ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2016 Θέλω να φτιάξω (δεν ξέρω αν μπορώ) μια εφαρμογή η οποία μάλλον είναι σε Javascript (μπορεί να γίνεται και πιο εύκολα) με την οποία θα μπορεί ο χρήστης για την παρακάτω φωτογραφία πχ να επιλέγει από μια παλέτα χρωμάτων το χρώμα που είναι καφέ , και να το αλλάζει . Και από μια άλλη παλέτα η οποία θα είναι δίπλα να επιλέγει το χρώμα που είναι κίτρινο. Η παραπάνω εφαρμογή θέλω να μπει σε μια σελίδα στο internet. Δεν ήξερα πως να το ψάξω στα αγγλικά
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2016 Μέλος Δημοσ. 11 Ιουνίου 2016 Ναι αλλά δεν ξέρω καθόλου προγραμματισμό. Εκτός αν πάρω ένα έτοιμο script ..
nikos032 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2016 Μπορείς να πληρώσεις έναν προγραμματιστή για να στο φτιάξει
mentoras28 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2016 Γιατι δεν το βαζεις στις αγγελιες? http://www.insomnia.gr/classifieds/various/jobs/ Αν θελεις βοηθεια στειλε κωδικα με το τι εχεις να σε βοηθησουμε
anon667 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2016 Γεια σου φίλε μου, Βαριόμουν και είπα να σου ετοιμάσω μία πρόχειρη δουλειά. Επιλέγεις με τα Inner/Outer radiobuttons τι θέλεις να αλλάξει χρώμα και μετά επιλέγεις από την παλέττα. Έγιναν γρήγορες αλλαγές από άλλο demo (http://www.html5canvastutorials.com/labs/html5-canvas-color-picker/), οπότε excuse the quality. No further support, enjoy. Αφού πετάξεις τον κώδικα σε ένα html αρχείο, να βάλεις στο ίδιο folder την εικόνα color-picker.png που αναφέρεται μέσα σε ένα σχόλιο. <!DOCTYPE HTML> <html> <head> <style> body { margin: 0px; padding: 0px; } </style> </head> <body> <canvas id="myCanvas" width="732" height="388"></canvas> <input type="radio" name="user_options" value="outer">Outer</input> <input type="radio" name="user_options" value="inner">Inner</input> <script> var outerColor = 'orange'; var innerColor = 'yellow'; function getMousePos(canvas, evt) { var rect = canvas.getBoundingClientRect(); return { x: evt.clientX - rect.left, y: evt.clientY - rect.top }; } function drawT1(canvas, color, x, y, width, height) { var context = canvas.getContext('2d'); context.beginPath(); context.fillStyle = color; context.fillRect(x, y, width, height); context.strokeRect(x, y, width, height); } // return 0 if Outer selected, 1 if Inner function getRadio() { var fv = 0; var radios = document.getElementsByName('user_options'); for (var i = 0, length = radios.length; i < length; i++) { if (radios[i].checked) { fv = i; // only one radio can be logically checked, don't check the rest break; } } return fv; } function init(imageObj) { var padding = 10; var canvas = document.getElementById('myCanvas'); var context = canvas.getContext('2d'); var mouseDown = false; context.strokeStyle = '#444'; context.lineWidth = 2; canvas.addEventListener('mousedown', function() { mouseDown = true; }, false); canvas.addEventListener('mouseup', function() { mouseDown = false; }, false); canvas.addEventListener('mousemove', function(evt) { var mousePos = getMousePos(canvas, evt); var color = undefined; if(mouseDown && mousePos !== null && mousePos.x > padding && mousePos.x < padding + imageObj.width && mousePos.y > padding && mousePos.y < padding + imageObj.height) { // color picker image is 256x256 and is offset by 10px // from top and bottom var imageData = context.getImageData(padding, padding, imageObj.width, imageObj.width); var data = imageData.data; var x = mousePos.x - padding; var y = mousePos.y - padding; var red = data[((imageObj.width * y) + x) * 4]; var green = data[((imageObj.width * y) + x) * 4 + 1]; var blue = data[((imageObj.width * y) + x) * 4 + 2]; var color = 'rgb(' + red + ',' + green + ',' + blue + ')'; var radioId = getRadio(); if (radioId == 0) outerColor = color; else if (radioId == 1) innerColor = color; drawT1(canvas, outerColor, 280, 80, 400, 250); drawT1(canvas, innerColor, 330, 100, 300, 200); drawT1(canvas, 'white', 350, 120, 260, 160); drawT1(canvas, innerColor, 470, 120, 20, 160); } }, false); context.drawImage(imageObj, padding, padding); drawT1(canvas, outerColor, 280, 80, 400, 250); drawT1(canvas, innerColor, 330, 100, 300, 200); drawT1(canvas, 'white', 350, 120, 260, 160); drawT1(canvas, innerColor, 470, 120, 20, 160); } var imageObj = new Image(); imageObj.onload = function() { init(this); }; //'http://www.html5canvastutorials.com/demos/assets/color-picker.png' imageObj.src = 'color-picker.png'; </script> </body> </html> 1
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2016 Μέλος Δημοσ. 11 Ιουνίου 2016 Ευχαριστω όλους για την βοήθεια. Θα το παλέψω με τον κώδικα 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα