Προς το περιεχόμενο

Θέμα με λεβιέ ταχυτήτων σε Opel Astra 2007


john_shadow

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα παιδιά,

 

ο αδερφός μου πήρε ένα μεταχειρισμένο Opel Astra Twintop 1.8 του 2007 και έχει θεματάκι ο λεβιές κυρίως με την όπισθεν και ψιλομπλοκάρει το κουμπί της, ξέρετε πως ακριβώς πρέπει να ψάξω για κάναν μεταχειρησμένο στο νετ?

 

ευχαριστώ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα παιδιά,

 

ο αδερφός μου πήρε ένα μεταχειρισμένο Opel Astra Twintop 1.8 του 2007 και έχει θεματάκι ο λεβιές κυρίως με την όπισθεν και ψιλομπλοκάρει το κουμπί της, ξέρετε πως ακριβώς πρέπει να ψάξω για κάναν μεταχειρησμένο στο νετ?

 

ευχαριστώ 

Καλημέρα, τι ακριβώς κάνει γρατζουνάει όταν πάει να μπεί η όπισθεν?

Πάντως τα Opel είναι ευαίσθητα στο παλάτζο ταχυτήτων(πλαστικό)

Στο Corsa C είχα αλλάξει 1 φορά.

Είναι με το λεβιέ που το σηκώνεις πρός τα επάνω για να μπεί η όπισθεν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι με κουμπί που το πατάς και βάζεις την όπισθεν μπροστά(εν το μεταξύ πολύ άβολη θέση για το κουμπί, το πατάς άθελα σου σχεδόν), το κουμπί κολλάει μερικές φορές και άμα πας να βάλεις πρώτη πας για όπισθεν και ακούς το "κούρεμα"..

Στο συνεργείο που το πήγε του είπε ότι είναι γνωστό πρόβλημα του λεβιέ και το έχουν βγάλει πολλά και θέλει αλλαγή αλλά δε μπόρεσε να βρει κάποιο μεταχειρισμένο..

 

Ξέρει κανείς πως μπορώ να βρω το part number του για να το ψάξω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι με κουμπί που το πατάς και βάζεις την όπισθεν μπροστά(εν το μεταξύ πολύ άβολη θέση για το κουμπί, το πατάς άθελα σου σχεδόν), το κουμπί κολλάει μερικές φορές και άμα πας να βάλεις πρώτη πας για όπισθεν και ακούς το "κούρεμα"..

Στο συνεργείο που το πήγε του είπε ότι είναι γνωστό πρόβλημα του λεβιέ και το έχουν βγάλει πολλά και θέλει αλλαγή αλλά δε μπόρεσε να βρει κάποιο μεταχειρισμένο..

 

Ξέρει κανείς πως μπορώ να βρω το part number του για να το ψάξω?

Καλησπέρα.Εάν μένεις Αθήνα, κάνε μια βόλτα στο συνεργείο να σου πεί ακριβώς τι χρειάζεται, και κάνε μια βόλτα στην Σπύρου Πάτση θα βρείς αρκετά καταστήμα ακόμη και με γνήσια μόνο της Opel.

Πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει, εάν μπορείς δές και το βιβλίο συντήρησης , άλλαξε του και τις βαλβολίνες εφόσον είναι μετ-σμενο.

Πάντως για μετ-σμενο δέν θα στο πρότεινα γιατί αργά ή γρήγορα θα το ξαναβγάλει.

Δέν είναι ανάγκη να πάρεις της GM υπάρχουν εξίσου καλά aftermarket.

Εάν θυμάμαι καλά εγω πρίν 3 χρόνια είχα δώσει 110 ευρώ μαζί με βαλβολίνες + εργασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν την ταχυτητα την περνει σηκονοντας το πλαστικό δαχτυλίδι μπορεί να έει χαλάσει το ελατηριακί που έχουν μέσα ή να έχει σπάσει το πλαστικό δοντάκι.Αλλιως μετά μπορεί να θέλει καμία ρύθμιση η ντίζα του συμπλέκτη γενικά πηγαινέ το και αλλού και όχι μόνο σε έναν πχ μπορείς να το πας σε ένα συνοικιακό και σε ένα επίσημο και να συγκρίνεις τι θα πουν οι δυο τους.Στου αδερφου σε ενα golf μου λέγαν λέγαν ότι τους κατέβει μέχρι που έλυσα όλα το λεβιέ έχοντας κάποιες αλφα γνώσεις και ήθελε ενα πλαστικό αλλαγή.

 

'Ασχετο: Όταν λες κουμπί εννοείς ότι έχει καποιο κουμπι στο ταμπλό με το σήμα ή απλά πατάς το λεβιέ κάτω και κρακ μπροστά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...