος ειναι απο πισω να μπορουν να κανουν strafe jump και να πυροβολανε ταυτοχρονα και τον αντιπαλο, γιατι απαξ και βρεις καποιον δεν μπορεις να τρεξεις να φυγεις, πρεπει οπωσδηποτε να παλεψεις.. Γενικα το quake ειναι μια αλλη κατηγορια παιχνιδιου. Ειναι σαν το counter strike, δεν υπαρχει ομοιο του. (μιλαω για το Multi) Και ενα τετοιο παιχνιδι πρεπει οπωσδηποτε να εχει θεση σε e-sports, καθως μιλαμε για ανταγωνισμο skill, και το quake ειναι απο τα παιχνιδια που ξεχωριζουν σε αυτο. Οποιος επαιζε παλια το campaign του quake δεν σημαινει οτι ξερει το multi. Το multi με CTF και duels ειναι κατι το τελειως διαφορετικο.. Στα duels ειδικα, πρεπει να μετρας απο μεσα σου καθε ποτε βγαινει το armor στο map και να πηγαινεις να τα παιρνεις, γιατι αν τα παρει ο αλλος την γ@μησες. Επισης εχει πολυ movement prediction, ειδικα με το rocket launcher, που στην ουσια δεν σημαδευεις τον αντιπαλο αλλα εκει που πιστευεις οτι θα ειναι στο επομενο movement. Ελπιζω τα καινουρια features των champions, λογικα ulti, να μην χαλανε το υφος του παιχνιδιου, και να κρατησει την αυθεντικοτητα που ειχαν τα παλιοτερα, απλα με ενα καλο refresh.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα