Επισκέπτης Δημοσ. 8 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2016 Πριν περίπου 8 μήνες αγόρασα το αυτοκίνητο του τίτλου με 159000 χλμ. και πριν 5000 χλμ. του έκανα το service (1/2016). Πριν λίγες μέρες που το πέρασα ΚΤΕΟ διαπιστώθηκε "πούδρα" λαδιού κάτω από το δοχείο και κάτω από το σασμάν-μοτέρ πράσινο υγρό, λογικά βαλβολίνη και στις 2 όμως τις περιπτώσεις δεν στάζει κάτι, απλά "εφάπτεται" (δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς. Ο υπάλληλος του ΚΤΕΟ μου είπε πως δεν είναι ανησυχητικό, αλλά να το κοιτάξω (λογικό), το πήγα σε μηχανικό και μου είπε να μην αγχώνομαι μιας και τα πεζό έχει διαπιστωθεί να έχουν μικροπροβλήματα διαρροών σε αυτά τα σημεία και να το κοιτάξουμε μια και καλή στο επόμενο service. Στάθμη λαδιού ίδια, στάθμη νερού στο δοχείο σε φυσιολογικά επίπεδα (δεν χάνει νερό δηλαδή), θερμοκρασία φυσιολογική (85-98 Κελσίου μιας και καλοκαίριασε!), καμία αλλαγή στο κιβώτιο, καμία αλλαγή στην συμπεριφορά του κινητήρα. Κάθε γνώμη δεκτή, τυχόν ομοιοπαθής να πει την εμπειρία του, για το αν πρέπει να αγχώνομαι στην παρούσα φάση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 8 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2016 Ειναι στο αρχικο σταδιο.. Πρεπει να καθαριστει και μετα απο 5 μερες να το ξανακοιταξει μαστορας να δει απο που χανει.. Οι περισσοτεροι δεν το φτιαχνουν στο αρχικο σταδιο.. Μονο οταν χειροτερεψει.. Οταν αφηνει δηλαδη κηλιδες αρκετες στο εδαφος και οχι 1-2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gdriver Δημοσ. 8 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2016 (επεξεργασμένο) ακριβώς ό,τι είπε ο gia_nnis. θέλει λύσιμο και περασμα τις ενώσεις του σασμάν με μία ειδικά κόλλα σα σιλικόνη, στέγνωμα και είσαι κομπλέ. ούτε μαυρίλα από κάτω ούτε τίποτα. και αν γίνει σωστά, δηλαδή να δωθεί κάποιος χρόνος στεγνώματος και όχι απευθείας πάρτο και πήγαινε ,θα κρατήσει πάρα πολύ καιρό στεγνό. Για καλό και για κακό τσεκαρε και τις φούσκες των ημιαξονίων να αποκλείσεις και αυτή την περίπτωση. Επεξ/σία 10 Ιουνίου 2016 από gdriver Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2016 Καλημέρα κι ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Το αυτοκίνητο τελευταία φορα ελέγχθηκε πριν 10 μέρες και δεν μου ανέφερε κάτι για τα ημιαξόνια. Από ότι αντιλαμβάνομαι, δεν αξίζει στην παρούσα φάση να ασχοληθώ και να περιμένω το επόμενο service. Φυσικά θα παρακολουθώ το γεγονός γιατί τα υγρά πάντα με φόβιζαν στα οχήματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Liverpool89 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2016 Μπορει να ειναι η φαλτζα βαλβιδων, να ξεραθηκε και να γλειφει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LouCi4er Δημοσ. 9 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2016 Πριν περίπου 8 μήνες αγόρασα το αυτοκίνητο του τίτλου με 159000 χλμ. και πριν 5000 χλμ. του έκανα το service (1/2016). Πριν λίγες μέρες που το πέρασα ΚΤΕΟ διαπιστώθηκε "πούδρα" λαδιού κάτω από το δοχείο και κάτω από το σασμάν-μοτέρ πράσινο υγρό, λογικά βαλβολίνη και στις 2 όμως τις περιπτώσεις δεν στάζει κάτι, απλά "εφάπτεται" (δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς. Ο υπάλληλος του ΚΤΕΟ μου είπε πως δεν είναι ανησυχητικό, αλλά να το κοιτάξω (λογικό), το πήγα σε μηχανικό και μου είπε να μην αγχώνομαι μιας και τα πεζό έχει διαπιστωθεί να έχουν μικροπροβλήματα διαρροών σε αυτά τα σημεία και να το κοιτάξουμε μια και καλή στο επόμενο service. Στάθμη λαδιού ίδια, στάθμη νερού στο δοχείο σε φυσιολογικά επίπεδα (δεν χάνει νερό δηλαδή), θερμοκρασία φυσιολογική (85-98 Κελσίου μιας και καλοκαίριασε!), καμία αλλαγή στο κιβώτιο, καμία αλλαγή στην συμπεριφορά του κινητήρα. Κάθε γνώμη δεκτή, τυχόν ομοιοπαθής να πει την εμπειρία του, για το αν πρέπει να αγχώνομαι στην παρούσα φάση. Λογικα χανει απο τα τσιμουχακια απο τα αξονακια του σαζμαν.Σχεδον συνηθες φαινομενο σε Peugeot,κανενας ομως δεν ασχολειται διοτι η βλαβη μενει εκει,στο να λερωνει απλα το σαζμαν,δεν προχωραει δλδ ωστε να αρχιζει να κανει κηλιδα απο λαδια και τετοια.Ενας αλλος λογος που δεν τα αλλαζουν ειναι διοτι πρεπει να κατεβει το σαζμαν και να ανοιχτει για να αλλαχτουν.Παρακολουθησε το και μην αγχνωνεσαι. Αυτο το "κατω απο το δοχειο" δεν καταλαβα,ποιο δοχειο εννοεις?Επισης πρασινη βαλβολινη?Δεν εχω δει ποτε.Η βαλβολινη μυριζει χαρακτηριστικα,αν το δει καποιος μαστορας,θα καταλαβει σιγουρα αν ειναι βαλβολινη ή οχι.Μηπως χανει κανενα κολλαρο ή κανενας διακλαδωτης και αυτο το πρασινο υγρο που ειδατε,ειναι παραφλου? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2016 Κάτω από το δοχείο του λαδιού εννοούσα (νοητά). Σκέψου πως βλέπουμε που μπαίνουν τα λάδια από πάνω, αναφέρομαι στο ακριβώς το τι βλέπουμε από την κάτω μεριά, όπου ο ΚΤΕΑΤΖΗΣ κι ο μηχανικός μου είπαν πως είναι το δοχείο λαδιού. Αναφορικά με το πράσινο υγρό, μου είπαν κι οι 2 πως προέρχεται από το σαζμάν και λογικά είναι βαλβολίνη (ότι μου είπαν λέω, γιατί δεν το κατέχω πολύ το άθλημα) και το παραφλού που του έχω πάρει είναι γαλάζιο σε χρώμα, οπότε φαντάζομαι πως θα έβλεπα παρόμοιο πρόβλημα. Αυτό που καταλαβαίνω είναι πως όταν έρθει κάποια στιγμή η ώρα για δίσκο-πλατό, τότε θα διορθωθεί κι αυτό το πρόβλημα. Επίσης με το που το αγόρασα άλλαξα την βαλβίδα αισθητήρα λαδιού γιατί έχανε λάδι (άφηνε κηλίδες) και το air - condition δουλεύει κανονικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα