pontez2 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2016 Όχι αυτό για μένα είναι προβληματική λογική, ειδικά στο συγκεκριμένο είδος διαφήμισης. Αν μια διαφήμιση με κάνει να συζητάω τα πάντα εκτός από το μήνυμα που υποτίθεται ότι πρέπει να περάσει, ειδικά όταν αυτό το μήνυμα αφορά εθελοντική αιμοδοσία, είναι μάλλον αποτυχημένη. Πριν κάποια χρόνια, ειχε βγει η γνωστη διαφήμιση με τον Πίου και τον γραφικό πρόεδρο ποδοσφαιρικής ομάδας. Όλοι συζήταγαν για τη διαφήμιση, η οποία και βραβεύτηκε. Το περίεργο είναι ότι αν ρωτήσεις, δυσκολα θυμάται κάποιος, το προϊόν που διαφήμιζε. Η συγκεκριμένη διαφήμιση όμως, ναι μεν είναι όπως είναι, όμως το «προϊόν» είναι εμφανέστατο.
Sellers Δημοσ. 9 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2016 Πως φτανει κανεις απο το ΄΄Συζηταω για το ποσο χαζη ειναι μια διαφήμιση'' στο ''Θα παω να δωσω αίμα''; Με το ιδιο σκεπτικό καλά έκανε και η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων και διαμαρτυρηθηκε, γιατι τωρα την συζηταμε και θα γίνουμε όλοι φεμινιστές? 1
pontez2 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2016 Πως φτανει κανεις απο το ΄΄Συζηταω για το ποσο χαζη ειναι μια διαφήμιση'' στο ''Θα παω να δωσω αίμα''; Με το ιδιο σκεπτικό καλά έκανε και η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων και διαμαρτυρηθηκε, γιατι τωρα την συζηταμε και θα γίνουμε όλοι φεμινιστές? Με τον ίδιο τρόπο που οι "χαζές"(?) διαφημίσεις τζάμπο, δίνουν αυξημένα ποσοστά στα 6μηνιαία κέρδη της συγκεκριμένη επιχείρησης. Γενικά, όσο πιο "χαζό" και όσο πιο πολύ "κράζουμε" κάτι, τόσο περισσότερο πουλάει. 1
revolver1990 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2016 Έγινε παιδιά συνεχίστε τα ότι να ναι σχόλια κάποιοι. Προφανώς και δεν είναι κανένας από εσάς Νοσηλευτής με 4 χρόνια σχολή, 2 χρόνια μεταπτυχιακό και κάμποσα διδακτορικό (Επιστήμονας Υγείας όπως γιατροί, τεχνολόγοι, φυσιοθεραπευτές κλπ) που να παρουσιάζουν το επάγγελμα του σαν μια χαζογκόμενα που κωλοτρίβεται στο "θεό" γιατρό. Εμετική η διαφήμιση από όλες τις απόψεις. Έτσι και αλλιώς απευθύνεται σε έναν τραγελαφικό λαό που θυμάται το αίμα μόλις χρειαστεί κάποιος δικός του. Εδώ η άλλη γιατρός έκανε τσόντα στον Σειρινάκη. Ξεχνάς την άλλη την οδοντογιατρό που έκανε τρέλες?
Sellers Δημοσ. 9 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2016 Με τον ίδιο τρόπο που οι "χαζές"(?) διαφημίσεις τζάμπο, δίνουν αυξημένα ποσοστά στα 6μηνιαία κέρδη της συγκεκριμένη επιχείρησης. Γενικά, όσο πιο "χαζό" και όσο πιο πολύ "κράζουμε" κάτι, τόσο περισσότερο πουλάει. Αυτο το ακούω γενικά σαν επιχείρημα, αλλά δεν ξερω κατα πόσο ισχύει. Μπορει και να ειναι όντως έτσι, δεν λεω το αντίθετο. Απλά, δεν γνωρίζω αν εχει γινει καποια έρευνα η οποία δειχνει ότι όντως τα jumbo πχ, αυξησαν τις πωλήσεις τους λόγο χαζων διαφημίσεων και ότι νορμαλ διαφημίσεις δεν θα είχαν τα ίδια αποτέλεσματα. 2
Nightshady Δημοσ. 10 Ιουνίου 2016 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουνίου 2016 Σίριουσλυ; Δεν πάει για σένα. Για τον τίτλο λέω. To κατάλαβα, μην ανησυχείς. Αλλά κι εγώ έκανα βλακεία που δεν έβαλα διαφορετικό τίτλο στο thread. Από πού προκύπτει ότι η διαφήμιση πετυχαίνει το σκοπό της / περνάει το μήνυμα "δώστε αίμα για να σώσετε ζωές". Άλλο που στόχευε και άλλο τι πέτυχε. Παρατηρήθηκε κάποιο surge στην προσεύλευση αιμοδοτών από τότε που άρχισε να συζητείται; Εμένα μου φαίνεται αδιάφορη και ανέμπνευστη. Με κάποια απόπειρα χιούμορ που δεν είναι του γούστου μου. Αλλά για την επιτυχία της δεν μπορώ να κρίνω. Σίγουρα το πρώτο που σκέφτηκα δεν ήταν "ναι, μωρε, φέτος δεν πήγα να δώσω αίμα. Καλά που μου το θύμισαν" . Eίσαι σίγουρος ότι δεν μιλάμε για διαφορετική διαφήμιση; Για ξαναδες την, δώστε βάση στο τι λέει και μετά ξαναμιλάμε. Η διαφήμιση ήταν τόσο ξεκάθαρη που ακόμα και μωρό θα την καταλάβαινε. Μόνο και μόνο που ο κόσμος την συζυτάει (πράγμα πρωτοφανές για διαφήμιση αιμοδοσίας) κι οι περισσότεροι αντέδρασαν θετικά σημαίνει ότι είναι επιτυχημένη. Αλήθεια, τι στυλ χιούμορ είναι του γούστου σου; Oι πολτικά ορθές σαχλο-αμερικάνικες κωμωδίες; 1
Anastazio Δημοσ. 10 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2016 Η διαφημηση ειναι για τον π*ο αλλα ταιριαζει με την αισθητικη του μεσου ελληνα οποτε κλαιν,well played. 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 10 Ιουνίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 10 Ιουνίου 2016 Μπας κι είναι του Jumbo?
Βασίλης_29 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2016 Μόνο εγώ δεν πήρα χαμπάρι την διαφήμιση ή την "θύελλα αντιδράσεων" ? Τέλος πάντων. Ούτε είδα το video και γενικά θεωρώ οτι χάνω τον χρόνο μου να ασχοληθώ και να τις σχολιάσω. Απλά κοιτάνε να τις παίξουν για να πάρει λεφτά μια ομάδα ηθοποιών πρωταγωνιστών και σκηνοθετών. Η αιμοδοσία είναι κάτι σημαντικό για το οποίο όλοι πάνω κάτω έχουμε ενημερωθεί και γνωρίζουμε κάποια πράγματα και δεν περιμένουμε να τα μάθουμε από μια διαφήμιση στην τηλεόραση. Αν θέλω να κάνω αιμοδοσία θα πάω να κάνω ανεξαρτήτως τι διαφήμιση θα παίξουν στα κανάλια. Εδώ η άλλη γιατρός έκανε τσόντα στον Σειρινάκη. Ξεχνάς την άλλη την οδοντογιατρό που έκανε τρέλες? Και που κολλάει τι θα κάνει στην προσωπική του ζωή ο καθένας με μια διαφήμιση που παίζεται στα ΜΜΕ? Άσε που στην συντριπτική πλειοψηφία τσοντοταινιών οχι σπάνια αλλά σχεδόν ποτέ ο ηθοποιός που πρωταγωνιστεί ως επαγγελματίας δεν είναι πράγματι επαγγελματίας, π.χ άπειρες τσόντες με άτομα να το παίζουν άρρωστοι και η πουτ@να ντυμένη νοσοκόμα/γιατρός να κάνει τα καπρίτσια της. Άστοχο το παράδειγμά σου.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 10 Ιουνίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 10 Ιουνίου 2016 Σήμερα το πρωί δικάστηκε στο Πρωτοδικείο Αθηνών αίτηση ασφαλιστικών μέτρων για προσωρινή απόσυρση του τηλεοπτικού σποτ του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας επειδή «η εμφάνιση και η όλη παρουσίαση των Νοσηλευτριών της διαφήμισης είναι όλως εξευτελιστική και προσβλητική και τα μηνύματα που μεταδίδονται στο κοινό μας θίγουν ανεπανόρθωτα.» Την αίτηση είχαν καταθέσει η Ένωση Νοσηλευτών-Νοσηλευτριών Ελλάδος και μερικά μέλη της (συνδικαλιστές στο χώρο των Νοσηλευτών-Νοσηλευτριών). Η αίτηση απορρίφθηκε από την Πρόεδρο Πρωτοδικών που τη δίκασε. Επιτρέψτε μου ένα προσωπικό σχόλιο: Fuck yeah! Αν μη τι άλλο, η Πρόεδρος Πρωτοδικών δεν άκουσε τις σειρήνες του λαϊκισμού, της κακομοιράς και της φασιστικής έμπνευσης πολιτικής ορθότητας και τους έτριψε στα μούτρα την αίτηση. 12
Fotis13 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2016 Σήμερα το πρωί δικάστηκε στο Πρωτοδικείο Αθηνών αίτηση ασφαλιστικών μέτρων για προσωρινή απόσυρση του τηλεοπτικού σποτ του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας επειδή «η εμφάνιση και η όλη παρουσίαση των Νοσηλευτριών της διαφήμισης είναι όλως εξευτελιστική και προσβλητική και τα μηνύματα που μεταδίδονται στο κοινό μας θίγουν ανεπανόρθωτα.» Την αίτηση είχαν καταθέσει η Ένωση Νοσηλευτών-Νοσηλευτριών Ελλάδος και μερικά μέλη της (συνδικαλιστές στο χώρο των Νοσηλευτών-Νοσηλευτριών). Η αίτηση απορρίφθηκε από την Πρόεδρο Πρωτοδικών που τη δίκασε. Επιτρέψτε μου ένα προσωπικό σχόλιο: Fuck yeah! Αν μη τι άλλο, η Πρόεδρος Πρωτοδικών δεν άκουσε τις σειρήνες του λαϊκισμού, της κακομοιράς και της φασιστικής έμπνευσης πολιτικής ορθότητας και τους έτριψε στα μούτρα την αίτηση. Επιτελους επικρατησε η λογικη . 2
The_Judas Δημοσ. 10 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2016 Σε αυτό συμφωνούμε. Ακόμη και η κακογουστιά δεν πρέπει να λογοκρίνεται. Η αιμοδοσία είναι κάτι σημαντικό για το οποίο όλοι πάνω κάτω έχουμε ενημερωθεί και γνωρίζουμε κάποια πράγματα και δεν περιμένουμε να τα μάθουμε από μια διαφήμιση στην τηλεόραση. Αν θέλω να κάνω αιμοδοσία θα πάω να κάνω ανεξαρτήτως τι διαφήμιση θα παίξουν στα κανάλια. Ποια ενημέρωση;;; Γι' αυτό η Ελλάδα είναι στον πάτο στο θέμα αιμοδοσίας και αναγκαζόμαστε να εισάγουμε ακόμη και αίμα;
Jastonas Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Δεν ήξερα πως έφτασε σε σημείο να πάει στο Πρωτοδικείο Αθηνών. Αυτοί οι sjw δεν έχουν τελειωμό. Πάλι καλά είχαμε μια μικρή νίκη αυτή την φορά.
Praetorianos Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Αυτο το ακούω γενικά σαν επιχείρημα, αλλά δεν ξερω κατα πόσο ισχύει. Μπορει και να ειναι όντως έτσι, δεν λεω το αντίθετο. Απλά, δεν γνωρίζω αν εχει γινει καποια έρευνα η οποία δειχνει ότι όντως τα jumbo πχ, αυξησαν τις πωλήσεις τους λόγο χαζων διαφημίσεων και ότι νορμαλ διαφημίσεις δεν θα είχαν τα ίδια αποτέλεσματα. Ότι και καλά πετάνε λεφτά σε εκνευριστικές διαφημίσεις γιατί έτσι Νορμαλ διαφημίσεις κάνουν τα υπόλοιπα παιχνιδιδάδικα. κι αν ζητήσεις από τον μέσο καταναλωτή να σου πει 5 καταστήματα ζήτημα να αναφέρει πάνω από 2, κι απίθανο να σου αναφέρουν το Ζαχαριά πχ, πριν σου αναφέρουν το Τζάμπο. Δυστυχώς μας ξέρουν πολύ καλύτερα από αυτό που λέμε και ισχυριζόμαστε ότι ξέρουμε για εμάς. πχ αν ρωτήσεις 100 καταναλωτές και δη γυναίκες ποιο σαπούνι προτιμούν καλύτερα θα σου αναφέρουν αυτό που καθαρίζει καλύτερα. Actually 90+ θα προτιμήσουν αυτό που μυρίζει ωραιότερα στα blind tests (για να μην επηρεαστούν από το brand). True story. In other news, η διαφήμιση δεν με πείραξε αν και μπορώ να καταλάβω γιατί μπορεί να ενοχληθεί ένας νοσηλευτής. Σίγουρα πάντως η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων έχει πολύ σημαντικότερα πράγματα να ασχοληθεί και resources να ξοδέψει από αυτό. Όπως πχ να μάθει ότι εφόσον λέγεται ισότητας των φύλων δεν θα έπρεπε να έχει στα βασικά ζητήματα για τη βία των γυναικών (μόνο), όλα τα συμβουλευτικά κέντρα της να είναι για γυναίκες (μόνο) και στο κεντρικό μενού να έχει τίτλο "Γυναικείες οργανώσεις" (μόνο), αλλά να ξοδέψει το brainpower και τα χρήματα της αντί να καταδικάζει διαφημίσεις, στην ενίσχυση των δράσεων της και προς ...τα υπόλοιπα φύλα. Αλλά ακόμα κι έτσι, η διαφήμιση είναι ψυχαγωγική και δεν παίρνει τον εαυτό της στα σοβαρά, προσπαθεί να προβάλλει ένα σημαντικό ζήτημα χωρίς τα βαρετά ολοκλάσσικα captions που δεν τραβάνε την προσοχή ούτε από τα παππούδια πλέον. Και τον Sakiiiiiiiiiiiis όταν έβαλαν στη διαφήμιση για τη δωρεά μυελού των οστών, δεν τον έβαλαν για τα διδακτορικά του στην Ιατρική, τον έβαλαν γιατί είναι ένας πολύ γνωστός (και ωραίος) celebrity και ξέρουν ότι στις 100 άσχετες διαφημίσεις, θα σου τραβήξει την προσοχή. Θέμα: Απασχόληση/Ανεργία - Μισθοί στην Ελλάδα. Πληθώρα αντικειμενικών θεμάτων της Γενικής Γραμματείας ...ισότητας: 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα