Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν και τα εχω γραψει ηδη ισως να τα εγραψα στο ποδι και να μπερδευτηκατε.

 

Πριν βγαλω την πριζα τα υπολοιπα τηλεφωνα του σπιτιου,κι αφου μας πηραν τηλεφωνα οτι γυρισαμε σε Wind,καναν ενα συνεχομενο και γρηγορο τουτ τουτ.Στο περιπου σαν κατειλημενη γραμμη.

Παιρνουμε την Wind και τους το λεμε.Kι ο εξυπνος μου λεει να βγαλω το πριζακι της Cyta,εκει που ηταν το μοντεμ.Κι απο τοτε αρχισαν τα προβληματα.Τωρα ουτε να το ξανασυνδεσω μπορω.Εκανα καθε πιθανο συνδυασμο και το μοντεμ δεν ξαναλειτουργησε.Ουτε το τηλεφωνο.

Ακομα και τα υπολοιπα τηλεφωνα του σπιτιου ειναι νεκρα.Δεν κανουν τιποτα.

Αρα καποια ζημια εκανα προφανως στο πριζακι,οπως το καταλαβαινω εγω..Αγορασα 2 και δεν πετυχε με κανενα.Και τωρα πια δεν πετυχαινει ουτε με της Cyta.

 

Επισης ιντερνετ δινουν ολες οι πριζες.Τηλεφωνο οχι.

Εκτος φυσικα απο αυτην που χαλασε.

Δημοσ.

μπες στο http://www.foritotita.gr/?page_id=362

βάζεις το τηλ σου και επιβεβαιωση ότι δεν είσαι ρομποτ υποβολή και θα σου πεί σε πιο δίκτυο ανήκεις 


Η wind σίγουρα έχει pots ηταν ο πατέρας μου πρίν απο λίγες μέρες αλλα πήγε στη forthnet λόγω πακέτου με νοβα 

Δημοσ.

ακόμα το τηλ νεκρό ?

Προσπάθησε να βρείς τη κεντρική πρίζα και δοκίμασε εκεί 


και αν μπορεις απο κα΄πιο γειτονα η κανενα ηλεκτρολογο να δανειστέις ενα πολυμετρο και να δείς τι τάση έχεις 


Αν καλέσεις στο σταθερό σου χτυπάει ?

Δημοσ.

Νομίζω αυτό το είχα πάθει και εγώ πριν κάτι χρόνια μια φορά όταν βραχυκύκλωσα τα 2 καλώδια εκεί στην κεντρική πρίζα. Εσύ ακούμπησες καθόλου κόκκινο με μπλε;

Στην δική μου περίπτωση τους έριξα άλλο ένα βραχυκύκλωμα και έστρωσε αλλά σε εσένα δεν ξέρω τι παίζει, καλύτερα να το δηλώσεις βλάβη και να πάνε να δούνε τα μηχανήματά τους εκεί στην Wind γιατί απο εκεί πρέπει να σε κόβει (αφού net έχεις κανονικά και σου λένε οτι έπρεπε να είχες και τηλ...).

 

Να σε ξαναρωτήσω, τα τηλέφωνα που τα είχες με την Cyta? Όπου και να έβαζες συσκευή στο σπίτι είχες τηλ. ή είχες μόνο 2 συσκευές απάνω στο ρούτερ και δούλευαν;

Δημοσ.

αν δεν πείραξες τπτ 

ανέβασε λίγο τα στατιστικά της γραμμής σου 

να δω κάτι και πες μου πόσ μακρια είσαι απο τομαστικο γιατι πάιζει η βραχυκύκλωμα στη γραμμη η κόψιμο του 1 καλωδίου το ιντερνετ και με ενα δουλευει ενω το τηλ to pots θέλει και τα 2 

Δημοσ.

Αν καλεσω στο σταθερο δεν κανει τιποτα.Τερματιζει την κληση το κινητο.

Κοιτα αυτο δειχνει κατα το ημισι να μην εχει ολοκληρωθει η φορητοτητα οποτε δεν δρομολογειται πουθενα η εισερχομενη κληση σου. Αλλα απο την αλλη θα επρεπε να εχες εξερχομενες ακομα και ετσι. Αρα πιθανοτατα παιζει καποιου ειδους βραχυκυκλωμα οπως λεει ο bill2015 απο πανω. Τωρα το fast busy που ακους στο ακουστικο σου σε pots γραμμη δεν ξερω ποτε το δινει, εχω χρονια voip. Δωσε βλαβη να ερθει τεχνικος να τελειωνεις.

Δημοσ.

ελενξε πρώτα όλες της πιθανότητες και αν σου πουν για χρέωση και έτσι και έρθει και δεν κάνει τπτ η έρθει και χαλάσει μετά πο λιγο στείλε μαιλ και απαίτησε να φύγεις ατελώς  μέσα στης 14 πρώτες μερες φεύγεις έτσι 

Δημοσ.

Θα φωναξω τεχνικο παιδια γιατι δεν ειναι κατι τελικα που μπορω να το λυσω μονος μου.Μαλλον βραχυκυκλωμα θα ειναι απο την στιγμη που δεν πετυχαινει κανενας συνδυασμος.

Σας ευχαριστω για τις απαντησεις.

Δημοσ.

Κοινώς, σου είπε Μ@λ@κιες ο τεχνικός της Wind και σε έβαλε χωρίς λόγο σε μπελάδες. Κατ' αρχάς από που κι ως που σου ζήτησε να αλλάξεις το πριζάκι; Αυτό είναι δουλειά τεχνικού. Δεν γίνεται να προτείνουν σε όποιον να'ναι, να κάνει τέτοιες τεχνικές διαδικασίες. Άσχετα αν εσύ προσωπικά μπορεί να έχεις σχετικές γνώσεις ή όχι. Εδώ στους περισσότερους το splitter/filter τους λένε να αλλάξουν και μπερδεύονται...

 

Προσωπικά έχω αλλάξει από/προς Cyta 3 φορές (2 πήγα και 1 έφυγα) και δεν είχα ποτέ τέτοιο θέμα. Το τηλέφωνο πάντα καθυστερεί μερικές ώρες να έρθει και στο λένε κι όταν κάνεις την αίτηση. Στην τελευταία φορητότητα, στο σύνολο η διαδικασία έκανε 5 μέρες να ολοκληρωθεί πλήρως (να συγχρονίζω δηλαδή όπως πρέπει και να δουλεύουν όλα κομπλέ). 

 

Θα τους πεις να στείλουν δικό τους τεχνικό, ΔΩΡΕΑΝ, γιατί αυτοί σου είπαν να αλλάξεις το πριζάκι και είναι δικό τους λάθος. Άσε που άμα φέρεις άλλον τεχνικό και μετά κάτι δεν δουλεύει, θα τα ρίξουν πάνω του.

 

Γενικά στο technical support, όλες οι εταιρίες είναι GTP! Πολλές φορές δεν ξέρουν καν τι τους γίνεται οι υπάλληλοι, άλλες φορές σου λένε θα το κοιτάξουν και θα σε πάρουν τηλέφωνο και ποτέ δεν παίρνουν κτλ.

Δημοσ.

κλ αυτό ναι πάρα πολλές φορές έχει τύχει πάρε και πες τους για το πρόβλημα πάρτους σήμερα ώστε τη δευτέρα να στο στείλουν 

θα σε πάρουν απο εξωτερικό συνεργάτη που είναι η vodafone για να κανονίσετε τα ραντεβού 

Δημοσ.

Υπαρχει περιπτωση να ειχες βραχυκυκλωμα ή κομενο καλωδιο απο το ζευγαρι(μονοπολο) οσο ησουνα στην cyta και να μην το καταλαβες επειδη η cyta εχει voip. Αν ερθει τεχνικος της wind και το προβλημα ειναι στον χωρο σου ( απο την εισαγωγη του ΟΤΕ μεχρι τις πριζες σου) θα χρεωθεις 29,90 ευρω( αυτο μπορει να το ελεγξει και ηλεκτρολογος). Αν το προβλημα ειναι πιο πισω, στην γραμμη, δεν χρεωνεσαι.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...